Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2008, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Hmmmmm op die wieisdemol sites verdenken een hoop mensen Dennis en ik snapte daar eerst niks van maar nu ga ik hem ook verdenken door al hun aanwijzingen.
Ik hoop ergens dat hij het is, want dat zou me zo verbazen en dat is juist goed! Ik verdenk nl oa Joris en Joris lijkt me helemaal geen leuke mol.

Oh trouwens, misschien goed nieuws wat betreft het terugkijken van de oude mol series:
http://www.avro.nl/tv/media-archief/
AVRO Media Archief
Op deze pagina is binnenkort het AVRO Media Archief te raadplegen. In dit media archief zijn straks alle video- en audiostreams van alle AVRO Radio en TV-programma's die reeds zijn uitgezonden terug te vinden. Maar ook vind je er, in sommige gevallen, extra tekstuele informatie over bijvoorbeeld de inhoud van een uitgezonden aflevering. De internetredactie van de AVRO is op dit moment druk bezig om alle oude archieven van de verschillende Radio- en TV-programma's samen te voegen en geschikt te maken voor publicatie in dit nieuwe grote media archief.
Binnenkort hopen we alles gereed te hebben en kan iedereen van het AVRO Media Archief gebruik maken.
Goed nieuws

En inderdaad; ik hoop ook niet dat Joris het is, stomme mol. Denins zou leuk zijn, omdat ik hem totaal geen mol zie...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2008, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Hmmmmm op die wieisdemol sites verdenken een hoop mensen Dennis en ik snapte daar eerst niks van maar nu ga ik hem ook verdenken door al hun aanwijzingen.
Ja precies, ik vind Dennis helemaal niet verdacht maar door die hint toch weer wel
Het gaat over dat spel met die zin maken: Dennis mocht al best snel het bordje uitzoeken hij had 'ik' en 'acht' op zijn bordje staan. Aangezien dit het achtste seizoen is en dus de achtste mol die gezocht moet worden zegt Dennis dus met zijn bordje: Ik ben de achtste mol.

Maar dat kan toch helemaal niet, want Patrick is al de mol
Hij had een dikke trui aangetrokken omdat hij wist, als mol zijnde, dat hij door een maisveld moest gaan rennen. Daarnaast ging hij heel hoog op die paal slaan, dat werkt natuurlijk niet. En door toch met 500 euro over de finish te rennen maakt hij zich minder verdacht, maar omdat er dan drie jagers op Coen afgaan die het grote geld heeft is het toch wel verdacht.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 09:46
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Maar dat kan toch helemaal niet, want Patrick is al de mol
Hij had een dikke trui aangetrokken omdat hij wist, als mol zijnde, dat hij door een maisveld moest gaan rennen. Daarnaast ging hij heel hoog op die paal slaan, dat werkt natuurlijk niet. En door toch met 500 euro over de finish te rennen maakt hij zich minder verdacht, maar omdat er dan drie jagers op Coen afgaan die het grote geld heeft is het toch wel verdacht.
Patrick is en blijft verdacht want PJH zegt aan het begin van de uitzending: "wie de mol ook is, hij of zij zal dankbaar gebruik maken van de ...... handboeien" ofzoiets.
En Patrick deed raar met die handboeien.

Dus Patrick en Dennis zijn mijn verdachten nu...
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Patrick is en blijft verdacht want PJH zegt aan het begin van de uitzending: "wie de mol ook is, hij of zij zal dankbaar gebruik maken van de ...... handboeien" ofzoiets.
En Patrick deed raar met die handboeien.

Dus Patrick en Dennis zijn mijn verdachten nu...
Van 'het gereedschap' zei hij. Misschien ging het wel over de walkie-talkie's, dus dan zou Joris of Edo de mol zijn. Het zegt allemaal net niets.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 13:45
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
op zich is die hint over dennis heel erg clever en dat maakt hem wel verdacht, maar hij heeft volgens mij nog geen enkele mollenstreek uitgehaald!!
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 14:02
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
geen mollenstreken die je meteen emerkt, maar hij heeft toch ondertussen buiten de grootste aandacht flink wat tegenslagen teweeg gebracht. voor mij is hij nu een van de meest verdachte personen, en dan heb ik die hints op andere fora nog niet eens meegerekend.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 14:47
Verwijderd
En volgensmij monteren ze ook zò, dat de mollenstreken 'onzichtbaar' zijn..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 17:33
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Jammer dat Georgina eruit is

