Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2007, 16:16
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
Zoo! en na anderhalve week zag ik hem dan eindelijk weer! 'Anderhalve week?! Kom op zeg! stel je niet aan! da's niks!' Voor jullie misschien niet nee, voor mij lijkt t n eeuwigheid. Nouja, vrijdagaaf gezellig uitgegaan.. Tot op een bepaald moment, mensen rpatne enzo, en dan hang je er een beetje bij als vijfde wiel aan de wagen.. Sjaa.. iedereen heeft iemadn om mee te praten behalve ik. Heel fijn..

Zaterdag.. ik werd wakker. Alles goed en wel, we gingen lekker ontbijten (Tom ei, ik gewoon brood, want ik moet natuurlijk denken aan mijn buikje..) Goed, wij zitten zo te eten en gezellig te praten. krijgt Tom een SMS... Of hij morgen (zondag --> vandaag) om 4 uur bij vriend Jorrit wilde zijn om aan nummers te werken. En natuurlijk gaat Tom daarheen! BAM! Mijn stemming veranderd in 1 klap... Ik had gehoopt dat Tom en ik nu weer es samen zoudne zijn op zondag, ik zou om 9 uur ofso gehaald worden. ik denk kan hij me mooi ff helpen. Nee or, meneer moet naar vriendjes, die hij ook 2x in de week ziet. (En ik hem alleen in t weekend) Ik vraag me dan af hea, waarom moet dit altijd in MIJN tijd die ik kan doorbrengen met hem. Ja maar doordeweeks doen we andere dingen. ja natuurlijk! Maar ik had mijn zondag ook liever anders gezien.

Maargoed, nu moest ik fijn 10 voor half 4 met de bus naar t station. Daar aangekomen mocht ik 20 minuutjes wachten op de bus die mij uiteinelijk naar huis zou rijden. Uiteindelijk dus weer één uur en 50 min moeten reizen.. wat GVD in 30 min had gekund!!

Ik blifj em maar afvragen waarom dit nou zo in mijn tijd moet.. ik snap dat echt niet. Let wel dat ik mij neit meer op de achtergrond laat zetten, door wie dan ook niet! School niet, familie niet, zelf door m'n eigen vrienden niet! Ik wil nou ook niet t middelpunt van de aandacht zijn, maar nadenken kunnen ze toch wel? En dan zeg vriendlief natuurlijk dat deze mensen ook jouw vrienden zijn, waarom veolt dat niet zo? waarom denken zij niet zo? Is hij dan zo blind dat hij niet ziet dat ik op de achtergrond wordt gezet? Is hij zo blind, dat ik voor hun niet meer dan een aanhangsel ben? Liefde verblidn zeggen ze dan, nou geloof t of niet.. Schijnheilige vrienden is nog erger verblindend!

hoe denken jullie hierover?
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2007, 16:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Als je hierover gaat zeuren, wordt hij niet blij, kan ik je wel vertellen. Dan voelt hij zich geclaimd vermoed ik. Ik snap dat het vervelend is, maar hij mag toch gewoon lekker met zijn vrienden afspreken?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 16:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik denk dat je je ontiegelijk aanstelt en dat je m veel en veelste veel claimt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 16:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, behalve dan wanneer jullie van te voren al af gesproken hadden het hele weekend samen op te trekken en hij dan ineens iets anders gaat doen zonder met jou te overleggen. Maar dat idee krijg ik niet echt uit jouw verhaal.

Ik denk dat het voor jou (maar ook voor hem) vooral handig is om te weten wat je van elkaar verwacht. Jullie zien elkaar alleen in het weekend schrijf je en jij verwacht dan blijkbaar dat het hele weekend van jullie samen is. Maar ziet hij dat ook zo? Want ik kan me best voorstellen dat hij het weekend ook voor andere dingen wil gebruiken en als dat in overleg gaat met jou en jullie samen jullie tijd in kunnen delen, dan voel jij je niet teleurgesteld en 'achtergesteld' (wat ik persoonlijk wat overdreven vind in de situatie die jij hier beschrijft) en weet hij ook wat meer waar jij behoefte aan hebt.

