Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 21:07
lelijkerd
lelijkerd is offline
Ik ben hopeloos op een meisje verliefd, zelf ben ik onaantrekkelijk qua uiterlijk maar innerlijk gaat wel.
Het meisje waar is op verliefd ben is niet populair, maar ik denk dat ze me niet ziet staan, wat kan ik hier aan doen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2003, 21:12
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik weet niet of je echt lelijk bent (ik vind mensen niet snel lelijk, maarja, zo denkt niet iedereen erover). als je er echt van overtuigd bent... dan zal ze misschien niet gelijk op je vallen, maar een praatje maken kan geen kwaad. gewoon vriendschappelijk enzo. waardoor ze je karakter leert kennen, wat straks dan (denk ik toch) belangrijker word dan je uiterlijk.

liefs, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:14
lelijkerd
lelijkerd is offline
ja aan zoiets d8 ik ook al maar ik wist niet of 't een goed id was

THNX Tim
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:14
Verwijderd
Msnen, lekker anoniem, en believe me it works
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:15
Verwijderd
Wat ... zei is inderdaad een goed idee.

En verder geloof ik ook pas dat je lelijk bent, als je een foto laat zien
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:16
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik heb ook weles zo gedacht...., nu weet ik wel beter, en heb nu met het mooiste/liefste meisje dat er bestaat
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:16
lelijkerd
lelijkerd is offline
ik ben mollig nog net niet dik
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:17
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Met zo'n houding versier je haar nooit natuurlijk.

Jezelf goed in je vel voelen is het halve werk. Ongelukkige jongens is een flinke afknapper bij de meeste leuke meisjes. Denk maar zo: ze heeft de keuze tussen een ongelukkig iemand en een normaal iemand, drie keer raden wat ze kiest.

Stap 1: Sta positief in het leven (kort door de bocht)
Stap 2: Op veel dingen van je uiterlijk heb je niet zoveel invloed, maar een lekker geurtje, wat leuke kleding, een modern kapsel, vervelende geurtjes verdelgen met tandpasta, et cetera wel....doe in ieder geval wat je wél kan
Stap 3: Spreek eens wat af, en blijf rustig...
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:18
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
lelijkerd schreef op 23-06-2003 @ 22:16:
ik ben mollig nog net niet dik
Nouja, ik ben zelf 1m85 (of zoiets) en iets over de 100 kg, en toch weet ik met regelmaat leuke meisjes te versieren. Op dit moment heb ik al zo'n 7 maanden een relatie, dus zeg niet dat stevigere jongens geen leuke vriendin kunnen hebben!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:18
Verwijderd
Pcies, wat unexplained zei, en je bent niet lelijk! hallo! lelijk bestaat niet! vind ik...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
lelijkerd schreef op 23-06-2003 @ 22:16:
ik ben mollig nog net niet dik
Dat knuffelt juist lekker
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:20
lelijkerd
lelijkerd is offline
jullie hebben gelijk, het gaat om innerlijk en niet om uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Meiziemeis schreef op 23-06-2003 @ 22:18:
Pcies, wat unexplained zei, en je bent niet lelijk! hallo! lelijk bestaat niet! vind ik...
het bestaat op zich wel hoor Maar het is zeldzaam dat iemand zo lelijk is dat-ie écht niemand kan krijgen, en aan veel dingen is best wat te doen.

Topicstarter, als jij je niet prettig voelt omdat je jezelf wat te zwaar vindt, zou je kunnen proberen om langzaam af te vallen. 1 boterham per dag minder eten, of een half uur per dag méér sporten, en je valt al af.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:23
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik had een jaar terrug ook zoiets. Ik kon goed opschieten met een meisje, maar ik dacht dat ik te lelijk was, om door haar leuk gevonden te worden. dus heb ik haar maar voor een tijdje genegeerd, sinds dien spreek ik haar niet meer

En dat het om innerlijk draait is onzin, dat weet iedereen. En ja lelijke mensen zijn er hoor, iemand als ik

Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:29
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Meiziemeis schreef op 23-06-2003 @ 22:14:
Msnen, lekker anoniem, en believe me it works
dat werkt zeker. Ik ben druk bezig met een meisje. Het gaat de goeie kant op.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:31
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-06-2003 @ 22:23:
Ik had een jaar terrug ook zoiets. Ik kon goed opschieten met een meisje, maar ik dacht dat ik te lelijk was, om door haar leuk gevonden te worden. dus heb ik haar maar voor een tijdje genegeerd, sinds dien spreek ik haar niet meer
Ik had eerst een vet slechte huid., om het zo maar even te noemen. Ik heb daar wat aan gedaan, en mn zelfvertrouwen is met grote sprongen gestegen. Van jezelf ben je niet lelijk, dat is niemand, je moet alleen jezelf goed verzorgen. Dan heb je meteen een positieve uitstraling., dat trekt mensen aan.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:31
basjuhh
Avatar van basjuhh
basjuhh is offline
als je maar je zelf bent je moet niet anders zijn omdat zij jou dan leuker vindt anders moet je altijd zo doen
__________________
There's no mountain I can't climb, there's no tower to high, no plane i can't learn how to fly--------AFC AJAX
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:33
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 23-06-2003 @ 22:31:
Van jezelf ben je niet lelijk, dat is niemand, je moet alleen jezelf goed verzorgen. Dan heb je meteen een positieve uitstraling., dat trekt mensen aan.
Weer een moraalridder, iemand die zegt dat niemand lelijk weiger ik serieus te nemen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2003, 21:33
lelijkerd
lelijkerd is offline
Ze zit in me klas en zijn goede vrienden, ik durf niet naar haar toe te stappen en het te vragen. Hoe zou ik het het beste kunnen vragen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:34
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
lelijkerd schreef op 23-06-2003 @ 22:33:
Ze zit in me klas en zijn goede vrienden, ik durf niet naar haar toe te stappen en het te vragen. Hoe zou ik het het beste kunnen vragen?
Als ik jou was, Niet
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:35
lelijkerd
lelijkerd is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-06-2003 @ 22:34:
Als ik jou was, Niet
Hoezo niet, dit is wel sirieus
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:36
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
lelijkerd schreef op 23-06-2003 @ 22:35:
Hoezo niet, dit is wel sirieus
Omdat je denk ik geen kans maak, net zo min als ik. Je moet het ook niet vragen, dat staat zo lomp. Laat het 'groeien' als je bergijpt wat ik bedoel

Maar goed dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:45
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Meiziemeis schreef op 23-06-2003 @ 22:14:
Msnen, lekker anoniem, en believe me it works
beter een email!

Citaat:
En verder geloof ik ook pas dat je lelijk bent, als je een foto laat zien
Goh ik denk niet als hij zichzelf extreem lelijk vind een foto hierop ga sturen.

Citaat:
ik heb ook weles zo gedacht...., nu weet ik wel beter, en heb nu met het mooiste/liefste meisje dat er bestaat
Ik heb 1 week iemand gehad voor de rest nog nooit iemand en zal deze niet vinden.

Citaat:
Het meisje waar is op verliefd ben is niet populair, maar ik denk dat ze me niet ziet staan, wat kan ik hier aan doen????
Stuur een mail nu direct, dan zie je erna wel, doe ik ook altijd, kan fout gaan maar je bent na antwoord wel gedeeltelijk van dat gevoel af.

Citaat:
Weer een moraalridder, iemand die zegt dat niemand lelijk weiger ik serieus te nemen
Inderdaad.


Citaat:
Omdat je denk ik geen kans maak, net zo min als ik. Je moet het ook niet vragen, dat staat zo lomp. Laat het 'groeien' als je bergijpt wat ik bedoel

