Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2005, 19:10
marabella
marabella is offline
Het klinkt misschien een beetje weird, maar ik ben gek op 2 jongens.
Nouja ik ga maar in het kort beschrijven hoe het zit. En ik denk wel dat jullie advies zal zijn dat ik ze dan maar allebei niet moet nemen. Maar eigenlijk wil ik ze ook niet kwijt omdat ik het gewoon leuk met ze heb en ik wil ook niet 1 van de 2 kwijtraken.

Ok, we beginnen met jongen A Hij woont 5 min van mij vandaan.
Ik ken hem nu ongeveer 4 maanden. En we kunnen heel goed met elkaar opschieten. Ik zag hem in de zomervakantie elke dag, maar door school zie ik hem nu ongeveer 3x per week.
Als ik bij hem ben heb ik heel veel lol met hem. Ik ben een gesloten persoon, maar bij hem voel ik me echt op mn gemak. Ik vertrouw hem en ik heb hem heel veel persoonlijke dingen verteld.
We bellen elkaar bijna elke dag en we spreken dan de dag door. Als ik over m’n gevoelens praat dan begrijpt hij me heel goed. Ik hou heel veel van hem.
Maar ik ben niet verliefd op hem. Misschien stel ik me niet genoeg open. Ik probeer me steeds meer open te stellen maar verliefd word ik niet op hem. We knuffelen wel en dat is heel fijn.
Maar ik heb gewoon geen gevoel om verder met hem te gaan dan zoenen.
Maar dat vind ik toch wel weer heel gek omdat ik gewoon echt gek op hem ben en het lijkt haast te kloppen als ik bij hem ben doordat we elkaar zo goed begrijpen, dezelfde humor hebben etc. Onze karakters lijken ook heel erg veel op elkaar.
Het enige is dat hij nogal opdringerig is en hij eigenlijk wil dat we meer zijn dan vrienden en dat kan ik hem niet echt geven en als het nooit wat zou worden denk ik dat ie op een gegeven moment geen zin meer heeft om met me om te gaan. Omdat het dan te pijnlijk zou worden omdat hij meer wil en ik hem dat niet kan geven.

