Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2007, 13:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vorige topic
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 23-06-2007, 13:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Have fun!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-06-2007, 13:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
lol om dezelfde tijd
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-06-2007, 13:22
Verwijderd
prima prima. vrijgezel as hell
Oud 23-06-2007, 13:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Weinig relationeel gebied. Geen eigenlijk.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 13:45.
Oud 23-06-2007, 13:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Samengevoegd
__________________
<):o)
Oud 23-06-2007, 13:51
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
21 maanden hihi
__________________
psssttt <3<3
Oud 23-06-2007, 13:54
farai
Avatar van farai
farai is offline
hij is zoooooooooooo lief en ik mis 'm. en hij mij ook gelukkig
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 23-06-2007, 14:07
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
gaat helemaal prima
__________________
Addicts of communication..
Oud 23-06-2007, 14:13
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Terug van het ziekenhuis. Ik heb een uur bij haar gezeten, meeste van de tijd niets gezegd, alleen daar gezeten hand in hand, foto's gekeken van vroeger... Dingen die we samen hebben gedaan... Zelfs gepraat over dingen die we samen nog zouden doen, en toen moest ik voor het eerst huilen waar zij bij was en ze trooste mij en dat was zo ontzettend omgekeerde wereld.. Ze is zo lief en zo sterk..
Toen ik aankwam was haar vriendje er ook, ik heb hem gedag gezegd en gevraagd of hij even weg wou gaan zodat we alleen konden zijn, toen liep hij weg zonder wat te zeggen...

Oooh en ik mis mijn vriendje nu zo ontzettend en ik wil zo graag bij hem zijn en bij hem uithuilen en hem knuffelen enzo .
Oud 23-06-2007, 14:24
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
het lijkt alsof ik nu al sinds ik vakantie heb aan het stressen ben om anderen te plezieren, die zien en die zien en natuurlijk zelf zin hebben om mensen te zien maar geen tijd nemen voor mezelf. en ik moet maar altijd beschikbaar zijn?
ik ben moe en ik wil ook best een vriendje om mee mee op te sluiten
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 23-06-2007, 14:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Beetje in de war.
Aan de ene kant wil ik niks liever dan zovaak mogelijk bij hem zijn, en dat hij niet met andere mag zoenen, en dat het serieus wordt. Maar aan de andere kant wil ik dat juist weer niet, ik wil niet dat het serieus wordt, wil dingen met andere jongens kunnen doen zonder dat ik me schuldig ga voelen, wil vrijheid.
Maar ik kan wel willen dat het niet serieus wordt, eigenlijk is dat het al. En als ik met iemand anders zou zoenen zou hij het heel erg vinden, en me miss niet meer willen zien, dus vrijheid (qua andere jongens) heb ik ook al niet meer echt. Maar het is ook moeilijk om ervoor te zorgen dat het niet serieus wordt, en om je vrijheid te houden (in de zin van met andere zoenen/afspreken), als je elkaar echt heel leuk vindt..
Dus ja, en nu? Gewoon maar zo door gaan denk ik? En tot gister ging het allemaal opzich wel prima zo, tot opeens weer die ene jongen me aansprak. En ik erachter kwam dat ik opzich wel met hem zou willen afspreken/zoenen, maar dat dat nu eigenlijk niet mag/kan. En ik wil dat juist wel mogen! Niet dat ik dat dan ook zou doen, maar gewoon het idee dat het kán.
Nouja lang verhaal, moet maar niet te veel op lange termijn denken, alleen korte termijn (morgen, dan zie ik hem weer, en daar heb ik zin in).
Oud 23-06-2007, 15:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R schreef op 23-06-2007 @ 15:26 :
tot opeens weer die ene jongen me aansprak.
En nu doet ie het weer, en daar word ik heel vrolijk en energiek van, ik hou gewoon teveel van aandacht van jongens.
Oud 23-06-2007, 15:33
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik kwam vandaag maar weer eens tot de ontdekking dat het heerlijk is om vrijgezel te zijn
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 23-06-2007, 15:58
Jones
Het gaat prima, ik hoop alleen dat haar nieuwe bijbaantje er niet voor gaat zorgen dat we minder tijd samen hebben.
Oud 23-06-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 23-06-2007 @ 16:10 :
En nu doet ie het weer, en daar word ik heel vrolijk en energiek van, ik hou gewoon teveel van aandacht van jongens.
Een vraagje, maar waar komt dat door volgens jou?

