Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 21:01
SexX-ii
SexX-ii is offline
Voor de vrouwelijke forummers:

- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)

Ja..

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
waarom?

Om mijn Vriend er plezier mee te doen en omdat hij het lekker vindt, en nee heb geen spijt van.

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?

Jaa, soms wel.. alleejn het laatste niet zo

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?

haha paar x per week zeker wel.

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?

Pijpen, van trekken krijg je zo`n lamme hand =P

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
jawel. vaak wel
__________________
Love Mi Bo0 4-altijd
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
Ja eentje...
Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
k was benieuwd naar hoe het was, en k had zin om het hem naar zn zin te maken... t bleek wel leuk te zijn, dus ik heb er ook geen spijt van
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ja eigenlijk wel
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
t is bij één keer gebleven
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Ik heb er geen problemen mee om een van beide te doen... pijpen kost minder moeite... maar t voelt voor mij een btje afstandelijker.
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Toen heb k dat wel gedaan... k vond t niet vies of zow... dus k zal t de volgende keren ook wel doen denk ik.

Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
Is wel leuk... maar ik vind dat seks ( k ben nog maagd, maar dit is wat ik wil dat het zal worden ) ongedwongen moet zijn... als t uit vrije wil is, en niet om iets terug te doen, dan maakt het dat alleen maar leuker.
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
K zou er goed zonder kunnen, als zij iets niet wil doen dan moet je dat maar gewoon accepteren, en dat doe ik dan ook.
- Als zij het niet wil, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
Nope... als ze er zelf aan toe is dan komt dat vanzelf wel... k ga er niet overtuigen om iets te doen dat ze niet zou doen als ze t zelf voor t kiezen had.
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
Dan heeft ze iets tegen de handeling op zich... zolang ze niet zegt dat ze mij vies vindt is het geen belediging... en zelfs dan zou k wss vragen wat ik moet doen om daar iets aan te veranderen.
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
Zo moeilijk lijkt het me niet... t is geloof ik een kwestie van gewoon beginnen zoals je denkt dat het moet... en als je/zij/hij iets doet wat als onaangenaam ervaren wordt dan wordt daar iets van gezegd... leren met vallen en opstaan zou k zeggen

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 06:38.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 23:26
blobbert
Avatar van blobbert
blobbert is offline
Citaat:
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
- ja

- ik had er geen problemen mee maar baalde wel

- ja

- normaal maar je moet wat voor elkaar over hebben anders werkt dat ook weer averechts voor haar natuurlijk

- nee is best leuk denk ik
__________________
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 23:51
Verwijderd
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Ja
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Heerlijk om te zien hoe ze erop reageren, omdat het bij de seks hoort én wel degelijk leuk is. Nee, geen spijt.
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Meer geil, toch zeker niet vies.
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Niet van toepassing, maar algemeen wel 'Als we seks hebben (of niet)'.
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Allebei redelijk vermoeiend, het een voor mn broze handjes het andere voor je kaak. Maar dan toch pijpen.
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Altijd.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 00:24
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
[QUOTE]blobbert schreef op 05-05-2005 @ 00:26 :
[B]- ja

- ik had er geen problemen mee maar baalde wel



- normaal maar je moet wat voor elkaar over hebben anders werkt dat ook weer averechts voor haar natuurlijk O-> bedoel je dat je bijvoorbeeld haar niet beft als zij niet pijpt of hoe moet ik dit opvatten?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 11:25
x* princess *x
Avatar van x* princess *x
x* princess *x is offline
met pijpen geenprobleem, zolang iker voor beloont wordt...
__________________
* x princess of love x *
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 11:33
LovelyAngel
LovelyAngel is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
- Ja.
- De eerste keer vooral om te weten hoe het is. De keren daarna vooral omdat mijn vriend het erg lekker vindt. Nog nooit spijt van gehad.
- Mwah.. echt lekker niet, maar ook niet vies.
- Ik zie mn vriend alleen in het weekend, dus meestal ongeveer 2 keer per week.
- Mn vriend vindt gepijpt worden het lekkerst, zelf vind ik aftrekken fijner om te doen.. krijg je niet zo'n zere mond van.
- Nee nog nooit gedaan, we gebruiken altijd condoom.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 15:13
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks?

