Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2009, 15:45
Verwijderd
Ik heb best wel eens wat seks gehad. Met mezelf en met mijn vriend, maar ik ben nog nooit klaargekomen. Ik vind het wel heel erg lekker, maar ik zou best een keer dat gevoel willen mee maken. Weet iemand waar het aan kan liggen en wat ik (en mijn vriend) kunnen proberen?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 16:02
bamboocha
bamboocha is offline
Misschien ben je onbewust teveel met het klaarkomen zelf bezig waardoor het niet lukt.
Een middagje de tijd nemen om met behulp van (trillende)seksspeeltjes te kijken wat je het lekkerst vind misschien? En daarbij niet te veel denken dat je zo graag wilt klaarkomen maar genieten van het moment. Lang genoeg doorgaan (Het kan natuurlijk een poosje duren) en dan komt het vanzelf wel. En je weet het meteen wanneer je bent klaargekomen want het is niet te missen.
en als het gelukt is gewoon verder ermee gaan en dan zal het daarna vast ook wel met je vriend lukken!

Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes verder!
Oud 05-11-2009, 19:03
Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Misschien ben je onbewust teveel met het klaarkomen zelf bezig waardoor het niet lukt.
Een middagje de tijd nemen om met behulp van (trillende)seksspeeltjes te kijken wat je het lekkerst vind misschien? En daarbij niet te veel denken dat je zo graag wilt klaarkomen maar genieten van het moment. Lang genoeg doorgaan (Het kan natuurlijk een poosje duren) en dan komt het vanzelf wel. En je weet het meteen wanneer je bent klaargekomen want het is niet te missen.
en als het gelukt is gewoon verder ermee gaan en dan zal het daarna vast ook wel met je vriend lukken!

Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes verder!
Sekstoys liggen ook zo voor het oprapen? Lijkt me niet dat je naar de winkel gaat en zegt; Die grote mevrouw, die zou ik graag een middagje uit willen proberen...

En daarbij, die dingen lijken me niet goedkoop. En met vingers, mond, penis, douchekop of andere, voor de hand liggende dingen, moet het toch ook kunnen? Anders klopt er iets niet, ik zou er geen zin in hebben om elke keer wanneer ik seks zou hebben al die apparaten erbij te pakken, batterijen zoeken... enz...
Oud 05-11-2009, 20:23
DmCraanen
DmCraanen is offline
De OP zegt dat ze het graag zou willen meemaken. Ik vind daarom het antwoord van Bamboocha een goed antwoord. Ookal kost dit wat, dan kan ze het wel uitproberen op veel manieren en zoals zij het lekker vindt. Ze kan dan mocht ze dat willen die douche en vingers erbij halen. Ook is er geen sprake van dat ze dat elke keer uit de kast moet gaan pakken om klaar te gaan komen hierna. wellicht heeft ze hier geen behoefte aan want ze geeft aan dat ze de sex ook lekker vindt zonder klaar te komen. Misschien kan ze na haar experimenteren ook haar vriend aangeven hoe ze het makkelijkste klaarkomt mocht ze daar zin in hebben, dat moet nog blijken.

Daarom ga ik met het antwoord van BamBoocha mee, echter mocht ze in geldnood zitten dan snap ik Malossi's antwoord ook.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 21:42
Qimm
Qimm is offline
www.pabo.nl daar kost een basic dildo/vibo de wereld niet, handig om mee te testen dus, verder zou ik je het niet kunnen vertellen, maar succes
Oud 05-11-2009, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voor 18 euro heb je al een vibrator die misschien geen draaiende parels en driedubbele clitgrinder heeft maar waarmee je best kunt klaarkomen. (nee echt het maakt een hoop uit, dat beetje trillen!)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 22:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk sowieso dat het aan stress / spannings en te gefocust zijn op klaarkomen kan liggen. Als je niet volledig op je gemak bent, bang bent dat het pijn gaat doen of te gericht bent op klaarkomen kan het lastig(er) worden om dat ook daadwerkelijk te bereiken. Probeer te ontspannen, het op een plek te doen waar je niet betrapt kunt worden, en gewoon te genieten van het moment. Verder komen weinig vrouwen klaar van alleen seks, dus misschien kan er wat extra tijd in voorspel worden gestoken?

