Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 17:51
--Tha dark angel---
--Tha dark angel--- is offline
hai,

dit is meer eigenlijk een opmerking en ik weet ook niet of het hier thuis hoort, maar het zit zo:
Ik hoor en lees altijd van mensen die zichzelf te dik vinden, en die daar dan onzeker over zijn, en het standaard antwoord is dan meestal: De meeste jongens die vallen eigenlijk op wat steverige meiden enzo, ze willen liever iets om vast te houden, dan zo'n gratenpakhuis.
Een heel geruststellend antwoord,(ik denk trouwens ook dat dat zo is) maar heel vaak houden ze er geen rekening mee hoe dat voor dunnere mensen is. Iedereen wil zo graag dun zijn enzo, maar er zijn zat mensen die dikker willen worden en die daar onzeker over zijn. Ik ben zelf veels te dun en wil juist dikker worden maar dat is ook niet zo makkelijk als iedereen denkt.
Wat al helemaal nergens op slaat is dat 'dikke mensen hebben vaak een leuker karakter dan dunne' dat is weer op helemaal niks gebasseerd en nogal beledigend ook.

Maar goed, ik weet niet echt wat ik hier mee wil zeggen,(en ik bedoel het helemaal niet beledigend tegenover dikkere mensen ofzo) maar goed, moest het even kwijt.

Mensen, ik ben benieuwd naar jullie (eerlijke) mening hierover.

liefs
Advertentie
Oud 11-03-2002, 17:56
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Hoi,

Ik ben zelf (jongen) 1.75 en weeg 57kg.. vink een beetje aan de dunne kant! Dat komt gewoon omdat ik de struktuur heb van me moeder.. die is ook niet zo erg dik! Me zusje 1.70 (kep geen idee hoeveel ze weegt wil ze nie zegge ) die vindt ik zelf echt wel dikker als mij.. en dat komt gewoon omdat ze op me pa lijkt ala figuursopbouw!

Dus het ligt gewoon aan je familie
__________________
Vrijgezelllll
Oud 11-03-2002, 20:03
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Dat het gedoe met dat dik en dun moet gewoon een keer ophouden, weg met het ideaal beeld!
Dik en dun moet allebij mooi kunnen zijn!
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 11-03-2002, 21:57
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
het is ook stom om te zeggen dat dun beter is dan dik. OK het is gebleken uit cijfers e.d. dat dunne dames aantrekkelijker zijn e.d. maar dan heb je het over dun <--> dik extremen. Dan hebben we het dus over Erica Terpstra(x10) tegenover Ally McBeal(:10)

Meestal maakt het niet zoveel uit, dun of dik maakt wel een verschil maar het gaat vooral om het totaalplaatje. Naar mijn mening is uitstraling toch het belangrijkst.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 11-03-2002, 22:46
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
deftoontje schreef:
Dat het gedoe met dat dik en dun moet gewoon een keer ophouden, weg met het ideaal beeld!
Dik en dun moet allebij mooi kunnen zijn!

Nog een paar laatste stuipen van het poldermodel.

Oud 12-03-2002, 07:46
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ja, maar je denkt dan niet dat cuppido overal kan toeslaan, zo ben ik helemaal verliefd op een meisje dat eigenlijk helemaal niet mijn smaak is, maar ze is gewoon zo lief.
Oud 16-03-2002, 13:11
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nog een paar laatste stuipen van het poldermodel.

doe je of ben je nou echt zo zielig?

[Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (16-03-2002).]
__________________
iemand nog interesse? :p
Oud 16-03-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Darkened Sky schreef:
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nog een paar laatste stuipen van het poldermodel.

doe je of ben je nou echt zo zielig?

[Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (16-03-2002).]
Hij is het.
Oud 16-03-2002, 15:52
Verwijderd
Ik ben 1.90 en weeg 67 kg ofzo. Zeer weinig. Ik ben ook nogal dun, maar ik vind het meer gewoon heel slank. Soms vind ik het wel jammer, maar anderzijds vind ik het veel voordelen hebben (ik kan friet eten wat ik wil en kom geen gram aan) en ik hoef gewoon nergens op te letten. Ik ben eigenlijk heel tevreden met mijn postuur! Ik denk alleen dat het ook belangrijk is dat je goed je kleding, e.d. kiest. Ik weet dat ik bep. kleding niet aan moet doen omdat ik daarin te dun/slungelig lijk.
Oud 16-03-2002, 15:53
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nog een paar laatste stuipen van het poldermodel.



Je hebt gelijk.
Oud 17-03-2002, 11:10
chanel
chanel is offline
hij gaat naar lichaam en gezondheid

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken klein en te dun.
Anoniem.
2 02-05-2009 12:22
Algemene schoolzaken Enquete
nwo
21 13-01-2006 16:15
Lichaam & Gezondheid 1.65-1.70m=> gewicht?
Kill me Ce soir
206 14-02-2004 16:04
Lichaam & Gezondheid ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu???
**~yvie~**
13 18-06-2003 22:43
Lichaam & Gezondheid Ik wil dikker worden
devilcat
40 15-11-2002 12:57
Lichaam & Gezondheid dun zijn is ook niet alles.
--Tha dark angel---
10 17-03-2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.