Het is geen MOET. Lekker is het wel maar als het met tegenzin gaat is de helft van de lol er al af. (als het met tegenzin gebeurd heb ik het liever gewoon niet want dan wordt het toch niet goed gedaan)

- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen?
Mwa, het is jammer. En als ze het weigerd zal ik wel zonder moeten. (en kan ook wel, zoals ik zei: "het is geen MOET"

- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen?
Ligt aan de reden. Iemand die het nog nooit gedaan heeft en dan al roept dat het vies is die moet het van mij gewoon eerst eens proberen. (niet proberen maar wel 'weten' dat het vies is dat is natuurlijk bullshit)
Geen fijn gevoel, ervaring vies vinden, kaakkramp, het niet leuk vinden, etc, etc, etc zou ik als 'goede' redenen opvatten

- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
Mwa, smaken verschillen natuurlijk.
alhoewel ik eerlijk toegeef het zelf eens geproefd te hebben (om mijn toenmalige vriendin haar zin te geven) en ik snap niet waar al het gezeur over gaat. Ik denk dat 99% van de smaak bij de meeste meiden tussen de oren zit (gewoon denken dat het vies is en dan is ieder klein beetje dat niet helemaal goed smaakt meteen ook vies)
Maar goed, jammer dan.

- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"?
Ik denk dat het basisprincipe van pijpen zo moeilijk niet is
Hooguit wat tips geven over hoe het beter zou kunnen (als het beter zou moeten
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 15:23
Verwijderd
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Ja.
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Alledrie weleens, heb ook weleens spijt gehad omdat ik er soms zelf niet echt veel plezier aan kon beleven.
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ja hoor.
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Euh, nu even niet. En anders zou ik dit nog niet kunnen zeggen; gewoon af en toe.
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Pijpen.
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 05-05-2005 @ 16:13 :
[B]
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal?
Mwa, smaken verschillen natuurlijk.
alhoewel ik eerlijk toegeef het zelf eens geproefd te hebben (om mijn toenmalige vriendin haar zin te geven) en ik snap niet waar al het gezeur over gaat. Ik denk dat 99% van de smaak bij de meeste meiden tussen de oren zit (gewoon denken dat het vies is en dan is ieder klein beetje dat niet helemaal goed smaakt meteen ook vies)
Maar goed, jammer dan.
Ik neem aan dat je het alleen van jezelf geproefd hebt, en maar 1 keer? 't Is niet alsof het bij iedereen hetzelfde is, namelijk, en de smaak verschilt ook per keer.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 15:06
Verwijderd
Tot nu toe heb ik een jongen gepijpt. In het begin was ik wel nieuwsgierig eigenlijk, en de reactie erop maakte het eigenlijk alleen maar leuker en lekkerder. Ik heb er nooit spijt van gehad, daar is nooit reden toe geweest. Nu doe ik het precies nul keer per week.
Aftrekken vind ik niet zoveel aan, pijpen is wat mij betreft leuker.
Doorslikken heb ik nooit gedaan. In je mond smaakt het al vies, laat staan als je het doorslikt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 16:05
supernova
Avatar van supernova
supernova is offline
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

- ja
- om hem EN mezelf een plezier te doen. en nee nooit spijt gehad.
- ja
- pfoeh das heel verschillend
- pijpen
- soms
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:27
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
[QUOTE]Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :
[B]Ik heb geen idee of dit topic al een keer is gepasseerd, maar wat is jouw mening hierover?

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)

Ja. 3 pers.

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Omdat ik wil dat mijn vriend ook geniet, en dat ik hem op zn gemak wil stellen..

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ik vind et niet erg om te doen en soms word ik er zelf ook wel geil van. ghehe.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
2 a 3 x, maar dat verschild eigk nogal.

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
pijpen is wel spannender.

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
nee nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:41
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 21:24
Verwijderd
If she swallows marry her!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 21:29
pinkkashmir
Avatar van pinkkashmir
pinkkashmir is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)


Meerdere

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?

Om ze een plezier te doen inderdaad, alle jongens houden er van om gepijpt te worden, en soms om hem te pesten even snel als we bij zijn/mijn ouders zijn of net voordat we ergens heen gaan. Één keer spijt gehad maar dat was soieso een vreemde situatie

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?

Tja, het is niet m'n favoriete bezigheid over het algemeen.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?

Een paar keer per week. Ligt eraan hoe vaak ik de boyfriend zie, en in wat voor bui ik ben. Verschilt dus nogal.