Nu jongen B.
Ik ken hem ongeveer een jaar, maar ik heb hem nog maar 3 x gezien. Ik ken hem via een vriend van mij maar eerst kende ik hem alleen via het internet.
Later hebben we elkaar ontmoet.
Het klikte meteen heel goed en als ik hem zie ben ik meteen BAM verkocht. Ik ben echt zo verliefd op hem en bij hem heb ik ook zo’n gevoel dat ik verder met hem wil gaan dan zoenen.
Het enige is dat hij nogal ver van mij af woont en we het allebei heel erg druk hebben en daardoor elkaar niet vaak kunnen zien. Voor de rest ken ik hem nog niet door en door, omdat ik hem nog maar 3 x heb gezien en voor de rest wel bijna elke dag msnen maar daar leer je elkaar ook niet 100% van kennen.
We gaan elkaar nu wel vaker zien.
Het enige minpunt bij hem is dat ik me nog niet helemaal op mn gemak voel bij hem. Maar dat komt ook omdat we elkaar nog maar 3x hebben gezien en meestal voel ik me niet zo snel bij iemand op mn gemak.
Ik heb wel veel lol met hem en ik praat ook wel veel, ben spontaan als ik bij hem ben. Alleen ik durf nog niet zo goed over diepere dingen te praten als ik bij hem ben of goed aan te geven wat ik precies wil. Het is meer een koetjes en kalfjes gesprek.
Voor de rest ben ik dus een heel gevoelig type en hij is dat absoluut niet.
En jongen A is dat wel, en daardoor begrijpt jongen A mij heel goed qua gevoelens.
Maar jongen B begrijpt mij soms niet. Ik ben soms gedeprimeerd en hij wil alleen maar leuke dingen met me doen dus als ik zeg dat ik gedeprimeerd ben. Dan krijg ik soms weinig steun van hem. Omdat hij niet een gedeprimeerd meisje als vriendin wil, maar gewoon leuke dingen wil doen. Hij vindt dat ik teveel nadenk en dat is ook wel zo.
Maar soms heb ik het gevoel dat hij mijn karakter niet 100% accepteert en daar heb ik het moeilijk mee. Omdat ik hem dus wel heel leuk vindt en hij mij ook. En hij wil ook diep voor mij gaan dat weet ik wel. Maar jongen A wil ook heel diep voor mij gaan misschien nog wel dieper.
Jongen A heeft mij een cadeautje gegeven en hij haalt me altijd op als ik uit mn werk kom. We doen veel leuke dingen met elkaar en hij is gewoon heel lief voor me.
En ik heb gewoon het gevoel dat ik voor jongen A moet gaan omdat hij mij beter begrijpt.
Alleen bij jongen B is de aantrekkingskracht veel sterker.
Ik heb bij jongen A ook niet het gevoel om intiemer te worden en bij jongen B wel.
Maar ik voel me ook schuldig tegenover jongen A omdat ik met hem heel veel leuke dingen doe. Ik knuffel hem, ik kus hem en ik hou zn handen vast, dus ik geef genoeg signalen dat ik echt van hem hou en dat is dus ook echt zo. Maar ondertussen ben ik dus ook met jongen B aan het smsen enz. En als ik uiteindelijk voor jongen B kies omdat ik echt verliefd op hem ben, zal jongen A zich heel erg gekwetst voelen doordat ik zoveel leuke dingen met hem heb gedaan. Heb hem een soort van ‘aan het lijntje gehouden’
Ik weet dat ik zelf mn beslissing moet maken en dat moet ook binnenkort want ik wil niemand kwetsen al ga ik dat waarschijnlijk wel doen. Maar ik hoop dat iemand misschien nog wat tips heeft.
__________________
gas erop!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2005, 20:06
mara18
mara18 is offline
Wtf.

Je vraagt je af of je moet gaan voor een jongen waar je niet verliefd op bent en waar je niet verder mee wil gaan.
Nee dus, als je het antwoord uit iemand anders mond wil horen.

Ga dan of voor B of voor niemand.

En ik denk dat jongen A er niet mee zal kunnen lachen dat je hem zo aan het lijntje hebt gehouden door hem te kussen en weet ik veel.

Mijn pronostiek: je gaat met B verkeren, dat zal hooguit een paar maandjes duren want hij accepteert je toch nog niet helemaal zoals je bent en A zal zich gekwetst en gebruikt voelen.
Hoogstwaarschijnlijk blijf je dus alleen over
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 12:55
blupp
blupp is offline
Damn...ben jij serieus 19 jaar? Maargoed..dat terzijde. Waarom in godsnaam jezelf proberen te dwingen een jongen leuk te vinden waar je niet verliefd op bent..of er zelf wat mee te nemen. En bij jochie b heb je wel aantrekkingskracht etc etc dus ALS je dan perse een relatie wil (want je bent wanhopig uit jouw tekst op te maken ) zou ik maar wat met hem nemen en dan hou je het idd hoogstens een paar maandjes vol, dat zou ik nog knap vinden.
Mijn adviesje is in ieder geval om voor geen van beiden te gaan...en snel van je wanhopigheid afkomen, als iemand bij je past weet je het snel genoeg hoor, er zijn meer dan twee jochies op de wereld.

Trouwens..waarom heb je het over niet verdergaan dan zoenen met kereltje a? Dus je zoent met hem? Beetje flauw he...die jongen vindt jou leuk..dan moet je hem niet hoop gaan geven door hem te zoenen want het wordt toch niks want je voelt je niet aangetrokken tot hem als meer dan vriendjes. Fout bezig in ieder geval.

Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:14
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Oke, ten eerste stoppen met zoenen met knulletje A, aangezien je hem gewoon aan het lijntje houdt.
Als je voor knulletje B kiest ga je je na een tijdje toch wel storen aan het feit dat hij je niet altijd 'begrijpt', als daar dus geen oplossing voor komt zal dat ook niet werken.