Maar goed dat is mijn mening
Net te overdreven misschien, maar hij kan het toch het beste erop wagen, ik ben na een afwijzing voor het meeste van me gevoel af.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:49
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik ben nog nooit afgewezen dus ik weet neit wat dat 'gevoel' is Ik vind dat hele 'vragen' gedoe maar triest, het is niet groep acht waar je elkaar vekering vraagt. Een relatie moet groeien, uit vriendschap bv
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:54
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-06-2003 @ 22:49:
Ik ben nog nooit afgewezen dus ik weet neit wat dat 'gevoel' is Ik vind dat hele 'vragen' gedoe maar triest, het is niet groep acht waar je elkaar vekering vraagt. Een relatie moet groeien, uit vriendschap bv
uitvragen had ik het ook over!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2003, 21:56
king112
Avatar van king112
king112 is offline
hoi, ik heb hetzelfde probleem, ik zou ook nooit iemand vinden.
Maar mensen die hier op het forum zeggen niemand is lelijk daar moet je niks van aantrekken want dat is gewoon hetzelfde als niemand is mooi.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:56
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Ik zou nooit iemand krijgen maarja that's life!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:57
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-06-2003 @ 22:33:
Weer een moraalridder, iemand die zegt dat niemand lelijk weiger ik serieus te nemen
haha, kom op, ik kan toch niet zeggen van 'je hebt gelijk, sommige mensen zijn nou eenmaal oerlelijk, doe je nix aan'

dat helpt toch niet
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:59
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-06-2003 @ 22:56:
niemand is lelijk daar moet je niks van aantrekken want dat is gewoon hetzelfde als niemand is mooi.
dat vind ik op zich een mooi argument...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:00
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-06-2003 @ 22:59:
dat vind ik op zich een mooi argument...
Inderdaad, helemaal waar.
Als het toch niet om het uiterlijk ging kan je net zo goed voor je eigen geslacht vallen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:01
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 23-06-2003 @ 22:57:
haha, kom op, ik kan toch niet zeggen van 'je hebt gelijk, sommige mensen zijn nou eenmaal oerlelijk, doe je nix aan'

dat helpt toch niet
dan heeft hij toch gelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:01
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 23-06-2003 @ 22:57:
haha, kom op, ik kan toch niet zeggen van 'je hebt gelijk, sommige mensen zijn nou eenmaal oerlelijk, doe je nix aan'

dat helpt toch niet
Help net zo min als liegen over dat niemand lelijk is. Het beste is gewoon de waarheid te vertellen. Sommige mensen zullen nooit iemand krijgen, en hoe eerder ze het weten hie beter
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:05
Verwijderd
Tering man, ik vind die mensen die altijd maar zeiken over hoe lelijk ze zijn zo enorm irritant.. Als je lelijk bent, houd dan je mond er over en hoop dat het niemand opvalt ofzo, in plaats van het op elke straathoek te vermelden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:08
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-06-2003 @ 23:01:
Help net zo min als liegen over dat niemand lelijk is. Het beste is gewoon de waarheid te vertellen. Sommige mensen zullen nooit iemand krijgen, en hoe eerder ze het weten hie beter
dat is nou net weer niet zo........., serieus niet. Ik zie de meest lelijke mensen met een partner lopen........, serieus, daar verkijk je je op hor
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:09
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 23-06-2003 @ 23:08:
dat is nou net weer niet zo........., serieus niet. Ik zie de meest lelijke mensen met een partner lopen........, serieus, daar verkijk je je op hor
heb ik nooit gezien
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:16
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ff offtopic: verander je nickname, staat heel irritant. En geeft je ook al niet veel zelfvertrouwen. Beetje vertrouwen in jezelf

Een tip voor mensen zoals King112 en L00k at me. Ga voor de spiegel staan en zeg 10x tegen jezelf: I'm the man. Beetje zelfvertrouwen kweken, maakt een betere indruk op je omgeving dan je te verstoppen voor hun.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2003, 22:18
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
kijk is goed
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik ben blij dat je je al wat beter voelt.
en, als je je nick gaat veranderen. doe hem dan als je emailadres ofzo <<superman_uit_gouda@hotmail.com>> maar laat dat @hotmail.com weg
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:32
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
L1 schreef op 23-06-2003 @ 23:16:
ff offtopic: verander je nickname, staat heel irritant. En geeft je ook al niet veel zelfvertrouwen. Beetje vertrouwen in jezelf

