Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2009, 23:08
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Hi! Ik ben geobsedeerd door een jongen. Om precies te zijn mijn ex. Ik zal het verhaal ff in grote lijnen vertellen.

Ik kreeg met hem in groep 7 (ja, long time ago...). Ik was echt stapel dol op hem. En voor zover ik weet hij ook op mij (tja, of hij kon gewoon goed acteren...). Na groep 8 ging hij naar een andere school dan ik. De laatste woorden die we op het afscheid hebben gedeeld aren: Doeg! Veel succ6! Ik voelde maar daar dus bijna het hele eerste vwo jaar k*t om. Toen kreeg ik met een jonge uit mijn klas. Ik dacht dat ik verliefd was... Na twee dagen maakte ik het uit. Ik had me gerealiseerd dat ik mijn ex miste. Vanaf dat moment ging het mis. Ik smste hem plat en (ja ik weet dat het dom is) noemde mijn dag boek naar hem. In mijn dagdroom praten ik tegen hem enz. Maar toen, ruim 2 jaar verder, ben ik geobsedeerd! Ik heb hem gezegd dat ik hem meer dan gewoon leuk vind. Daar reageerde hij op met: Hmmm, raar, ik vind jou ook leuk (Klinkt niet echt enthousiast). Daarna heb ik hem gevraagd. Nog geen uur later stuurde hij:

Ik denk dat we elkaar te weinig zien... Sorry...

Ik nam er geen genoegen mee en vertelde het hem nog een keer... Nu ruim 3 jaar later kan ik hem nog steeds niet los laten. Ik durf met niemand over alle brieven aan hem onder mijn bed, mijn oude beer (Heb ik naar hem vernoemd) en zo nog veel meer dingen te praten. Ik hoop dat een van jullie me kan helpen met het bedenken van een oplossing.
AYNIL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2009, 10:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Waarom spreek je niet een keer met hem af? En dan nog eens, en nog eens en dan zien jullie elkaar vaker en misschien groeit er dan iets moois .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 12:14
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wat jij doet is heel normaal: je romantiseert de tijd die je met je vriendje hebt doorgebracht. Maar is jouw ex nog steeds dezelfde jongen van een paar jaar terug? Waarschijnlijk niet! Je ex heeft duidelijk aangegeven dat hij niet in jou is geïnteresseerd. Je houdt jezelf voor de gek door te hopen dat jullie ooit weer bij elkaar komen. Stop daar mee! Vergeet die jongen, niet alleen voor jezelf, maar ook voor hem. Ik denk dat hij het niet leuk vindt om continue sms-jes van je te krijgen. Gooi die brieven weg, koop een nieuw dagboek en een nieuw knuffelbeest. Begin een nieuw hoofdstuk en vergeet de basisschool. Richt je op dingen die belangrijker zijn, zoals school, sport en vriendinnen en probeer doelen te stellen die wel realiseerbaar zijn. Als het allemaal niet werkt, richt je pijlen desnoods op een andere jongen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 18:48
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Citaat:
Wat jij doet is heel normaal: je romantiseert de tijd die je met je vriendje hebt doorgebracht. Maar is jouw ex nog steeds dezelfde jongen van een paar jaar terug? Waarschijnlijk niet! Je ex heeft duidelijk aangegeven dat hij niet in jou is geïnteresseerd. Je houdt jezelf voor de gek door te hopen dat jullie ooit weer bij elkaar komen. Stop daar mee! Vergeet die jongen, niet alleen voor jezelf, maar ook voor hem. Ik denk dat hij het niet leuk vindt om continue sms-jes van je te krijgen. Gooi die brieven weg, koop een nieuw dagboek en een nieuw knuffelbeest. Begin een nieuw hoofdstuk en vergeet de basisschool. Richt je op dingen die belangrijker zijn, zoals school, sport en vriendinnen en probeer doelen te stellen die wel realiseerbaar zijn. Als het allemaal niet werkt, richt je pijlen desnoods op een andere jongen.
Citaat:
Waarom spreek je niet een keer met hem af? En dan nog eens, en nog eens en dan zien jullie elkaar vaker en misschien groeit er dan iets moois .

Kijk, jullie hebben allebij gelijk. Misschien moet ik onze relatie meer al een vriendschap gaan zien. Weg met de brieven en zo... Want wat wel zo is, hij is mijn beste vriend... En dat maakt het allemaal nog moeilijker...

