Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2005, 19:18
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Hallo hallo,

Ik heb al een hele tijd last van een vreemd gevoel nadat ik seks heb gehad.

Er is niets aan de hand voor en tijdens de seks, maar na de ejaculatie heb ik een super vreemd gevoel. Alsof ik 'ontwaak'. En dan denk ik meteen "waarom heb ik het gedaan!?"...
En een dag later kan het weer zo zijn.... eerst niets aan de hand, en na de seks weer een vreemd gevoel...

Ik vind het ook erg moeilijk om nu nog seks te hebben met iemand omdat ik na de seks heel anders ben en ik bang ben iemand te kwetsen...

Herkend iemand dit???? Of weten jullie misschien waar het vandaan kan komen?
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 20:14
kelticfairy
Avatar van kelticfairy
kelticfairy is offline
hmm dat is wel een beetje herkenbaar. Af en toe heb ik het zelf ook wel eens en mijn vriend heeft er ook wel eens last van. Van mezelf kan ik het niet echt verklaren, maar mn vriend zegt over zichzelf dat als hij bezig is "het" met mij te doen dat hij dan op zichzelf of ons neerkijkt. Alsof even iemand anders is. Hij vindt dat hij te veel analyseerd en doordat hij er zo veel over nadenkt doet hij af en toe afstandelijk....Misschien heb jij dat ook wel. Probeer ervan te genieten en er niet zoveel over na te denken achteraf. Denk aan de voordelen van sex. Mn vriend werkt er ook aan en voelt erna veel beter dan eerst....
__________________
het leven is goed
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 23:56
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Schuldgevoel?
Anyways, crucial vraag lijkt me: hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Mind Sickness schreef op 19-02-2005 @ 20:18 :
Hallo hallo,

Ik heb al een hele tijd last van een vreemd gevoel nadat ik seks heb gehad.

Er is niets aan de hand voor en tijdens de seks, maar na de ejaculatie heb ik een super vreemd gevoel. Alsof ik 'ontwaak'. En dan denk ik meteen "waarom heb ik het gedaan!?"...
En een dag later kan het weer zo zijn.... eerst niets aan de hand, en na de seks weer een vreemd gevoel...

Ik vind het ook erg moeilijk om nu nog seks te hebben met iemand omdat ik na de seks heel anders ben en ik bang ben iemand te kwetsen...

Herkend iemand dit???? Of weten jullie misschien waar het vandaan kan komen?
De stof die je geil maakt en uiteindelijk tot ejaculatie laat komen wordt tijdens de vrijpartij in grote mate, stagnerend dan wel oplopend in hoeveelheid, toegediend aan de hersenen. Wanneer je de climax krijgt stopt direct de toevoer van deze stof in de meeste gevallen, dit is ook de reden waarom bijna elke man hem niet omhoog houdt na de ejaculatie.
Bij de één is die toevoer abrupter voorbij dan bij de ander, dat is waarschijnlijk de reden dat je je zo voelt na de seks.
Wanneer je hersenen deze stof niet meer aangevoerd krijgen, ben je dus niet geil meer, opdat een aantal processen plaatshebben. Waaronder het focussen op andere zaken, iets wat totaal niet met seks te maken heeft. Met een immer geile vriendin nog naast je kan dat frustraties opleveren na de seks. Jij zit met je hoofd bij een ander onderwerp en hebt totaal geen zin meer, zij zit nog in de natte wolken.
Mannen hebben daar over het algemeen meer last van dan vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 11:20
Verwijderd
Nooit echt last van eigenlijk, alhoewel soms heb ik ook wel eens een soort ''schuldgevoel'' ofzo, ik weet niet hoe dat uit te leggen is. Maar daar heb ik maar zelden last van...

Wat ik me afvraag is of degene met wie je seks hebt, of je je daar wel fijn bij voelt. Heb je bijvoorbeeld een vaste vriend(in), of is het vaak een losse scharrel. Bij een losse scharrel kan ik me eerder voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt, dan bij eenvaste vriend(in). Als je dit bij je vriend(in) hebt, dan zou ik me als ik jou was toch eens gaan afvragen of je het nog wel de moeite waard vindt...

