Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2014, 22:30
Liampie
Avatar van Liampie
Liampie is offline
Goeienavond!

Ik ben momenteel mijn bachelorscriptie aan het schrijven, en een enquête maakt hier een deel van uit. Nu heb ik in totaal al heel wat respondenten geronseld, maar enkele groepen mensen zijn nog wat ondervertegenwoordigd, waaronder mensen onder de 20. Vandaar dat ik hier ben dus! Het is geen hele lange enquête, er zijn geen verplichte open vragen, er worden geen heel persoonlijke vragen gesteld, en je maakt me er erg blij mee als je hem invult!

Ik studeer trouwens Planologie aan de Universiteit van Amsterdam. De scriptie gaat over de beleving/ervaring/perceptie van treinreizen. Begrippen als reistijd, reiskosten en weet ik veel wat zijn zo erg uitgekauwd, maar de 'reisbeleving' is nog een redelijk onderbelicht iets. Dat is dus even kort door de bocht het doel van mijn onderzoek. En het invullen van de enquête helpt daarbij.

Eén belangrijk dingetje: omdat de enquête gaat over treinreizen is het belangrijk dat je zelf ook regelmatig met de trein reist. Dat is een criterium voor deelname aan de enquête.

De enquête vind je hier:
http://www.thesistools.com/web/?id=412613

Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag, ik zal hier de komende dagen nog wel terugkomen. Als je vragen hebt over mijn opleiding in het algemeen, omdat je zelf worstelt met je studiekeuze ofzo, dan wil ik daar ook best antwoord op geven als tegenprestatie.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2014, 01:33
Korpiklaani
Avatar van Korpiklaani
Korpiklaani is offline
Ingevuld
__________________
Keelhaul that filthy landlubber send him down to the depths below
Make that bastard walk the plank with a bottle o'rum and a yo-ho-ho!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 09:25
Verwijderd
Done!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 10:49
Liampie
Avatar van Liampie
Liampie is offline
Dankjulliewel, ...

...en complimenten voor de Alestorm signature!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 17:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ingevuld!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 20:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ingevuld!
Je bent te oud joh!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 22:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er staat 'waaronder mensen onder de 20', mijn leeftijd stond er gewoon bij in de enquête het oude lijk noemt mij oud, nou wordt ie mooi!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 06:25
Verwijderd

Andere leeftijd invullen en klaar!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 13:21
Verwijderd
Citaat:

Andere leeftijd invullen en klaar!
Geen andere leeftijd invullen, dan verpest je de onderzoeksresultaten!
Nee TS zegt ook gewoon dat ze allerlei invullers zoekt, alleen vooral mensen van onder de 20.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:02
Liampie
Avatar van Liampie
Liampie is offline
Citaat:
Nee TS zegt ook gewoon dat ze allerlei invullers zoekt, alleen vooral mensen van onder de 20.
'Ze'? Kom ik zo vrouwelijk over?

Maar inderdaad, ik kan iedereen goed gebruiken. Alleen is een 20-minner op dit moment meer waard dan een 20-plusser.

Iedereen wederom bedankt voor het invullen! De enquête blijft nog eventjes openstaan, dus als je hem nog niet hebt ingevuld kan dat alsnog!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:25
Verwijderd
Eh ik heb het denk ik aangenomen op basis van een nickname die op -ie eindigt
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:31
Verwijderd
Ik heb het ingevuld. Jammer dat er niets over eerste klasse wordt gevraagd. Grootste verbeterpunt is het weren van tweedeklassers uit de eerste klasse. Met chipcard tegenwoordig relatief eenvoudig te regelen zou je zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 16:53
Liampie
Avatar van Liampie
Liampie is offline
Citaat:
Ik heb het ingevuld. Jammer dat er niets over eerste klasse wordt gevraagd. Grootste verbeterpunt is het weren van tweedeklassers uit de eerste klasse. Met chipcard tegenwoordig relatief eenvoudig te regelen zou je zeggen.
Goed punt, wat ik nog niet eerder heb gehoord. Bij nader inzien had ik eigenlijk moeten vragen of de respondent meestal in de eerste of tweede klasse reist, ik kan me goed voorstellen dat eerste- en tweedeklassereizigers er verschillende opvattingen op na houden. Voor de volgende keer dan maar...

edit: Naast jongeren heb ik ook nog ouderen (categorie 40-60 en 60+) nodig, maar die zijn lastig te vinden op het internet. De meeste seniorenforums die actief zijn verbieden enquêtes. Hebben er hier misschien mensen nog goede tips waar ik gemakkelijk 'ouderen' kan bereiken? Als ik er vijf respondenten mee kan winnen vind ik elke website waar ik me registreet al de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 21:19
Verwijderd
Haha, Facebook werkte bij mij heel goed, juist vooral ouderen die dat invulden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.