En inderdaad, een seksspeeltje zou ook kunnen helpen, natuurlijk.

Succes.
Oud 06-11-2009, 09:17
Verwijderd
Een speeltje kan inderdaad helpen Heb je wel eens het gevoel gehad dat je er dichtbij zat of dat eigenlijk ook niet?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 10:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voor het geval je er gespannen om bent; een glaasje wijn doet wonderen. Bij mij gaat het 's ochtends heel vroeg altijd beter omdat ik er dan ook nog niet bij ben met mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 13:13
Verwijderd
Ik ben niet echt gespannen, ik kan echt genieten enzo. Een seksspeeltje heb ik wel (uit de tijd dat ik nog alleen was ). Gisteren heb ik het nog een keer geprobeerd met de vibrator en toen heb ik voor het eerst meegemaakt dat ik er dichtbij zat, maar het is nog steeds niet gelukt. Ik blijf maar oefenen denk ik en uizoeken wat het lekkerst is. Misschien houd ik het ook niet lang genoeg vol. Op een gegeven moment ben ik het zat dat ik nog niet ben klaargekomen. Overigens besteden mijn vriend en ik wel veel tijd aan het voorspel, dus daar ligt het niet aan.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 14:29
Zesen20
Zesen20 is offline
Probeer ergens naar te kijken, waar je echt heel opgewonden van wordt...en terwijl je je ding doet...daaraan denken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 16:20
bamboocha
bamboocha is offline
Ik weet natuurlijk niet hoe jij het precies ervaart, maar als je voelt dat je er dicht bij zit moet je vooral door blijven gaan en je erop concentreren, want als je dan opeens denkt 'Oh ik ben er bijna!' gaat het gevoel weer weg en kan je weer opnieuw beginnen. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel. Ik heb toch wel enige concentratie erbij nodig en wat Zesen20 zegt ook natuurlijk!
Oud 06-11-2009, 17:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben niet echt gespannen, ik kan echt genieten enzo. Een seksspeeltje heb ik wel (uit de tijd dat ik nog alleen was ). Gisteren heb ik het nog een keer geprobeerd met de vibrator en toen heb ik voor het eerst meegemaakt dat ik er dichtbij zat, maar het is nog steeds niet gelukt. Ik blijf maar oefenen denk ik en uizoeken wat het lekkerst is. Misschien houd ik het ook niet lang genoeg vol. Op een gegeven moment ben ik het zat dat ik nog niet ben klaargekomen. Overigens besteden mijn vriend en ik wel veel tijd aan het voorspel, dus daar ligt het niet aan.
In dat geval is het inderdaad misschien wel zinvol om eens goed te gaan ontdekken wat jij lekker en leuk vindt. Welke bewegingen precies, welke plekken, and so on. Als je merkt dat iets erg lekker is, kun je proberen dat meer te doen, bijvoorbeeld.
Oud 07-11-2009, 19:56
Verwijderd
beter je best doen. gewoon ontspannen, nergens aan denken en genieten. simpel.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 23:39
SacredRose
SacredRose is offline
mij lukt het wel moet het alleen echt lang volhouden en dat lukt me eigenlijk nooit.
maakt een vibrerend speeltje echt veel uit of is dat ook verschillend per persoon?
Oud 08-11-2009, 10:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
beter je best doen. gewoon ontspannen, nergens aan denken en genieten. simpel.
grapjas
Oud 10-11-2009, 15:45
Fleurop
Fleurop is offline
Ik kan niet klaarkomen als ik mijn lichaam geheel ontspan. Ik heb ontdekt dat als ik er tegenaan zit of erg opgewonden raak ik mijn spieren (billen voornamelijk, benen) moet gaan spannen en zelfs mijn adem een beetje in hou.. ik dan wel klaar kan komen.

