Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 18:21
Tieneke
Avatar van Tieneke
Tieneke is offline
Hallo Forummers,

Hoe denken jullie nou over drugs ??
Vind jij het goed om drugs te gebruiken ?

Gewoon eigenlijk je mening

thank you

gr,tieneke
__________________
....*I'm like a Bird,I'm onely fly away,I don't now where my home is,I don't now where my soul is and Baby I need you !!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2005, 18:25
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
drugs kunnen zeer chill zijn.
en ik vindt het goed drugs te gebruiken
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:03
qghp
qghp is offline
Drugs is vet slecht, een broer van een buurman van een vriend van me is er dood aan gegaan dus ik ben fel tegen blowen enzo...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:26
Built to last
Built to last is offline
dat drugs slecht zijn moge duidelijk zijn.

Maar beheerst een keer gebruiken kan.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:33
HiWi
Avatar van HiWi
HiWi is offline
drugs kunnen geen kwaad, mits verantwoordelijk gebruikt

en laat 'em daar nu juist de kneep zitten
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 19:43
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 01-06-2005 @ 20:03 :
Drugs is vet slecht, een broer van een buurman van een vriend van me is er dood aan gegaan dus ik ben fel tegen blowen enzo...


De kapper van de overbuurman van mijn neef's beste vriend heeft een keer geblowed en heeft daar een psychose van gekregen
(sorry... die moest even)

- - -

Mja, mits er verantwoordelijk mee omgegaan wordt en mensen er voorbereid aan beginnen, kunne drugs top zijn

en ik denk dat bovenstaande de algemene mening zal zijn van de mensen op D&A
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:15
Verwijderd
Tegen een jointje op zn tijd heb ik ondertussen geen bezwaar meer, het moet niet extreem worden, maar op zn tijd kan t allemaal wel. Paddo's kan nog wel.. maar veel gekker moet t niet worden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Het zou hypocriet van me zijn als ik nu met joint in mn hand zou zeggen dat ik anti-druqs ben
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:32
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 01-06-2005 @ 21:17 :
Het zou hypocriet van me zijn als ik nu met mn bong naast mn laptop zou zeggen dat ik anti-druqs ben
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:57
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Lilith schreef op 01-06-2005 @ 21:15 :
Tegen een jointje op zn tijd heb ik ondertussen geen bezwaar meer, het moet niet extreem worden, maar op zn tijd kan t allemaal wel. Paddo's kan nog wel.. maar veel gekker moet t niet worden.

Ik heb zo het idee dat jij niet verder kijkt dan je eigen ervaring breed is.
Het is natuurlijk een goed onderdeel van verstandig gebruik om ergens voor jezelf een grens te (kunnen) trekken.
Maar als je die pas trekt na het nemen van een drempel of bij het nemen van een drempel verhoogt is de koffie niet zo zuiver als ie smaakt
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 20:57
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Zolang je over zelfbeheersing beschikt en jezelf goed hebt leren kennen kunnen drugs, mits op verantwoorde wijze gebruikt - qua dosis en mate van gebruik - weinig kwaad naar mijn mening.
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 01-06-2005 @ 20:43 :
Mja, mits er verantwoordelijk mee omgegaan wordt en mensen er voorbereid aan beginnen, kunne drugs top zijn
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:27
Verwijderd
Mja beetje raar om hier te vragen

