Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2006, 14:20
de kip
Avatar van de kip
de kip is offline
mja ik heb al een beetje rondgegoogled en in de archieven van s.com gezocht, maar voor zover zonder succes:


Mijn verse Compaq notebook wil Windows niet meer afsluiten nadat ik op start-afsluiten-afsluiten heb gedrukt (evenmin wil deze opnieuw opstarten of een gebruiker afmelden). Nadat ik er op klik, verschijnt dus gewoon het bureaublad weer, er sluiten zich ook geen taken af.

bij configuratiescherm --> energiebeheer zou ik ergens moeten klooien lees ik hier en daar, maar het precieze weet ik er niet van.



voordeel is wel dat ik nu 24/7 kan forumen, yeah \m/
__________________
Relativeer en je zeurt niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2006, 15:10
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
de kip schreef op 28-09-2006 @ 15:20 :
mja ik heb al een beetje rondgegoogled en in de archieven van s.com gezocht,
Er bestaan toch meerdere topics over dit probleem.
(zelfs iemand die een compaq heeft/had)

Zoekhint:
Trefwoord: afsluiten
"zoek op inhoud" -> doorzoek volgende fora: s&m)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 20:59
Verwijderd
Idd, gebruik de tijd die je pc aanstaat maar om te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 22:13
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hm? Met de zoekfunctie kom ik alleen maar topics tegen van maanden oud, die bovendien de vraag van de TS niet beantwoorden (die topics gaan over andere problemen).
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 22:41
de kip
Avatar van de kip
de kip is offline
ja 99% van die topics (en google pagina's ) gaan over afsluiten waarbij de pc zich opnieuw opstart, het enige topic waarbij het over DIT probleem gaat, geeft het antwoord niet





update: vanmiddag ging ik huilen bij mijn huisgenoot dat m'n compie niet meer uit ging en toen deed hij belachelijk dat ik niet zou weten hoe je een computer uit moest zetten enzo en dat was frustrerend en toen zei ik heel bijdehand dat ie het maar eens moest proberen, met z'n grote praat
....maar je raadt het al, toen sloot ie opeens wel af terwijl ik eerder wel een uur had gewacht op reactie van dat stomme ding, maar er gebeurde dus niks


maja nu doet ie het dus eventjes, ik hoop dat het tijdelijk was, maar neem aan van niet, dus dit topic blijft relevant
__________________
Relativeer en je zeurt niet meer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 22:42
de kip
Avatar van de kip
de kip is offline
of nouja, msischien geeft dit topic wél het antwoord, maar begrijp ik gewoon niet wat geadviseerd wordt

http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=sluit
__________________
Relativeer en je zeurt niet meer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 22:54
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee, daar wordt niks zinvols geadviseerd.

Maar ik zou het zo snel ook niet weten. Hier staan nog wat dingen die je kunt proberen. Vooral stap 3 lijkt me nuttig; zo kun je dus zien of het door één of ander programma dat op de achtergrond draait wordt veroorzaakt.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.