Het is denk ik gewoon erg verschillend per persoon. Ik kon het vroeger nooit met mijn vingers maar alleen met harde douchestraal of vibrator. Ondertussen (maar wel pas na 5 jaar ofzo) lukt het prima met mijn vingers.
Daarbij denk ik helemaal niet aan opwindende dingen o.i.d. Ik ben redelijk bewust bezig met 'nu kom ik klaar' en focus mij daar op. Fantasieen e.d. helpen mij alleen met het opgewonden raken. (zo zie je hoe verschillend mensen zijn )

In het begin van mijn relatie kon ik niet klaarkomen omdat ik teveel bezig was met het feit dat mijn vriend het aanspannen van spieren of inhouden van adem raar zou vinden. Ik dacht dat vooral hijgen/zuchten "hoort". Nu mijn vriend het weet zegt hij dat hij dat eigenlijk fijn vindt dat ik spieren span en mijn adem in hou, want dan weet hij dat hij goed op weg is en vooral door moet gaan

Ik denk dat als je eenmaal in je eentje klaar kan komen.. het daarna tijdens de seks met je vriend ook makkelijk wordt. Probeer ademtechnieken, aanspannen of juist ontspanning.. kijk wat je zelf het fijnste vindt. En vooral niet bang zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 00:11
Verwijderd
Haha Fleurop, herkenbaar! Ik moet ook juist iets aanspannen; als ik alles ontspan kán het wel, maar da's wel heel typisch. Over het algemeen moet ik echt zelf ook iets 'doen', anders gebeurt er niks.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 13:19
Verwijderd
Ik moet idd ook iets doen, ik span ik vaak vanalles aan en hou ook m'n adem in; als ik dat niet doe, dan lukt het ook wel, maar duurt het véél langer voor ik klaar kan komen en is het véél minder intens...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 10:45
Nijn*
Nijn* is offline
@ TS: Kan het er ook aan liggen dat jij in het verleden (of nog steeds?) medicatie voor de psyche hebt gebruikt? Daarvan is namelijk een bijwerking dat je libido kan verminderen en dat een orgasme moeilijker te bereiken is. Niet dat ik in dat geval een helder en klaar antwoord voor je heb, maar het zou wellicht een hoop kunnen verklaren.
Oud 16-11-2009, 17:41
Verwijderd
Mischien te langzaam aan het ... weet niet zou kunnen het duurd wel lang bij iets warms "water".
Je moet gewoon lekkere fantasiën hebben dan komt alles goed!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 03:37
Verwijderd
Citaat:
Sekstoys liggen ook zo voor het oprapen? Lijkt me niet dat je naar de winkel gaat en zegt; Die grote mevrouw, die zou ik graag een middagje uit willen proberen...

En daarbij, die dingen lijken me niet goedkoop. En met vingers, mond, penis, douchekop of andere, voor de hand liggende dingen, moet het toch ook kunnen? Anders klopt er iets niet, ik zou er geen zin in hebben om elke keer wanneer ik seks zou hebben al die apparaten erbij te pakken, batterijen zoeken... enz...
Pfff. Het is wel 2009, die dingen kun je anoniem en discreet online bestellen. En komop, 20-30 euro. Veel geld?

In je eentje jezelf verkennen, jezelf klaar laten komen geeft een idee hoe het met n ander moet.

En sowieso komen de meeste vrouwen niet zo snel van gewone seks, dat vereist oefening. Samen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 15:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kan niet klaarkomen als ik mijn lichaam geheel ontspan. Ik heb ontdekt dat als ik er tegenaan zit of erg opgewonden raak ik mijn spieren (billen voornamelijk, benen) moet gaan spannen en zelfs mijn adem een beetje in hou.. ik dan wel klaar kan komen.