Is er mss ooit iets vervelends gebeurd op dit gebied? Heb je dit altijd gehad? Enne, zoals al eerder hoe oud ben je eigenlijk (mss ben je gewoon nog te jong voor seks )
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:21
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
vroeger had ik dat weleens na het mastruberen... dan dacht ik bij mezelf: "waar de fuck ben ik mee bezig geweest? " en waarom laat ik me daar zo door meeslepen? en waarom beheerste het toen mijn gehele gedachtes?
nu heb ik het gelukkig niet meer...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 13:37
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 20-02-2005 @ 13:21 :
vroeger had ik dat weleens na het mastruberen... dan dacht ik bij mezelf: "waar de fuck ben ik mee bezig geweest? " en waarom laat ik me daar zo door meeslepen? en waarom beheerste het toen mijn gehele gedachtes?
nu heb ik het gelukkig niet meer...
Klopt, heel bekend fenomeen, dat 'schuldgevoel'. Maar dat komt inderdaad vaker voor bij het masturberen dan bij seks met je partner. Maar blijkbaar kan dat dus ook.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 18:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 19-02-2005 @ 23:56 :
Schuldgevoel?
was ook mijn eerste reactie
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:36
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 20-02-2005 @ 13:21 :
vroeger had ik dat weleens na het mastruberen... dan dacht ik bij mezelf: "waar de fuck ben ik mee bezig geweest? " en waarom laat ik me daar zo door meeslepen? en waarom beheerste het toen mijn gehele gedachtes?
nu heb ik het gelukkig niet meer...
masTURberen..

ontopic: nee nooit gehad
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:36
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-02-2005 @ 00:56 :
Schuldgevoel?
Anyways, crucial vraag lijkt me: hoe oud ben je?
Misschien ook wel een schuldgevoel... maar niet omdat de ander het niet wilt ofzo... kweet niet precies...

ik ben 22, dus dat is het probleem niet echt denk ik....
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:37
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Citaat:
Robgoroth schreef op 20-02-2005 @ 01:04 :
De stof die je geil maakt en uiteindelijk tot ejaculatie laat komen wordt tijdens de vrijpartij in grote mate, stagnerend dan wel oplopend in hoeveelheid, toegediend aan de hersenen. Wanneer je de climax krijgt stopt direct de toevoer van deze stof in de meeste gevallen, dit is ook de reden waarom bijna elke man hem niet omhoog houdt na de ejaculatie.
Bij de één is die toevoer abrupter voorbij dan bij de ander, dat is waarschijnlijk de reden dat je je zo voelt na de seks.
Wanneer je hersenen deze stof niet meer aangevoerd krijgen, ben je dus niet geil meer, opdat een aantal processen plaatshebben. Waaronder het focussen op andere zaken, iets wat totaal niet met seks te maken heeft. Met een immer geile vriendin nog naast je kan dat frustraties opleveren na de seks. Jij zit met je hoofd bij een ander onderwerp en hebt totaal geen zin meer, zij zit nog in de natte wolken.
Mannen hebben daar over het algemeen meer last van dan vrouwen.
Oke, dat is me dan nu een beetje duidelijk... maar toch vind ik het gevoel vreemd. want dan zouden er nog een hoop mensen meer last van moeten hebben, en vraag me af of dat zo is....
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:39
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mind Sickness schreef op 20-02-2005 @ 22:36 :
ik ben 22, dus dat is het probleem niet echt denk ik....
Nope, ik wilde het wijten aan je overdosis hormonen.
Maar helaas, ik kan met enige zekerheid vaststellen dat je uitgepuberd bent.

Beats me...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:42
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 20-02-2005 @ 12:20 :
Nooit echt last van eigenlijk, alhoewel soms heb ik ook wel eens een soort ''schuldgevoel'' ofzo, ik weet niet hoe dat uit te leggen is. Maar daar heb ik maar zelden last van...

