Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 11:46
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Hoe ging Duits 1,2 bij jullie? Ik vond hem veel en veel moeilijker dan engels (waar ik ongeveer een 7 op had)...kwam dus ook uit op een summier 5je/6je... leider...

En jullie? Nog opmerkingen, klachten, vragen, uitlsagen whatever?
__________________
Amor vincit omnia
Advertentie
Oud 22-05-2003, 11:53
Shadowfax
Shadowfax is offline
Vond em ook moeilijk! Veel moeilijker dan vorig jaar (6.2)

Ik kom tussen de 4.4 en de 6.4...lekker vaag.

Vond de tekst over de pedagogen ronduit stompzinnig. Begreep er niets van.
Oud 22-05-2003, 11:53
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=485043

Ik lees weer eens niet goed ... *zou ik daarom steeds de fout ingaan?*
__________________
Amor vincit omnia
Oud 22-05-2003, 11:53
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
iedereen vond het heel erg moeilijk en ik eigenlijk niet, dus ik dacht oh ohh ik heb t vast heel erg slecht gedaan dan, maar kheb het net nagekeken en ik heb waarschijnlijk tussen de 7,2 en 7,8
ik vond wel dat het teveel was, ik was echt net 1 minuut voor tijd pas helemaal klaar. mja kben tevreden
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 22-05-2003, 11:54
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 22-05-2003 @ 12:53:
iedereen vond het heel erg moeilijk en ik eigenlijk niet, dus ik dacht oh ohh ik heb t vast heel erg slecht gedaan dan, maar kheb het net nagekeken en ik heb waarschijnlijk tussen de 7,2 en 7,8
ik vond wel dat het teveel was, ik was echt net 1 minuut voor tijd pas helemaal klaar. mja kben tevreden
Mooi joh

Ik ben heb het in ieder geval wel gehaald... ondanks het cijfer, want ik stond al een 7,5.... dus ik ben ook dik tevreden...
__________________
Amor vincit omnia
Oud 22-05-2003, 12:34
Summersmile
Summersmile is offline
heb tussen 7,7 en 8,3 maar volgens mij zei ik dat al op een ander forum over duits 1,2 vwo
__________________
Ik zie je niet voordat ik je weer zie...:)
Oud 22-05-2003, 12:38
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Ik had 'm NET af, maar wel heel rustig aan gedaan!
Moest een 4.0 halen, heb net nagekeken en heb tussen de 6.1 en 6.7 dus dat zit wel goed.
Ach, op de talen zit het 'm ook niet, ik kan alleen geschiedenis én geen wiskunde, en laten dat nou net 2 profielvakken zijn
Oud 22-05-2003, 13:02
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Saltwater schreef op 22-05-2003 @ 13:38:
Ik had 'm NET af, maar wel heel rustig aan gedaan!
Moest een 4.0 halen, heb net nagekeken en heb tussen de 6.1 en 6.7 dus dat zit wel goed.
Ach, op de talen zit het 'm ook niet, ik kan alleen geschiedenis én geen wiskunde, en laten dat nou net 2 profielvakken zijn
Ja, bij mij is het precies hetzelfde probleem
__________________
Amor vincit omnia
Oud 22-05-2003, 13:12
Yacine
Yacine is offline
Ik had m wel een half uur voor tijd af, zit streng gerekend tussen de 7,2 en 7,7. Maarre... hebben jullie de tikfout ook gezien? Bij dat artikel over water, stond er in de 1e zin 'urn' en ik denk dat dat um moest zijn, maar dat vind ik toch best nog wel misleidend. Kan dit een reden zijn om te klagen?
Oud 22-05-2003, 13:15
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Yacine schreef op 22-05-2003 @ 14:12:
Ik had m wel een half uur voor tijd af, zit streng gerekend tussen de 7,2 en 7,7. Maarre... hebben jullie de tikfout ook gezien? Bij dat artikel over water, stond er in de 1e zin 'urn' en ik denk dat dat um moest zijn, maar dat vind ik toch best nog wel misleidend. Kan dit een reden zijn om te klagen?
Ja heb ik ook gezien! En er stond ook ergens "abe".... nooit van gehoord... Tikfout van "aber" ofzo? Weet de tekst niet meer (en ben te lui om het op te zoeken).

Oh ja, weet iemand ook wat die "e." op het einde van sommige zinnen te betekenen had bij tekst 12, over die vampiers?
__________________
Amor vincit omnia
Oud 22-05-2003, 13:18
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
geen flauw idee
__________________
hieperdepiepp!
Oud 22-05-2003, 13:58
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Bij mij ging duits wel goed, ik vond er wel saaie teksten tussenzitten! Maar mn cijfer komt tussen de 6,6 en de 7,6 uit, t ligt eraan of ze streng rekenen!! K mocht een 3,7 halen, dus ik ben voor duits wel geslaagt
__________________
All we have to decide is what to do with te time that is given us!
Oud 22-05-2003, 14:18
Black Butterfly
Avatar van Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 22-05-2003 @ 14:15:
Ja heb ik ook gezien! En er stond ook ergens "abe".... nooit van gehoord... Tikfout van "aber" ofzo? Weet de tekst niet meer (en ben te lui om het op te zoeken).