Edo en Dennis hadden op zich een grote molkans door het knopje van hun walkie-talkie dus niet in te drukken, en waarom degene met de grootste buit minder beschermen dan patrick? Aan de andere kant, patrick was in beide opdrachten niet al te slim bezig.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 21:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
je bedoelt joris ipv dennis? patrick is volgens mij sowieso niet slim... wat een oen is dat, echt een ie de hele tijd loopt te rellen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 21:49
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Van 'het gereedschap' zei hij. Misschien ging het wel over de walkie-talkie's, dus dan zou Joris of Edo de mol zijn. Het zegt allemaal net niets.
Hij zegt ook handboeien.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 23:07
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Pff, nou weet ik het niet meer. Iedereen loopt te mollen, al dan niet expres. Maar dan kan dat ook weer zijn om juist ongeloofwaardig over te komen. Al hoop ik niet dat Joris de mol is want dan is het een stomme mol. Jammer dat Georgina eruit is, inderdaad. Al heb ik haar nooit verdacht gevonden.
En Dennis, tja. Maar wat zou hij dan allemaal gedaan kunnen hebben?
*gaat maar weer hints lezen*
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 23:57
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
je bedoelt joris ipv dennis? patrick is volgens mij sowieso niet slim... wat een oen is dat, echt een ie de hele tijd loopt te rellen.

eh ja Joris bedoel ik. En van Patrick weet ik niet of hij nou alleen dom doet of het ook echt is, of het misschien is en dat uitbuit (wat dan weer slim zou zijn...)
En ik weet niet wat dennis gedaan kan hebben, maar ik heb wel het idee dat hij erg slim is en heel onopvallend kan mollen. Joris zit volgens mij gewoon te rellen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Beetje jammer idd dat er geen mannen uitgaan, omdat statistisch gezien de kans op een mannelijke mol wel erg groot is.
Oh?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 12:31
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@ mr soija : de afgelopen vier(?) keer waren het vrouwen die de mol waren, dus een mannelijke mol zou een grote mogelijkheid zijn
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 13:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfff ik weet het ook niet meer! Het is moeilijk... Ik vind Edo raar en moeilijk doen, maar ook gewoon ronduit irritant, ik verdenk hem helemaal niet. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Joris, maar hem verdenk ik dan weer wel een klein beetje. Echt belachelijk toen ze samen op die toren stonden en zich met zn tweeën op één persoon richtten in plaats van hun aandacht te verdelen. En daardoor werd Coen gepakt! Nou ja, of omdat hij zich líet pakken natuurlijk

Ik vond dat maisveld echt geweldig! Ik zou het echt doodeng vinden om daar doorheen te moeten lopen!
Ik verdenk nu echt iedereen...

Ik.weet.het.niet.meer.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:52
Verwijderd
Citaat:
@ mr soija : de afgelopen vier(?) keer waren het vrouwen die de mol waren, dus een mannelijke mol zou een grote mogelijkheid zijn
Nee hoor, 5 mannen en 5 vrouwen, de kans is fiftyfifty.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 16:24
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee ik bedoel dat het waarschijnlijk is dat het deze keer weer een mannelijke mol zal worden gezien de eerdere series.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:36
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
maar het kan óók zijn dat de programmamakers denken dat wij dit denken en het dus niet zo doen
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
nee ik bedoel dat het waarschijnlijk is dat het deze keer weer een mannelijke mol zal worden gezien de eerdere series.
Of ze denken helemaal niet aan de vorige seizoenen en beginnen gewoon weer met een schone lei en zoeken de beste mol, of dat nu een man of een vrouw is... Ik kan me niet voorstellen dat ze bij voorbaat al vrouwen uitsluiten van het molschap wanneer de kans bestaat dat er een steengoede tussen zit. Andersom precies hetzelfde.

Ik heb geen idee wie de mol is.. Joris kriebelt, maar is te raar. Dunya valt op door stilte, Dennis valt me ook op. Maar toch blijf ik bij Edo op één, omdat hij gewoon op een mol lijkt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 21:21
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
maar het kan óók zijn dat de programmamakers denken dat wij dit denken en het dus niet zo doen

die kans is natuurlijk ook zeer aanwezig, maar toch vestig ik mijn aandacht liever op dennis en coen dan dunya en regina. als die verdacht worden komen ze vanzelf wel in m'n top 3.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
nee ik bedoel dat het waarschijnlijk is dat het deze keer weer een mannelijke mol zal worden gezien de eerdere series.
Nee, hoor, kans blijft fiftyfifty.
Ik ga btw uit van een random gekozen mol.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 11:15
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik ga btw uit van een random gekozen mol.
Hoezo? Ze worden eerst gevraagd of ze het leuk zouden vinden om een mol te spelen. Als van de 10 kandidaten er al 5 zeggen "nee dat lijkt me niks", vallen er al 5 af.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze zelf zeggenspraak hebben in de keuze.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 11:53
Verwijderd
Daar jij niet weet wie waarom wie als mol zou kiezen, kan je alleen van een random keuze uitgaan.

