Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 15:21
ick
ick is offline
ik heb 'n usb modem, die met 5 meter usb verlengsnoer aan me pc zit, enkel als ik wat groots aanzet (versterker bijvoorbereld) of soms tijdens muziek luisteren, of 'n lamp die aan/uit gaat kapt me modem dermee dan zegt windows "modem ejected" maar 'n minutje later ken ik gewoon weer connecten

ik heb 'n Alcatel Speed Touch USb

ik denk dat 't door dat verlengsnoer komt (als die aan de andere pc hangt, zonder verlengsnoer) doet ie 't niet

is der wat aan te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 17:03
Verwijderd
Kabels zijn ook gevoelig voor magnetische velden. Wat je eraan kunt doen? Dat geef je zelf al een beetje aan: Uit de buurt houden van magnetische velden.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 17:56
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
Citaat:
perseus schreef:
Kabels zijn ook gevoelig voor magnetische velden. Wat je eraan kunt doen? Dat geef je zelf al een beetje aan: Uit de buurt houden van magnetische velden.
of shielded (enegls woord) kabels nemen. weet alleen niet of die er in usb vorm bestaan

-de postbode-
__________________
ik ben een konijn
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:43
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
of shielded (enegls woord) kabels nemen. weet alleen niet of die er in usb vorm bestaan
Ze bestaan wel maar zijn in west-europa zeer moeilijk te krijgen, bijna niemand heeft ze echt nodig dus vandaar..............
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:05
Verwijderd
Die shielded kabels zullen ook wel erg duur zijn. Of je moet zelf aliminiumfolie om je kabels heen wikkelen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:07
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline
bij mijn scanner zitten er van die plastic cilinders om de uiteinden van de snoer. dat helpt ook, nie waar?

ps: gaat niet om het plastic maar wat daarin zit uiteraard.
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Orion84 schreef:
bij mijn scanner zitten er van die plastic cilinders om de uiteinden van de snoer. dat helpt ook, nie waar?

ps: gaat niet om het plastic maar wat daarin zit uiteraard.
Kan wel, daar zit lood in ofzo. Hmz. dus daar heb ik die dingen voor gekregen bij de computer
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:35
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
Citaat:
perseus schreef:
Die shielded kabels zullen ook wel erg duur zijn. Of je moet zelf aliminiumfolie om je kabels heen wikkelen
dat lijkt me de oplossing

-de postbode-
__________________
ik ben een konijn
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 03:10
ick
ick is offline
gaan ik proberen

apparratuur uir de buurt houwwen lukr nietr... die kabel legtr der, of ie wil ofn iet, en zal dern kg wel ff blijven leggen zow, ga soon kijke voor alufolie om me kabel heen

thnx!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
perseus schreef:


Kan wel, daar zit lood in ofzo.
Nee, ferriet. Dat helpt enigzins, maar niet tegen apparaten die flinke magnetische velden produceren, zoals grote luidsprekers.

5m is voor USB trouwens sowieso erg lang, dat gaat alleen fatsoenlijk werken als 'ie rechtstreeks op je USB poort zit. Het is dus beter om die kabel gewoon in te korten, of de speakers te verplaatsen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 02:39
ick
ick is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Nee, ferriet. Dat helpt enigzins, maar niet tegen apparaten die flinke magnetische velden produceren, zoals grote luidsprekers.

5m is voor USB trouwens sowieso erg lang, dat gaat alleen fatsoenlijk werken als 'ie rechtstreeks op je USB poort zit. Het is dus beter om die kabel gewoon in te korten, of de speakers te verplaatsen.
't komt niet door me speakers, toen die der nog niet stonden ded ie ook al maf

't komt waarschijnlijk bij de buren vandaan

en die 5 meter is helaas echt nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.