Een tip voor mensen zoals King112 en L00k at me. Ga voor de spiegel staan en zeg 10x tegen jezelf: I'm the man. Beetje zelfvertrouwen kweken, maakt een betere indruk op je omgeving dan je te verstoppen voor hun.
Heb ik gezegd dat ik lelijk ben?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:38
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-06-2003 @ 23:05:
Tering man, ik vind die mensen die altijd maar zeiken over hoe lelijk ze zijn zo enorm irritant.. Als je lelijk bent, houd dan je mond er over en hoop dat het niemand opvalt ofzo, in plaats van het op elke straathoek te vermelden.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:46
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-06-2003 @ 23:05:
Tering man, ik vind die mensen die altijd maar zeiken over hoe lelijk ze zijn zo enorm irritant.. Als je lelijk bent, houd dan je mond er over en hoop dat het niemand opvalt ofzo, in plaats van het op elke straathoek te vermelden.
Jij hebt inderdaad helemaal niks om te klagen, dus begrijp je ook niet waarom zij zich zo voelen en dan zeg je dingen zoals dit.
Er wordt je niet verplicht om naar deze topics te kijken.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:48
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
L1 schreef op 23-06-2003 @ 23:16:
ff offtopic: verander je nickname, staat heel irritant. En geeft je ook al niet veel zelfvertrouwen. Beetje vertrouwen in jezelf

Een tip voor mensen zoals King112 en L00k at me. Ga voor de spiegel staan en zeg 10x tegen jezelf: I'm the man. Beetje zelfvertrouwen kweken, maakt een betere indruk op je omgeving dan je te verstoppen voor hun.
De nickname vind ik juist mooi.
Ik probeer wel eens de man te zijn, maar dat is voor bijna iedereen lachwekkend.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:08
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
als je negatief over jezelf bent, dan heb je kans dat ze afknappen op je innerlijk. Iets wat je niet snel kan gebruiken, als je je uiterlijk ook al niet al teveel mee hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:16
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ff voor de goede orde: ik heb het tegen de opener van deze topic. lelijkerd staat heel stom
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:38
Verwijderd
Er is één ding wat meisjes nog erger vinden dan een lelijke kop en dat is een negatief zelfbeeld.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 08:48
superm@n
Avatar van superm@n
superm@n is offline
zo heb me nickname veranderd
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:46
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-06-2003 @ 00:38:
Er is één ding wat meisjes nog erger vinden dan een lelijke kop en dat is een negatief zelfbeeld.
Klopt weet ik, maar als je negatief over jezelf bent en zij voor je opkomen, dat is gewoon leuk om te doen.
Als je toch niks met het meisje wilt en zij zit achter jou aan, dan is negatief zijn over jezelf geweldig.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 10:11
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 24-06-2003 @ 10:46:
Klopt weet ik, maar als je negatief over jezelf bent en zij voor je opkomen, dat is gewoon leuk om te doen.
Als je toch niks met het meisje wilt en zij zit achter jou aan, dan is negatief zijn over jezelf geweldig.
tsja, tis maar wat je leuk vind, maar ik beleef dr weinig lol aan mezelf de grond in te boren
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 23-06-2003 @ 22:56:
Ik zou nooit iemand krijgen maarja that's life!
Goed zo! die gedachte moet je vol blijven houden
Lul! zo vind je toch nooit iemand!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:53
x-Tinkerbell-x
Avatar van x-Tinkerbell-x
x-Tinkerbell-x is offline
vaak zijn mense die zichzelf egt leluk vinde niet eens EGT leluk... Wijze Raad Van Een Vriend Van Moj.... (ennuh... ik las dat je in gouda woont... ik zie noojt leluke mense hier lope hoor )
En Leluke Mense Kunne Cker Een Relatie Hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Atletisch lichaam afknapper?
Armoed
92 20-07-2010 02:21
De Kantine Saailitude #507
Verwijderd
500 26-01-2009 01:43
Psychologie Beoordeel jij mensen op hun uiterlijk?
rlyeh
82 06-03-2007 13:25
Psychologie Laag zelfbeeld leidt tot het leuk vinden van relatief onaantrekkelijke mensen?
Sylvain Altherian
12 20-02-2002 06:57
Psychologie tja.. ehm.. lees maar..
@pie
23 14-01-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.