Er zijn immers ook meisjes die daar minder waarde aan hechten en niet per se steeds aandacht nodig hebben van verschillende jongens.
Oud 23-06-2007, 16:20
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteravond leuk feestje gehad... En er is dus zo'n jongen voor wie ik al een eeuwigheid een zwak heb en tja. Hopeloos. Hij is heel lief, reageerde ook heel lief toen ik vertelde dat het uit was enzo.

En het gekke is, ik zie overal leuke jongens/mannen, maar ik heb echt geen zin om zelfs maar te gaan daten ofzo. Gek is dat. Ik heb overigens ook weinig aan m'n ex gedacht, dus ik denk dat ik op dit moment wat liefde betreft op non-actief sta ofzo.

Ik heb een vriendinnetje en daarmee ben ik echt zo'n twee-eenheid ofzo. Blij dat ze terug is
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-06-2007, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 23-06-2007 @ 15:13 :
Terug van het ziekenhuis. Ik heb een uur bij haar gezeten, meeste van de tijd niets gezegd, alleen daar gezeten hand in hand, foto's gekeken van vroeger... Dingen die we samen hebben gedaan... Zelfs gepraat over dingen die we samen nog zouden doen, en toen moest ik voor het eerst huilen waar zij bij was en ze trooste mij en dat was zo ontzettend omgekeerde wereld.. Ze is zo lief en zo sterk..
Toen ik aankwam was haar vriendje er ook, ik heb hem gedag gezegd en gevraagd of hij even weg wou gaan zodat we alleen konden zijn, toen liep hij weg zonder wat te zeggen...

Oooh en ik mis mijn vriendje nu zo ontzettend en ik wil zo graag bij hem zijn en bij hem uithuilen en hem knuffelen enzo .
. Het ís natuurlijk ook een zwaar kutte situatie, maar zeg nou zelf, zou je je niet nóg kutter voelen als ze gestorven ís en dat je dan denkt, had ik maar meer tijd met haar doorgebracht toen het nog kon? En zoals Bloem al zei, dit soort dingen kan niemand goed en je hóeft ze ook niet goed te kunnen. Als je er maar bént voor haar, zij zal dat net zo goed voor jou zijn. En als je er maar écht bent, niet dingen gaat forceren. Maar vind het heel dapper dat je toch bent gegaan en ik denk dat je er later heel blij mee gaat zijn. En je vriendin nu al. En jij misschien ook wel

OT: Vriendlief meegesleept naar huis, hoei.
Ads door Google
Oud 23-06-2007, 16:54
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
******** schreef op 23-06-2007 @ 17:06 :
Een vraagje, maar waar komt dat door volgens jou?

Er zijn immers ook meisjes die daar minder waarde aan hechten en niet per se steeds aandacht nodig hebben van verschillende jongens.
Dan voelen meisjes zich goed, dan weten ze dat ze nog aantrekkelijk zijn. En daar worden ze meer zelfverzekerd van. En dat is natuurlijk heel belangrijk. Uiteraard vind ik zelf aandacht van jongens ook heel leuk, maar het is niet zo dat ik dat ineens niet meer heb als ik een vriendje heb. Voor mij is de aandacht van één jongen ook gewoon genoeg. Al zou ik mijn hele leven maar één man hebben, het zou me echt helemaal niks uitmaken en daar zou ik gelukkig mee zijn! Als ik een jongen eenmaal in mijn hart heb gesloten (wat echt niet snel gaat bij mij) dan gaat hij er ook weer héél moeilijk uit, dat betekent heel veel voor mij.
Ik vind jongens ook niet snel leuk genoeg dus dat telt ook wel mee.
Oud 23-06-2007, 17:02
Verwijderd
Even reageren zodat ik het topic makkelijk kan terugvinden.