Dus, zorg voor duidelijkheid over de indeling van het weekend, vertel hem hoe jij het graag zou zien, laat hem vertellen hoe hij daar over denkt en zorg dat jullie daar een balans in vinden
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 16:36
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
Waar t om gaat, hij ziet zijn vrienden doordeweeks, als we uitgaan en nu ook nog op de zondag. Ik vind eht in principe niet erg, maar ik mag ook doordeweeks geen aandacht meer vragen. Omdat hij dan druk ebzig is. Onder andere met die vrienden dus. Dat vind ik geowon neit kunnen. Ik vind dat ik hem moet kunnen smsen enzo wanneer ik dat wil, en ik vind dat ik af en toe wat tij dmoet kunnen opeisen. Dat ik heel het weekend opeis klopt niet helemaal, want hij mag doen wat ie wil. Maar het was dus inderdaad al afgesproken (tussne hem en mij) en nu ging hij dus ineens wat anders doen waardoor ik maar moest oprotten. Zijn vrienden denken er ook niet aan of ik er bij wil zijn ofso, houden gewoon totaal geen rekening emt me. Vind ik toch wel behoorlijk jammer.
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 16:49
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Als hij letterlijk tegen je zegt 'je mag geen aandacht van me vragen' dan kun je je inderdaad wel afvragen of er niet iets aan de hand is.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 16:55
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Doavid schreef op 14-01-2007 @ 17:49 :
Als hij letterlijk tegen je zegt 'je mag geen aandacht van me vragen' dan kun je je inderdaad wel afvragen of er niet iets aan de hand is.
Wordt er wel gepraat, vraag ik mij dan af...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 16:56
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
je schrijft t op alsof je middenin het verhaal begint
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 17:03
Verwijderd
ik zou me pas zorgen maken als je vriend géén vrienden heeft waar hij mee afspreekt
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 17:13
Martijn84
Avatar van Martijn84
Martijn84 is offline
Citaat:
Mystina schreef op 14-01-2007 @ 17:16 :

Zaterdag.. ik werd wakker. Alles goed en wel, we gingen lekker ontbijten (Tom ei, ik gewoon brood, want ik moet natuurlijk denken aan mijn buikje..) Goed, wij zitten zo te eten en gezellig te praten. krijgt Tom een SMS... Of hij morgen (zondag --> vandaag) om 4 uur bij vriend Jorrit wilde zijn om aan nummers te werken. En natuurlijk gaat Tom daarheen! BAM! Mijn stemming veranderd in 1 klap... Ik had gehoopt dat Tom en ik nu weer es samen zoudne zijn op zondag, ik zou om 9 uur ofso gehaald worden. ik denk kan hij me mooi ff helpen. Nee or, meneer moet naar vriendjes, die hij ook 2x in de week ziet. (En ik hem alleen in t weekend) Ik vraag me dan af hea, waarom moet dit altijd in MIJN tijd die ik kan doorbrengen met hem. Ja maar doordeweeks doen we andere dingen. ja natuurlijk! Maar ik had mijn zondag ook liever anders gezien.

Ik blifj em maar afvragen waarom dit nou zo in mijn tijd moet.. ik snap dat echt niet. Let wel dat ik mij neit meer op de achtergrond laat zetten, door wie dan ook niet! School niet, familie niet, zelf door m'n eigen vrienden niet! Ik wil nou ook niet t middelpunt van de aandacht zijn, maar nadenken kunnen ze toch wel? En dan zeg vriendlief natuurlijk dat deze mensen ook jouw vrienden zijn, waarom veolt dat niet zo? waarom denken zij niet zo? Is hij dan zo blind dat hij niet ziet dat ik op de achtergrond wordt gezet? Is hij zo blind, dat ik voor hun niet meer dan een aanhangsel ben? Liefde verblidn zeggen ze dan, nou geloof t of niet.. Schijnheilige vrienden is nog erger verblindend!

hoe denken jullie hierover?
Laat ik het zo zeggen: die jongen is bij lange na nog niet klaar voor een relatie.

Dat zeg ik omdat het volgende mij opvalt:
A) Hij kijkt blijkbaar nog niet eens of jij (of al was het een ander) toevallig wel eens wat anders had willen doen.
B) Hij blijkbaar dat wel doet bij zijn vrienden.
C) Hij wel de moeite moet nemen om om je die vrienden te laten kennen en hun duidelijk moet maken dat je blijft en dat ze er dus maar aan moeten wennen dat je er bent.
D) Hij je naar huis laat gaan zelf?! (hij kan je best wegbrengen)
E) Jullie praten niet genoeg!!
F) Hij uit zichzelf NIET bij je wil zijn!
G) Blijkbaar zijn eigen tijd zelf blijft indelen en jou op een zijspoor schuift.
H) Dat als je je vriendin in de week alleen maar in de weekenden ziet je er extra tijd bij wil hebben en die behoefte is er blijkbaar NIET.

