Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2011, 01:23
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Wat vinden jullie hiervan?
Heel vaak worden skinny jeans bij jongens namelijk meteen gelinkt aan homo's.
Zelf ben ik 100% hetero maar ik draag wel heel vaak skinny jeans, omdat ik me er fijn in voel, ze zitten gewoon lekker en het hoort bij mijn 'stijl'.
Ik jerk en bij die stijl hoort dus onder andere skinny jeans. (Wie niet weet wat jerken is: youtube/google).

Maar doordat ik skinny jeans draag word ik vaak uitgemaakt voor homo, meestal trek ik me hier niks van en denk ik maar van ieder zijn eigen mening, maar vandaag ging echt heel ver.
Ik plaatste op twitter een tweet met als inhoud dat ik net terug was uit de stad en de skinny had die ik al heel lang wou.
Het begon toen met een tweet van of ik echt niet doorhad dat ik gay ben, en dit pakte uit met dat m'n hele timeline vol stand met tweets waarin veelal gebruik werd van een hashtag waarin stond "mijnnaam...isgay".
Zelfs mijn eigen 'vrienden' gingen dit doen en m'n vriendin werd erbij betrokken en iemand tweette: "Dit is gewoon kankergay er gaan nog wel teringharde klappen vallen."
Dit was iemand van mijn eigen 'vrienden' die dit tweette, het ging mij echt veels te ver en zelf mensen die ik niet ken gingen me bedreigen omdat ik skinny jeans draag.
Het was uiteindelijk iets van 25 man, minstens, tegen mij, mijn vriendin en nog 2 meisjes waarmee ik eigenlijk helemaal niet zoveel omga.

Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie ervan vinden dat het drage van skinny jeans tot zoiets kan leiden, en zelfs dus tot bedreigingen, en wat jullie zelf vinden van jongens in skinny jeans?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2011, 07:30
Verwijderd
Het kan mij geen fuck schelen of een jongen skinny jeans of niet dragen, als ze zich er prettig in voelen /care
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 09:16
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
ik vind skinny jeans niet iets voor een homofiele man eigenlijk.
ik zou zeggen, hou ze maar lekker aan.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 10:43
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Jongens die skinny jeans dragen trekken zich tenminste niets van de mening van anderen aan, en dat is een goede eigenschap!!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 10:55
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Hoe laf ben je om iemand die zich goed voelt in zijn kleren, misschien in tegenstelling tot jou, uit te maken voor homo

Gwn niets van aantrekken..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 12:53
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Die figuren die dat allemaal tweeten zijn gewoon triest, en hebben geen leven. Ik vind dat er helemaal niets mis is met skinny jeans, nog beter, ik heb ze ook wel een beetje geprobeerd te dragen, maar ik had het gevoel dat er iets te veel klem kwam te zitten. Maar wat mij betreft is er niets mis met skinny jeans.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 14:43
Verwijderd
Skinny jeans zijn exact zo homo als de aarde rond is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 15:09
Aybike
Avatar van Aybike
Aybike is offline
Ik vind het kunnen !
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 15:20
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ze zijn inderdaad best gay
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 15:54
Verwijderd
De tekst in de spoiler is de tekst die ik heb getypt VOORDAT ik je Twitter gaf.

Spoiler


Je zegt wel dat het erg is dat ze #tomisgay doen; Maar die tweets die jij stuurde zijn minstens even erg!

Onder andere:
"@naam michiel jij bent een kankerautist met je tomisgay kijk hoe je je gedraagd en kijk naar je vrienden eheheheehheeheh"

"@naam ja maar arie is een kankerdikke varken"

"@naam @naam knorretje vond t nodig om evy kk slet te noemen via twitter maar hij wil dat niet voor mn neus komen doen helaas "

"@naam HAHAHHA ARIE LULT EROM HEEN HAHA GEEF JE MSN DAN KANKER BOLLE?"


Pardon?!

Ik ga je zo niet helpen. Aangezien je wilt dat je Twitter anoniem blijft, heb ik je Twitter niet hier getypt.

Laatst gewijzigd op 14-07-2011 om 21:07. Reden: Eventjes op je Twitter gekeken. ;-)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 16:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Zelf vind ik skinny jeans bij mannen niet mooi, maar je moet natuurlijk zelf weten wat je draagt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 16:07
honestsmile
honestsmile is offline
Ik vind het persoonlijk maar bij een paar jongens staan... Maar ieder zijn smaak inderdaad.