Laatst gewijzigd op 31-12-2009 om 09:37.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 16:48
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Kijk, jullie hebben allebij gelijk. Misschien moet ik onze relatie meer al een vriendschap gaan zien. Weg met de brieven en zo... Want wat wel zo is, hij is mijn beste vriend... En dat maakt het allemaal nog moeilijker...
Heel simpel, op zoek naar nieuwe of andere vrienden, of een nieuwe beste vriend.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 11:33
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Citaat:
Heel simpel, op zoek naar nieuwe of andere vrienden, of een nieuwe beste vriend.
Maar dan moet ik dus eerst mijn beste vriend op geven. Zou jij dat doen? Hij weet alles van mij, ik alles van hem... En we hebben nog een verleden ook...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 07:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Maar hoe kan hij je beste vriend zijn als jullie elkaar nooit zien? En waarom zien jullie elkaar nooit? Wonen jullie ver bij elkaar vandaan?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 09:22
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Citaat:
Maar hoe kan hij je beste vriend zijn als jullie elkaar nooit zien? En waarom zien jullie elkaar nooit? Wonen jullie ver bij elkaar vandaan?
Hij is altijd al mijn beste vriend... En eerst zaten we bij elkaar in de klas. En omdat hij van zijn moeder door de week niet mag afspreken omdat hij dan van haar alleen maar huiswerk mag maken zie ik hem dan nooit, en in het weekend ook niet vaak door onze sporten...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 16:33
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
het beste middel tegen verliefdheid: een andere verliefdheid!
vaak slijt de liefde ook wel langzaam weg, maar dat is hier blijkbaar niet het geval.
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 19:26
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Oeps, foutje in bericht. Het moet zijn:
Ik vind een jonge op mijn school zoooo knap en zo. Maar hij heeft ooit gezegd, terwijl ik hem of hij mij niet kende, dat ik verwend was en dat ik arrogant ben...

Laatst gewijzigd op 23-01-2010 om 09:32.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 19:49
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
[QUOTE=AllineedisLOVE;30106403]Maar hij heeft ooit gezegd, terwijl ik hem of hij mij niet kende... Ik heb hem nooit gesproken. QUOTE]

huh?



hmm quote fail...

Laatst gewijzigd op 20-01-2010 om 19:50. Reden: :(
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 04:36
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
[QUOTE=Mr.Mark;30106504]
Citaat:
Maar hij heeft ooit gezegd, terwijl ik hem of hij mij niet kende... Ik heb hem nooit gesproken. QUOTE]

huh?



hmm quote fail...

Laat maar...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 17:19
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Goed, laat maar. Hij was afleiding. Wil me x terug....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 16:52
Chantal072
Chantal072 is offline
Woow..
dat is best wel heftig..
maar aan de reacties van je ex te zien, heeft hij er weinig vertrouwen in!
Praat er in iedergeval met je bestevriendin over,
en praat is met andere jongens..
misschien helpt dat!

xxx
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 06:31
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Citaat:
Woow..
dat is best wel heftig..
maar aan de reacties van je ex te zien, heeft hij er weinig vertrouwen in!
Praat er in iedergeval met je bestevriendin over,
en praat is met andere jongens..
misschien helpt dat!

xxx
Ok, bios... Dat was raar. We gingen naar een enge film en in reflex (ben normaal te verlegen zo ites te doen) pakte ik zijn hand toen ik kei erg schrok. Toen ut weer eng werd (ben een mietje ja...) trok ie me naar zich toe! Zo weet ik toch ook niet wat er nou wel en niet is. Want als ik er nu naar vraag. Dan lijkt ut weer niets te zijn...

BTW: het helpt niet om naar andere jongens te kijken... Ik vind ze allemaal vervelend of verwend of weet ik veel wat nog meer... Ik denk toch elke minuut maar aan een jonge ...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 14:08
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Geef het tijd. Probeer wat afstand te nemen, want zoals het nu gaat werkt het niet. Blijkbaar vindt hij de afstand/het gebrek aan tijd teveel om iets met je te beginnen. Probeer hem een paar weken niet te zien, begraaf de brieven in de tuin of whatever en dwing jezelf opnieuw te beginnen.

Er zijn zat leukere jongens op de wereld, ook al blijft die eerste liefde bijzonder omdat er maar één de eerste kan zijn
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2010, 16:04
AllineedisLOVE
AllineedisLOVE is offline
Citaat:

Er zijn zat leukere jongens op de wereld, ook al blijft die eerste liefde bijzonder omdat er maar één de eerste kan zijn
Ik weet dat je gelijk hebt... Maar ja. ik weet niet. Het lukt me gewoon niet..
. Grrr. Ik word knetter van mezelf...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?!
076guy
0 11-04-2015 17:24
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw 2010-2011
Signy
319 04-04-2011 17:54
Lichaam & Gezondheid eten & niet eten
12345
16 07-10-2004 20:15
Liefde & Relatie Als de liefde overgaat in vriendschap.
Pallas
16 20-02-2004 10:55
Seksualiteit Het ging allemaal eigenlijk te snel... :o
Kñorr
31 17-07-2003 18:22
Levensbeschouwing & Filosofie Genetische manipulatie, ook bij mensen?
Droomvlucht
25 02-10-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.