Dus voor knulletje A kiezen is geen optie, aangezien je niet verliefd op em bent, en voor knulletje B kiezen kan na een tijdje vervelend worden, maar je bent iig wel verliefd op hem.

Als ik jou was zou ik voor geen van 2en kiezen, maarja je lijkt nogal wanhopig op zoek naar een vriendje, dus dan zou vriendje B het minst slecht zijn.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
B. Of niemand. Easy.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:30
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
B!!

je zegt het zelf al
Citaat:
Alleen bij jongen B is de aantrekkingskracht veel sterker.
Jongen A lijkt me gewoon een goede vriend en dat moet je koesteren. Jongens en meisjes kunnen ook gewoon vrienden zijn zonder bijbedoelingen lijkt me..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 15:07
Verwijderd
Dat is inderdaad een beetje heel erg extreem weird.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 15:23
Spiteful
Spiteful is offline
Als A zo belangrijk voor je is, laat hem dan weten hoe het zit, maw dat hij een goede vriend is maar niets meer.
B ken je nog lang niet goed genoeg om te weten of het iets moois kan worden, maar zo is het vaak met verliefdheid...
Of je met hem iets wilt beginnen moet je zelf weten, kzou me in elk geval niet haasten, niet te wanhopig zijn. Anderzijds kan het je misschien deugd doen, als je de (mogelijke) pijnlijke gevolgen kan dragen...
Jongen A zal in ieder geval op zijn teentjes getrapt worden.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 15:25
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-10-2005 @ 16:07 :
Dat is inderdaad een beetje heel erg extreem weird.
Wat is daar zo weird aan, kzit zelf al lang zonder lief en dan doe ik af en toe stommiteiten
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 15:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Met de eerste jongen wil je dat t niets meer wordt dan vrienden, maak hem dat duidelijk en dan is t klaar. Als jullie een echt goede band hebben, zal je hem niet kwijtraken.

Voor de 2e jongen voel je een anatrekkingskracht, weet neit of dat van 2 kanten komt, zo ja, gewoon voor gaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 15:57
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik kan me niet voorstellen dan ieder1 hier zegt dat je B moet pakken want hij is TOTAAL NIET GESCHIKT VOOR JOU !!!

B zou ik sowieso niet kiezen....hij woont te ver weg en (nog belangrijker!!!!!) hij steunt je niet in moeilijke tijden.

Als je 1 van de 2 moet kiezen zou ik jongen A pakken...hij begrijpt je beter en jullie verschillen niet vell van elkaar. Je bent bang om '' verder'' met hem te gaan omdat je angst hebt hem te verliezen. Daar zullen ongestwijfeld meer mensen last van hebben.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:06
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
remy476 schreef op 09-10-2005 @ 16:57 :
ik kan me niet voorstellen dan ieder1 hier zegt dat je B moet pakken want hij is TOTAAL NIET GESCHIKT VOOR JOU !!!

B zou ik sowieso niet kiezen....hij woont te ver weg en (nog belangrijker!!!!!) hij steunt je niet in moeilijke tijden.

Als je 1 van de 2 moet kiezen zou ik jongen A pakken...hij begrijpt je beter en jullie verschillen niet vell van elkaar. Je bent bang om '' verder'' met hem te gaan omdat je angst hebt hem te verliezen. Daar zullen ongestwijfeld meer mensen last van hebben.
Ze zegt toch zelf over jongen A :
Citaat:
Maar ik ben niet verliefd op hem
Dat zegt toch al genoeg. EN ze zegt dat ze dat wel is voor jongen B.
Dan lijkt me toch heel simpel?

Ga dan desnoods vor jongen B. En anders voor niemand! En jongen A niet aan het lijntje houden!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 16:35
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
remy476 schreef op 09-10-2005 @ 16:57 :
ik kan me niet voorstellen dan ieder1 hier zegt dat je B moet pakken want hij is TOTAAL NIET GESCHIKT VOOR JOU !!!

