Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2010, 15:33
polleke21
polleke21 is offline
Hallo iedereen,

Ik was zelf een fanatiek korfballer, en wil dit ook graag weer worden.
Ik zit momenteel met een blessure aan mijn enkel, ik ben hiervoor ook geopereerd. En ik ben sinds kort begonnen aan de lange herstel periode. Tijdens mijn herstel ben ik gaan nadenken. Ik bedacht me dat er vele mensen niet eens precies weten hoe je korfbal moet spelen, en hoeveel regels e.d. er zijn. Ik wil graag jullie mening over korfbal weten.
Als je zelf korfbalt wil ik graag weten waar je bij korfbalt e.d. Gewoon een gezellig praat forum over korfbal! Ik vind dat korfbal dit verdiend, omdat korfbal lang niet zoveel publiciteit heeft als voetbal en schaatsen. Dit is erg jammer, mijn grootste doel is om weer volledig te herstellen van mijn blessure, en weer gauw aan het korfballen kan.

Ik speel zelf bij Kvemmeloord. (flevoland)
in de B- aspiranten.

graag jullie reacties en meningen over korfbal!
Advertentie
Oud 10-04-2010, 16:42
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Heb je dit topic ook al doorgelezen?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 10-04-2010, 19:51
polleke21
polleke21 is offline
Dit topic is niet alleen voor de punten die in dat topic staan, ik wil ook de mensen uitnodigen, de mensen die zelf korfballen, en gewoon over verenigingen teams e.d. praten.

ook wil ik graag weten hoe jullie omgaan met blessures?
Oud 10-04-2010, 20:14
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik heb in de brugklas gekorfbalt, ik was goeeed!
Maar het verveelt gewoon zo veel sneller, is niet snel genoeg, dus is basketbal leuker. Maar voetbal is weer leuker dan basketbal, door de groterheid.
Dus ik korfbal niet, ik doe ook geen voetbal (meer), misschien ben ik niet zo'n teamsporter..
Oud 10-04-2010, 20:19
polleke21
polleke21 is offline
leuk dat je gekorfbald hebt! bij welke vereniging? of is dit te persoonlijk?

voetbal is inderdaad groter. en basketbal is ook leuk. ik heb ook alles al gedaan hoor
maar ben toch echt blijven steken in korfbal! en ik speel nu op redelijk hoog niveau dus het gaat allemaal sneller, en het is wat explosiever en leuker.
Oud 11-04-2010, 12:56
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Te persoonlijk, zeg maar Noord-Holland Ik blijf hier anoniem^^
Het was alleen ff een paar keer met gym en met een vriend die gratis proeflessen doen, maar vanwege bovenstaande redenen niet mee doorgegaan, ik heb ook buiten gym en basisschool niet gebasketbald, wel gevoetbald. Basketbal alleen neergezet ter vergelijking
Trouwens, als je nou met het andere team afspreekt iets ruiger te spelen, mag dat dan?
Oud 11-04-2010, 17:00
polleke21
polleke21 is offline
zolang de scheids, het allemaal goed vind
er wordt bij ons wel ruig gespeeld!... dit levert wel weer de nodige blessures op helaas.
maar het word mooier en leuker en explosiever
als je te lief voor elkaar bent is het niks aan!
Oud 12-04-2010, 10:02
Verwijderd
Als het ene team wat fanatieker speelt gaat het andere team daar van zelf wel in, maar je hebt natuurlijk ook mensen die van hun eigen geen ruzie speler zijn. Ik korfbal zelf al 11 jaar en heb er heel veel plezier in, maar je moet er van houden!


Ik heb in 11 jaar alleen nog maar kneuzingen in me hand gehad verder eigenlijk niet dus. Wat me wel opvalt is dat veel spelers enkel banden dragen, verder kan ik je er niet mee helpen sorry!

Laatst gewijzigd op 12-04-2010 om 10:07. Reden: korfbal
Oud 13-04-2010, 18:42
polleke21
polleke21 is offline
Handen, vingers kneuzen ken ik ook!

Tot voor kort heb ik nooit wat gehad met enkels e.d.
maar toen het gebeurde was het wel gelijk zo dat er een operatie aan te pas moest komen.
Oud 14-04-2010, 08:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Een slotje op dit topic, verderbabbelen over korfbal in het topic mét poll. 2 Topics is wat teveel.
__________________
Zeg maar Jan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Korfbal
RobertK90
19 10-05-2010 20:45
Vrije tijd Korfbal: wat vind je er nu echt van?
Yacine
28 13-08-2008 00:00
Vrije tijd Korfbal
Luusjuh
73 24-04-2006 09:46
Vrije tijd Wat hebben sommige personen tegen Korfbal
Marcelv
76 03-06-2004 11:30
Vrije tijd Korfbal
san101
111 04-01-2004 14:19
Vrije tijd Korfbal is super!!!!
Siska632
46 25-03-2002 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.