Wat ik me afvraag is of degene met wie je seks hebt, of je je daar wel fijn bij voelt. Heb je bijvoorbeeld een vaste vriend(in), of is het vaak een losse scharrel. Bij een losse scharrel kan ik me eerder voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt, dan bij eenvaste vriend(in). Als je dit bij je vriend(in) hebt, dan zou ik me als ik jou was toch eens gaan afvragen of je het nog wel de moeite waard vindt...

Is er mss ooit iets vervelends gebeurd op dit gebied? Heb je dit altijd gehad? Enne, zoals al eerder hoe oud ben je eigenlijk (mss ben je gewoon nog te jong voor seks )
Ik heb eigenlijk nooit zomaar een scharrel... daar houd ik niet zo van...

Maar een vaste vriendin vind ik ook wel erg moeilijk om te zeggen. En klopt dat ik (toen op dat moment) een vaste vriendin had. Maar ik twijfel of het wel goed zat tussen ons...
Dus dacht ik, daar ligt het aan! Het is niet echt goed... Maar ik heb het vaker gehad, bij al mn vriendinnen (niet dat ik er zo vel heb gehad, maar toch...).

Ik vind het moeilijk om mee om te gaan. Wil nu zelfs helemaal geen seks meer, met niemand niet... lijkt me niet echt goed wel?
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:43
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-02-2005 @ 22:39 :
Nope, ik wilde het wijten aan je overdosis hormonen.
Maar helaas, ik kan met enige zekerheid vaststellen dat je uitgepuberd bent.

Beats me...
ghehe, nee dat zal t niet zijn... ga ik ook niet echt van uit

Nope....
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Mind Sickness schreef op 20-02-2005 @ 22:37 :
Oke, dat is me dan nu een beetje duidelijk... maar toch vind ik het gevoel vreemd. want dan zouden er nog een hoop mensen meer last van moeten hebben, en vraag me af of dat zo is....
Ik heb dat zelf ook, maar waarschijnlijk in iets mindere mate, gezien ik nog wel gewoon seks wil. Ik raad je aan je meer te concentreren op de seks zelf en het gevoel erna voor lief te nemen. Hier doe je niets aan, niets simpels in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 06:31
Verwijderd
Citaat:
Mind Sickness schreef op 19-02-2005 @ 20:18 :


Ik vind het ook erg moeilijk om nu nog seks te hebben met iemand omdat ik na de seks heel anders ben en ik bang ben iemand te kwetsen...

Herkend iemand dit???? Of weten jullie misschien waar het vandaan kan komen?
Ja, ik herken het wel, maar het lijkt me dat als je een vaste relatie hebt, je daar niet echt last van hebt? In ieder geval verandert mijn relatie tot iemand waarmee ik sex heb gehad nadat ik er sex mee heb gehad zo drastisch dat ik inderdaad veel makkelijker gekwetst kan worden door die persoon omdat diegene als het ware veel dichterbij me is gekomen (ja, en ik bedoel dus figuurlijk). Maar dat is weer een heel ander verhaal, misschien. Het zou kunnen dat jij wel eens heel erg gekwetst bent nadat je sex had gehad met iemand, en je wil voorkomen dat dat weer gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 07:01
The Pharcyde
Avatar van The Pharcyde
The Pharcyde is offline
Citaat:
Mind Sickness schreef op 19-02-2005 @ 20:18 :
Hallo hallo,

Ik heb al een hele tijd last van een vreemd gevoel nadat ik seks heb gehad.

Er is niets aan de hand voor en tijdens de seks, maar na de ejaculatie heb ik een super vreemd gevoel. Alsof ik 'ontwaak'. En dan denk ik meteen "waarom heb ik het gedaan!?"...
En een dag later kan het weer zo zijn.... eerst niets aan de hand, en na de seks weer een vreemd gevoel...

Ik vind het ook erg moeilijk om nu nog seks te hebben met iemand omdat ik na de seks heel anders ben en ik bang ben iemand te kwetsen...