Ontopic: Jaaaaa gooooeeed. Nog een maandje en dan wonen we echtecht samen
Oud 23-06-2007, 17:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Faerie schreef op 23-06-2007 @ 17:54 :
Dan voelen meisjes zich goed, dan weten ze dat ze nog aantrekkelijk zijn. En daar worden ze meer zelfverzekerd van. En dat is natuurlijk heel belangrijk. Uiteraard vind ik zelf aandacht van jongens ook heel leuk, maar het is niet zo dat ik dat ineens niet meer heb als ik een vriendje heb. Voor mij is de aandacht van één jongen ook gewoon genoeg. Al zou ik mijn hele leven maar één man hebben, het zou me echt helemaal niks uitmaken en daar zou ik gelukkig mee zijn! Als ik een jongen eenmaal in mijn hart heb gesloten (wat echt niet snel gaat bij mij) dan gaat hij er ook weer héél moeilijk uit, dat betekent heel veel voor mij.
Ik vind jongens ook niet snel leuk genoeg dus dat telt ook wel mee.
Er zijn ook meisjes die die bevestiging niet nodig hebben en zelf al gelukkig met zichzelf, hun leven zijn en zelfverzekerd zijn. En niet hun zelfbeeld laten afhangen van wel of geen jongens in de omgeving die hen leuk vinden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-06-2007, 17:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het heerlijk om vrijgezel te zijn. Ik rotzooi maar wat aan en voel me ontzettend vrij, kan doen en laten wat ik wil. Ik heb echt opgesloten gezeten in m'n relatie al voelde dat toen helemaal niet zo.

En m'n vrienden zijn zo ontzettend tof en lief
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-06-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 23-06-2007 @ 17:54 :
Voor mij is de aandacht van één jongen ook gewoon genoeg. Al zou ik mijn hele leven maar één man hebben, het zou me echt helemaal niks uitmaken en daar zou ik gelukkig mee zijn!
Oftewel: als je wel de behoefte hebt aan aandacht van andere jongens, dan vind je je vriendje niet leuk genoeg?

Oud 23-06-2007, 17:29
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hm gisteravond was heel gezellig, eten was echt tof en goood. Daarna feestje en dat was erg grappig, al irriteerde iedereen zich aan ons, inclusief hij haha Maar ik heb wel vet staan dansen en lachen met de vrindjes, dus ik had het naar mijn zin.

En hij was vet chagerijnig en stuff en toen gingen we in een kamer zitten met z'n tweetjes en ging ik hem knuffelen, gezellig. En toen gingen we kletsen en het was allemaal best zwoel. Later, na het feest was hij aan het opruimen en zei hij dat hij me echt echt ging opzoeken in de vakantie en blabla en nou vind ik hem weer helemaal leuk ugh.

Vanavond feestje, hoop dat het een beetje te doen is waarschijnlijk veel drank en filosofische gesprekken en hij is er niet en ik ben booooos want hij moet komen want dan konden we in een tentje slapen haha
Oud 23-06-2007, 17:49
Li
Avatar van Li
Li is offline
Goed, we zien elkaar pas eind volgende week maar dat is het wachten wel waard
Advertentie
Oud 23-06-2007, 17:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Eigenlijk nog steeds erg goed. Nu ruim 9 maand samen met vriendlief, en nog niks tegen gekomen waar ik me aan erger. Ik vind t best eng worden.

Laatste tijd eigenlijk non-stop bij elkaar, alleen niet als er vrienden van mij/hem langskomen, of wanneer hij moet werken. Heel gezellig, allemaal. Nog steeds onwijs de kriebels in mijn buik als ik m weer zie.