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?

Aftrekken. Je krijgt wel een lamme arm, maar verder hoef je niet zo gek veel moeite te doen.

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

Nooit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 07:30
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
uuhm, ik heb tot nu toe 2 jongens gepijpt, mn ex en nu mn vriendje. ik vind het wel lekker om te doen en het ligt voornamelijk aan de dagen dat mn vriend en ik bij elkaar zijn hoevaak ik dat dan doe, meestal begin ik met hem te pijpen enzo en dan komt de rest van zelf wel Ik vind pijpen lekkerder dan aftrekken, hoewel een combinatie wel voor een sneller orgasme zorgt...en ik slik altijd
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Myztic schreef op 08-05-2005 @ 22:24 :
If she swallows marry her!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 11:12
benthe
benthe is offline
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Ja, meerdere jongens.

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Vroeger deed ik het altijd omdat ik het gevoel had controle te hebben over de situatie, dat had ik nogal nodig. Tegenwoordig doe ik het bij mijn vriend omdat ik het lekker vind.

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ja! Niet elke dag, maar zo nu en dan pijp ik hem en dan vind ik het ook echt heerlijk!

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Bij seks vrijwel altijd als voorspel dus ongeveer 4 x per week, mee doorgaan denk ik iets van eens in de twee weken?

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Absoluut pijpen. Aftrekken kan hij zelf ook, is onpersoonlijk en saai.

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Altijd. Je gaat toch niet iemand zitten zeiken over een tissue op het moment dat je vriendje klaarkomt/vlak erna. Dan wil je hem toch laten genieten? Zo vies is het ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 11:37
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Myztic schreef op 08-05-2005 @ 22:24 :
If she swallows marry her!
And if she don't swallow, kill her?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 09-05-2005 @ 12:37 :
And if she don't swallow, kill her?
euhm nee, alles behalve..
tis erg leuk als ze slikt, maar tis verder zeker niet belangrijk..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 28-04-2005 @ 15:37 :
Oh jij bent zo'n figuur "ik geef jou dat, dus eis ik dit van je terug of anders..."
Dus je hebt liever iemand die walgt van je lul maar toch eraan zuigt dan een lieve vriendin die dit niet doet maar wel van je houdt?

Dat er nog jongens zoals jou bestaan, verschrikkelijk
Bullshit. Net of jij het leuk zou vinden als je vriend zou zeggen dat hij het vies vindt om met je te neuken - dus dan moet je daar maar genoegen mee nemen.

Het is gewoon gierig als je weet dat je vriendje het graag wil en dat ze het dan niet doet, in mijn ogen.

Als ik het niet leuk vind om iemand te vingeren en ik doe het niet, dan is het ook niet makkelijk om 'ineens' te gaan neuken. Maar dat is dan ineens normaal - ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:09
blobbert
Avatar van blobbert
blobbert is offline
[QUOTE]Shitonya schreef op 05-05-2005 @ 01:24 :
[B]
Citaat:
blobbert schreef op 05-05-2005 @ 00:26 :
- ja

- ik had er geen problemen mee maar baalde wel



- normaal maar je moet wat voor elkaar over hebben anders werkt dat ook weer averechts voor haar natuurlijk O-> bedoel je dat je bijvoorbeeld haar niet beft als zij niet pijpt of hoe moet ik dit opvatten?
ja of allebei of allebei niet
__________________
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
blobbert schreef op 09-05-2005 @ 23:09 :
ja of allebei of allebei niet
Oke
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:38
Verwijderd
Beetje ego vind ik persoonlijk..
Waarom zou je haar niet beffen als zij jou niet pijpt?
Je kan toch ook plezier beleven in het haar laten genieten? je moet er niet altijd perse wat voor terug willen, wees blij met dat ze helemaal in de wolken is van wat jij met je tong voor haar doet.
Het geeft mij altijd een beter gevoel dat ik haar bef en heerlijk zie genieten, dan dat ik bezig ben en zij daar een beetje vol zenuwen ligt omdat ze straks wat terug moet doen.
Als ze je dan toch zou pijpen, dan is dat geweldig, maar ik vind het persoonlijk zwaar overdreven dat jij niks bij haar zou doen alleen omdat zij niks terug doet.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 23:24
Verwijderd
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?

Ja.

