Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 21:32
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Wat heb je liever: verliefd zijn op een onbereikbaar iemand of gewoon niks voelen voor niemand?

Ik het laatste. Heeeeeerlijk om voor de verandering eens niks te hoeven voelen.
Ik ben normaal gesproken namelijk altijd verliefd. En het is ook altijd onbeantwoorde verliefdheid (dus ik associeer verliefdheid doorgaans met ellende en verdriet).

Dit is pas de 2e keer voor zover ik me kan herinneren dat ik lekker geen last heb van dat soort gezeik. Hoihoi!!!
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2004, 21:34
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Laten we daarop drinken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 21:36
Verwijderd
liever niet verliefd maar wel iemand leuk vinden, niet smachten maar hem toch willen hebben
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 21:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind verliefd zijn leuk...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 21:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 11-12-2004 @ 22:32 :
Ik het laatste. Heeeeeerlijk om voor de verandering eens niks te hoeven voelen.
Ik ben normaal gesproken namelijk altijd verliefd. En het is ook altijd onbeantwoorde verliefdheid (dus ik associeer verliefdheid doorgaans met ellende en verdriet).
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:37
Verwijderd
Verliefd zijn is heerlijk. En dan hoeft het nog niet eens wederzijds te zijn. Het is wel nodig dat je enigszins leuk met die persoon om kunt gaan. Als zij continue met andere kerels afspreekt terwijl je verliefd op haar bent, heb je geen leven. Dan is het makkelijker om niet verliefd te zijn, voor de jaloersen onder ons.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:38
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Citaat:
snoopy schreef op 11-12-2004 @ 22:37 :
Ik vind verliefd zijn leuk...
Ik niet, ik haat het.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:54
Freestyler*
Freestyler* is offline
liever niet verliefd
kun je lekker elke dag iemand anders leuk vinden zonder de ellende inderdaad
deze bezet? oh dan gewoon de volgende
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:54
Verwijderd
Verliefd is beter, maar dan wel op een persoon die dichtbij staat. En die het liefste natuurlijk ook op mij verliefd is.
Maar onbereikbaar vind ik niets, wordt toch nooit iets. Dan is niet verliefd zijn beter.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 11-12-2004 @ 22:34 :
Laten we daarop drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 10:05
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ehm, dan liever niks voelen voor iemand.
Want ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik 'verliefd' was op een onbereikbaar iemand, en dat maakt diegene dan veel aantrekkelijker, maarja, je hebt er eigenlijk niks aan, aangezien hij toch onbereikbaar is. Dus geef mij maar gewoon dan even lekker niks.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 10:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan liever niets voelen, of zorgen dat de persoon die onbereikbaar lijkt, toch bereikbaar kan worden
Ik mag nogal graag dromen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 10:20
*ABC*
Avatar van *ABC*
*ABC* is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-12-2004 @ 23:54 :
Verliefd is beter, maar dan wel op een persoon die dichtbij staat. En die het liefste natuurlijk ook op mij verliefd is.
Maar onbereikbaar vind ik niets, wordt toch nooit iets. Dan is niet verliefd zijn beter.
Vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:44
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
voorlopig liever niet verliefd, nu ff geen gezeik graag!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Liever verliefd, ben ik weer vrolijk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 11-12-2004 @ 22:36 :
liever niet verliefd maar wel iemand leuk vinden, niet smachten maar hem toch willen hebben
hmmm tklinkt alsof je een kast vol hebt staan, oftewel een enorme spaaractie bij de edah
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:57
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
verliefd zijn is mooi, soms ook niet
maar wel als het beantwoord wordt
maar er zijn overal wel negatieve kanten aan
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:00
Deathborn
Avatar van Deathborn
Deathborn is offline
Ik ben nu verliefd op een onbereikbaar iemand... al een tijdje, maar ze voelt dus niks voor mij. en dan zoent ze me ook nog! zegt ze daarna weer dat ze nix voor me voelt! hoe kun je dat nou doen?
__________________
Children in the dark make accidents, but accidents in the dark make children.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2004, 12:00
Pyr0nity
Avatar van Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Ligt eraan... als ik verliefd ben (nu dus ) ben ik hardstikke vrolijk en voel ik me goed enzo. Maar als het een onbereikbaar iemand is tsja... ik ben niet iemand die jaren op iemand blijft wachten ofzo. Dus dan kies ik voor niet verliefd zijn..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:14
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Verliefd zijn terwijl het niet wederzijds is lijkt me alleen maar kut, dus liever niet verliefd dan.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:23
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2004 @ 23:37 :
Verliefd zijn is heerlijk. En dan hoeft het nog niet eens wederzijds te zijn. Het is wel nodig dat je enigszins leuk met die persoon om kunt gaan. Als zij continue met andere kerels afspreekt terwijl je verliefd op haar bent, heb je geen leven. Dan is het makkelijker om niet verliefd te zijn, voor de jaloersen onder ons.
Dit. En dan hij waar zij staat, vrouwen waar kerels staat, en hem waar haar staat.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:23
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Envy schreef op 12-12-2004 @ 13:14 :
Verliefd zijn terwijl het niet wederzijds is lijkt me alleen maar kut, dus liever niet verliefd dan.
Same go's for me.
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:35
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-12-2004 @ 23:54 :
Verliefd is beter, maar dan wel op een persoon die dichtbij staat. En die het liefste natuurlijk ook op mij verliefd is.
Maar onbereikbaar vind ik niets, wordt toch nooit iets. Dan is niet verliefd zijn beter.
Vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 14:43
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik vind verlieft zijn wel leuk en spannend
Maarjah... als het eeuwen lang op dezelfde onbereikbare persoon zou zijn zou ik 't wel zat worden denk. Maar goed... dat is me nog nooit overkomen dus...
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 21:41
Tom Poes
Avatar van Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
filia dei schreef op 12-12-2004 @ 15:43 :
Maar goed... dat is me nog nooit overkomen dus...
Mij wel, al driekwart jaar ofzo. Aan de ene kant is het leuk, omdat ik goed met haar omga, helemaal blij ben dan enzz, maar aan de andere is het vervelend dat ze bezet en trouw is. En heel frustrerend. Toch heb ik dit liever dan dat ik niemand leuk vind, omdat ik hoop kan hebben.