B zou ik sowieso niet kiezen....hij woont te ver weg en (nog belangrijker!!!!!) hij steunt je niet in moeilijke tijden.

Als je 1 van de 2 moet kiezen zou ik jongen A pakken...hij begrijpt je beter en jullie verschillen niet vell van elkaar. Je bent bang om '' verder'' met hem te gaan omdat je angst hebt hem te verliezen. Daar zullen ongestwijfeld meer mensen last van hebben.
Ja maar jongen B zou haar ook juist uit het dal kunnen trekken met zijn optimisme?! van leuke dingen doen is nooit iemand minder geworden. En als je elkaar beter kent is de kans ook wel groter dat je serieuzere zaken bij elkaar kwijt kunt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 13:19
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
in dat geval zou ik geen van beide pakken...
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 13:24
Experiment
Experiment is offline
Ten eerste moet je jongen A uitleggen dat je hem superleuk vindt, maar dat het niets zal worden. Jouw gevoel voor hem kun je uitleggen ongveeer zoals je dat hier ook hebt gedaan.

Dan moet je gewoon wat vaker met B afspreken. Het is niet zo gek dat hij nog niet helemaal begrijpt; jullie kennen elkaar nog niet erg goed. Dus je moet het even aankijken, of dit nog-niet-begrijpen erg genoeg is om geen relatie te beginnen. Of dat het typisch een geval is van 'elkaar te kort kennen' en dat hij nog met leren ermee om te gaan.

Dan kun je dus beslissen wat je verder met B wil.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:55
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Iedereen zegt hier "neem dan A of B maar...", maar je hoeft toch niet te kiezen? Ik zou je iig aanraden om persoon A gewoon als hele goede vriend te houden, maar hem dat ook duidelijk te laten weten; alleen vriendschap en verder niks. En jongen B klinkt mij niet goed in de oren. "Hij vindt dat ik teveel nadenk en dat ik meer lol moet hebben" oid zeg je. Dat soort types mag ik niet zo, omdat ze zelf lang leve de lol en zo min mogelijk verantwoordelijkheden leuk vinden, wil dat toch niet zeggen dat iedereen die wel een beetje nadenkt daar gelijk mee op moet houden?

Conclusie; begin met geen van beide een (liefdes)relatie, maar wacht op iemand die op alle fronten goed bij je past.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 17:38
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
B.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 17:50
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik zal wel beetje details invullen, maar dit klinkt mij in de oren als:

jongen om mee te praten

jongen om mee te ....


OK, ik zeg dus: ik vul zelf dingen in.

Maar ik heb gevoel dat jongen A je maatje is.... een vriend, een toeverlaat. Maar dat jongen B... de stoere minnaar is.

OK, je hebt geen gevoelens voor A. Niet doen dus. Maar idd, dan kan je beter ook niet met 'em zoenen. Je hebt wel gevoelens voor B.... Raar eigenlijk, want zo positief ben je niet over hem, zeker niet vergeleken met A.

Ik zou bijna zeggen: heel cynisch, A past beter bij je, maar je hormonen zeggen: B!

Maar goed, ik vul details in.

Mijn advies? Blijf vrienden met A. En pas beetje op voor B!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2005, 18:27
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
En als je niet kunt kiezen moet je zorgen dat ze elkaar ook aantrekkelijk vinden.. Trio
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 18:41
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 10-10-2005 @ 19:27 :
En als je niet kunt kiezen moet je zorgen dat ze elkaar ook aantrekkelijk vinden.. Trio
Ja, dp action
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen
kevints98
5 16-11-2013 12:25
Liefde & Relatie 2 jongens?
enjoylife
11 19-02-2012 00:21
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben.
Alistar
5 06-06-2004 12:48
Liefde & Relatie Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!!
sunflower83
19 10-05-2004 20:13
Liefde & Relatie jaloers...
tiktoktak
18 08-06-2002 16:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.