Kortom ook aangezien je al eerder dit heb gehad en de gesprekken iedere keer dus niet doordringen: laat maar zitten die gozer en neem er 1 die wel tijd en moeite in de relatie steekt!

Als praten zolang niet helpt dan is hij de moeite niet waard!

Dit is zo blijft kom je nooit een stap verder in de relatie!

Dumpen die handel!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 17:41
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Mystina schreef op 14-01-2007 @ 17:36 :
Maar het was dus inderdaad al afgesproken (tussne hem en mij) en nu ging hij dus ineens wat anders doen waardoor ik maar moest oprotten. Zijn vrienden denken er ook niet aan of ik er bij wil zijn ofso, houden gewoon totaal geen rekening emt me. Vind ik toch wel behoorlijk jammer.
Heb je hem er aan herinnert dat jullie dat afgesproken hadden? Heb je hem voorgesteld dat je mee zou gaan? Heb je zijn vrienden wel eens voorgesteld dat jij ook zou kunnen komen? Heb je uberhaupt wel eens met zijn vrienden gepraat? Je zegt dat je tijdens het uitgaan ook alleen staat... Aangezien zijn vrienden voor hem belangrijk zijn kun je 3 dingen doen:
- accepteren dat zijn vrienden belangrijk zijn en proberen contact met hen te krijgen zodat jullie met z'n allen wat kunnen doen;
- accepteren dat zijn vrienden belangrijk zijn en zelf vrienden zoeken die net zo belangrijk zijn, dan ben je niet meer zo afhankelijk van je vriend;
- niet accepteren dat zijn vrienden belangrijk zijn, hem hiermee confronteren, ruzie krijgen, je ongewenst voelen en je relatie verknallen.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 17:47
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ben ik het mee eens.. Gezelligheid is er niet ineens, gezelligheid maak je!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 18:12
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
Citaat:
Sherco schreef op 14-01-2007 @ 18:41 :
Heb je hem er aan herinnert dat jullie dat afgesproken hadden? Heb je hem voorgesteld dat je mee zou gaan? Heb je zijn vrienden wel eens voorgesteld dat jij ook zou kunnen komen? Heb je uberhaupt wel eens met zijn vrienden gepraat? Je zegt dat je tijdens het uitgaan ook alleen staat... Aangezien zijn vrienden voor hem belangrijk zijn kun je 3 dingen doen:
- accepteren dat zijn vrienden belangrijk zijn en proberen contact met hen te krijgen zodat jullie met z'n allen wat kunnen doen;
- accepteren dat zijn vrienden belangrijk zijn en zelf vrienden zoeken die net zo belangrijk zijn, dan ben je niet meer zo afhankelijk van je vriend;
- niet accepteren dat zijn vrienden belangrijk zijn, hem hiermee confronteren, ruzie krijgen, je ongewenst voelen en je relatie verknallen.
dat ik die tijd ffies alleen stond was toevallig, mijn eigen vrienden zijn er dan ook. ik heb wel contact emt zijn vrienden, maar ik heb het gevoel dat zij mij niet accepteren, ze liggen ook aardig dwars in onze relatie. Ik probeer de eerste optie, maar ik vind dit niet kunnen want het is iedere keer hetzelfde verhaal.. zijn vrienden die weer dingen inplannen zoudat ik m korter zie. Of ze het bewust doen weet ik niet. Maar ik probeer t iig te accepteren.

bedankt voor jullie adviezen
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Mystina schreef op 14-01-2007 @ 17:16 :
Ik had gehoopt dat Tom en ik nu weer es samen zoudne zijn op zondag
Dus niet gevraagd. Hij kan toch ook niet alles ruiken. Als je wat wil, dan moet je het vragen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 18:33
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-01-2007 @ 19:28 :
Dus niet gevraagd. Hij kan toch ook niet alles ruiken. Als je wat wil, dan moet je het vragen.
Ik geloof dat dat het meest voorkomend misverstand is tussen man en vrouw, zij geeft hintjes of verwacht iets en hij ziet het niet...

Nooit hintjes geven of iets verwachten dus! Altijd zeggen wat je wilt!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 14-01-2007 @ 19:33 :
Ik geloof dat dat het meest voorkomend misverstand is tussen man en vrouw, zij geeft hintjes of verwacht iets en hij ziet het niet...