Ik ben niet voor drugs eigenlijk, maar ook niet tegen. Drugs zijn naar mijn mening wel weer zwaar ok.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben niet pro drugs maar ook niet tegen. Ik vind dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet bepalen en dat iedereen daar respect voor op te brengen heeft. Natuurlijk moet dit wederzijds zijn en moet je als iemand het niet wil of niet goed vind diegene er niet van gaan overtuigen dat het dat wel is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 06:09
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 01-06-2005 @ 23:40 :
Ik ben niet pro drugs maar ook niet tegen. Ik vind dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet bepalen en dat iedereen daar respect voor op te brengen heeft. Natuurlijk moet dit wederzijds zijn en moet je als iemand het niet wil of niet goed vind diegene er niet van gaan overtuigen dat het dat wel is.
^dat, mits persoon in kwestie volwassen is
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 08:16
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-06-2005 @ 23:40 :
Ik ben niet pro drugs maar ook niet tegen. Ik vind dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet bepalen en dat iedereen daar respect voor op te brengen heeft. Natuurlijk moet dit wederzijds zijn en moet je als iemand het niet wil of niet goed vind diegene er niet van gaan overtuigen dat het dat wel is.
Citaat:
Katje schreef op 02-06-2005 @ 07:09 :
^dat, mits persoon in kwestie volwassen is
Ik ben namelijk sterk van mening dat je niet aan drugs dient te beginnen, onder welke omstandigheden dan ook, tot je 18e.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 08:21
herz
herz is offline
ik vind drugs vet dope yo
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:40
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-06-2005 @ 09:16 :
Ik ben namelijk sterk van mening dat je niet aan drugs dient te beginnen, onder welke omstandigheden dan ook, tot je 18e.



Wie zegt dat Kat met volwassen 18 bedoelt?

Het lijkt mij persoonlijk heel wat volwassener en logischer om volwassenheid niet op fysieke leeftijd te beoordelen maar op de persoon zelf, gedrag, ervaringen, verantwoordelijkheidsgevoel etc.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2005, 12:11
Radium
Avatar van Radium
Radium is offline
Drugs zijn tof.

Theo Maassen zei tijdens zijn Zomergasten-interview dat iedere politicus eens een keer ecstacy zou moeten gebruiken, en daar ben ik het volledig mee eens.

Aan de andere kant zijn er zat drugs die totaal niet interessant of geestverruimend zijn, en die alleen maar verwoestend werken, zoals speed of heroďne. Die zijn minder tof.

Maar over het algemeen sta ik positief tegenover drugs.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 12:19
Verwijderd
Only users lose drugs.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:09
tjik
Avatar van tjik
tjik is offline
Ik heb een hele grote hekel aan drugs.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:18
Verwijderd
Ik vind drugs geweldig. Helaas dat allersterkste drugs erg ongezond en verslavend waren.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:19
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Er zijn verschillende soorten, en voor elke soort zijn er andere redenen om het te gebruiken. Het is naar mijn mening dan ook niet goed mogelijk om drugs as a whole af te schrijven, als je wel drinkt.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:25
tjik
Avatar van tjik
tjik is offline
Je moest eens weten hoe mensen kapot eraan gaan.
Mensen die het tof kick geweldig vinden zijn echt niet goed bij hun hoofd.
maar ik heb me redens ervoor.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:32
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
tjik schreef op 02-06-2005 @ 14:25 :
Je moest eens weten hoe mensen kapot eraan gaan.
Mensen die het tof kick geweldig vinden zijn echt niet goed bij hun hoofd.
maar ik heb me redens ervoor.
In mijn zienswijze maakt het uit hoe frequent en met welke reden je druqs gebruikt.. In de regel kan het weinig kwaad sporadisch een blow te roken/ alcohol te nuttigen. Dusch, ik vind je een beetje voorbarig Enerzijds kan ik me voorstellen dat je situaties van nabij hebt meegemaakt en daardoor een aversie tegen drugs hebt gekregen.. Er bestaat ook zoiets als een 'gulden middenweg'.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2005, 14:04
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ze zouden drugs moeten verbieden.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 14:13
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
tjik schreef op 02-06-2005 @ 14:25 :
Je moest eens weten hoe mensen kapot eraan gaan.
En een heel groot deel van de mensen gebruikt het recreatief en heeft verder nergens last van.

