Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2013, 22:55
myloveismusic
myloveismusic is offline
Hee,

Ik zit met een probleem..
Op een feestje heb ik een meisje ontmoet, en ze was heel aardig, ik kreeg vlinders in mijn buik van haar, ik probeerde het te negeren, maar dat lukte niet. Ik was daar met een groepje vriendinnen. Ik voelde dat zij naar mij keek. telkens als ik keek om te kijken of ze naar mij keek, keek ze snel weg. er zijn wel momenten geweest dat we elkaar heel lang aankeken. het was een slaapfeestje, en we sliepen in een schuur.
ik sliep tegenover haar. Ik kon niet slapen, en zij volgens mij ook niet. het luchtbed waar ik op lag, was niet zo groot, dus mijn voeten staken over de rand. mijn voet raakte haar voet en toen drukte ik mijn voet op haar voet. toen begon ze met haar tenen te bewegen, en ik weet dus niet of ze toen al sliep of niet. Hoe kom ik ooit in godsnaam te weten of zij mij ook leuk vindt? Ik kan niet stoppen met denken aan haar...

Alvast heeeeel erg bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2013, 23:05
Verwijderd
Vraag het. Ga iets doen samen, op zijn minst praten evt kun je het eerst hebben over op welk geslacht ze valt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 23:07
myloveismusic
myloveismusic is offline
Ja, ik ga sws nog iets meer haar doen, ik ken haar niet heel goed, maar ik heb haar nummer wel
We zullen zien wat er gebeurt..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 23:10
Verwijderd
Nou! Waarom een topic? Wij kunnen met deze info ook geen antwoord geven op de topictitel.

Wat gaan jullie doen? Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 18:44
Monica89
Avatar van Monica89
Monica89 is offline
Ja, ga eerst meer met haar om, zodat zij weet dat je haar wel leuk vindt. Want anders ga je immers niet met haar om. En als het dan heel erg klikt, kun je haar vertellen dat je als meisje op haar valt. Maar doe dat niet te snel. Sommige meiden knappen daar op af, als het te snel gevraagd wordt. Te snel vragen doen jongens. Dus ga eerst een tijdje met haar om en ga het haar dan vertellen. Succes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Crush als vrienden
tjeerd556
3 12-06-2016 20:57
Liefde & Relatie Ik vind een meisje leuk, zij mij misschien
Jan Piet Peper
3 02-12-2012 17:26
Liefde & Relatie Verliefd'
Niielssx
7 16-01-2012 19:33
Liefde & Relatie Ik vind een meisje leuk maar een ander meisje ook wat nu?
Merible
9 07-01-2012 02:27
Liefde & Relatie Ik vind een meisje leuk maar weet niet zeker....
Crocodi1e
13 09-10-2011 19:10
Liefde & Relatie wat moet ik???
ronilo
11 13-12-2003 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.