Nooit hintjes geven of iets verwachten dus! Altijd zeggen wat je wilt!
Precies!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 18:46
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Martijn84 schreef op 14-01-2007 @ 18:13 :
Laat ik het zo zeggen: die jongen is bij lange na nog niet klaar voor een relatie.

Dat zeg ik omdat het volgende mij opvalt:
A) Hij kijkt blijkbaar nog niet eens of jij (of al was het een ander) toevallig wel eens wat anders had willen doen.
B) Hij blijkbaar dat wel doet bij zijn vrienden.
C) Hij wel de moeite moet nemen om om je die vrienden te laten kennen en hun duidelijk moet maken dat je blijft en dat ze er dus maar aan moeten wennen dat je er bent.
D) Hij je naar huis laat gaan zelf?! (hij kan je best wegbrengen)
E) Jullie praten niet genoeg!!
F) Hij uit zichzelf NIET bij je wil zijn!
G) Blijkbaar zijn eigen tijd zelf blijft indelen en jou op een zijspoor schuift.
H) Dat als je je vriendin in de week alleen maar in de weekenden ziet je er extra tijd bij wil hebben en die behoefte is er blijkbaar NIET.

Kortom ook aangezien je al eerder dit heb gehad en de gesprekken iedere keer dus niet doordringen: laat maar zitten die gozer en neem er 1 die wel tijd en moeite in de relatie steekt!

Als praten zolang niet helpt dan is hij de moeite niet waard!

Dit is zo blijft kom je nooit een stap verder in de relatie!

Dumpen die handel!
Deze opmerkingen komen rechtstreeks uit het 'groot handboek van onzekere losers' deel I. Een man hoeft zichzelf niet te veranderen in een welwillende bediende/taxichauffeur zodra hij in een relatie zit.

Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-01-2007 @ 17:29 :
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, behalve dan wanneer jullie van te voren al af gesproken hadden het hele weekend samen op te trekken en hij dan ineens iets anders gaat doen zonder met jou te overleggen. Maar dat idee krijg ik niet echt uit jouw verhaal.

Ik denk dat het voor jou (maar ook voor hem) vooral handig is om te weten wat je van elkaar verwacht. Jullie zien elkaar alleen in het weekend schrijf je en jij verwacht dan blijkbaar dat het hele weekend van jullie samen is. Maar ziet hij dat ook zo? Want ik kan me best voorstellen dat hij het weekend ook voor andere dingen wil gebruiken en als dat in overleg gaat met jou en jullie samen jullie tijd in kunnen delen, dan voel jij je niet teleurgesteld en 'achtergesteld' (wat ik persoonlijk wat overdreven vind in de situatie die jij hier beschrijft) en weet hij ook wat meer waar jij behoefte aan hebt.

Dus, zorg voor duidelijkheid over de indeling van het weekend, vertel hem hoe jij het graag zou zien, laat hem vertellen hoe hij daar over denkt en zorg dat jullie daar een balans in vinden
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2007, 18:53
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 14-01-2007 @ 19:46 :
Deze opmerkingen komen rechtstreeks uit het 'groot handboek van onzekere losers' deel I. Een man hoeft zichzelf niet te veranderen in een welwillende bediende/taxichauffeur zodra hij in een relatie zit.
veranderen is toch wat anders als aanpassen??
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 19:04
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mystina schreef op 14-01-2007 @ 17:16 :
Zoo! en na anderhalve week zag ik hem dan eindelijk weer! 'Anderhalve week?! Kom op zeg! stel je niet aan! da's niks!' Voor jullie misschien niet nee, voor mij lijkt t n eeuwigheid. Nouja, vrijdagaaf gezellig uitgegaan.. Tot op een bepaald moment, mensen rpatne enzo, en dan hang je er een beetje bij als vijfde wiel aan de wagen.. Sjaa.. iedereen heeft iemadn om mee te praten behalve ik. Heel fijn..

Zaterdag.. ik werd wakker. Alles goed en wel, we gingen lekker ontbijten (Tom ei, ik gewoon brood, want ik moet natuurlijk denken aan mijn buikje..) Goed, wij zitten zo te eten en gezellig te praten. krijgt Tom een SMS... Of hij morgen (zondag --> vandaag) om 4 uur bij vriend Jorrit wilde zijn om aan nummers te werken. En natuurlijk gaat Tom daarheen! BAM! Mijn stemming veranderd in 1 klap... Ik had gehoopt dat Tom en ik nu weer es samen zoudne zijn op zondag, ik zou om 9 uur ofso gehaald worden. ik denk kan hij me mooi ff helpen. Nee or, meneer moet naar vriendjes, die hij ook 2x in de week ziet. (En ik hem alleen in t weekend) Ik vraag me dan af hea, waarom moet dit altijd in MIJN tijd die ik kan doorbrengen met hem. Ja maar doordeweeks doen we andere dingen. ja natuurlijk! Maar ik had mijn zondag ook liever anders gezien.