Morgen samen naar t Red Hot Chili Peppers concert in Nijmegen. heel veel zin in natuurlijk! En meer heb ik niet echt te vertellen..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2007, 18:23
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2007 @ 18:11 :
Ik heb echt opgesloten gezeten in m'n relatie al voelde dat toen helemaal niet zo.
Same here, vreemd dat je dat achteraf pas ziet hè
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 23-06-2007, 19:08
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
ST*R schreef op 23-06-2007 @ 15:26 :
Beetje in de war.
Aan de ene kant wil ik niks liever dan zovaak mogelijk bij hem zijn, en dat hij niet met andere mag zoenen, en dat het serieus wordt. Maar aan de andere kant wil ik dat juist weer niet, ik wil niet dat het serieus wordt, wil dingen met andere jongens kunnen doen zonder dat ik me schuldig ga voelen, wil vrijheid.
Maar ik kan wel willen dat het niet serieus wordt, eigenlijk is dat het al. En als ik met iemand anders zou zoenen zou hij het heel erg vinden, en me miss niet meer willen zien, dus vrijheid (qua andere jongens) heb ik ook al niet meer echt. Maar het is ook moeilijk om ervoor te zorgen dat het niet serieus wordt, en om je vrijheid te houden (in de zin van met andere zoenen/afspreken), als je elkaar echt heel leuk vindt..
Dus ja, en nu? Gewoon maar zo door gaan denk ik? En tot gister ging het allemaal opzich wel prima zo, tot opeens weer die ene jongen me aansprak. En ik erachter kwam dat ik opzich wel met hem zou willen afspreken/zoenen, maar dat dat nu eigenlijk niet mag/kan. En ik wil dat juist wel mogen! Niet dat ik dat dan ook zou doen, maar gewoon het idee dat het kán.
Nouja lang verhaal, moet maar niet te veel op lange termijn denken, alleen korte termijn (morgen, dan zie ik hem weer, en daar heb ik zin in).
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Oud 23-06-2007, 20:26
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
******** schreef op 23-06-2007 @ 18:16 :
Oftewel: als je wel de behoefte hebt aan aandacht van andere jongens, dan vind je je vriendje niet leuk genoeg?

Ja eigenlijk wel... Zo werkt dat bij mij.
Sowieso vind ik dat niet zo héél belangrijk, aandacht van jongens krijgen. Ja het is natuurlijk altijd leuk, maar ik ben wat dat betreft best wel zeker over mezelf en heb het niet perse nodig. Zoals Gothic al zegt: ik laat mijn zelfbeeld niet afhangen van wat andere jongens over me denken. Wat ik daarentegen dan wel weer graag wil is gewoon een lieve vriend, die me steunt, aan wie ik alles kan vertellen, waar ik intiem mee ben. En dat heeft dan denk ik niet zo veel met onzekerheid te maken, dat is gewoon leuk en fijn en gezellig.
Oud 23-06-2007, 20:47
Verwijderd
Leuk, goed. Alleen behoefte aan rust, allebei. Dus euh dat de tentamens maar snel voorbij zijn Zodat we wat leuks kunnen gaan doen
Oud 23-06-2007, 20:53
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
meuh.... nog iets minder dan twee maanden zonder hem... het voelt niet goed.

Zometeen wel een feestje, maar het regent en onweert hier, dus ik wacht nog even...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 23-06-2007, 21:17
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Huhu, vandaag alweer 16 maand
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 23-06-2007, 21:24
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
twijfelachtig twijfelachtig
__________________
only dead fish go with the flow
Oud 23-06-2007, 22:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Metal schreef op 23-06-2007 @ 20:08 :
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ja sorry maar ik zit er gewoon mee
Oud 23-06-2007, 22:53
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
tussen ons perfect.

met vrienden fantastisch, gisteren had een vriend van ons iets heel belangrijks, en wij als vriendengroep waren er allemaal voor hem en hebben uitbundig feest gevierd, en dat vind ik dan gewoon cool

