Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2008, 11:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Je zou bijna wensen dat hij eens echt iemand zou aanrijden, of niet?
Nee wat gedoed zegt patsboem! tegen een boom.
En dan hoop ik nog dat t allemaal erg pijnlijk en einde verhaal is.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2008, 12:24
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
I care'd
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 12:34
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik begrijp de verbolgen reacties, maar ik geloof dat Commando een spreekwoordelijke plaat voor zijn hoofd heeft en weinig openstaat voor 'rijden onder invloed is not done'-devies.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 16:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ach ja, heb wel eens vanuit de meest vreemde uithoeken een lift van een beschonken rijder gehad, en zal vast niet de enige zijn die toen zijn principes ineens liet varen.

En er zijn mensen die best in staat zijn beschonken te rijden, net als er mensen zijn die nuchter nauwelijks in staat zijn gevaarloos te rijden. De wet kijkt er op toe dat mensen worden beschermt voor het meer en deel van de mensen die niet in staat is zichzelf goed te beoordelen, dat de 'rijden onder invloed is not done' kijk ook hier zo sterk aanwezig is valt me eigenlijk wel op
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 19:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Mja er gaan mensen dood omdat idioten met drank op achter het stuur gaat zitten. Mensen zullen allicht best in staat zijn om beschonken te rijden, maar het is en blijft een feit dat je reactie vermogen erdoor wordt aangetast. En op het moment dat je dan in de auto stapt breng je wat mij betreft moedwillig andere mensen in gevaar en vandaar het; rijden onder invloed is not done
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Mja er gaan mensen dood omdat idioten met drank op achter het stuur gaat zitten. Mensen zullen allicht best in staat zijn om beschonken te rijden, maar het is en blijft een feit dat je reactie vermogen erdoor wordt aangetast. En op het moment dat je dan in de auto stapt breng je wat mij betreft moedwillig andere mensen in gevaar en vandaar het; rijden onder invloed is not done
Ok. mensen die beschonken auto gaan rijden vind je niet oke. Wat vind je dan van mensen die beschonken scooter gaan rijden?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 21:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ok. mensen die beschonken auto gaan rijden vind je niet oke. Wat vind je dan van mensen die beschonken scooter gaan rijden?
net zo achterlijk, idioot en stom.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 10:07
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Citaat:
Ok. mensen die beschonken auto gaan rijden vind je niet oke. Wat vind je dan van mensen die beschonken scooter gaan rijden?
Inderdaad, net zo dom. Vanwaar deze stelling? Is er een degelijk verschil tussen beide opties? Of je nou zat achter je stuur of zat op je scooter zit, je brengt nog steeds mensenlevens in gevaar (dat van jezelf tel ik niet mee, boeit me op dat moment niet zoveel).
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 16:39
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Enige verschil is dat als je als zatte bestuurder in een auto zit je nog een kreukelzone hebt die jou 'beschermt'..

Op een scooter, ben je zelf de kreukelzone

Even zinloos allemaal, gewoon niet drinken als je weet dat je nog moet rijden!
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 19:55
Anna17J
Anna17J is offline
Ik drink zelf ook niet. Ik ben overigens ook geen echt uitgaanstype of zo.
Mijn vriendinnen drinken of feestjes wel, sommigen vrij veel, anderen maar heel weinig. Dat moeten we zelf maar uitvechten met zichzelf/elkaar/ouders. Daar ga ik me niet tegenaan bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2008, 14:41
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Citaat:
Enige verschil is dat als je als zatte bestuurder in een auto zit je nog een kreukelzone hebt die jou 'beschermt'..

Op een scooter, ben je zelf de kreukelzone

Even zinloos allemaal, gewoon niet drinken als je weet dat je nog moet rijden!
Oke dat is wel een verschil inderdaad maar als je iemand met je zatte kop op je scooter aanrijdt is die persoon nog steeds hartstikke dood of ernstig verwond en daar gaat het met in deze kwestie eigenlijk om. Dat de dronken bestuurder zichzelf (dodelijk) verwond kan me dan weinig schelen: eigen schuld
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 17:37
Verwijderd
Ik denk niet dat je voor zoiets respect kunt/moet hebben.
Ik drink zelf ook niet hoor, dat je niet denkt dat ik 't daarom zeg.

Respect heb ik voor oudere mensen, respect heb ik voor leraren, respect heb ik voor m'n ouders etc.

