Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2004, 19:28
Mindfields
Mindfields is offline
Nouja, ik vind het nogal raar om dat te doen terwijl ze slaapt.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2004, 19:28
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Dat is vrij
Spoiler
naat inderdaad..
Praat erover met hem

als dit echt is tenminste
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:37
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
hahaha geweldig! Misschien heeft ie s'nachts ook nog wel wat anders in je ster gedrukt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:54
Sigaklop
Sigaklop is offline
ZIEK
__________________
Only God Can Judge Me
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 14:20
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
pff.. ie is wel een tikkeltje aan de zieke kant inderdaad..
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 20:02
Oktober
Oktober is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 09-10-2004 @ 20:28 :
als dit echt is tenminste
ja nee dit is een geintje want ik heb geen vrienden en wil aandacht. nou goed.

aan de ene kant vind ik ut zelf wel beetje ziek indd, doe je niet bij vriendin zou ik zelf zeggen. maar aan de andere kant denk ik dat hij, ja weet ik het, gewoon iets wou 'proberen' ofzow.
anyway, ik wou het em wel vertellen gewoon face-to-face. Eerst dacht ik nog, laat maar, maar ik slaap helemaal nie goed meer (hij slaapt vaak bij mij) terwijl ik anders super goed slaap. dus ik heb eergister geprobeerd te vertellen. ik kan het gewoon niet uit m'n bek krijgen. dus hij zei zelf, als je beter kunt sms-en moet je dat gewoon doen, want ik kan sommige dingen gewoon niet zeggen beetje stom maarja.

in ieder geval. ik ga hem zo ff een sms sturen. zijn ouders lezen het heus niet dus dat ga ik nu zo even doen. zucht
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 20:55
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
nja, persoonlijk vind ik je vriend een beetje raar eigenlijk. hij had toch kunnen vragen of je anaal wilde? dat had ie natuurlijk moeten vragen toen je duidelijk wakker was (avond ervoor ofzo) en niet toen je sliep want dan is het "wie zwijgt stemt toe"

maar je moet hem er op aanspreken.

of probeer het verhaal subtiel te brengen op anale sex. gewoon, als een keer over sex gaat naar het anale toewerken. en dan zijn mening vragen, of hem dat wat lijkt. en dat jij dan jouw mening geeft.
zoiets.

iig niet al te plompverloren erover beginnen. ik denk nl dat hij zich voor zijn "anale fixatie" schaamt...
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:09
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Oktober schreef op 19-10-2004 @ 21:02 :
ja nee dit is een geintje want ik heb geen vrienden en wil aandacht. nou goed.

aan de ene kant vind ik ut zelf wel beetje ziek indd, doe je niet bij vriendin zou ik zelf zeggen. maar aan de andere kant denk ik dat hij, ja weet ik het, gewoon iets wou 'proberen' ofzow.
anyway, ik wou het em wel vertellen gewoon face-to-face. Eerst dacht ik nog, laat maar, maar ik slaap helemaal nie goed meer (hij slaapt vaak bij mij) terwijl ik anders super goed slaap. dus ik heb eergister geprobeerd te vertellen. ik kan het gewoon niet uit m'n bek krijgen. dus hij zei zelf, als je beter kunt sms-en moet je dat gewoon doen, want ik kan sommige dingen gewoon niet zeggen beetje stom maarja.

in ieder geval. ik ga hem zo ff een sms sturen. zijn ouders lezen het heus niet dus dat ga ik nu zo even doen. zucht

Ghehe, in dat geval sorry, alleen tis nogal een roar geval
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:41
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Dolby Surreal schreef op 09-10-2004 @ 11:18 :
eh.. hoe noem jij het als iemand tegen jouw zin zijn vingers in je achterste stopt? verkrachting is misschien een groot woord, maar ik denk dat het in dit geval toch echt het beste de strekking van het verhaal weergeeft. zij wilde niet, hij deed het toch.
Als zij het niet wilde, waarom heeft ze dan in godsnaam niets gezegd? Verkrachting zou het pas zijn als hij haar negeert als ze 'nee' zegt. Nu is het min of meer haar schuld. Zij had gewoon in moeten grijpen. Verder heb ik hier niet echt een mening over... maar je kan het dus echt geen verkrachting noemen.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:22
hopla16
hopla16 is offline
ik zou er eens met hem over praten
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:29
qghp
qghp is offline
Citaat:
abcdefghijklmno schreef op 20-10-2004 @ 15:22 :
ik zou er eens met hem over praten

hey maaruh, even over dat kontvingeren he ...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:30
Verwijderd
ik vond dat laatste een beetje vreemd hij loog dus gewoon tegen toen je deed alsof je wakker schok.Dus weet hij donders goed dat wat hij deed verkeerd was.Hij heeft je in feite gewoon aangerand.Probeer er met hem over te praten, het kan iig niet goed zijn als je bang bent voor iemand met wie je bed deelt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 18:26
Larsman
Larsman is offline
Dat is nogal wat.....
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:45
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik zou ook erover praten met hem..heb je dat al gedaan? Succes in ieder geval, laat even van je horen hoe het is gegaan! Was benieuwd hoe hij zou reageren..