En investeren in de toekomst kan nooit kwaad
__________________
God is dood, en ik voel me zelf ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2004, 22:24
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Liever niet
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:38
Verwijderd
Laatste.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
verliefd, maar ach, dat worden we niet zo snel... gelukkig..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:31
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Verliefd zijn is leuk, erachter komen dat het van 1 kant komt is niet leuk.

Nee, dan kan je beter gewoon dikke maatjes met iemand zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 00:46
Verwijderd
Ik hou van drama in mijn leven, dus doe maar verliefd. Maar niet té lang op 1 iemand als het niet wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:31
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Dan maar liever niet
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2004 @ 23:37 :
Verliefd zijn is heerlijk. En dan hoeft het nog niet eens wederzijds te zijn. Het is wel nodig dat je enigszins leuk met die persoon om kunt gaan. Als zij continue met andere kerels afspreekt terwijl je verliefd op haar bent, heb je geen leven. Dan is het makkelijker om niet verliefd te zijn, voor de jaloersen onder ons.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2004 @ 23:37 :
Verliefd zijn is heerlijk. En dan hoeft het nog niet eens wederzijds te zijn. Het is wel nodig dat je enigszins leuk met die persoon om kunt gaan. Als zij continue met andere kerels afspreekt terwijl je verliefd op haar bent, heb je geen leven. Dan is het makkelijker om niet verliefd te zijn, voor de jaloersen onder ons.
ben ik met je eens..
ik ben zelfs een paar jaar verliefd op een jongen geweest die niets zag in mij (dat wist ik, maar ik bleef maar verliefd ) en we hadden gewoon leuk contact en hij wist dat ik verliefd op m was.. dat was zo leuk! heb er hele fijne herinneringen aan

soms kan verliefd zijn wel lastig zijn, maar dat heeft meer met jezelf te maken denk ik, dan met die ander...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:19
Dark Dawn
Avatar van Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Ik vind een onbereikbare/onbeantwoorde liefde echt heel erg.. Zo ben ik een half jaar verliefd geweest op mn huidige vriend(voordat ik iets met hem had), met de gedachte dat hij iemand anders leuk vond
Bah, dat was niet leuk..
Dus: liever geen gevoelens
__________________
'O Lord,bless this Thy hand grenade that, with it,Thou mayest blow Thine enemies to tiny bits in Thy mercy' - Monty Python and The Holy Grail
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:13
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
verliefd zijn op een onbereikbaar iemand is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIJJJ JJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKKKKKKK.

vooral als je voor jezelf duidelijk maakt dat het nooit iets wordt. Je verkeerd dan in een soort staat van aanbidding waarin alles leuk blijft. Ik heb het vaak gehad bij docenten. Onbereikbare verliefdheid kan bij mij bijna niet tot teleurstellingen leiden, want je hebt geen actieve hoop. Natuurlijk mag je fantaseren en een beetje flirten, maar je w-e-e-t dat het toch niets wordt. (ookal droom je dat het wel iets wordt).