Maargoed, nu moest ik fijn 10 voor half 4 met de bus naar t station. Daar aangekomen mocht ik 20 minuutjes wachten op de bus die mij uiteinelijk naar huis zou rijden. Uiteindelijk dus weer één uur en 50 min moeten reizen.. wat GVD in 30 min had gekund!!

Ik blifj em maar afvragen waarom dit nou zo in mijn tijd moet.. ik snap dat echt niet. Let wel dat ik mij neit meer op de achtergrond laat zetten, door wie dan ook niet! School niet, familie niet, zelf door m'n eigen vrienden niet! Ik wil nou ook niet t middelpunt van de aandacht zijn, maar nadenken kunnen ze toch wel? En dan zeg vriendlief natuurlijk dat deze mensen ook jouw vrienden zijn, waarom veolt dat niet zo? waarom denken zij niet zo? Is hij dan zo blind dat hij niet ziet dat ik op de achtergrond wordt gezet? Is hij zo blind, dat ik voor hun niet meer dan een aanhangsel ben? Liefde verblidn zeggen ze dan, nou geloof t of niet.. Schijnheilige vrienden is nog erger verblindend!

hoe denken jullie hierover?
Wat lul je over jou tijd? Je pit dus bij hem van vrijdag op zaterdag, dan zitten jullie aan je eitje. Dan heb je dus nog de nacht van zaterdag op zondag en dan nog tot diep in de zondagmiddag. Daarna is het ook nog tijd om even productief te worden dus gaat je kerel nog even aan wat nummetjes werken met een vriend van hem. Tom is een gezonde man die geen suf weekend in bed wil.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 19:06
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
Ben bang dat het toch verkeerd was om het hier neer te zetten aangezien jullie niet de gehele situatie weten.

Mijn excuses
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 19:16
Estar
Estar is offline
Nou, ik zou er zeker niet mee eens zijn en er zelfs ruzie om kunnen krijgen.

Door de weeks geen tijd mogen eisen en als je er bent gaat ie weg?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 19:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Had jij niet eerder ook een topic hierover? Iets dat je vriend steeds minder tijd heeft voor je en geen tijd meer voor je vrij wil maken ofzo?

Op deze manier is het inderdaad een beetje onduidelijk, als mensen dat verhaal erachter kennen wordt het al wat makkelijker te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 19:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Stel je niet zo aan. Als jij die zondag met hem door had willen brengen, had je dat van te voren tegen hem moeten zeggen, alleen hopen wil nog niet zeggen dat het dan ook gaat gebeuren. Wees voortaan gewoon duidelijk, dan is het probleem opgelost.

Ik zou het er verder niet over hebben, want ik vrees dat hij anders het gevoel krijgt dat je hem claimt. Een relatie is leuk, maar vrienden zijn dat over het algemeen ook en je krijgt ze er gratis bij, of je het nu leuk vind of niet.
Misschien dat je de volgende keer kunt vragen of je met hem mee mag?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 20:06
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 14-01-2007 @ 20:04 :
Wat lul je over jou tijd? Je pit dus bij hem van vrijdag op zaterdag, dan zitten jullie aan je eitje. Dan heb je dus nog de nacht van zaterdag op zondag en dan nog tot diep in de zondagmiddag. Daarna is het ook nog tijd om even productief te worden dus gaat je kerel nog even aan wat nummetjes werken met een vriend van hem. Tom is een gezonde man die geen suf weekend in bed wil.
Volgens mij komt dit regelrecht uit het Chauvinistische Zwijnen handboek.. en dat is een klein handboekje en er zitten geen aparte delen bij, met uitzondering van Hoe Word Ik Een Macho

Dus alleen de tijden dat ze elkaar in bed zien is HAAR tijd??
Ik heb medelijden met alle dames die ooit een relatie met jou hebben gehad.

Smoking': ik ben bezig, maar vanaaf heb ik jeuk, kom dan maar terug!

En jij, Mystina, gaat niet je excuses aanbieden, zoals hier is beschreven:

Mystina: Ben bang dat het toch verkeerd was om het hier neer te zetten aangezien jullie niet de gehele situatie weten.