Maar als ik die tweets zo lees hoor je zelf ook bij die zielige kleuters die maar gewoon gaan uitschelden en dergelijke. En met kanker schelden vind ik helemaal het laagste van het laagste....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 17:27
Kesa
Kesa is offline
Wat je draagt moet men allemaal zelf weten. Je mag wel uiting geven of je het mooi of lelijk vindt, maar laat het daar bij blijven. Het gaat er om hoe de persoon zelf is, niet of die persoon skinny jeans draagt of niet. Als ik er goed mee kan kletsen, of het zou een vriend zijn, zou mij dat totaal niet interesseren. En als bij die persoon of vriend dan skinny jeans niet staan, zal ik dat ook misschien wel subtiel kenbaar maken, al oordeel ik nooit op het uiterlijk van mensen of geef er commentaar op. Je draagt wat je leuk vindt, het is toch een stukje identiteit van jezelf.

TS; je weet in ieder geval nu wie je 'vrienden' dus niét zijn. Als ik zo zou aangevallen worden om iets dat ik draag, zou het voor mij einde verhaal zijn. Overigens is Twitter wel het gevaar dat zulke dingen te ronde gaan. Gelukkig ben ik - op het bekende programma'tje van Windows na ( dat ook niet echt social media is vergeleken met Twitter en Facebook ) - op geen enkel social media actief. Niet dat ik iets draag wat mensen niet aan zou kunnen staan ( of misschien wel, dat weet ik niet ), maar door de social media is het natuurlijk wel makkelijker geworden om mensen digitaal ter schande te zetten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het persoonlijk maar bij een paar jongens staan... Maar ieder zijn smaak inderdaad.

Maar als ik die tweets zo lees hoor je zelf ook bij die zielige kleuters die maar gewoon gaan uitschelden en dergelijke. En met kanker schelden vind ik helemaal het laagste van het laagste....
Met kleuter schelden = lager dan met kanker schelden. Laag kind!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 17:37
Verwijderd
Wie de bal kaatst
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Wie de bal kaatst
kaatst hem niet terug.

Dat doet namelijk diegene waarnaar de bal wordt gekaatst, en verstandig doe je er aan om op zulk soort dingen helemaal niet te reageren.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
kaatst hem niet terug.

Dat doet namelijk diegene waarnaar de bal wordt gekaatst, en verstandig doe je er aan om op zulk soort dingen helemaal niet te reageren.
TS is dus niet verstandig want hij jankt dat ie gepest wordt met zn skinnyjeans maar scheld wel met kanker enzo
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
TS is dus niet verstandig want hij jankt dat ie gepest wordt met zn skinnyjeans maar scheld wel met kanker enzo
Inderdaad.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2011, 21:23
Verwijderd
Ontopic!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 23:21
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Heb je gelijk in Wout, en Draaideurpoes ook, ik scheld inderdaad met kanker, niet om "stoer" mee te doen, niet om mensen pijn mee te doen, maar ik bekijk het zo: Als je scheldt doe je dat omdat iets "slecht" is, en dan pak ik er gewoon het meest slechte woord voor. Ik heb respect voor mensen met kanker, geloof het of niet, binnen mijn familie komen ook mensen met kanker voor, maar ik 'scheld' er inderdaad wel mee.
En zouden jullie gewoon 'rustig' reageren als je hele maar dan ook écht hele timeline vol staat met mensen die je voor alles uitmaken en die je bedreigen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 12:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik draag ze al jaren, vroeger werden ze gewoon ''stretch broeken'' genoemd en werden ze veelal gedragen dooor hardrock en metalfreaks. Naast skinny's draag ik ook zg treggings en leggigns.

Gewone jeans daar heb ik er nog meer 3 of 4 van en die draag ik meestal in de wintermaanden.