Onbereikbaar verliefd zijn maakt mij het leven altijd een stuk leuker

bereikbare liefde is overigens ingewikkelder. Want dan heb je weer bevestiging nodig en komt er onzekerheid en blaadibladibla
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 15:42
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Optima schreef op 13-12-2004 @ 16:13 :
verliefd zijn op een onbereikbaar iemand is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIJJJ JJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKKKKKKK.

vooral als je voor jezelf duidelijk maakt dat het nooit iets wordt. Je verkeerd dan in een soort staat van aanbidding waarin alles leuk blijft. Ik heb het vaak gehad bij docenten. Onbereikbare verliefdheid kan bij mij bijna niet tot teleurstellingen leiden, want je hebt geen actieve hoop. Natuurlijk mag je fantaseren en een beetje flirten, maar je w-e-e-t dat het toch niets wordt. (ookal droom je dat het wel iets wordt).

Onbereikbaar verliefd zijn maakt mij het leven altijd een stuk leuker

bereikbare liefde is overigens ingewikkelder. Want dan heb je weer bevestiging nodig en komt er onzekerheid en blaadibladibla
Zou je het ook nog leuk vinden als het je continu zo gaat?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dat heerlijk is. Misschien 1x.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2004, 21:10
lilo
Avatar van lilo
lilo is offline
heb t zelfde als de TS..
__________________
er is geen garantie op een lang en gelukkig leven
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:23
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-12-2004 @ 23:54 :
Verliefd is beter, maar dan wel op een persoon die dichtbij staat. En die het liefste natuurlijk ook op mij verliefd is.
Maar onbereikbaar vind ik niets, wordt toch nooit iets. Dan is niet verliefd zijn beter.
Idd
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 23:45
MB
Avatar van MB
MB is offline
ik was verliefd op een meisje waarvan het weleens wederzijds kon zijn of worden. Maar toen ik datnet vertelede tegen een vriend van mij zei hij dat hj vorige week met haar geozend had

Liever niet verliefd dan verliefd op een onbereikbaar iemand. Want dan voel je je zo ontzettend klote als je dat beseft
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:24
annia
annia is offline
liever niet. al dat gezeik. je kunt niet eens normaal nadenken
__________________
Maybe I always knew, my fragile dreams would be broken for you
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:59
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ben liever wel verliefd heeerlijk dat gevoel..
maar als het niet wederzijds is of hij lijkt onbereikbaar dan kan het erg frustrerend zijn en kan ik me echt zo slecht gaan voelen dus dan he bik liever geen gevoelens van verliefdheid...
maar goed gelukkig is het bij mij afgelopen jaartjes wel wederzijds dat scheelt weer
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 16:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2004 @ 23:37 :
Verliefd zijn is heerlijk. En dan hoeft het nog niet eens wederzijds te zijn. Het is wel nodig dat je enigszins leuk met die persoon om kunt gaan.
Ja, maar toch liever wel wederzijds natuurlijk. Ik heb nog niet echt meegemaakt dat ik lange tijd echt verliefd op iemand ben geweest zonder dat dat wederzijds was. Dus ik weet eigenlijk niet hoe dat is.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 18:42
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-12-2004 @ 23:37 :
Verliefd zijn is heerlijk. En dan hoeft het nog niet eens wederzijds te zijn. Het is wel nodig dat je enigszins leuk met die persoon om kunt gaan. Als zij continue met andere kerels afspreekt terwijl je verliefd op haar bent, heb je geen leven. Dan is het makkelijker om niet verliefd te zijn, voor de jaloersen onder ons.
Jah, ben het met je eens.
Alleen is het bij mij het probleem dat ik niet echt aantrekkelijk ben.
Ondanks dat ik veel bij meisjes enzo zit, die ook best, jeweetwel, aardig tegen me doen.
Nou dacht ik eindelijk iemand van mijn dromen te hebben gevonden, heeft ze toch al een vriend, die niet in haar omgeving woont.
Ik bedoel het dan ook niet hard, maar de afstand van haar en haar vriend is volgens mij niet echt dichtbij.
Edit: nee inderdaad, hij woont, zo heb ik gehoord, in Sliedrecht, en zij in de omgeving van Nijmegen, oftewel aan weerskanten van Nederland.
Nou ga ik niet hopen dat het uitgaat, maar aan de andere kant weer wel.
Het klinkt vreemd, maar ik wil graag met haar, maar het is natuurlijk ook niet leuk als het uit is(dat dan voor haar dan althans, ik ken die kerel niet eens.)