In de familiesfeer speelt nu iets wat te complex is, en waar we nooit uit gaan komen. Hopelijk pakt het gewoon dit keer allemaal beter uit dan ooit tevoren.
Oud 23-06-2007, 22:58
Verwijderd
zoooooooooooooooo goed nog steeds
Ads door Google
Oud 24-06-2007, 04:22
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij was leuk, maar zo'n charmeur
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Oud 24-06-2007, 08:39
Verwijderd
Zenuwachtig en vertwijfeld.
Oud 24-06-2007, 09:56
Verwijderd
hij is stom maar zn vrienden (en zn stomme wijf) lieten wel zien dat ze het beste met me voorhadden en me wel wilden troosten... en mn collegas zijn echt lief.. maar t blijft shit dat dit allemaal in een stomme avond weg is maar blijkbaar denkt hij er anders over....
Oud 24-06-2007, 10:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ja zeven maanden vandaag en we gaan naar het strand (maar dat is niet daarom, maar wel leuk). En hij is lief en het is leuk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-06-2007, 10:15
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
De tv is de laatste tijd echt m'n grootste vriend.
Oud 24-06-2007, 10:39
Verwijderd
Oh jemig hee, nu hebben we alwéér ruzie. En ja, ik weet dat ik onredelijk ben, maar is het nou zoveel gevraagd dat ik wil dat hij me een beetje steunt? Ik loop enorm te stressen voor de tentamens, ik heb gigantisch tijdtekort en hij staat daar maar een beetje te niksen terwijl ik compleet in de stress schiet, vervolgens snapt ie niet dat ik een beetje door wil fietsen 'ja wat schelen die paar minuten nou', uh iig weer een bladzijde en een boel irritatie van mijn kant? Dus ik zei dat ik wel thuis ging leren, en toen zei ie oke en fietste door. niet eens omkijken ofzo
Oud 24-06-2007, 11:24
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ja, t was gezellig. Maar nu weet ik het helemaal niet meer.
Oud 24-06-2007, 11:44
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 23-06-2007 @ 15:24 :
het lijkt alsof ik nu al sinds ik vakantie heb aan het stressen ben om anderen te plezieren, die zien en die zien en natuurlijk zelf zin hebben om mensen te zien maar geen tijd nemen voor mezelf. en ik moet maar altijd beschikbaar zijn?
ik ben moe en ik wil ook best een vriendje om mee mee op te sluiten
ik ga maar wat afstand nemen van 'vrienden 'die niet echt goed voor me zjn, hoe stom dat ook mag klinken. als zij een hele week aan de dope willen zitten doen ze maar, ik ga ze maar laten doen zeker?
en ik wil grandioos verliefd worden maar ik heb zo n periode waarin ik blijkbaar weinig echt interessante mensen tegenkom..
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 24-06-2007, 11:56
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Gister ging hij naar examenfeest van vrienden van hem, en eigenlijk was ik uitgenodigd en kon ik ook mee en alles maar helaas was ik ziek ;( Wel jammer maar hij heeft zicht vast wel vermaakt
Ik kreeg nog een enorm lief smsje en hij maakt me zo gelukkig, en toen ging ik teveel nadenken over jongens uit mijn verleden die eerst ook zo lief waren en me daarna enorm gekwetst hadden ;(.
__________________
Addicts of communication..
Oud 24-06-2007, 12:09
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Miek schreef op 24-06-2007 @ 12:56 :

Ik kreeg nog een enorm lief smsje en hij maakt me zo gelukkig, en toen ging ik teveel nadenken over jongens uit mijn verleden die eerst ook zo lief waren en me daarna enorm gekwetst hadden ;(.
Daar heb ik zo nu en dan ook last van .

Hij is zo lief, ik belde hem gisteravond omdat ik zo verdrietig was en hem miste en hij kon me wel een beetje opvrolijken, alleen al door met me te praten en te laten merken dat hij er voor me is en het ook erg vond dat hij niet bij me was. En vannochtend belde die weer om te vragen of ik wel een beetje had kunnen slapen en me een beetje moet in te praten voor het tentamen morgen en dat ie daarna langskomt . Ik ben echt zo gek op hem .
Oud 24-06-2007, 12:43
Jones
Citaat:
ST*R schreef op 23-06-2007 @ 23:38 :
ja sorry maar ik zit er gewoon mee
Doe eens niet zo moeilijk en geniet gewoon van het moment.
Oud 24-06-2007, 12:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteravond was leuk! Leuke gasten, had er min of meer een op het oog, of nou ja, op het oog... Voorzover ik daar op dit moment zin in heb, maar die deed een vriendinnetje van me al, dus toen had ik zoiets van naah, nu even niet! Kreeg alsnog wel wat aandacht van andere jongens, dat voelde wel goed. Was goed voor m'n ego.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-06-2007, 13:02
Verwijderd
Ohh, hij is zo superlief voor me, en het is altijd heel gezellig als hij er is.
Nu alweer bijna een jaar, en het is nog steeds geweldig.
Oud 24-06-2007, 13:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij is heel erg lief en ik ben echt verliefd op hem
En als ik in zn ogen kijk kan ik zien dat dat wederzijds is, en dat is het fijnste gevoel ooit.
Niet steeds hoeven twijfelen of het wel echt is, en of het niet alemaal leugens zijn.

Hij heeft vrijdagnacht gewerkt, en toen hij zaterdagohtend thuis kwam heeft hij mij een heel lief mailtje gestuurd.
Met een gedichtje erin en toen was ik helemaal vlinderig en verliefd <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.