Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2004, 20:39
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
... aan je ouders?

Heb nu net een vriendje allemaal heel leuk en aardig, maar ik wil niet dat mijn ouders ervan weten, dan willen ze hem weer zien enzo..
En nouja ik weet ook niet hoe serieus het is, dus is het beter als ik nog maar niets zeg..

Maar bij eerdere relaties had ik dit helemaal niet zo.. dan wisten mijn ouders het meteen al. Maar dat komt dus ook omdat ik toen nog thuiswoonde..
Mijn vriendinnen hebben hun ouders ook nog steeds niet verteld over hun vriendjes, echt grappig om te horen..

Maargoed, Wanneer vertellen jullie dus je ouders dat je een niueuw vriend(innet)je hebt?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2004, 20:48
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
nadat ze m minstens 1 keer hebben gezien
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:50
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vertel t mijn ouders al als ik verliefd ben, dat kan ik dan gewoon niet voor me houden. Tja als ik dan dus ook nog een relatie krijg, dan weten ze t gelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:51
Cambridge
Avatar van Cambridge
Cambridge is offline
Hmmm, wanneer het onvermijdelijk begint te worden. Is niet een van mijn favoriete zaken om te vertellen aan m'n ouders, maar je hebt het dan wel achter de rug.
Als het pas beginnend is, lijkt het me ook niet echt noodzakelijk om het je ouders te vertellen, als JIJ het toch beter aan vindt voelen om het ze direct te vertellen, be my guest.
Voor mij is het laatste tijd gewoon zo,dat ik liever een tijdje wacht voor het geval het dus uiteindelijk, niet zo serieus blijkt te zijn, of gewoon sneller stukloopt, dan ik eigenlijk gedacht had.
Op de een of andere manier, voelt dat gewoon nog altijd naar. Niet dat het me echt uitmaakt maar, wil in feite niet dat zij over mijn relaties praten of nadenken ?, en zowiezo het praten en de relatie met je ouders, zou dan denk ik ook wel redelijk goed moeten zijn, om ze alles te vertellen. Maaaar ik dwaal af!

Hoe lang is jouw 'pas' ? en hoelang hebben die vriendinnen al hun relaties?
(Niet dat je jouw beslissing op die van je vriendinnen moet baseren... MAG WEL )
__________________
Waikoooo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:59
Verwijderd
Gelijk, meestal heeft ze al weet van een verliefdheid. Hell, ze weet het soms zelfs eerder dan dat ik wil toegeven.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:06
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Ach.... mijn ouders vroegen er zelf al naar toen ze voor het eerst bij mij thuis was.... Toen had ik dr net thuis gebracht en toen was het gelijk van "Zo dus dat is nou je nieuwe vriendinnetje?"
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:10
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Uh, ik heb een paar dagen later ofzo verteld. Maar mijn ouders hadden hem al meerdere keren gezien.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:15
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
mijn "pas" is inmiddels alweer 3 weken... Een van m'n vriendinnen vertelde het na een half jaar.. de andere twee hebben nu allebei geloof ik iets van 2 weken iets, en hebben dat niet verteld, maar ik ken ook iemand die al na een maand was voorgesteld aan de ouders en andersom..
Dus het verschilt wel een beetje..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:24
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb het verteld toen we denk ik zo'n 5-6 maanden bijelkaar waren. Ik woonde al niet meer thuis, en ik vond zelf dat ik bij de vorige keer (dat was mn eerste vriend) zo overdreven enthousiast was, want uiteindelijk is dat na 2 maanden al uitgegaan. Nu wilde ik eerst bevestiging dat het écht serieus was. Ik heb het trouwens ook niet echt verteld, maar ik heb gewoon een hele grote valentijnskaart op de computer laten staan. Ik wist dat mijn moeder daar toch vanzelf iets over zou vragen . Toen heeft het nog wel eventjes geduurd voordat mijn ouders hem hebben ontmoet, maar ze wilde wel meteen vanalles weten enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 01:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn moeder heeft t meestal al door als ik verliefd ben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 06:08
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 25-11-2004 @ 02:15 :
Mijn moeder heeft t meestal al door als ik verliefd ben
Ik herken het probleem
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 06:37
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
ik vertel t mijn ouders als het aan is, maar het maakt me ook niet echt zoveel uit. ik vertel het wanneer ik daar zin in heb eignelijk ze vinden het altijd leuk om te horen dus ik zal het niet voor ze achterhouden...
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 08:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
WolterB schreef op 25-11-2004 @ 02:15 :
Mijn moeder heeft t meestal al door als ik verliefd ben
Mja bij mij ook
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 08:34
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 24-11-2004 @ 21:50 :
Ik vertel t mijn ouders al als ik verliefd ben, dat kan ik dan gewoon niet voor me houden. Tja als ik dan dus ook nog een relatie krijg, dan weten ze t gelijk.
dit