Het is denk ik gewoon erg verschillend per persoon. Ik kon het vroeger nooit met mijn vingers maar alleen met harde douchestraal of vibrator. Ondertussen (maar wel pas na 5 jaar ofzo) lukt het prima met mijn vingers.
Daarbij denk ik helemaal niet aan opwindende dingen o.i.d. Ik ben redelijk bewust bezig met 'nu kom ik klaar' en focus mij daar op. Fantasieen e.d. helpen mij alleen met het opgewonden raken. (zo zie je hoe verschillend mensen zijn )

In het begin van mijn relatie kon ik niet klaarkomen omdat ik teveel bezig was met het feit dat mijn vriend het aanspannen van spieren of inhouden van adem raar zou vinden. Ik dacht dat vooral hijgen/zuchten "hoort". Nu mijn vriend het weet zegt hij dat hij dat eigenlijk fijn vindt dat ik spieren span en mijn adem in hou, want dan weet hij dat hij goed op weg is en vooral door moet gaan

Ik denk dat als je eenmaal in je eentje klaar kan komen.. het daarna tijdens de seks met je vriend ook makkelijk wordt. Probeer ademtechnieken, aanspannen of juist ontspanning.. kijk wat je zelf het fijnste vindt. En vooral niet bang zijn.
Dat heb ik inderdaad ook!
Fysiek ontzettend ontspannen werkt niet!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 00:18
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Volgens mij komt bovengenoemde spanning, doordat het orgasme komt als alle spieren samentrekken in de bekkenbodem (geloof ik?).

Er is een trucje om beter klaar te komen:

Als je je plas inhoudt, trek je als het ware in je bekkenbodem spieren naar binnen. Kun je voelen als je net op de pot gaat zitten voor het plassen en het dan het net tegen houdt. Die spieren zijn het. Dit zijn dezelfde spieren die samentrekken tijdens het klaarkomen.
Als je elke dag een paar setjes van 20 keer ofzo een tijdje die spier gaat inhouden, kun je sneller/harder klaarkomen. (voor preciese trainingsschema's miss maar even verder zoeken)

Je traint die spier, die wordt sterker en zal dus ook sneller samentrekken. Volgens mij kunnen jongens het ook voelen als een meisje vaginaal klaarkomt, aan hun penis, omdat de boel wat meer samentrekt zeg maar.

Succes met trainen iedereen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 12:06
Fleurop
Fleurop is offline
Wat grappig dat dus meer mensen dat hebben...
Ik dacht altijd.. 'ontspannen, ontspannen, anders kom ik niet klaar'... maar dat werkt dus niet Bij mij althans..

Lentekriebel.. ondertussen al 'klaarkomvorderingen'?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 12:09
Mark
Mark is offline
Daar ben je mooi klaar mee.....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 13:33
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Daar ben je mooi klaar mee.....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 17:02
RAWRx
RAWRx is offline
Citaat:
niets aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:36
iZino
iZino is offline
Citaat:
Ik heb best wel eens wat seks gehad. Met mezelf en met mijn vriend, maar ik ben nog nooit klaargekomen. Ik vind het wel heel erg lekker, maar ik zou best een keer dat gevoel willen mee maken. Weet iemand waar het aan kan liggen en wat ik (en mijn vriend) kunnen proberen?
Ik lolde ff bij ''Ik heb best wel eens wat seks gehad. -Met mezelf- en met mijn vriend''
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:05
Goldinates
Goldinates is offline
Sorry om het zo wetenschappelijk te zeggen maar 80% van de vrouwen komt nooit klaar ... Bekkembodemspieren trainen kan helpen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:12
Verwijderd
80% komt nóóit klaar? Echt? Dat vind ik moeilijk te geloven eigenlijk. Bron?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sorry om het zo wetenschappelijk te zeggen maar 80% van de vrouwen komt nooit klaar ... Bekkembodemspieren trainen kan helpen
Dat is onzin.

Er is inderdaad een klein percentage vrouwen die nooit zijn klaargekomen, en nog een percentage vrouwen die moeite ermee hebben of het moeten leren, maar wat jij nu zegt is echt belachelijk overdreven.

http://www.netdokter.nl/index.cfm?ac...ema=21&info=37

http://www.gezondheidsplein.nl/aando...-vrouwen-.html

Even snel gegoogled.
Oud 29-11-2009, 18:35
Lasagna
Lasagna is offline
dat kan echt niet Goldinates xD waar heb je dat vandaan? misschien bedoel je vaginaal klaarkomen, dus door penetratie.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:39
Goldinates
Goldinates is offline
Ik heb het tijdschrift hier naast me ... het stond in de flair whaha Miss tikfout ofzo ? geen idee maar het staat er zwart op wit !