Liefs
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:06
Verwijderd
Verkracht, verkracht.. nou nou.. Beetje heavy

Ik vind het echter wel triest en sick dat hij zijn seksuele fantasien botviert op jou, een meisje die op dat moment niet in staat is om zich af te weren (dénkt hij). Maar dit was dus stiekem wel het geval, maar je deed het niet. In mijn ogen is dit dus geen verkrachting omdat je dan duidelijk Nee had moeten zeggen.
Maar daar gaat het natuurlijk niet om..

Ik vind de manier waarop je het wil 'zeggen' nogal Lomp. Ik weet niet of je dat ook echt zo van plan bent of dat het een 'geintje' was, maar mij lijkt die manier van: "heb je geen betere manier om mij wakker te maken dan je vinger in mn kont ... blablabla" eerder Pervers.

Als jullie zo'n goede relatie hebben waarbij jullie altijd overal kunnen praten, dan moet dit toch ook zeker te doen zijn neem ik aan. Je moet op zn minst nee durven te zeggen tegen hem (ook als je gewoon wakker bent, zodat je niet eens hoeft te doen alsof je slaapt!).

Breng het gewoon rustig, over SMS vind ik persoonlijk wederom een lompe manier om zoiets te brengen, maar goed, it's up to you.

Succes!

x
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 21:17
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
zeg gewoon waar het op staat: "laatst toen je dacht dat ik sliep, ben ik eigenlijk heel erg geschrokken. je zat gewoon met je vingers in mijn kont. ik vond het moeilijk om dit je meteen te vertellen, vandaar dat ik het nu pas doe. wist ook niet goed hoe ik toen zou moeten reageren en daarom hield ik me maar stil. vind het gewoon een heel moeilijk onderwerp. maar waarom deed je dat? heb je het al eerder gedaan?? please tell me!"

en dan gewoon verder erover praten!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 11:38
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Hmm.. Ik denk niet dat hij het lef heeft om zoiets stiekem toe doen bij je.. Dus het zal denk ik de bedoeling zijn geweest dat je wakker werd. Maar als je het niet op prijs stelt moet je er zeker iets van zeggen (of smsen ).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:51
Sjekko_T
Avatar van Sjekko_T
Sjekko_T is offline
welke rot megool gaat in vredes naam zijn vinger in je bruine sterretje stoppen als je slaapt als je het zo graag wil doen doe het dan als ze wakker is en als het tegen het ruften is doe er dan een kurk in zou ik zo zeggen
__________________
I feel so violent, violent, fucking with that xtc
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:27
RubberBiscuit
Avatar van RubberBiscuit
RubberBiscuit is offline
Wow, ik kan me niet eens voorstellen wat ik zou doen als mijn vriend dat deed... Ben dan ook heel nieuwsgierig hoe jij dit verder aan gaat pakken. Hou ons op de hoogte!
__________________
And you can send your friend a postcard it ain't worth the trip
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 21:03
*sheer*
*sheer* is offline
het klinkt misschien een beetje vaag, maar wat nou als je cht had geslapen? ik bedoel, dit valt eigenlijk dan toch ook onder ongewenste intimidatie of aanranding? (tenminste als je echt had geslapen) wat ik zou doen is met hem praten en als je dit te moeilijk vind kun je ook tegen hem zeggen dat je liever hebt dat hij gaat, voordat je slaapt, dus dat hij niet naast je komt liggen.
veel succes!
__________________
*...It seems like I can finally rest my head on something real...I like the way that feels...*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 09-10-2004 @ 03:38 :
Snap 'r geen fuck van. Je schildert jullie relatie af als perfect maar je bent bang voor hem? Juist. Zie het probleem ook niet, hij probeert je toch niet te verkrachten ofzo?
Thank youuuu.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 23:20
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Hmm.
1: ziek
2: erover praten en in het vervolg zeker laten merken dat je wakker bent en het niet prettig vindt.
3: hoort niet niet op forum seksualiteit of wat?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 04:03
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
WTF ZOMG!!!!!1111ONEONEONE

Ik durf NOOIT meer te slapen!
Met andere woorden: Kan de TS nou weer eens reageren, om te zeggen hoe het verlopen is?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 05:04
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 25-10-2004 @ 05:03 :
WTF ZOMG!!!!!1111ONEONEONE