Herkend iemand dit???? Of weten jullie misschien waar het vandaan kan komen?
nee nooit mee gemaakt en als jij je vreemd voelt na sex moet je gewoon geen sex hebben dat zou de wereld ook een betere plek maken...
__________________
HipHop is not something you do, but something you LIVE
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 08:00
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Inderdaad, je wordt niet geil gehouden na de lozing en dus ga je rationaliseren.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
The Pharcyde schreef op 21-02-2005 @ 08:01 :
nee nooit mee gemaakt en als jij je vreemd voelt na sex moet je gewoon geen sex hebben dat zou de wereld ook een betere plek maken...
Wat een mongoloïde post.
Als jij jezelf van kant zo maken, zou de wereld er inderdaad een
stuk op vooruit gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:42
The Pharcyde
Avatar van The Pharcyde
The Pharcyde is offline
Citaat:
Robgoroth schreef op 21-02-2005 @ 16:06 :
Wat een mongoloïde post.
Als jij jezelf van kant zo maken, zou de wereld er inderdaad een
stuk op vooruit gaan.
och och iemand kan niet tegen de waarheid hoor

kun je niets beters verzinnen dan mijn woorden gebruiken sukkeltje
__________________
HipHop is not something you do, but something you LIVE
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
The Pharcyde schreef op 21-02-2005 @ 18:42 :
och och iemand kan niet tegen de waarheid hoor

kun je niets beters verzinnen dan mijn woorden gebruiken sukkeltje
Gedraag je eens naar je leeftijd, twerp.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 15:03
Logicae
Avatar van Logicae
Logicae is offline
Citaat:
EggeD schreef op 21-02-2005 @ 09:00 :
Inderdaad, je wordt niet geil gehouden na de lozing en dus ga je rationaliseren.
Of je vind degene waar je mee bezig bent geweest gewoon echt niks..
__________________
duh.. tuurlijk heb ik dat zelf bedacht..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:40
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Citaat:
Logicae schreef op 22-02-2005 @ 16:03 :
Of je vind degene waar je mee bezig bent geweest gewoon echt niks..
ik kan met enige zekerheid stellen dat dat het niet is...
alhoewel...
misschien is het inderdaad wel zo dat het verliefd zijn gevoel ontbreekt....
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:42
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Citaat:
Robgoroth schreef op 20-02-2005 @ 23:48 :
Ik heb dat zelf ook, maar waarschijnlijk in iets mindere mate, gezien ik nog wel gewoon seks wil. Ik raad je aan je meer te concentreren op de seks zelf en het gevoel erna voor lief te nemen. Hier doe je niets aan, niets simpels in ieder geval.
ja dat dacht ik dus ook na de 1e keer dat ik het had... maar na een aantal keer word je er echt niet vrolijk van. En dan krijg je dus zo'n punt dat je zegt 'dan maar geen seks' meer....
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:45
Mind Sickness
Mind Sickness is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 21-02-2005 @ 07:31 :
Ja, ik herken het wel, maar het lijkt me dat als je een vaste relatie hebt, je daar niet echt last van hebt? In ieder geval verandert mijn relatie tot iemand waarmee ik sex heb gehad nadat ik er sex mee heb gehad zo drastisch dat ik inderdaad veel makkelijker gekwetst kan worden door die persoon omdat diegene als het ware veel dichterbij me is gekomen (ja, en ik bedoel dus figuurlijk). Maar dat is weer een heel ander verhaal, misschien. Het zou kunnen dat jij wel eens heel erg gekwetst bent nadat je sex had gehad met iemand, en je wil voorkomen dat dat weer gebeurd?
Ik vraag me af of ik gekwetst ben... misschien heeft het er wel mee te maken dat ik pas op heel late leeftijd me ben gaan intereseren voor vriendinnen en seks en alles wat daar bij 'hoort'.
De eerste keer voelde voor mij ook niet echt als een eerste keer... teminste, niet wat ik me er van voorgesteld had... ik snap het ook niet echt eigenlijk... maargoed.