Deze bron op internet zegt 60% ... Het is zowiezo hoog cijfer lijkt me ... wat het ook is
Het antwoord van professor Slob
Allereerst moet ik zeggen dat dit een veel voorkomend probleem is. Circa tweederde van alle vrouwen komt niet klaar door te neuken.

http://www.menshealth.nl/Sex/Sexvragen.htm#item92296

@Lasagna : ik denk dat ze dat bedoelen ja Lijkt me logisch

ps excuse me : dan is het miss niet zo goed op het topic toepasbaar Maar ik herinnerde mij het cijfer omdat ik het deze middag had gelezen Gaat dus wel degelijk over vaginaal klaarkome

Laatst gewijzigd op 29-11-2009 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
dat kan echt niet Goldinates xD waar heb je dat vandaan? misschien bedoel je vaginaal klaarkomen, dus door penetratie.
Dat klinkt aanzienlijk geloofwaardiger.

Oh en verwar 'wetenschappelijk' alsjeblieft niet met de Flair.
Oud 29-11-2009, 18:49
Goldinates
Goldinates is offline
Citaat:
Dat klinkt aanzienlijk geloofwaardiger.

Oh en verwar 'wetenschappelijk' alsjeblieft niet met de Flair.
Goed punt ! Zal morgen eens vragen tijdens Bio Kan nog boeiend worden lijkt me
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Goed punt ! Zal morgen eens vragen tijdens Bio Kan nog boeiend worden lijkt me
Ja, vooral als je in de klas zit met 16jarige jongetjes vol met hormonen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 12:20
Goldinates
Goldinates is offline
Citaat:
Ja, vooral als je in de klas zit met 16jarige jongetjes vol met hormonen.
Goeie oefening om ze onder controle te lere houde trouwens ik zit op een meisjesschool ... veel meer meisjes dan jongens dus zowizo hebbe ze moeilijk met hormonen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 16:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh maar lentekriebel, als het niet lukt, dan zou ik me niet teveel zorgen maken. Het is belangrijker om te kunnen genieten van de seks dan om klaar te kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 16:23
MiBe
MiBe is offline
Klaarkomen is anders wel even flink genieten hoor
Oud 30-11-2009, 16:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 16:25
MiBe
MiBe is offline
Dan gaan we het op dat punt nooit met elkaar eens worden
Oud 30-11-2009, 17:32
gurl19
gurl19 is offline
Hoe weet je dat je er dicht bij in de buurt zit als je nog nooit bent klaar gekomen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 19:25
Qimm
Qimm is offline
dat weet je wel, ik zit er ook nog steeds tegen aan te hikken, ik heb echt het gevoel dat ik op het randje zit, nog iets meer en ik ga er overheen. Maar wellicht heb ik het helemaal mis en ben ik nog totaal niet in de buurt... weet ik veel
Oud 30-11-2009, 20:31
Verwijderd
Eens met Qimm, zoiets voel je echt wel aankomen. Het bouwt namelijk op. Ik bedoel, de eerste keer dat ik klaarkwam wist ik het ook voordat ik kwam. Zoiets voel je. Maar het lijkt me verrekte frustrerend als het wel opbouwt, maar gewoon nooit werkelijk gebeurd.

Ik heb overigens ook geen idee wat je hieraan kunt doen. Vooral omdat je het ook niet bij jezelf kunt. Dat er bepaalde barrières zijn als je seks hebt met iemand, daar kan ik nog inkomen, maar meestal zijn mensen toch comfortabel genoeg om het te kunnen als ze alleen zijn.

Ik weet hier ook niets van. Zou je niet eens naar een specialist kunnen, ofzo? Er moet toch iemand zijn die hier meer van afweet? Al is het alleen maar om bijvoorbeeld te kunnen uitsluiten dat het lichamelijk is, of het juist vast te stellen zodat je je er misschien bij neer kunt leggen, hoe irritant het ook voor je is.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten