Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tja, k heb hier ook wel eens last van gehad. k was altijd bang, dat als k vertelde waar k mee zat, dat hij vond dat k zeurde.
bij mijn ex bleek dat zo te zijn (tenminste, dat gevoel gaf ie me wel)... mijn huidige vriend zegt dat k absoluut moet zeggen wat k wil zeggen tegen hem. tja, met die ex is het duidelijk misgelopen hierdoor (van mij kant)... k durfde dus niks te zeggen en raakte niet vertrouwd aan hem en begon hem steeds minder leuk te vinden. |
![]() |
|
![]() |
Jep, 'k herken dit wel een beetje.
Als i kergens mee zit zeg ik dat vaak op icq, omdat ik niet kan wachten tot 't weekend als we elkaar irl zien. En dan ben i ksoms boos of teleurgesteld en dan lees ik elke reactie van hem nogal overdreven... d'er komen misverstanden van zeg maar. En aan de telefoon is dat ook soms zo. We hebben 't daar effe moeilijk mee gehad, en toen stond ie es onverwacht voor m'n deur en vielen we elkaar in de armen. We wilden die onduidelijkheid helemaal niet, we zien elkaar graag. Nu betert dat, soms doe ik nog es vervelend aan de tel of irl ook. Maar 't betert toch. Nu vertel ik 't vaker irl, soms in een goed onderbouwd mailtje. Moest ie zolang weg gaan op reis, dan zou'k hem veel te hard missen... ben blij dat we samen op reis gaan. Mja, 'k denk da'k geen grote hulp ben hierbij
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() -Desecrator
|
Er is nogal een verschil tussen problemen over de inhoud van jullie relatie of problemen buiten de relatie om... Waar gaat het hier eigenlijk om?
Relatieproblemen lijken mij sowieso niet handig om digitaal te zeggen. Ze moeten wel zo snel mogelijk opgelost worden, maar door het via mail of sms te doen, lost blijkbaar niets op. Dan zou je het beste kunnen wachten tot je hem ziet. (Niet zomaar na de vakantie overvallen met klachten over de relatie, dan voelt-ie zich waarschijnlijk aangevallen.) Gaat het om problemen buitenom (oma dood, weet ik het) dan zou ik wel een mailtje sturen, omdat er minder vanaf hangt, je zet iig de relatie niet op het spel. Verwacht je dat hij een digitale boodschap zó verkeerd zou begrijpen dat er weer een fikse ruzie uit komt rollen, dan zou ik alsnog w88. Maar dat kun jij het beste beoordelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden van vriend Magaline | 38 | 28-08-2010 10:20 | |
Psychologie |
waarom vertrouwen als wantrouwen veiliger is blackwhite | 67 | 21-07-2007 12:20 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
Als je pijn hebt of je voelt je klote wat doe je dan?? *Legolas* | 53 | 26-08-2002 20:34 | |
Psychologie |
vaag gevoel shy girl | 3 | 10-05-2002 17:23 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... twijfelen... **thuggirl** | 16 | 02-05-2002 13:52 |