Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2004, 20:33
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Hebben jullie ook van die fijne voorzieningen op je hogeschool/universiteit? Is de administratie ook zo goed geregeld? Dat je blackboard op wil maar dat het er weer uitligt, dat je pas 3 weken na je aanmelding een studentnummer of account krijgt, dat je je collegekaart pas na 6 maanden kan ophalen? Of dat je 1 dingetje moet regelen voor je inschrijving en dat je eerst naar 6 adressen word gestuurd en dat er dan nog niets geregeld is? Wie herkent dit? Spuw hier je gal en vertel eens hoe jíj dit zou regelen.

TS begint: op INHOLLAND heb ik pas in mijn 2e jaar (!) een bewijs van inschrijving gekregen en hoor ik nog steeds een openstaande rekening van 07-01-03 te betalen voor een uitstapje. Ik verwacht over 10 jaar de rekening Verder staat er in de studiegids dat je je propedeuse na 1 dag kan ophalen als je hem hebt aangevraagd. Maak daar maar een maand van
Nu op de UvA heb ik eindelijk na 2 weken (ben halverwege het jaar ingestroomd) een account en email, kan ik blackboard niet op omdat het eruit ligt (de 2e keer alweer dit semester )
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 06:07
miro
Avatar van miro
miro is offline
Je zou verwachten dat t beter was geregeld bij een parituliere school maargoed:

Bij mijn diploma uitreiking hebben ze per ongeluk mijn diploma verwisseld met een ander (gevolg: iemand anders ondertekende mijn diploma). Bovendien werd er ook nog eens vergeten dat ik 2 cursussen erbij had gedaan (lagen nog ergens op een bureau)

Das alleen de diploma uitreiking, maar verder ook dingen als, onbekende namen op klassenlijsten, intranet slecht geregeld, een half jaar moeten wachten op accounts, 3 maanden wachten op uitslagen enz.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 08:11
NN
NN is offline
Over het algemeen heb ik geen klachten (Rechten, RUG).

Ons Blackboard functioneert goed, collegekaarten krijg ik altijd op tijd, de administratie is over het algemeen makkelijk te bereiken voor vragen, etc..
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:36
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
mensen die in week 1 gestopt zijn, zijn na een half jaar bij klassenreorganisatie weer gewoon ingedeeld
het rooster voor een hele periode komt op internet, maar wordt meestal een halve dag vantevoren veranderd. deze veranderingen krijg je meestal een dag later via mail te horen. met steeds maar weer de opmerking dat het wel logisch is dat er niet veel studenten aanwezig waren omdat het niet bijtijds was doorgegeven, maar dat we voortaan wel allemaal netjes moeten opletten
klassenindeling/gespreksroosters/lesroosters/stage-indeling enz vaak pas op de laatste dag bekend
ik heb zo nu en dan een kopie van collegekaart nodig, maar dit is tegelijk kopieerpas, het is dus niet mogelijk op school met je eigen kaart je eigen kaart te kopieeren, kluisjes per klas met codes die nooit werken (wat is er mis met postvakjes?) maar dat is niet administratief
(zit op de fontys pabo tilburg)
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:46
Verwijderd
Ik zit op de Universiteit Maastricht, en ik vind het wel meevallen daar

Collegekaart kreeg je meteen de eerste dag. Er was alleen nogal een gedoe over het wachtwoord voor je mail en blackboard, want dat had bijna niemand, terwijl iedereen het wel had moeten hebben.
En ja, Blackboard ligt er heel soms uit, mail kun je soms niet kijken..
Mensen die gestopt zijn worden nog wel eens ingedeeld in onderwijsgroepen.

Maar dat was het wel
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:39
matrix21
matrix21 is offline
Haagse hogeschool ook zo slecht.
Bijvoorbeeld inschrijving van tentamens niet te doen. Vervolgens ben je te laat en moet je geld betalen omdat zij extra kosten moeten maken
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:45
Yolcu
Yolcu is offline
Ach, ik heb me netjes ingeschreven maar stond aan het begin van de opleiding nergens geregistreerd. Zijn ze na lang zeuren álle aanmeldingsformulieren door gaan spitten en toen kwamen ze die van mij toch nog tegen.

Verder valt het op zich wel mee, al ligt de mail er wel érg vaak uit en komen (belangrijke) mailtjes soms niet aan.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 19:33
Verwijderd
De UvA is klote, staan ze om bekend.
Blackboard heeft het vorig semester goed gedaan, weet niet wat er nu mee aan de hand is. Oh en btw, 2 weken is best snel hoor..
Wat ik het allerslechtste systeem ooit vind is het digitaal portfolio.. das echt om te kotsen zo erg
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 10:34
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
En nu heb ik eindelijk een account (ik hoorde al van mensen dat 2 weken érg snel is ), kan ik me weer niet aanmelden voor de werkgroepen Nee, dat schiet op. En de email kan ik ook niet in. Morgen maar weer langs de Onderwijsbalie... (voor de zoveelste keer).

(sorry, heb een klaag/zeikbui- het is HEEL vervelend als je wil werken en het kan niet)
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Strengere toelatingseisen hoger onderwijs?
Scoot
4 11-06-2010 23:16
Algemene schoolzaken (VAVO) - Belgische student - VWO opleiding(?)
San_Francisco88
2 08-03-2010 15:21
Werk, Geld & Recht Loonheffingskorting
^M_chelleeeH^
36 03-08-2007 16:14
Psychologie autisme?
Maija
70 05-06-2004 12:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 2900 euro collegegeld en afschaffing stufi???
Verwijderd
105 19-02-2003 15:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn getaart muhhahaha
HońeY
156 15-04-2002 16:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.