Citaat:
WolterB schreef op 25-11-2004 @ 02:15 :
Mijn moeder heeft t meestal al door als ik verliefd ben
en ook dit
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 09:57
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik vertel het niet zo van "jeej ik heb een nieuw vriendje!!" maar doe geheimzinnig zodat ze er wel naar vragen en dan zeg ik het wel. Dus ik wacht niet onnodig, als ze het vragen zeg ik het! En als ik echt blij ben dan zorg ik wel dat ze ernaar vragen
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 09:59
Verwijderd
Gewoon meteen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:04
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-11-2004 @ 10:59 :
Gewoon meteen.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:52
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
meestal gelijk

en ja tis oiok een keer voorgekoemen dat het 3 dagen later uit was

nja is lullig maar da zeg ik dan ook
en gelijk erachteraan dat ze hun mond dicht moeten houden
met hun gezannik van: aah gaat het
waarom dit, waarom dat,
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2004, 12:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 24-11-2004 @ 21:59 :
Gelijk Vrij snel, meestal heeft ze al weet van een verliefdheid. Hell, ze weet het soms zelfs eerder dan dat ik wil toegeven.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:01
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
vertel het helemaal nooit, alleen wanneer ze hem ooit zien, maar dat laat ik zelden gebeuren met mijn freaky family
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:05
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Hm vrijwel meteen. M'n moeder heeft het toch al snel door als ik verliefd ben, dus tja voor me houden heeft dan weinig zin. En iig kan ik het ook niet voor me houden...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:25
waves
Avatar van waves
waves is offline
meestal meteen... als ik er niet zo zeker van ben dan 2 weken of zo... (is nog niet zo vaak voorgekomen dus weet het niet zo goed )
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:42
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah, ik vertel het eerst me zusjes en me vrienden op school en daarna me ouders... dus meestal wel binnen 2 dagen dat ze het weten.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:48
Mindfields
Mindfields is offline
eh gelijk want ze vinden het niet relaxed als ik naar hem toega zonder dat ie hier is geweest. naja prima joh
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 20:23
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Als ik het gevoel heb dat het nog wel een tijdje gaat duren en het ook eigenlijk onvermijdelijk wordt om mijn ouders op de hoogte te stellen. Ik heb nogal de neiging om mijn vriendjes ver weg te zoeken waardoor ik het hele weekend daar ben, en dan willen mijn ouders toch wel weten waar ik het weekend dan uithang. Nouja en als ik dan elk weekend bij dezelfde jongen ben is het al snel duidelijk.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2004, 20:36
Glass Danse
Glass Danse is offline
meestal horen ze het wel als ik met
een jongen boven ben
nouja trouwens .. soms is het niet eens een vriendje
maar meestal hebben we dan wel een vermoeden
en dan komt ineens mn moeder binnen
echt kuuuuuttt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 20:37
Verwijderd
Ik had diezelfde avond nog mn moeder gesmst.
Mijn ouders kenden hem toch al, dus het was niet zo'n probleem met voorstellen enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 20:40
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Meteen. Eigenlijk al de avond voordat het echt bevestigd was. Want ik was zo blij dat men zich afvroeg waarom
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:41
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
het lijkt er dus op dat mensen die nog thuis wonen het sneller vertellen dan mensen die op kamers oid wonen.. wel grappig
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:48
Verwijderd
Dat vertel ik niet, ze krijgen em vanzelf wel door (Ik ben niet zo open tegen mn ouders) mijn moeder heeft er toch een neus voor, die ruikt het zodra ik de deur binnenloop, dus ik hoef eigenlijk al niets te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 22:34
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
mm nou de eerste paar keren dat ik iets afspreek met iemand die ik wel leuk vind zeg ik gewoon dat ik naar n vriend ga of zo. anders krijg ik dus de hele dag zenuwachtig gemiep en gegiechel aan mn hoofd en daar heb ik geen zin in want dan word ik zelf ook zenuwachtig en giechelig, blegh. maar als het daarna wel leuk is en wel goed loopt en het wel erg begint op te vallen dat ik wel erg vaak afspreek met iemand dan vertel ik het wel ja.

maar mijn ouders hebben geloof ik meestal niet zoveel door. of ze doen alsof ze niks doorhebben, dat kan ook.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 22:35
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Ik vertel het mijn ouders pas, als het voor mijn gevoel wel eens langer dan een paar weken zou kunnen gaan duren. Of wanneer ik hem thuis wil uitnodigen, en geen zin heb ik een kruisverhoor na afloop.

__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 01:07
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Vertel het gewoon nog voor kerstmis, dan mag hij misschien mee gaan uit eten, zit je daar ook niet alleen tussen de zotte nonkels die weeral vragen "heb je nu nog geen vriendje". En wie weet krijgen jullie ook extra veel cadeautjes.

Ik nam me altijd voor om zolang mogelijk te wachten met iets te vertellen tegen mijn ouders, maarin de praktijk had ik het na een paar dagen al wel verklapt, of hadden ze het al eerder door dan ikzelf. Verliefdheid laat me nogal fel zweven...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:47
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
'Mam, pap.. ik heb een vriendje, leuk he!'
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:08
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
we spraken al een maandje met elkaar af voordat we wat met elkaar kregen!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:33
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Meestal komen ze er snel genoeg achter, omdat ik de hele dag een big smile op m'n gezicht rond loop.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-12-2004, 12:42
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
"Pap, raad eens wat ik nou weer gepimpt heb!"
"Zeun, ik ben trots op je."
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:47
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Mijn ouders hadden het meteen door.
Ik had met voor het eerst met hem gezoend en de volgende dag vroeg mn moeder aan tafel of er nog leuke jongens waren die avond. Dus ik zeggen dat die er wel waren ja. of ik nog gezoend had.
ik een rood hoofd en ik kan niet liegen daarover. dus ze hadden het al meteen door.
en toen kreeg ik de vragen over me heen: hoe heet hij, waar woont hij, hoe ken je hem, etc.
en toen wisten ze het dus
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:48
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
catoolyntje schreef op 04-12-2004 @ 13:47 :
Mijn ouders hadden het meteen door.
Ik had met voor het eerst met hem gezoend en de volgende dag vroeg mn moeder aan tafel of er nog leuke jongens waren die avond. Dus ik zeggen dat die er wel waren ja. of ik nog gezoend had.
ik een rood hoofd en ik kan niet liegen daarover. dus ze hadden het al meteen door.
en toen kreeg ik de vragen over me heen: hoe heet hij, waar woont hij, hoe ken je hem, etc.
en toen wisten ze het dus
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:53
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 04-12-2004 @ 13:48 :
niet leuk
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:55
Verwijderd
Al voor het officieel aan is Ik vertel mijn ouders, vooral mijn moeder, eigenlijk bijna alles. Ook zulke dingen, dus.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 13:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nou... ik heb een nogal irritante moeder die altijd alles eerder aan ziet komen als mij, zo ook wat betreft de jongens. Tot nu toe heeft ze bij al m'n (ex)vriendjes gelijk gehad: "neem nou maar van mij aan, uiteindelijk val je toch wel voor hem" Kom ik thuisvan een date.. "ik zei toch dat die gozer helemaal niets was"... of je krijgt iets naar je kop gesmeten als "zo wat wil je drinken? want nu wil ik eerst eens alles weten".