Oh ja, weet iemand ook wat die "e." op het einde van sommige zinnen te betekenen had bij tekst 12, over die vampiers?
er stonden er nog meer in... "urn" in plaats van um en zo.... echt slecht. en dat van die e.'s vroeg ik me ook al af :\

verder wel vrij goed gemaakt, tussen 7,7 en 8,3
__________________
fladder.
Oud 22-05-2003, 14:29
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik heb het net gecontroleerd. had 34 punten en 6,4-7,0. Op zich wel slecht, normaal ben ik veel beter in duits, maar ik kon me gewoon niet concentreren, hoewel de teksten wel leuk waren
Oud 22-05-2003, 14:40
scheetjepeetje
scheetjepeetje is offline
ik was juist heel tevreden over dit examen..ik heb de laatste 3 maanden zowel op school als thuis heel veel met oude examens geoefend..ik kwam nooit boven de 4.2 uit..en nu..ik vond t heel erg meevallen en gelukkig na het nakijken ook nog steeds..ik ben er nog steeds niet van bijgekomen, maar ik had 36punten en zou daarmee tussen de 7.9 en 8.5 zitten..
waarschijnlijk ligt t gewoon aan de teksten, ik vond deze duidelijk leuker dan die van de examens van de afgelopen jaren.
wat die 'e' en dergelijke bij die vampiertekst deden weet ik eik ook nie, maar t was wel irritant..en die typfouten waren mij ook al opgevallen...wel slecht da da gewoon kan
__________________
I lajk skool, spesjelie wen its kloost
Oud 22-05-2003, 14:41
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 22-05-2003 @ 14:15:
Ja heb ik ook gezien! En er stond ook ergens "abe".... nooit van gehoord... Tikfout van "aber" ofzo? Weet de tekst niet meer (en ben te lui om het op te zoeken).

Oh ja, weet iemand ook wat die "e." op het einde van sommige zinnen te betekenen had bij tekst 12, over die vampiers?
Dat abe/ade had ik opgezocht in 't woordenboek, was adieu oftewel vaarwel. Niet echt een woord wat je veel gebruikt of tegenkomt in het Duits nee.

Die e bij de vampiers was dat niet gewoon een afkorting ofzo??? vond ik ook vaag ja... Maar toch> ruime 8
Oud 22-05-2003, 15:00
Black Butterfly
Avatar van Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
scheetjepeetje schreef op 22-05-2003 @ 15:40:
ik was juist heel tevreden over dit examen..ik heb de laatste 3 maanden zowel op school als thuis heel veel met oude examens geoefend..ik kwam nooit boven de 4.2 uit..en nu..ik vond t heel erg meevallen en gelukkig na het nakijken ook nog steeds..ik ben er nog steeds niet van bijgekomen, maar ik had 36punten en zou daarmee tussen de 7.9 en 8.5 zitten..
waarschijnlijk ligt t gewoon aan de teksten, ik vond deze duidelijk leuker dan die van de examens van de afgelopen jaren.
wat die 'e' en dergelijke bij die vampiertekst deden weet ik eik ook nie, maar t was wel irritant..en die typfouten waren mij ook al opgevallen...wel slecht da da gewoon kan
hoe kun je in hemelsnaam met 36 punten tussen de 7,9 en de 8,5 zitten als ik met 40 punten tussen de 7,7 en de 8,3 zit????
__________________
fladder.
Oud 22-05-2003, 15:15
LoeskiE
Avatar van LoeskiE
LoeskiE is offline
volgens mij was e. een afkorting voor ein, ik heb 'm iig zo gezien en hij klopte de hele text door!
maar 't examen was wel k**************t!!! niet normaal!!
__________________
To be or not to be..! What will it be..?
Ads door Google
Oud 22-05-2003, 15:22
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Saltwater schreef op 22-05-2003 @ 13:38:
Ik had 'm NET af, maar wel heel rustig aan gedaan!
Moest een 4.0 halen, heb net nagekeken en heb tussen de 6.1 en 6.7 dus dat zit wel goed.
Als je nou hetzelfde cijfer hebt als ik had voor Duits en ook voor geschiedenis, dan ben je geslaagd. Jaja, logica.
Offtopic: Ik herkende je niet als Saltwater, vanwege je avatar
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 22-05-2003, 15:31
mmm
mmm is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 22-05-2003 @ 14:15:
Ja heb ik ook gezien! En er stond ook ergens "abe".... nooit van gehoord... Tikfout van "aber" ofzo? Weet de tekst niet meer (en ben te lui om het op te zoeken).

Oh ja, weet iemand ook wat die "e." op het einde van sommige zinnen te betekenen had bij tekst 12, over die vampiers?
abe, of ade... ik had t opgezocht, betekent iets van 'vaarwel'
Oud 22-05-2003, 17:50
SpecialEnvoy
SpecialEnvoy is offline
Ik was weer eens onwijs snel klaar om kwart voor 11 Die tekst over die politieke partij vond ik wel een beetje verwarrend en die over die pedagoog was idd. ook een beetje raar, verder vond ik het wel te doen. Ik heb het even nagekeken en volgensmij heb ik tussen de 7.6 en de 8.1. Geslaagd dus (voor dit vak tenminste , ik hoooop dat ze de normering van ec 12 soepeler maken!!)
Oud 22-05-2003, 18:18
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Goed!
Mijn eerste examen waar ik een goed gevoel over had moet ik zeggen.
Maarja Duits is dan ook wel een uber-roelerend vak
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Het algemene vavo-topic
Tink*
125 14-09-2019 01:49
Algemene schoolzaken Slechte cijfers VWO 3..
RielReijun
7 18-03-2017 07:34
Algemene schoolzaken 4 vwo---> 4 havo
laalala
35 21-11-2011 17:54
Psychologie Samenvatting
Sweet_Hadar
3 14-01-2004 17:22
Algemene schoolzaken Meer willen leren dan je moet leren
Rabbi Daniel
65 02-12-2003 12:00
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen oud nederlands...vraagje
Toet0r
13 18-02-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.