Trouwens leggings zitten heerlijk in de zomer, plakken en zweten niet en geven heerlijk mee als ik op de fiets ziet, alsof ik een wielrenbroek draag (zijn trouwens van de zelfde stof gemaakt)

Foto's waar ik dit spul draag zijn in dit lifestyle forum genoeg te vinden..Waarvan akte!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Heb je gelijk in Wout, en Draaideurpoes ook, ik scheld inderdaad met kanker, niet om "stoer" mee te doen, niet om mensen pijn mee te doen, maar ik bekijk het zo: Als je scheldt doe je dat omdat iets "slecht" is, en dan pak ik er gewoon het meest slechte woord voor. Ik heb respect voor mensen met kanker, geloof het of niet, binnen mijn familie komen ook mensen met kanker voor, maar ik 'scheld' er inderdaad wel mee.
En zouden jullie gewoon 'rustig' reageren als je hele maar dan ook écht hele timeline vol staat met mensen die je voor alles uitmaken en die je bedreigen?
Ik zou die mensen blokken. Is m'n timeline daarna ook weer mooi.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 21:07
Verwijderd
Blokken inderdaad. En je tweets mooi afschermen!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 09:14
Verwijderd
En je skinnies verbranden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 09:21
AceSpade
AceSpade is offline
Citaat:
Skinny jeans zijn exact zo homo als de aarde rond is.
De aarde is ook niet rond, maar aan de polen iets afgeplat door de centrifugaalkrachten die er vanwege het snelle draaien op onze planeet werken. Nog enkele honderden miljarden jaren en Galileo Galilei heeft helemaal geen gelijk meer.

Kleren zijn kleren. Draag waar jij je comfortabel in voelt en houd het erbij. Hetzelfde van "Is een roze shirt. Is dit gay of niet? Bij sommige staat het, bij andere niet. Ik zal zelf nooit een skinny jean dragen. Ik vind het bij mezelf niet uit zien dus vandaar dat ik die niet draag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2011, 09:25
Italiano0570
Italiano0570 is offline
Het pesten onderling komt altijd ergens uit voort, dat zal niet alleen aan je skinnyjeans liggen (al helpt het niet).
Daar komt nog bij dat hoe sterker jij erop reageert hoe leuker het voor ze wordt.
Het is natuurlijk lastig als je zo erg wordt uitgedaagt, maar je moet voor jezelf nagaan of ze het wel waard zijn, hoeveel van die mensen kennen jou nou eigenlijk echt???
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 09:31
Italiano0570
Italiano0570 is offline
Als je zeker van jezelf bent (en van je mannelijkheid) durf je alles te dragen zonder dat het je iets interreseerd wat anderen ervan vinden. Het is zowiezo iets wat vanzelf overvliegt. De hele 'roze is voor homo's tijd' is ook allang afgelopen (ik heb meerdere roze shirts, overhemden, enz...).
Ben je zelf nog niet zeker genoeg van jezelf (blijft uit de topic) dan draag je toch gewoon geen skinnyjeans...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 10:22
Verwijderd
Citaat:
De aarde is ook niet rond, maar aan de polen iets afgeplat door de centrifugaalkrachten die er vanwege het snelle draaien op onze planeet werken. Nog enkele honderden miljarden jaren en Galileo Galilei heeft helemaal geen gelijk meer.
http://www.goeievraag.nl/vraag/aarde-rond.36501

Goeievraag :')
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 10:34
AceSpade
AceSpade is offline
WHAHA. Je hebt het ook echt serieus opgezocht? Daar heb ik idd het antwoord van haha..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 11:31
Verwijderd
Het klonk niet als iets wat jij zou schrijven.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 11:45
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
hij had het niet voor niets in schuine letters staan

OT: lekker dragen wat je zelf wilt, maar als je weet dat niet iedereen het waardeert is het misschien niet zo slim om uitgebreid om twitter te zetten en daarna te gaan ruzieen met de mensen die je kleding style niet kunnen waarderen.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 13:50
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Met kleuter schelden = lager dan met kanker schelden. Laag kind!
Hmm bevalt het woord kleuter je niet, of heb jij het woord kanker gewoon liever?.

Mijn punt was alleen dat hij zich zelf ook niet moet verlagen tot hun niveau. Als hij ook zo terug gaat reageren zal het ook sws niet stoppen. Hij moet er gewoon boven gaan staan, dan straalt hij ook meer zelfvertrouwen uit en als die mensen door krijgen dat hij toch wel blijft dragen wat hij wil, dan houd het vast na een tijdje wel op. Of ze hebben echt niks beters te doen XD
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 14:50
Verwijderd
Het maakt me niet zoveel uit allemaal. Ik vind mensen die gaan huilen zodra iemand kanker zegt alleen een beetje dommig
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 16:03
Verwijderd
Sorry, ik vind het wel gay. Wat doe je eraan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Sorry, ik vind het wel gay. Wat doe je eraan.
Waarom maak je daar excuus voor?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 20:22
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Het maakt me niet zoveel uit allemaal. Ik vind mensen die gaan huilen zodra iemand kanker zegt alleen een beetje dommig
Ieder zijn mening

OT: Verder vind ik die broeken niet echt gay staan.. Alleen vind ik het bij veel mensen niet mooi.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2011, 00:26
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Je moet oppassen met wat je op twitter zet, want met sommige dingen die daar staan zou ik je later niet aannemen als je wil werken voor me.