Daarom zeg ik: Liever verliefd.
Waarom: Nou als je elkaar lief vind, en ook een relatie dus hebt, dan tja....... dan voel ik me althans, licht.
Net alsof ik de hele wereld aankan.
Dan heb ik zin om heel lief te doen tegen mn (hoop dat het nog een keer komt)vriendin.
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 18:46
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 14-12-2004 @ 16:59 :
ik ben liever wel verliefd heeerlijk dat gevoel..
maar als het niet wederzijds is of hij lijkt onbereikbaar dan kan het erg frustrerend zijn en kan ik me echt zo slecht gaan voelen dus dan he bik liever geen gevoelens van verliefdheid...
maar goed gelukkig is het bij mij afgelopen jaartjes wel wederzijds dat scheelt weer
Jep.
Eet appelmoes als je zo'n gevoel hebt.
Het klinkt gek, maar vandaag hoorde ik dus ook (definitief)dat het meisje waarop ik verliefd was (kijk mijn bericht hierboven)een vriend had, voelde ik me echt k*t, maar toen ging ik eten, met warme appelmoes op tafel, en de "pijn"werd minder.
Natuurlijk moet ik er nu nog wel aan denken, maar het is minder.
Ben ook geen biologisch onderzoeker, dus ik weet niet of dit ook echt waar is (, net zoals je van chocolade blij word), maar bij mij heeft het wel een beetje geholpen.
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 18:48
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-12-2004 @ 16:42 :
Zou je het ook nog leuk vinden als het je continu zo gaat?
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dat heerlijk is. Misschien 1x.
Een keer is inderdaad niet echt erg.
Maar meerdere keren is idd erg.
Ik vind het netalsof je het leuk vind als iemand wordt gemarteld (ok, dat is dan misschien wel extreem, maar het is een SOORT van vergelijking)
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 18:51
tommiegun
Avatar van tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
tommiegun schreef op 14-12-2004 @ 19:42 :
Jah, ben het met je eens.
Alleen is het bij mij het probleem dat ik niet echt aantrekkelijk ben.
Ondanks dat ik veel bij meisjes enzo zit, die ook best, jeweetwel, aardig tegen me doen.
Nou dacht ik eindelijk iemand van mijn dromen te hebben gevonden, heeft ze toch al een vriend, die niet in haar omgeving woont.
Ik bedoel het dan ook niet hard, maar de afstand van haar en haar vriend is volgens mij niet echt dichtbij.
Edit: nee inderdaad, hij woont, zo heb ik gehoord, in Sliedrecht, en zij in de omgeving van Nijmegen, oftewel aan weerskanten van Nederland.
Nou ga ik niet hopen dat het uitgaat, maar aan de andere kant weer wel.
Het klinkt vreemd, maar ik wil graag met haar, maar het is natuurlijk ook niet leuk als het uit is(dat dan voor haar dan althans, ik ken die kerel niet eens.)

Daarom zeg ik: Liever verliefd.
Waarom: Nou als je elkaar lief vind, en ook een relatie dus hebt, dan tja....... dan voel ik me althans, licht.
Net alsof ik de hele wereld aankan.
Dan heb ik zin om heel lief te doen tegen mn (hoop dat het nog een keer komt)vriendin.
Zo'w. 105 km van elkaar vandaan.
Dat is idd niet dichtbij
__________________
Amateur PHP'er, Flash Designer, JavaScript Builder, Proffesional HTML builder
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:45
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-12-2004 @ 11:14 :
Dan liever niets voelen, of zorgen dat de persoon die onbereikbaar lijkt, toch bereikbaar kan worden
Ik mag nogal graag dromen
hier ook
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Oma.
Ruby Blue
17 08-08-2005 22:49
Liefde & Relatie Zij is niet meer verliefd!
JK0
30 29-01-2005 09:22
Liefde & Relatie brief.. versturen of niet?
Sander Gessel
37 10-01-2005 13:12
Liefde & Relatie verliefd? of niet??
Anouk4life
15 22-07-2003 13:44
Liefde & Relatie Wat bedoelen vrouwen nou eigenlijk met"ik wil liever vrienden blijven"
Klapaucius
43 23-12-2002 21:08
Psychologie Eisen stellen aan personen in je omgeving...
Gothic
5 04-12-2002 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.