Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2002, 21:05
Lieverd
Lieverd is offline
wij hier in het zuiden lekker carnaval gevierd. Plots krijgt een jongen uit onze groep hersenvliesontsteking. Na drie dagen coma komt hij eruit. En wij hem met zijn allen een grote kaart gestuurd

Weer een ander geval met hersenvliesontsteking. Daar kwam het meteen mee goed.
Daarna een jongen.... met hersenvliesontsteking... hij is er nu niet meer

dit zijn drie gevallen in een dorp of daaromheen met een paar honderd inwoners. Soerendonk. De plaats waar ik ook wel eens op stap ga.... het staat op pagina 105 van de nederlandse teletekst.
vind je het nu raar dat ik me wil laten vaccineren?
__________________
WWW.MEIDENTALK.COM jaja bijna is ie af! Kijk maar eens van wat er wel op staat en meel je ideeen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:06
Verwijderd
waar maak je je druk om?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:07
Lieverd
Lieverd is offline
Omdat mijn vriend daar zowat woont, ik woon er 7 km vandaan....en ik ben iedere week in dat dorp
__________________
WWW.MEIDENTALK.COM jaja bijna is ie af! Kijk maar eens van wat er wel op staat en meel je ideeen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Lieverd schreef:
Omdat mijn vriend daar zowat woont, ik woon er 7 km vandaan....en ik ben iedere week in dat dorp
wat moet je dan doen...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
waar maak je je druk om?

hersenvliesontsteking d0h!

en nee dat is niet leuk, ik spreek niet uit ervaring, maar ik heb wel op de afdeling gelegen waar de ziekte behandeld wordt en dat is erg depri. Als je er al niet aan onderdoorgaat..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:10
XQWS
XQWS is offline
ik kan me best voor stellen dat dat best eng is
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:11
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Dit is meer iets voor op Lichaam & Gezondheid.

--> L&G
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
hersenvliesontsteking d0h!

en nee dat is niet leuk, ik spreek niet uit ervaring, maar ik heb wel op de afdeling gelegen waar de ziekte behandeld wordt en dat is erg depri. Als je er al niet aan onderdoorgaat..

Inenten en hoppa. Ok, het is natuurlijk niet leuk als je het 'opeens' krijgt maja...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:48
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
Als je je kan laten vaccineren gewoon doen, al is het alleen al voor je geruststelling, maar je moet er wel rekening meehouden dat je maar tegen 1 soort wordt gevaccineerd en dat er nog andere zijn die ook erg kunnen optreden.
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:53
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
gewoon inenten het is idd een kutziekte zelf ook gehad maar dan de B-variant...de c? heerst, tsja ik ben er zelf ook niet heelhuidsafgekomen maar als je je kan inenten doen, maar ik d8 dat ze een grote inentingsaktie gingen houden voor iedereen onder 18 jaar
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 23:00
cyrillic
cyrillic is offline
Yep, ik hoorde het ook net van m'n moeder. Iedereen onder de 18. En ik dacht net dat ik van die klote prikken af was
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 19:08
stella
stella is offline
heb ook hersenvliesontsteking gehad, ne was geen pretje nee.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:23
cyrillic
cyrillic is offline
...? weetje dat dat meestal dodelijk is? bedoel je geen slijmvliesonsteking?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 09:24
Verwijderd
zeker niet raar.
M'n buurmeisje van 16 is in september eraan overleden
Heel plotseling, 's ochtends zat ze nog een toets te maken op school, 's nachts was ze overleden. Sinsdien is onze straat niet meer hetzelfde. iig, m'n broertje en ik zijn nu ingeent tegen meningokokken C, aan deze vorm was zij overleden. Dit volgens mij dezelfde vorm als bij de andere gevallen.
Er is ook nog een vriendin van haar ziek geraakt en ook nog een baby, maar dat stond er los van. Ik woon trouwens in Leiden.
Nou jah, wij waren natuurlijk in contact met die familie, en zij hadden een antibioticumkuur gekregen en wij niet, vandaar dat we ons ook lieten inenten. Ik was echt doodsbang.

Maar er komt toch ook een standaard vaccinatieprogramma voor heel Nederland, voor iedereen onder de 19 jaar.
Dat kan je op zich ook afwachten.
Maar als jij er zo bang voor bent zo ik gewoon je zo snel mogelijk laten inenten, nix mis mee, het is echt hartstikke verstandig hoor!

suc6
liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 15:25
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
in een school hier vlakbij is er ook n meisje gestorven aan meningitis. ze voelde zich smiddags niet helemaal in orde, maar omdat ze erom bekend stond zich nooit echt goed te voelen als er een belangrijke test kwam, mocht ze niet naar huis. savonds dacht ze dat t beter ging, maar snachts werd ze schreeuwend wakker van heel hevige krampen in haar benen, ze stond ook vol paarse vlekken, over heel haar lichaam. toen ze aan het ziekenhuis aankwam, was het al te laat en konden ze er niets meer aan doen, de dag erna is ze gestorven. ik kende haar vriend heel goed en ben ook naar de begrafenis geweest, heb mijzelf toen ook laten enten, ik bedoel maar, er is geen enkele reden om het niet te doen!! ik begrijp heel goed waar je schrik voor hebt, maak hetzelfde mee.

xELSx
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:38
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik woon trouwens in Leiden.


Hier ook al???

*Bibberdebibber*

*gaat gauw prikje halen*
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid hoe zit het met besmettelijkheid van hersenvliesontsteking?
pyres
10 17-11-2005 18:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Verdonk krabbelt terug
AsianDF
43 15-03-2005 17:55
Lichaam & Gezondheid hersenvliesontsteking?
ekki
20 25-03-2004 10:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Alle jongeren ingeënt tegen meningokok-C
PV
40 25-03-2002 16:04
Lichaam & Gezondheid hersenvliesontsteking/nekkramp
somebody13
7 23-03-2002 13:25
Lichaam & Gezondheid hersenvliesontsteking
bierlnina
10 18-10-2001 22:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.