Oud 29-07-2014, 10:59
Lucd1999
Lucd1999 is offline
Hey,
ik was aan het denken over een bijbaantje bij Mcdonalds
Is er iemand die daar al eens heeft gewerkt of iemand kent die daar werkte?
Hoe beviel het?
Wordt het goed betaalt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2014, 12:59
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Ik ken 2 mensen die daar gewerkt hebben. M'n neef ging daar weg door een ruzie/meningsverschil. En een vriend van me, werkt er als manager.

Denk dat het gewoon naarmate je leeftijd betaalt wordt. Denk dat het er wel beter is dan een Albert Heijn, met eindeloos vakkenvullen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 13:10
Verwijderd
Ik heb het 2 dagen gedaan en besloot toen dat ik liever op straat zou leven dan bij mcdonalds zou werken.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 15:20
Verwijderd
Iemand die ik ken heeft dat jaren gedaan als bijbaan naast de middelbare school en als student. Hij is zelfs doorgegroeid naar vervangend manager buiten kantooruren. Het is soms hard werken en je gaat naar frituur ruiken, maar het betaalt beter dan vakken vullen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 15:24
Verwijderd
Maar bij de appie werken lekkerdere chicks en vakkenvullen is hemels werk in vergelijking met de hele tijd zweten tussen hamburgers in.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 16:46
Verwijderd
Beter ga je vakkenvullen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 18:00
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Werken bij de supermarkt vond ik een stuk leuker dan werken bij de McDonalds. Het is ook niet zo dat je heel trots kan zijn op je werk als je alleen maar tokkies voert en aan het einde van de dag naar zweet en frituur ruikt.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 08:14
Verwijderd
Ik ken mensen die daar hebben gewerkt, ze vonden het niet leuk en hadden snel ontslag genomen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 08:23
Lucd1999
Lucd1999 is offline
Ok..dus de meesten vonden het niet echt leuk
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 09:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ach de meeste bijbaantjes die je als middelbare scholier/student kunt krijgen zijn kut. Kranten en post zuigen omdat je vroeg uit bed moet en in weer en wind altijd naar buiten moet. In de horeca kunnen de tijden zwaar zijn en de klanten gemeen. Vakkenvullen is saai en slechtbetaald en zo zijn er nog genoeg andere baantjes te bedenken die niet enorm briljant zijn.
Maar daar gaat het ook niet om, je wilt namelijk geld verdienen. En dat lukt bij al die baantjes. En als je superleuke collega's hebt (wat nagenoeg overal kan) is zo'n baantje prima te doen. Ik zou zeggen probeer het gewoon want waar de een niet tussen past is voor jou misschien wel heel geschikt en andersom. Ontslag nemen kan altijd nog.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 15:52
Verwijderd
Postbezorger zijn was anders geweldig, als ik ooit de staatsloterij win overweeg ik serieus om mijn baan op te zeggen en vier dagen per week postbode te worden
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 16:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Mja mijn punt was ook dat je tegen elk bijbaantje wel iets kunt verzinnen. Ik heb 3 jaar op de markt gewerkt en dat was soms koud en saai en je moest de hele dag staan, maar ik vond het baantje geweldig. Beetje ouwehoeren met de mensen en de andere marktkooplui <3
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 09:52
Verwijderd
Je kunt tegen elk bijbaantje zeker iets verzinnen maar de Mac is wel heel kut. Is voor mij de allerlaatste optie iig.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 23:21
Verwijderd
Mcdonalds is stressend. Dus je moet goed tegen stress kunnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht McDonalds werken..
Jazzmyass
13 26-07-2011 12:23
Algemene schoolzaken McDonalds enquete
erwinlinden
53 07-01-2006 19:14
Werk, Geld & Recht Het grote McDonald's topic
Verwijderd
114 06-10-2005 15:00
Eten & Drinken McDonalds, verantwoord?
nps
68 23-06-2004 13:46
Films, TV & Radio Reclame van McDonalds... (jongetje met fiets)
Desp
37 18-07-2002 18:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ze hebben 't toegegeven: de patat van de McDonalds is niet vegetarisch!
Miss USA
56 11-06-2002 20:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.