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te
doen? Had je er ooit spijt van?

Om mijn vriend een plezier te doen & nee.

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?

Het ligt eraan hoe hij reageert. Meestal vind ik het leuk om te doen, maar lekker, nâh.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?

Niet.

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?

Pijpen.

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?

Soms.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 00:39
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Voor de mannelijke forummers:
- Vindt je pijpen een belangrijk onderdeel in seks? nee
- Zou je het erg vinden als je vriendin dit altijd weigerde om bepaalde redenen? Zou je hier zonder kunnen? Geen ramp, kan wel zonder.
- Als zij het niet wilt, probeer je haar later dan wel eens te overtuigen/ over te halen om het wel te doen? Niet tenzij ze 't leuk vindt.
- Als zij het "vies" vindt, hoe vat je dit dan op? Als beledigend of normaal? Negatief, maar tegenover haar zelf. Als mensen seks of "normale" seksdingen in deze tijd nog steeds vies vinden vind ik dat vrij triest, uitzonderingen door verleden of wat dan ook daargelaten...
- Als je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt, vind je het dan makkelijk om haar dit te "leren/ uit te leggen"? Ze mag van mij op d'r gevoel af gaan, doe ik ook altijd en werkt prima
__________________
buh
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:52
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :

Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
Nee ik heb nog nooit iemand gepijpt Ik zou het wel heel graag willen doen. Maar door iets wat in het verleden gebeurt is, ben ik heel erg geschrokken Mijn vriend is heel lief voor me en zegt ook dat het hem eigenlijk niet uitmaakt (maar dat hij denkt dat ik het wel zou kunnen enzo). Maar ik baal er toch wel van omdat het mij heel leuk lijkt om hem zo te verwennen . Dus ben ik nu bezig om steeds verder te gaan. En zo stapje voor stapje naar het pijpen zelf toe te werken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 09-05-2005 @ 12:37 :
And if she don't swallow, kill her?
Nee dan nog steeds
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 09-05-2005 @ 23:38 :
Beetje ego vind ik persoonlijk..
Waarom zou je haar niet beffen als zij jou niet pijpt?
Je kan toch ook plezier beleven in het haar laten genieten? je moet er niet altijd perse wat voor terug willen, wees blij met dat ze helemaal in de wolken is van wat jij met je tong voor haar doet.
Het geeft mij altijd een beter gevoel dat ik haar bef en heerlijk zie genieten, dan dat ik bezig ben en zij daar een beetje vol zenuwen ligt omdat ze straks wat terug moet doen.
Als ze je dan toch zou pijpen, dan is dat geweldig, maar ik vind het persoonlijk zwaar overdreven dat jij niks bij haar zou doen alleen omdat zij niks terug doet.
maar ik vind voor wat hoort wat ook wel een beetje, niet dat je zelf verwaarloosd word en je partner t ene na t andere orgasme heeft
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:18
Verwijderd
Ik zeg ook helemaal niet dat je dan zelf verwaarloost moet worden, maar ik vind wel dat ze niet verplicht is om perse te moeten pijpen omdat ik haar bef.. Ze kan ook op andere manieren, die ze misschien prettiger vindt, wat terug doen.

Tuurlijk, als ik haar al weken op allerlei mogelijke manieren loop te verwennen, en zij niks nada noppes terug doet, jah dan ben ik het met je eens. Dan ben ik het ook zat.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:29
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mortification schreef op 09-05-2005 @ 19:25 :
Bullshit. Net of jij het leuk zou vinden als je vriend zou zeggen dat hij het vies vindt om met je te neuken - dus dan moet je daar maar genoegen mee nemen.

Het is gewoon gierig als je weet dat je vriendje het graag wil en dat ze het dan niet doet, in mijn ogen.