Ik heb nog nooit echt een vaste relatie op kunnen bouwen... ik kan me gewoon erg slecht binden aan mensen... na een tijdje heb ik t allemaal wel gezien en hoeft het voor mij allemaal niet meer....
__________________
I'm sick! .::. Vriendschap is een illusie
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 20:28
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Hmm..ik had dat ook wel. Ik had nadat ik "het" gedaan had meestal zin in school Maarja, dat heb ik wel vaker. Maar dat vind/vond ik nogal raar op dat moment.
__________________
yeah
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Robgoroth schreef op 20-02-2005 @ 01:04 :
De stof die je geil maakt en uiteindelijk tot ejaculatie laat komen wordt tijdens de vrijpartij in grote mate, stagnerend dan wel oplopend in hoeveelheid, toegediend aan de hersenen. Wanneer je de climax krijgt stopt direct de toevoer van deze stof in de meeste gevallen, dit is ook de reden waarom bijna elke man hem niet omhoog houdt na de ejaculatie.
Bij de één is die toevoer abrupter voorbij dan bij de ander, dat is waarschijnlijk de reden dat je je zo voelt na de seks.
Wanneer je hersenen deze stof niet meer aangevoerd krijgen, ben je dus niet geil meer, opdat een aantal processen plaatshebben. Waaronder het focussen op andere zaken, iets wat totaal niet met seks te maken heeft. Met een immer geile vriendin nog naast je kan dat frustraties opleveren na de seks. Jij zit met je hoofd bij een ander onderwerp en hebt totaal geen zin meer, zij zit nog in de natte wolken.
Mannen hebben daar over het algemeen meer last van dan vrouwen.
precies..kijk maar naar de dieren..ze hebben t kwakje geleverd en gaan weg...zoiets van ik heb mn taak volbracht nou wil ik niks met je te maken hebben maar bij mensen ligt dat dan weer net iets anders
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 06:40
The Pharcyde
Avatar van The Pharcyde
The Pharcyde is offline
Citaat:
Robgoroth schreef op 21-02-2005 @ 19:02 :
Gedraag je eens naar je leeftijd, twerp.
twerp???

whahahahaha dat doet echt pijn dat je me uitscheld met een verzonnen scheldwoord bloemkool hehehehe
__________________
HipHop is not something you do, but something you LIVE
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 10:18
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
hoe triest?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:58
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Als je als man zijnde klaarkomt is de geilheid er gelijk af en denk je weer rationeel na, en dan kun je zon situatie krijgen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:52
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
woezel schreef op 04-03-2005 @ 11:18 :
hoe triest?
dieptriest
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 10:48
Born to lose
Avatar van Born to lose
Born to lose is offline
Een vreemd gevoel na de sex? Mwah op de pijn in mijn reet na valt het wel mee hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 13:26
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
herkenbaar...

op dat moment stel je je heel erg kwetsbaar op en geef je je letterlijk en figuurlijk bloot...sex is lekker maar ook plat en vreemd...soms heb ik een soort van spijt wat ik gedaan heb tijdens de sex..ik ben dan zo'n ander mens...

het is als je iemand lief hebt toch best vreemd als je een flinke vrijpartij mee hebt gedaan. je denkt lekker te gaan vrijen en knuffelen en dan loopt het uit toch een echte sexpartij en das toch best plat zalk maar zeggen...

ik herken het wel...ik vind het moeilijk om uit te leggen..maar ik denk dat het zo ongeveer in elkaar zit...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Doorslikken
ThomasTripleT
95 28-03-2012 13:58
Seksualiteit Klaarkomen: geen controle
Mymo09
21 13-12-2011 19:30
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #113
Verwijderd
500 14-11-2010 22:46
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Seksualiteit pijn na de sex?
Michaellover
13 09-10-2004 22:07
Verhalen & Gedichten [verhaal] Het liefdesspel
Bikinie-meisje
20 01-04-2003 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.