Citaat:
Mensen die het tof kick geweldig vinden zijn echt niet goed bij hun hoofd.
...omdat...?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 14:28
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 02-06-2005 @ 15:04 :
Ze zouden drugs moeten verbieden.
onderbouw dat eens... waarom zouden ze drugs moeten verbieden?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 14:46
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Type schreef op 02-06-2005 @ 15:28 :
onderbouw dat eens... waarom zouden ze drugs moeten verbieden?
Het was een grapje.
Ik doelde op harddrugs en die zijn al verboden.
__________________
the plastics

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:17
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
hey hey hey smoke weed everyday
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:26
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
wann schreef op 02-06-2005 @ 11:40 :



Wie zegt dat Kat met volwassen 18 bedoelt?
Dat zijn ook mijn woorden

Citaat:
Het lijkt mij persoonlijk heel wat volwassener en logischer om volwassenheid niet op fysieke leeftijd te beoordelen maar op de persoon zelf, gedrag, ervaringen, verantwoordelijkheidsgevoel etc.
Tuurlijk, maar dat is onmogelijk. Ik ben het met je eens dat sommige mensen nooit klaar zijn voor drugs en sommige al op hun 15e, maar op je 18e wordt van je verwacht lichamelijk klaar te zijn met je ontwikkeling.

Ik denk niet dat het goed voor je is om tijdens je lichamelijke ontwikkeling drugs te gebruiken, wat voor drugs dan ook (uitgezonderd bier, maar dat alleen omdat anders alle 16 jarige gaan muiten en bij gebrek aan alcohol maar aan de coke gaan). ook denk ik niet dat de meeste 16 jarigen voor zichzelf kunnen bepalen wat hun grens is.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
tjik schreef op 02-06-2005 @ 14:09 :
Ik heb een hele grote hekel aan drugs.
Want?

En ik vind de reden omdat ik er mensen aan kapot heb zien gaan geen reden. En wel omdat het voor ieder geval anders is. Omdat de een kapot gaat aan een hoeveelheid wil niet zeggen dat dat voor een ander/iedereen zo is.

Voor iedereen die roept dat je volwassen moet zijn de vraag: Wanneer ben je dan precies volwassen genoeg om drugs te mogen gebruiken?

Mijn antwoord hierop:

Je bent voor de wet volwassen op je 18e verjaardag. Maar kan een wet voor ieder geval bepalen of dat ook precies op die dag is? Nee dat kan niet. Om de doodsimpele reden dat iedereen verschillend is en iedereen anders opgroeit. Het is naar mijn mening dan ook zo dat de een veel eerder zo ver is dan de ander. Natuurlijk heb je gevallen waarvan duidelijk is dat het een impulsieve daad is en niet weloverwogen. Maar dat is nou een keer zo en daar doe je nou een keer niets aan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:00
Verwijderd
Bepaalde drugs kunnen een verruimende werking hebben, inzicht verschaffen, de persoon losser maken, pijn verlichten enz. Dat is natuurlijk nuttig. Verder ben ik tegen misbruik van drugs. Mensen zouden voldoende geinformeerd moeten zijn over elke drug voor ze het gebruiken. (Een drugsbewijs )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:06
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-06-2005 @ 16:26 :
Tuurlijk, maar dat is onmogelijk. Ik ben het met je eens dat sommige mensen nooit klaar zijn voor drugs en sommige al op hun 15e, maar op je 18e wordt van je verwacht lichamelijk klaar te zijn met je ontwikkeling.

Ik denk niet dat het goed voor je is om tijdens je lichamelijke ontwikkeling drugs te gebruiken, wat voor drugs dan ook (uitgezonderd bier, maar dat alleen omdat anders alle 16 jarige gaan muiten en bij gebrek aan alcohol maar aan de coke gaan). ook denk ik niet dat de meeste 16 jarigen voor zichzelf kunnen bepalen wat hun grens is.
Mwoah, lichamelijke ontwikkeling loopt vaak nog wel even door (al is het maar een heel klein deel relatief gezien).

Zit opzich ook wat in, alleen mensen 'beschermen' moet ook weer niet te ver gaan natuurlijk. Maarja. Zolang drugs illegaal blijven wordt het toch moeilijker om zoiets te hanteren en makkelijker om het te gebruiken voordat je het 'zou moeten' gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:07
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Zolang je er niet aan verslaafd bent en de drug geen ernstige lichamelijke gebreken veroorzaakt vind ik drugs wel ok
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:09
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
wammus schreef op 02-06-2005 @ 16:53 :
Mijn antwoord hierop:

Je bent voor de wet volwassen op je 18e verjaardag. Maar kan een wet voor ieder geval bepalen of dat ook precies op die dag is? Nee dat kan niet. Om de doodsimpele reden dat iedereen verschillend is en iedereen anders opgroeit. Het is naar mijn mening dan ook zo dat de een veel eerder zo ver is dan de ander. Natuurlijk heb je gevallen waarvan duidelijk is dat het een impulsieve daad is en niet weloverwogen. Maar dat is nou een keer zo en daar doe je nou een keer niets aan.
16 jarige denken allemaal van zichzelf dat ze volwassen genoeg zijn, en ze denken allemaal van zichzelf dat ze geinformeerd genoeg zijn. Dat is namelijk een kenmerk van de pubertijd. De 16 jarige die volwassen genoeg zijn voor drugs die zullen begrijpen dat je onmogelijk per geval kan bepalen wanneer iemand volwassen genoeg is, en dus maar wachten op de wettelijke leeftijd voor de volwassenheid; 18 jaar.

Het is onzin om te zeggen dat, omdat het voor iedereen verschillend is, je maar elke norm moet laten varen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 16:13.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2005, 16:10
HiWi
Avatar van HiWi
HiWi is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-06-2005 @ 17:00 :
Bepaalde drugs kunnen een verruimende werking hebben, inzicht verschaffen, de persoon losser maken, pijn verlichten enz. Dat is natuurlijk nuttig. Verder ben ik tegen misbruik van drugs. Mensen zouden voldoende geinformeerd moeten zijn over elke drug voor ze het gebruiken. (Een drugsbewijs )

Dat is helemaal geen slecht idee, joh....stel je voor..

lastig te implementeren, ja, maar het idee is echt niet verkeerd...

we moeten ook een rijbewijs hebben om te bewijzen dat we verantwoordelijk met auto's omgaan....
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-06-2005 @ 17:09 :
16 jarige denken allemaal van zichzelf dat ze volwassen genoeg zijn, en ze denken allemaal van zichzelf dat ze geinformeerd genoeg. Dat is namelijk een kenmerk van de pubertijd. De 16 jarige die volwassen genoeg zijn voor drugs die zullen begrijpen dat je onmogelijk per geval kan bepalen wanneer iemand volwassen genoeg is, en dus maar wachten op de wettelijke leeftijd voor de volwassenheid; 18 jaar.

Het is onzin om te zeggen dat, omdat het voor iedereen verschillend is, je maar elke norm moet laten varen.
Ik snap ook wel dat er normen en aan de hand daarvan regels moeten zijn omdat het anders een zooitje word maar dat wil nog niet zeggen dat het dan ook voor iedereen geld. Er zijn ook genoeg "volwassenen" waarvan ik denk dat ze dat absoluut niet zijn. En die mensen mogen wel drugs gebruiken omdat de wet dat zegt... Beetje krom vind je niet?

Verder vind ik het belachelijk dat je een uitzondering maakt voor bier omdat dat met veel meer in je lichaam fuckt dan wiet. Dit betekend in weze dat je je vanaf je 16e wel naar de kanker mag zuipen maar zodra je een hijs van een joint neemt ben je slecht bezig en moet je gestraft worden en weet ik veel wat nog meer? Beetje hypocriet vind je niet?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:29
Verwijderd
te weten dat de beste pink floyd nummer zijn ontstaan dankzij lsd
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:48
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Drugs, je moet het een beetje leren begrijpen ofzo denk ik altijd.
Drank is zo ingeburgerd en geaccepteerd dat niemand er meer van opkijkt maar hoeveel ongelukken en gezeik komt er niet door alcohol. Autoongelukken,vechtpartijen ongewilde seks na een breezer teveel op en weet ik veel wat allemaal. Je moet drugs gebruik niet aanmoedigen maar zeker niet(op alle fronten) afkeuren zonder dat je ook maar een beetje ervaring van iets hebt. Mensen die het nooit hebben gedaan denken dat het echts iets totaal geflipts is zo dacht ik er eerder ook over.Totdat me besete vrienden gingen blowen, 2 jaar lang nooit meegedaan en daarna toch maar eens geprobeerd en dan merk je zelf ook dat het niet zo waus is. Daarna ook xtc 1x geprobeerd en salivia meerdere keren,ook absinth wel eens en varianten op blowen enzo maar dat is verder niks speciaals. Zolang je beetje nadenkt weet wat je wel en niet moet doen en hoe ver je kan gaan is het iig best iets moois en kan niet wachten om paddo's te proberen in de vakantie
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:57
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 02-06-2005 @ 15:28 :
onderbouw dat eens... waarom zouden ze drugs moeten verbieden?
Dat is trouwens wel iets wat ik vreemd vind. Iedereen die tegen drugs is denkt maar al te goed te weten dat het slecht is maar een echt goede onderbouwing behalve dan dat het slecht is voor je gezondheid (wat je nog altijd zelf moet weten) heb ik nog niet vaak gehoord...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 01:02
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
wammus schreef op 02-06-2005 @ 17:19 :
Ik snap ook wel dat er normen en aan de hand daarvan regels moeten zijn omdat het anders een zooitje word maar dat wil nog niet zeggen dat het dan ook voor iedereen geld. Er zijn ook genoeg "volwassenen" waarvan ik denk dat ze dat absoluut niet zijn. En die mensen mogen wel drugs gebruiken omdat de wet dat zegt... Beetje krom vind je niet?
Omdat er debiele mensen bestaan moeten we maar alle regels overboord gooien? Vind je dat niét krom? Bovendien zijn dat er een stuk minder dan de overmoedige jeugdigen.

Citaat:
Verder vind ik het belachelijk dat je een uitzondering maakt voor bier omdat dat met veel meer in je lichaam fuckt dan wiet. Dit betekend in weze dat je je vanaf je 16e wel naar de kanker mag zuipen maar zodra je een hijs van een joint neemt ben je slecht bezig en moet je gestraft worden en weet ik veel wat nog meer? Beetje hypocriet vind je niet?
Hier lees je niet goed. Ik maakte uitzondering voor bier, omdat dat zo maatschappelijk vastgegroeid is dat als je dat gaat verbieden onder de jeugd, ze naar veel straffere middelen gaan grijpen. Een noodzakelijk kwaad dus. Voor mijn part verbieden ze alle vormen van alcohol ook tot je 18e, maar het zit er dan dik in dat we dan ineens allemaal pubers aan de coke hebben bij gebrek aan alcohol.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:47
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben tegen drugs, maar ze zijn voor mij, en ze zijn met zoveel, dus ja
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:49
Verwijderd
drugs zijn voor mietjes
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:51
Verwijderd
dan ben ik een mietje

en jij ook
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:52
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mietjes!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:56
Verwijderd
kut
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:58
Verwijderd
excuses, ik bedoelde 'sorry'
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:54
Ulfheđin
Avatar van Ulfheđin
Ulfheđin is offline
Het -meer met je lichaam & psyche kunnen doen, dan zonder- is wel charmant.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 01-06-2005 @ 23:40 :
Ik ben niet pro drugs maar ook niet tegen. Ik vind dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet bepalen en dat iedereen daar respect voor op te brengen heeft. Natuurlijk moet dit wederzijds zijn en moet je als iemand het niet wil of niet goed vind diegene er niet van gaan overtuigen dat het dat wel is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Drugs mondeling
Verwijderd
5 18-01-2011 13:44
Levensbeschouwing & Filosofie Wat gebeurt er met zelfdoders in het hiernamaals?
Severus
37 28-10-2007 20:21
Drugs & Alcohol Heeft uitgaan groei van het aantal mensen met een alcohol/drug verslaving tot gevolg?
Lieke89
19 13-10-2006 12:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit
Unexplained
175 16-02-2003 14:58
Muziek When the drugs don't work
Rain down on me
35 10-02-2003 19:01
Drugs & Alcohol Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect.
Verwijderd
26 06-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.