Ik durf NOOIT meer te slapen!
Met andere woorden: Kan de TS nou weer eens reageren, om te zeggen hoe het verlopen is?
I'm curious too
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 08:43
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 25-10-2004 @ 06:04 :
I'm curious too
me too
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 13:19
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik wil ook wel eens weten hoe het gelopen is...
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 15:20
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Citaat:
loos schreef op 07-10-2004 @ 23:49 :
'schat even over vorige keer, je dacht dat ik sliep maar dat was niet zo, stak je nou je vingers in m'n kont? ik zou het wel fijn vinden als je me eerst wakker maakt en even checkt of ik daar ook zin in heb. ik was zo verbaasd dat ik niet wist hoe ik moest reageren, maar zullen we er even over praten?'


De manier waarop je het brengt is lachwekkend, maar ik zou het ook op deze manier bespreekbaar maken. Zoals al eerder gezegt is, kun je hem niet veroordelen zonder zijn motieven te kennen.

Ik zou het onderwerp niet doodzwijgen en wachten tot het nog een keer gebeurt. Vraag hem ernaar!!!
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 15:39
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
okay weet je wat ik vind? misschien komt dat lomp over ofzo, maar dat komt misschien omdat ik open-minded ben...

ik vind dat je er niet overin moet zitten...die jongen vind jou gewoon leuk/lief/lekker en is gek op je....sex is nou eenmaal plat...en hij heeft nou eenmaal gedacht, hoe zou het zijn om haar anaal te vingeren...ik denk dat hij dit heeft gedaan omdat hij bang was om het te vragen aan jou...bang dat je hem zou uitlachen...hij schaamt zich een beetje voor die behoefte om ook jouw billen/kont op een seksuele manier te willen mja verwennen zalk maar zeggen....dus maak je niet druk aub...het is gewoon omdat hij het je niet face to face durft te vragen...

verder zou ik wel willen weten waarom je het zo vies vind?

"Ik hou zielsveel van m'n vriend, we verschillen veel van elkaar maar we hebben al heel wat obstakels overleefd en we steunen en vertrouwen elkaar wel voor de volle 100%. Ookal zijn we nog maar een half jaar samen, het is alsof ik hem mijn hele leven al ken. Serieus ik zou mijn leven opgeven voor hem als het zou moeten. "

als ik dit zo lees, denk ik: waar praat je dan over? wat is dan het probleem...zeg het hem gerwoon! je moet wel eerlijk en open kunnen zijn in relaties als je iets niet aanstaat...hij is misc dan oneerlijk geweest je niet te vragen of hij je anaal mag vingeren....dan moet jij zo eerlijk zijn om te zeggen dat je dat niet prettig vind....doe dat vooral voor jezelf...

je kan het brengen zo van: he ik voelde je hand bij mijn billen/kont toen ik half sliep...wat deed je daar?

zoiets? of dat nog te direct voor jou?

ik hoop niet dat ik lullig heb gedaan ofzo...ik heb alleen mijn mening gegeven en geprobeert je een beetje te helpen...

_________________________________________________
ik zie dat deze topic al 2 weken geleden ofzo gepost is, hoe gaat het nu? of heb je het nog steeds niet met heb over gehad?
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 16:25
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
TS doos geef nou eens antwoord, we wachten met smart op je
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 17:16
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
evanescene schreef op 25-10-2004 @ 16:39 :
en hij heeft nou eenmaal gedacht, hoe zou het zijn om haar anaal te vingeren...
Hoe weet jij nou wat HIJ denkt?
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 20:07
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 25-10-2004 @ 18:16 :
Hoe weet jij nou wat HIJ denkt?
anders zou hij het niet gedaan hebben lijkt mij.....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 08:51
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
evanescene schreef op 26-10-2004 @ 21:07 :
anders zou hij het niet gedaan hebben lijkt mij.....
Hij kan nou eenmaal ook een of ander ranzig mannetje zijn.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 14:04
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 25-10-2004 @ 18:16 :
Hoe weet jij nou wat HIJ denkt?
je hebt gelijk, misschien dacht hij wel 'ik hoop dat het na al die keren een beetje is opgerekt zodat ik nu twee handen tegelijk erin kan stoppen'
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 14:33
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
nieuwsgierig
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben een meisje, en ik vind een meisje leuk. vind zij mij leuk?
myloveismusic
4 15-07-2013 18:44
Seksualiteit hoe was de 1e keer?
rubenblom
56 03-08-2010 23:47
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 14:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Liefde & Relatie mijn oom en ik......Iemand lees dit aub
HelpMePlease
52 31-08-2004 16:44
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.