Edit:

Pathetic hyves, hij zit bij een reactie+respect=back klupje en een mooiboy klupje, doe volwassen worden. 108 hyves waar hij lid van is. Sorry jongens, maar dit is echt triest, had je nog eerst een kans gegeven. (overigens, doodbedreigingen, verwensingen en krachttermen kun je beter niet doen, want ik kom zo achter je IP + woonadres met alles wat jij op het internet zet, voor de "popo" waar jij zo'n hekel aan hebt)

Edit:

Verder mag je ook overgaan op volledige woorden en op interpunctie letten.
(je mail staat trouwens op je hyves)

Edit:

En je volledige naam staat op google
Citaat:
Nee, ik ben niet Ronaldinho maar Stonaldinho, en mijn echte naam is #** #**********. Ik ben geboren op 9 mei in het jaartal 1996 en ik werd ...
naam uit deze tekst gehaald wegens privacy
__________________
Always be berating and belittling

Laatst gewijzigd op 16-07-2011 om 00:51. Reden: Sorry, maar wat ik vond was te ernstig
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 10:32
Verwijderd
Ik zeg: Half-Doen!
Mits de rest van de kleding er op aangepast is. En je ergens tussen de 13-19 valt.
(Dus inderdaad: JONGENS) Bij een "echte man" 20+ is het naar m.i. not done.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 11:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Het is niet nodig om persoonlijke dingen van TS op te zoeken en dat hier te gaan posten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 11:26
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik zeg: Half-Doen!
Mits de rest van de kleding er op aangepast is. En je ergens tussen de 13-19 valt.
(Dus inderdaad: JONGENS) Bij een "echte man" 20+ is het naar m.i. not done.
Ik ben een héél stuk ouder dan een 20 jarige, maar ik kan ze op mijn lengte, figuur en uiterlijk heel goed hebben. Trouwens gisteren heb ik bij de H&M een rode skinny gekocht bij de Divided afdeling (was nieuwe collectie) en deze past mij perfect in de lengte en breedte, voor het eerst een skinny die ik NIET heb hoeven te veranderen! En dat voor slechts 19,95 euro. Vreemd er hingen ook ''gewone'' rode skinny's in de zelfde maat 38 (waarschijnlijk retouren van begin dit jaar) en die zaten mij iets te wijd aan de kont en waren iets te kort. Zo zie je maar weer dat de ene maat 38 de andere niet is qua pasvorm.

Het kan dus wel, ja toch!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een héél stuk ouder dan een 20 jarige, maar ik kan ze op mijn lengte, figuur en uiterlijk heel goed hebben. Trouwens gisteren heb ik bij de H&M een rode skinny gekocht bij de Divided afdeling (was nieuwe collectie) en deze past mij perfect in de lengte en breedte, voor het eerst een skinny die ik NIET heb hoeven te veranderen! En dat voor slechts 19,95 euro. Vreemd er hingen ook ''gewone'' rode skinny's in de zelfde maat 38 (waarschijnlijk retouren van begin dit jaar) en die zaten mij iets te wijd aan de kont en waren iets te kort. Zo zie je maar weer dat de ene maat 38 de andere niet is qua pasvorm.

Het kan dus wel, ja toch!
Dat probleem heb ik helaas ook. :-#
En dat kan heel frustrerend zijn.