Ik denk dat de definitie die de meeste mensen hebben voor respect een beetje verschilt van die van jullie.
En ik wil niet klinken alsof ik me beter voel dan jullie, want zo bedoel ik het helemaal niet, maar voor mij betekent het woordje respect net ff iets anders.

dusja..

maar hieraan wil ik wel toevoegen dat ik zelf ook wel weet hoe moeilijk het is om niet ten onder te gaan aan groepsdruk.
Daarom vind ik het zeker wel knap als mensen niet drinken en ben ik ook best wel een beetje trots op mezelf..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 08:50
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je voor zoiets respect kunt/moet hebben.
Ik drink zelf ook niet hoor, dat je niet denkt dat ik 't daarom zeg.

Respect heb ik voor oudere mensen, respect heb ik voor leraren, respect heb ik voor m'n ouders etc.

Ik denk dat de definitie die de meeste mensen hebben voor respect een beetje verschilt van die van jullie.
En ik wil niet klinken alsof ik me beter voel dan jullie, want zo bedoel ik het helemaal niet, maar voor mij betekent het woordje respect net ff iets anders.

dusja..

maar hieraan wil ik wel toevoegen dat ik zelf ook wel weet hoe moeilijk het is om niet ten onder te gaan aan groepsdruk.
Daarom vind ik het zeker wel knap als mensen niet drinken en ben ik ook best wel een beetje trots op mezelf..
Er zijn heel veel mensen die die keuze niet respecteren, dan gaan ze je belachelijk maken of ze denken dat je gek bent
Dat bedoelde ik meer
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 15:31
REETSJ
REETSJ is offline
Het is dom als mensen je belachelijk gaan maken omdat je niet drinkt. Maar ik denk dat het ook maar net is wat je je ervan aantrekt.. ik bedoel sorry maar wat kan jou het schelen

En ik kan me eerlijk gezegd, hoewel ik zelf ook niet drink. Ontzettend ergeren aan mensen die er onwijs mee te koop lopen dat ze niet drinken. Ik bedoel het is een keuze en het is misschien verstandig. Maar als mensen het echt van de daken schreeuwen denk ik echt get a life..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 20:15
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Het is dom als mensen je belachelijk gaan maken omdat je niet drinkt. Maar ik denk dat het ook maar net is wat je je ervan aantrekt.. ik bedoel sorry maar wat kan jou het schelen

En ik kan me eerlijk gezegd, hoewel ik zelf ook niet drink. Ontzettend ergeren aan mensen die er onwijs mee te koop lopen dat ze niet drinken. Ik bedoel het is een keuze en het is misschien verstandig. Maar als mensen het echt van de daken schreeuwen denk ik echt get a life..
Ja want als je het van de daken schreeuwt dan zeg je eigenlijk dat het inderdaad ook veel uit maakt en dat vind ik juist van niet. Dat je het inderdaad zelf moet weten en dat er niet een big deal van gemaakt moet worden als je niet drinkt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 03:27
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van mensen die geen alcohol drinken??
Respect of niet?
Met respect heeft het niet te maken, ik drink zelf geen alcohol omdat ik daar geen behoefte aan heb, als je eenmaal gaat beginnen dan is het hek van de dam. Drinken omdat anderen het doen is trouwens ook geen reden.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 14:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Met respect heeft het niet te maken, ik drink zelf geen alcohol omdat ik daar geen behoefte aan heb, als je eenmaal gaat beginnen dan is het hek van de dam. Drinken omdat anderen het doen is trouwens ook geen reden.
Dat het hek van de dam is als je begint is niet per definitie waar. Het hangt er helemaal vanaf hoe goed jij je grens kent en of je genoeg discipline hebt om je eraan te houden. Drinken omdat anderen het doen is weldegelijk een reden. Het is imo geen goede reden maar een reden is het wel.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 14:34
Verwijderd
ik drink zelf amper, na 2 glazen begin ik al melig te worden en ik heb er meestal gewoon geen behoefte aan, op mn 16e had ik een hogere tolerantie dan dat ik nu heb en vind t prima zo, ik stop ook als ik merk dat ik te aangeschoten word, mijn eigen grenzen kan ik duidelijk zelf bepalen gelukkig...


en respect is een loze term in dit geval...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Afraadtopic
Rivka
55 30-03-2010 20:10
Drugs & Alcohol Waarom blow jij?
Gedoemd
61 03-02-2009 17:17
Psychologie Hoezo, je drinkt niet???
akumabito
89 02-12-2005 06:57
Drugs & Alcohol Flaaaaaaaaaaaaaauw!!!!!!!
kleinedraak
50 05-01-2004 12:54
Psychologie geen alcohol kunnen drinken
waloe
30 27-08-2003 23:33
Psychologie Sociale status of: het beeld van jongeren.
Verwijderd
18 28-12-2001 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.