Als ik het niet leuk vind om iemand te vingeren en ik doe het niet, dan is het ook niet makkelijk om 'ineens' te gaan neuken. Maar dat is dan ineens normaal - ofzo.
Neuken? Nu ga je wel heel erg ver. Zoiets "vies"zien bestaat niet (dacht ik). Maar als hij zou zeggen dat hij mij niet zou willen beffen omdat hij het oa "vies"vindt, zou ik het niet beledigend opvatten. Ik zou het zelf ook niets vinden en kan makkelijk zonder.
En gierig? God ja. Gierig als met geld is ook precies zo in bed, ook een kwestie van geven en nemen
We hebben het hier trouwens nog steeds over orale seks, niet over gewoon seks/neuken. Vingeren en aftrekken komt hier ook niet ten sprake. En zulke dingen zijn wel een stuk makkelijker dus daar doen vrouwen/mannen minder "moeilijk"om.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:46
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-04-2005 @ 12:18 :


Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
ja, bijna dagelijks
de eerste keer deed ik het voor de verandering, variatie in je seksleven met er zijn toch.
in het begin vond ik het niet zo geweldig maar heb nu allerlei trucjes uitgevonden waarsoor je geen sperma proeft
toch zo'n 4x per week denk ik.
beter pijpen, aftrekken is zo saai
alltijd.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:51
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
EPD schreef op 26-04-2005 @ 17:45 :
Nah, als een vrouw alleen maar blind voor zich uit zit te pijpen zonder enig enthousiasme, dan hoeft het van mij ook al niet meer, heur...
nee okee, maar doen alsof het een heerlijke lolly is vind ik ook weer zo overdreven.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 23:50
Verwijderd
Toch is dat soms ook wel lachen , en ook leuker dan dat emotieloos pijpen..

vraagje(just wonderin'),
Hoelang heeft het bij jullie ongeveer geduurt voordat je orale seks wilde/durfde te hebben?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Kleine Tulp schreef op 14-05-2005 @ 20:51 :
nee okee, maar doen alsof het een heerlijke lolly is vind ik ook weer zo overdreven.
Het smaakt gewoon naar huid? Tot het einde, tenminste... en tja, dan ligt het er alleen maar aan of je graag dingen in je mond hebt. Ik zit ook altijd op pennen te kauwen enzo
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 04:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-05-2005 @ 01:45 :
Het smaakt gewoon naar huid? Tot het einde, tenminste... en tja, dan ligt het er alleen maar aan of je graag dingen in je mond hebt. Ik zit ook altijd op pennen te kauwen enzo
Zelfpromotie de gekste .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 09-05-2005 @ 19:25 :
Bullshit. Net of jij het leuk zou vinden als je vriend zou zeggen dat hij het vies vindt om met je te neuken - dus dan moet je daar maar genoegen mee nemen.

Het is gewoon gierig als je weet dat je vriendje het graag wil en dat ze het dan niet doet, in mijn ogen.

Als ik het niet leuk vind om iemand te vingeren en ik doe het niet, dan is het ook niet makkelijk om 'ineens' te gaan neuken. Maar dat is dan ineens normaal - ofzo.
Je vergelijkt nu appels met peren. Je leuter neemt geen smaak en/of geur op, en dat is meestal het hele punt.

Het is niet gierig, wel jammer. Maar als je het niet wil of kan, dan moet je het niet doen. Niet doen omdat je vent het zo fantastisch vindt. Maaarrr, je hoeft dan ook niet te eisen dat het wel bij jou wél gedaan wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 15-05-2005 @ 05:50 :
Zelfpromotie de gekste .
Als mensen zich aan mijn tanden durven te wagen Maar nee, ik denk niet dat het vriendje dat leuk vind
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:18
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt? Ja

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van? gewoon leuk...

- Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt? soms

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer? 2x id maand ofzo, zie mn vriend alleen in weekend dus ja

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen? combinatie

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet? nope...vies
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:00
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Vrouwelijke forummer zegt :




Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
Ja

-Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Uit nieuwsgierigheid, maar nu omdat ik weet dat hij het leuk vindt en eigenlijk vind ik het zelf ook wel behoorlijk tof

Vindt je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ja, ik vind het leuk. Mits er geen geurtje hangt en als alles proper is. 'k Heb het ook niet graag als hij mijn hoofd in die richting duwt dan.

Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Als we alleen zijn, zullen we eerder seks hebben, als we minder tijd hebben, en toch opgewonden zijn, dan komt het er wel eens van. Per week? Tgoh laat ons zeggen 2x per maand.

Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Dit hangt echt van mijn stemming af... Soms heb ik echt geen zin in pijpen, en dan is het handwerk. Louter objectief gezien vind ik het hetzelfde.

Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Altijd... 't Is nogal oneerbiedig om het uit te spuwen in een zakdoek en ik vind het niet slecht smaken (dat van mijn vriend toch).
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:15
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 15-05-2005 @ 23:00 :
Altijd... 't Is nogal oneerbiedig om het uit te spuwen in een zakdoek
Het is niet zo, maar je verwoordt het zo mooi, dat ik het met je eens ben
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:53
Verwijderd
Voor de vrouwelijke forummers:
- Heb je al eens iemand of meerdere jongens gepijpt?
( indien je deze vraag met "nee" beantwoord, kun je de rest overslaan of : ben je wel van plan het ooit nog te doen of niet? Beargumenteer je antwoord)
Ja.

- Waarom deed je het? Om gewoon je vriend een plezier te doen of omdat je dacht dat "het zo hoorde" of om "iets" terug te doen? Had je er ooit spijt van?
Omdat ik nieuwsgierig was en omdat ik mijn vriend graag wilde laten genieten natuurlijk.

- Vind je het zelf echt lekker om te doen of niet echt?
Ja! Het is leuk, het is intiem, je krijgt er alleen wel pijn van aan je nek en met een beetje ongeluk ook in je kaken op den duur, maar dat mag de pret niet drukken.

- Hoe vaak doe je dit per week ongeveer?
Ik heb nu geen vriend meer dus nu eh. niet meer

- Wat vindt je "beter/lekkerder" om te doen: aftrekken of pijpen?
Aftrekken vind ik, sorry, zo'n lullige beweging (chronische peesontsteking in je pols helpt dan ook niet echt mee, moet ik zeggen )bovendien is dat iets wat hij zelf nog altijd beter kan dan ik en dan voel ik me zo'n... eh... sukkel. Dus ik ga voor pijpen (en daarbij gebruik ik wel mijn handen).

- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Jep. "hoort" er een beetje bij voor mij. Vind het ook leuk en totaal niet smerig dus, ja.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:57
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 15-05-2005 @ 23:53 :
- Slik je het ook altijd/vaak door of niet?
Jep. "hoort" er een beetje bij voor mij. Vind het ook leuk en totaal niet smerig dus, ja.
voor iemand met de nickname Meisje Vlek had ik verwacht dat je 't uit zou tuffen

maargoed, go Meisje Vlek
__________________
buh
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
hemhemhem schreef op 15-05-2005 @ 23:57 :
voor iemand met de nickname Meisje Vlek had ik verwacht dat je 't uit zou tuffen
Nou ja zeg
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 10:59
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 15-05-2005 @ 23:58 :
Nou ja zeg
Pijpen waarbij je je handen gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 11:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-05-2005 @ 11:59 :
Pijpen waarbij je je handen gebruikt?
Dat.. kan niet?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 11:14
Verwijderd
Natuurlijk kan dat wel.
Pijpen is niet alleen recht toe recht aan op en neer gaan met je hoofd, beetje afwisseling (aftrekken combineren met pijpen bijvoorbeeld) mag ook wel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 11:17
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 16-05-2005 @ 12:14 :
Natuurlijk kan dat wel.
Pijpen is niet alleen recht toe recht aan op en neer gaan met je hoofd, beetje afwisseling (aftrekken combineren met pijpen bijvoorbeeld) mag ook wel.
Ja "aftrekken"doe je dus met je handen, pijpen doe je over het algemeen alleen met je mond...dacht ik.
En ja tussendoor kun je aftrekken met je handen.
Aftrekken - handen
Pijpen - mond

Of ik wordt gek
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 11:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-05-2005 @ 12:17 :
Ja "aftrekken"doe je dus met je handen, pijpen doe je over het algemeen alleen met je mond...dacht ik.
En ja tussendoor kun je aftrekken met je handen.
Aftrekken - handen
Pijpen - mond

Of ik wordt gek
Nou ja goed.. maar als je het tegelijk doet.. dan vind ik het pijpen terwijl je je handen gebruikt. En je kan ook je handen gebruiken zonder meteen te gaan trekken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Eikel beetje ongevoelig
Records070
14 18-07-2011 16:03
Seksualiteit het hoofd vasthouden van het meisje...omdat?
Dionysus
140 25-04-2006 14:47
Seksualiteit Beffen: jouw mening
Shitonya
333 09-08-2005 12:41
Seksualiteit Fisten, jouw mening
Bruut
2 26-04-2005 22:38
Muziek Wat is jullie favo groep?
Verwijderd
500 15-11-2004 19:38
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.