Oh well, je hebt altijd uitzonderingen. En nu ben ik wel heel erg benieuwd hoe die rode skinny je staat. *frons*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 12:33
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Het is niet nodig om persoonlijke dingen van TS op te zoeken en dat hier te gaan posten.
Wat mij op viel is dat het juist niet de skinny jeans zijn die er voor zorgen dat mensen hem uitschelden, maar door zijn gedrag in het algemeen. De skinny is slechts een object waarmee ze hem kunnen bekritiseren.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 00:29
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
@daantjer

Ja dat kan ik ben van heel wat meer hyves pagina's lid, ik doe gewoon heel simpel op accepteren klikken als iemand me ergens voor uitnodigt, maak ik die mensen ook weer blij mee


Maar wat heeft hyves met skinny jeans te maken? Niets dus...
En ik doe niet aan "doodsbedreigingen", sorry...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 02:03
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
@daantjer

Ja dat kan ik ben van heel wat meer hyves pagina's lid, ik doe gewoon heel simpel op accepteren klikken als iemand me ergens voor uitnodigt, maak ik die mensen ook weer blij mee


Maar wat heeft hyves met skinny jeans te maken? Niets dus...
En ik doe niet aan "doodsbedreigingen", sorry...
Op het eerste puntje: Het uitlachen/verwensen komt niet voort uit de skinny, maar uit jou (of je vrienden)
En voor het tweede, je bent ook al niet echt een lieverd op twitter, dus in RL zal het niet veel beter zijn.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Het is niet nodig om persoonlijke dingen van TS op te zoeken en dat hier te gaan posten.
Het is wel relevant om te weten hoe TS op zulk soort mensen reageert. Hij vertelt maar één kant van het verhaal, en dat is dat hij werd uitgescholden. Maar de andere kant, dat hij terug ging schelden, dat vertelt TS er mooi niet bij..

Het is inderdaad niet normaal dat het tot dit soort dingen leidt, maar dat zal wel te maken hebben met wat voor mensen TS omgaat/twittert. Bovendien moet je twitter echt niet altijd serieus nemen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 07:40
Verwijderd
Eens met Wout
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 12:46
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
@daantjer

Omdat je met kanker scheldt zou je ineens crimineel zijn, of weet ik veel wat jij onder "geen lieverdje" verstaat?
Hmm, ik vertelde het er niet bij nee, maar ik was zo goed als in m'n eentje, hun met 20/25 man, dus dan is het ook echt een probleem als je terugscheldt? Nee, niet als hun je beginnen te bedreigen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:32
Verwijderd
Stonaldinho. Lutser dat je d'r bent. Je kan ze ook gewoon bezig laten.
Als je eens wist hoe vaak ik uitgescholden/nageroepen ben, had ik waarschijnlijk bij de laatste iemand om het leven gebracht. :') But I didn't. Het is opzich wel okay om voor jezelf op te komen, maar.. nja.. Uitschelden =/= bedreigen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 15:26
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
@daantjer

Omdat je met kanker scheldt zou je ineens crimineel zijn, of weet ik veel wat jij onder "geen lieverdje" verstaat?
Hmm, ik vertelde het er niet bij nee, maar ik was zo goed als in m'n eentje, hun met 20/25 man, dus dan is het ook echt een probleem als je terugscheldt? Nee, niet als hun je beginnen te bedreigen.
Het gaat er meer om dat jij ook niet altijd aardig voor anderen bent (op zn zachts gezegd). Dat het dus 1 vs 20/25 was valt daardoor te verklaren. natuurlijk is 1 tegen heel veel niet eerlijk, maar als ik het zo allemaal lees, heb je het er ook wel zelf een beetje (heel erg) naar gemaakt.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 15:30
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Nee, die 20/25 man bestonden uitsluitend uit mensen die ik niet ken en "vrienden".
Denk je dat ik m'n vrienden normaal ga uitschelden ofzo? En dat hun dat normaal ook bij mij doen? Nee.
En de rest die ik niet kende, die kan ik moeilijk uitschelden als ik ze niet ken...

Het gaat hen puur om m'n uiterlijk, eerst was het weleens 'homo' omdat ik een JB kapsel heb, maar sinds ik skinny's draag is het echt ineens veel erger.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Welke trend spot jij?
Verwijderd
110 05-04-2014 08:55
Lifestyle Wat is je stijl??
Verwijderd
34 20-04-2012 12:44
Liefde & Relatie Mensen noemen me gay
Daanoow
60 14-11-2011 15:31
Lifestyle Wat is je grootste mode/ kleding ergernis?
*oma*
352 15-04-2011 13:48
Lifestyle Welke kleding/ lifestyle vind jij echt onaantrekkelijk bij het andere geslacht?
*oma*
152 22-06-2009 09:50
Lifestyle Het huidige straatbeeld
Otis
49 17-10-2006 11:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.