Mgoed, laten we het bij de duidelijke feiten houden, de helft man, de helft vrouw, dus gelijke kans.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 19:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Nee, hoor, kans blijft fiftyfifty.
Ik ga btw uit van een random gekozen mol.

hoe weet jij zo zeker dat die kans fifty fifty is? dat kun je absoluut niet met zekerheid zeggen, zeker niet als je zoveel series achter elkaar een vrouwelijke mol hebt gehad. en als net zoals nu er nog veel meer mannen dan vrouwen over zijn, moet je wel heel krom rekenen wil je op een fifty fifty kans uitkomen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 20:31
Verwijderd
Laten we het vergeten.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 20:34
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja we bedoelen duidelijk allebei wat anders
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 10:13
Verwijderd
Citaat:
hoe weet jij zo zeker dat die kans fifty fifty is? dat kun je absoluut niet met zekerheid zeggen, zeker niet als je zoveel series achter elkaar een vrouwelijke mol hebt gehad. en als net zoals nu er nog veel meer mannen dan vrouwen over zijn, moet je wel heel krom rekenen wil je op een fifty fifty kans uitkomen.
Als ze puur voor de beste mol gaan, en dus niet naar vorige seizoenen kijken, dan is die kans toch echt fifty/fifty, ook al zijn er nu meer mannen over dan vrouwen; dat verandert het startaantal niet...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
maar dat bedoel ik dus niet


Citaat:
Laten we het vergeten.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 20:16
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
23 januari, Wie is de mol: de tussenstand, 22:40-23:00 uur, ned 1.

Beetje overdreven naar mijn mening.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 08:45
Verwijderd
Mss zittten er hints bij.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 10:31
Verwijderd
Citaat:
23 januari, Wie is de mol: de tussenstand, 22:40-23:00 uur, ned 1.

Beetje overdreven naar mijn mening.
Huh, ja
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 13:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ze melken het dit jaar wel een beetje uit hoor. Eerst met "Die is de mol", en nu weer dit.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 13:57
Verwijderd
Nou, ik heb het eindelijk gezien (in de herhaling) en ik ben hier gewoon te slecht in.. Ik heb echt GEEN idee gewoon.. Ik vind het ook helemaal niet meer leuk, dat ik niks weet/niks zie. Iedereen doet rare dingen!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:03
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
nee... je weet toch wel wanneer het prinsjesdag is... en je weet toch ook wel wat meneer van Dalen betekent...
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:16
Verwijderd
Eerlijk gezegd weet ik het allebei ook niet

Ik blijf Dennis verdenken.. ook omdat ik het heel tof zou vinden als hij de mol was. Joris doet gewoon quasi verdacht, Dunya blijf ik ook vreemd vinden door haar teruggetrokkenheid e.d., Patrick is gewoon een oelewapper volgens mij, Regina is te fanatiek met het spel, Edo weet ik niet.. Hmmmmm.

Edit: huh, ik was Coen vergeten en dat terwijl de eliminatie nog niet geweest was, ik voelde het aaaan

Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:24
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
aaaaah, daar gaan een hoop van mn poolpunten, coen eruit!! had ik niet verwacht
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:25
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik weet ook niet welke dag prinsjesdag zijn maar waarom hadden ze niet gewoon naar regina geluisterd
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:26
Verwijderd
er klopt iets niet aan die patrick hoor maar ook niet aan jorris of edo of regina haha
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:26
Verwijderd
Citaat:
ik weet ook niet welke dag prinsjesdag zijn maar waarom hadden ze niet gewoon naar regina geluisterd
ik wist het wel, en ja dat vond ik ook raar dat ze niet luisterden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
nee... je weet toch wel wanneer het prinsjesdag is... en je weet toch ook wel wat meneer van Dalen betekent...
Nou, dat van meneer van Dalen wist ik niet hoor. Ik dacht eerst wel aan rekenregels (macht, keer, plus, min), maar toch vond ik twaalf ook wel een leuk antwoord. Prinsjesdag was wel dom.

Joris was echt zoo vervelend bezig. Met die foto en met dat bommenspel. Edo was ook dom, wie knielt er nou óók neer voor dat blokje met die bom. Ren dan weg sukkel en hij liet Coen ook zo lang hangen om iets wat ze al wisten.

Dennis lijkt zo doetje en zo niet-mollig, maar stiekem liet hij wel steeds de anderen de opdrachten uitvoeren zodat áls de bom af ging hij niet werd geraakt. En met die foto's op z'n kamer, waarom rekte hij tijd?

Dat foto's omdraaien duurde trouwens echt te lang. Dunya zei het goed en niemand luisterde.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:44
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Nog iemand die iets kan afleiden uit de cijfers 14 en 16?

En Joris doet vervelend, ik wil niet dat hij de mol is maar hij doet wel rare dingen. En ik verdenk Edo, maar aangezien Coen dat volgens mij ook deed is dat misschien niet verstandig. En Dennis, ik weet niet waarom. Volgens mij deed hij zich vandaag dommer voor dan hij is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:10
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Regina is de mol!

Edit: Bij die vraag die ze moest beantwoorden zei ze heel overtuigend het antwoord, terwijl ik me niet voor kan stellen dat ze het wist, en het leek wel of het haar niets kon schelen. De mol maakt zoiets niet uit, want die blijft toch wel. En bij het invullen van de test deed ze net alsof ze het niet wist, ze zou zogenaamd op drie mensen spreiden, het kwam heel gemaakt over.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:14
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Oeps, in een opwelling had ik Coen op de eerste plaats gezet in de pool vandaag.
En prinsjesdag, dat hoor je te weten. Daar ben ik echt mee doodgegooid vanaf groep 7 van de basisschool. Maar ze deden het ook echt verkeerd. Ze gingen er vanuit van: oke. VANDAAG is het woensdag, dus... En waarom werd er niet naar Regina geluisterd? Patrick doet net wat te raar en te verdacht. Dat van meneer van Dale was ik trouwens ook niet opgekomen.

Wel irritant dat er bij het doven van de kaarsen niet duidelijk getoond werd welke kant het nou was. Een hand kun je vanuit verschillende kanten filmen. Wel logisch natuurlijk. Zou je iets af kunnen leiden van die shots? Welke kant de muur is, etc. Maar dan is er natuurlijk altijd nog het risico dat het antwoord fout was.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:26
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Goede aflevering, echt coole opdrachten!

Dennis maakte zich verdacht met dat bandje. Hij wilde gelijk naar beneden op zoek naar een cassetterecorder, en deed in die auto ook zo stommig en traag. Dunya is raar dat ze hem met dat bandje alleen liet trouwens.
Dennis deed bij die laatste opdracht ook dingen goed. Da's wel vervelend. Wel cool dat hij en Patrick in 1 groepje zaten, mijn hoofdverdachten.

Ik verdenkt Dunya niet meer, vanwege haar hint om de foto's in 1 geheel om te draaien.

Joris verdenk ik ook niet, omdat de Mol nooit topito's zou weggeven.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:30
Verwijderd
Maar wat betekende dat "meneer van Dalen" dan? :$
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:31
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Maar wat betekende dat "meneer van Dalen" dan? :$
Meneer van Dalen Wacht op Antwoord
Meneer (machtsverheffen)
Van (vermenigvuldigen)
Dale (delen)
Wacht (worteltrekken)
Op (optellen)
Antwoord (aftrekken)
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:33
Verwijderd
Ah okee.. en wat had met die som dan dus het antwoord geweest?

Sorry, Wiskunde en al die boel waren echt mijn slechtste vakken, ik ben gewoon heel slecht in die logica. Doe mij maar talen :')
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline

de som was 3 (tot de macht) 2 (9) x 2 + 3 - 18 = 3
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:57
Verwijderd
Haha, ik snap het nog steeds niet.. nevermind
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 22:10
niña
Avatar van niña
niña is offline
Dennis is echt ineens bij ons boven komen drijven van Het Zal Toch Niet

Wel jammer van Coen. Beetje sneu dat ie het ook al aanvoelde.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Wie is de Mol, 2011!
Signy
483 07-07-2011 14:57
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol 2008 #2
Verwijderd
134 25-03-2008 18:39
Films, TV & Radio Wie is de mol Pool - 2008
Fleurop
364 11-03-2008 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.