Gisteren een tijd met een half/half vriend op mn kamer rondgehangen, niets gebeurd. Maar toen ik s'avonds thuiskwam van sporten zag ik dat m'n slaapkamer raam beslagen was (is lek ofzo, blijkt achteraf) ik het tegen m'n moeder gezegd "2 hete mensen, dat wil wel, meid ik zie heus wel weer hoe het met jou zit hoor" (en nee ik ben niet het type dat met rode wangetjes, vonkelende oogjes en smile van oor tot oor uit verliefdheid het huis bewandelt) *zucht* Dus mocht het worden, heb ik wederom geen kans gekregen haar het te vertellen maar had zij al weer d'r vermoedens.. ik hoef ze enkel nog maar even te bevestigen haha
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 14:49
Verwijderd
meestal zien ze het wel
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 16:52
Verwijderd
Als ik er zeker van ben dat het wat wordt. Of als ze over de vloer komt. Maar vaak na een maandje ongeveer. Omdat ik eerst zekerheid wil, anders is het "ouders ik heb een vriendin" En een paar dagen laten "ow ik heb toch sinds kort een vriendin? Nou het is uit. Ik ga weer doei".
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 17:42
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik heb sinds kort een vriendje en ik heb het mn moeder maar meteen verteld, maar dat bleek geen goed idee te zijn omdat hij 7jr ouder is, een slecht verleden heeft en in tharapie zit enja, dat maakt geen indruk, terwijl ze hem niet kent.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 17:50
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik vertel mijn ouders, en zeker mijn moeder, best veel. Ook wat dat betreft, dus mijn moeder weet meestal voordat het iets wordt (of niets wordt) al dat er wel wat speelt. Het wordt ook niet tegen me gebruikt ofzo (alhoewel ).
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 18:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bij mijn enige ex-vriendin:
- 2 weken voor carnaval hadden we gezoend, maar ik wilde vrienden blijven, in de tijd tot carnaval niets aan mijn ouders verteld.
- Carnavalszondag hadden we weer gezoend, toen kregen we iets.
- Carnavalsmaandag wisten mijn ouders het al. Ik wilde het niet vertellen in eerste instantie omdat ik het nog ff wilde aanzien maar omdat mijn ma me aan het uitvragen / aan het vissen was vertelde ik het haar maar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 20:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik had t vandaag maar gezegd want morgen komt ie langs.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:15
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
mn ma weet t meestal al voordat ik wat zeg
maja uiteindelijk maar wat info gegeven over mn half/half vriendin
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
snarl schreef op 26-11-2004 @ 23:34 :
mm nou de eerste paar keren dat ik iets afspreek met iemand die ik wel leuk vind zeg ik gewoon dat ik naar n vriend ga of zo. anders krijg ik dus de hele dag zenuwachtig gemiep en gegiechel aan mn hoofd en daar heb ik geen zin in want dan word ik zelf ook zenuwachtig en giechelig, blegh. maar als het daarna wel leuk is en wel goed loopt en het wel erg begint op te vallen dat ik wel erg vaak afspreek met iemand dan vertel ik het wel ja.

.
alleen doen mijn ouders dan wel heel nieuwschierig, maar als ik dan nonchalant terug doe denken ze dat het nix word
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Buitenlandse liefdes
freud
40 14-05-2008 02:57
Psychologie Hoe en Wanneer vertel je het?
Mirre014
11 22-06-2005 12:04
Psychologie Ouders je hulp vertellen (?)
luckyleo
26 26-07-2003 16:28
Seksualiteit Wanneer deed je dat en dat...
Some
46 02-06-2003 06:15
Lichaam & Gezondheid Hoe en wanneer hebben jullie ''het'' gezegt?
sweetchrissiej
66 18-05-2003 20:46
Liefde & Relatie Als je ergens mee zit...
Verwijderd
15 23-07-2002 21:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.