Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2012, 01:03
lopertje18
lopertje18 is offline
Hey,

Ik zit een beetje met een probleem. Ik ben een meisje van 16 en ik heb sinds kort seks met mijn vriendje (16). Maar nu is het zo dat ik tijdens de seks met mijn vriendje niet kan klaarkomen (en dan bedoel ik echt tijdens het neuken). Als ik mezelf vinger of als hij dat doet kan ik altijd met enige aanwijzingen wel klaarkomen maar tijdens het neuken lukt het gewoon niet. Het komt denk ik deels omdat hij het niet zo lang volhoud, maar dat valt ook wel weer mee. Ik heb het met hem erover gehad en hij bevredigt me wel gewoon met zijn handen tot een orgasme als hij al is gekomen. Hij probeert tijdens het neuken me zoveel mogelijk te stimuleren maar het lukt nog steeds niet om dan klaar te komen. Ik zit wel vaak tegen het randje maar verder dan dat kom ik niet. Heeft er iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 07:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Nou dat is niet zo gek, want heel veel meisjes/vrouwen komen niet klaar van het neuken zelf.
En als je het wel zou willen moet je je ten eerste niet zo focussen, maar ontspannen.

Verder is het toch prima om lekker klaar te komen door gebeft of gevingerd te worden?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 18:20
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
probeer er idd wat minder op te focussen, maar geniet gewoon. heb je al geprobeerd of het wel lukt als jij op hem zit? dan heb jij de controle en kun je precies doen wat voor jou het lekkerst is.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 19:58
lopertje18
lopertje18 is offline
Bedankt voor de tips, Ik heb tot nu toe alleen nog seks gehad in de gewone missionares stand omdat we pas 3 of 4 keer seks hebben gehad. Het is inderdaad prima om na het neuken door vingeren of beffen klaar te komen maar als ik aan het neuken ben zit ik lekker in het element en ben ik lekker aan het genieten en een orgasme zou het dan helemaal afmaken. Als er nog meer mensen zijn met bijvoorbeeld een standje waar ik meer wordt gestimuleerd o.i.d hoor ik het graag!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 21:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je moet een beetje experimenteren met standjes, de hoeveelheid stimulatie ligt net aan de hoek van zijn penis ten opzichte van jouw vagina. Je kan bijv. ook in missionaris eens een kussen onder je billen leggen zodat die iets hoger liggen, dat verandert de hoek wat.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 04:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh meid, je bent je na 4 keer seks al druk aan het maken omdat je tijdens het neuken niet klaarkomt? Houd daar alsjeblieft mee op en geniet gewoon van de seks. Er zijn veel vrouwen die niet klaarkomen van neuken (dat betekent niet dat het niet mogelijk is, trouwens), maar dat maakt het niet minder lekker. Je hebt in ieder geval geen probleem met je laten gaan, want klaarkomen lukt wel. En je hebt pas een paar keer seks gehad, joh. Niet zoveel haast hebben.

Probeer andere standjes uit, ga iets langer door, vinger jezelf terwijl je wordt geneukt.. probeer dingen uit. Maar het is niet alsof je al jaren bezig bent met proberen, dus ga niet in paniek raken of je teveel focussen. Wanneer je dat gaat doen haal je alleen maar het plezier uit de seks en dat wil je niet, lijkt me.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit problemen/vragen met klaarkomen
S.S16
0 02-07-2013 13:50
Seksualiteit Ik kom niet klaar
Verwijderd
44 30-11-2009 20:31
Seksualiteit Eerst wel, maar nu niet meer klaarkomen
Yana
34 28-11-2005 22:41
Seksualiteit probleempje
Verwijderd
55 29-07-2004 20:55
Seksualiteit klaarkomen tijdens de seks
laajn
18 02-12-2003 16:06
Seksualiteit seksleven verknald door...
tuupie
6 17-02-2003 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.