Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
moeilijk...moeilijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe denkt zij hier eigenlijk over? *ik ben namelijk afgelopen jaar aan de andere kant van NL gaan studeren, en heb toen hier mijn vriendje ''achtergelaten'', ik heb hier echt HEEL goed over moeten nadenken, en heb me ook vaak erg schuldig gevoeld tegen over hem* |
![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad niet eerlijk om haar keuze zo te beïnvloeden. Maar als zij goed nadenkt, is het wel dom om niet te gaan vanwege een jeugdliefde. Dat jij het dan op jouw beurt niet leuk vind, is geheel begrijpelijk. Maar je moet ook geen toneel gaan spelen door te zeggen dat je het harstikke leuk vind enzo. Maar als je blijft zeuren dat je niet wilt dat ze gaat vanwege jou, praat je haar een schuldgevoel aan. Dus wat ik denk is dat je erover moet gaan praten, of ze het uiteindelijk doet, niet meteen met het argument komen dat ze jou dan als het ware in de steek laat, want dan kom je nergens. Probeer het rustig uit te praten, laat ieders kant van het verhaal horen en zoek een middenweg.
||
![]() |
Citaat:
Het is waar dat zielig doen jullie ook niet helpt, maar je moet gewoon begrijpen dat het voor je vriend echt wel moeilijker is dan voor jou. En het is normaal dat hij je dat zegt, nee?
||
![]() |
Citaat:
En tuurlijk heeft hij niets aan mijn vertrek, ik snap ook dat het voor hem vervelend is. Maar ik vind dat dit niet geuit hoeft te worden in het 24/7 zielig doen. En moelijker vind ik wel een erg groot woord. Even moeilijk. Beide raken we iemand kwijt wat we liever niet hadden gehad. Ook ik ga het daar moeilijk mee krijgen. Tuurlijk is het mijn keuze en zou ik anders kunnen beslissen. Maar om eerlijk te zijn vind ik het ook raar om plannen die al gemaakt zijn te veranderen voor een jongen die 8 maand geleden om de hoek kwam kijken.
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Psychologie |