Mijn excuses


Je wilt hulp en advies! Dan zou ik het hele verhaal maar eens opschrijven, als ik jou was en niet taking the easy way out!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Mystina schreef op 14-01-2007 @ 20:06 :
Ben bang dat het toch verkeerd was om het hier neer te zetten aangezien jullie niet de gehele situatie weten.
Daar heb je gelijk in. Bij dit soort topics gaat het hier vaak heel kort door de bocht.

Wat ik wel vreemd vond, was wat je in je tweede post schreef over dat je doordeweeks geen aandacht zou mogen vragen van hem en dat je hem ook niet zou kunnen smsen wanneer je dat wil. Wat is dat voor iets raars.. net alsof je 'm lastig zou vallen met een smsje.

Wat je nu echt het beste kunt doen (maar zal wel moeilijk zijn) is ervoor zorgen dat je zo min mogelijk aandacht vraagt. Laat hem maar eens denken van "shit, ik heb al zo lang niks van haar gehoord", want blijkbaar denkt hij dat te weinig.
Plan ook eens iets leuks met jouw vriendinnen op een zaterdag/zondagavond. Nu gaat hij ervan uit dat je toch altijd wel bij hem bent wanneer het hem uitkomt en is hij minder zuinig op de tijd die jullie samen hebben. Voor jou is het natuurlijk heel lastig omdat je hartstikke blij bent met die paar dagen dat je hem kunt zien, maar ik zou het toch proberen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 21:20
Crimson
Crimson is offline
ik snap haar wel, in het weekend overleggen mn vriend en ik altijd hoe en wat we gaan doen, dus. en raar dat 'ie je niet wegbrengt.

dit + alle andere topics over hem: dump 'm
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 23:49
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Mja, ik vind niet dat je je aanstelt, maar als ik de dingetjes die je de laatste tijd hier hebt neergepend goed optel... Ik denk dat je veel gelukkiger wordt als je hier stilaan een einde aan maakt.

Of het terecht is of niet: die kerel kan een stuk aan je kap zagen en zeuren, zeg. Iemand die je graag ziet hoef je niet aan afspraken te herinneren. Iemand die je graag ziet heeft niet het gevoel dat je hem opeist als je hem een smsje of een belletje geeft. En iemand die je graag ziet heeft geen tekeningetje nodig om te beseffen dat het bot is om een gezellige namiddag te verprutsen/te herorganiseren om wat aan 'nummers te werken' in plaats van het gewoon gezellig te houden zoals het is.

Echt, in jouw geval zou ik eens duchtig gaan nadenken wie je vrienden zijn, wat je van je liefje verwacht en of je op deze manier wel wil doorgaan. Fijn als je je zo zou bedenken dat je goed bezig bent, maar daar twijfel ik toch aan, hoor.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 23:55
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-01-2007 @ 22:17 :
Wat je nu echt het beste kunt doen (maar zal wel moeilijk zijn) is ervoor zorgen dat je zo min mogelijk aandacht vraagt. Laat hem maar eens denken van "shit, ik heb al zo lang niks van haar gehoord", want blijkbaar denkt hij dat te weinig.
Plan ook eens iets leuks met jouw vriendinnen op een zaterdag/zondagavond. Nu gaat hij ervan uit dat je toch altijd wel bij hem bent wanneer het hem uitkomt en is hij minder zuinig op de tijd die jullie samen hebben. Voor jou is het natuurlijk heel lastig omdat je hartstikke blij bent met die paar dagen dat je hem kunt zien, maar ik zou het toch proberen.
Ik zou dat in het geval zoals ik hier lees helemaal niet doen. Maar ik heb dan ook de pest aan mensen die 'uitvluchten' zoeken om niet met me bezig te moeten zijn. Enfin, ik vind die kerel maar een asociale hufter, en Mystina niet, dus ik zou 'm gewoon in zijn vet laten gaar koken en meer contact zoeken met leukere mensen, want dit is gewoon heel erg ongezellig en tijdsverspilling. Maar wie ben ik...
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 08:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het lijkt alsof je hier niet goed met hem over praat, misschien moet je daar als eerste mee beginnen.
Als hij niet weet dat jij je hieraan zo stoort, dan zal hij dit gedrag niet veranderen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 15-01-2007 @ 00:55 :
Ik zou dat in het geval zoals ik hier lees helemaal niet doen. Maar ik heb dan ook de pest aan mensen die 'uitvluchten' zoeken om niet met me bezig te moeten zijn. Enfin, ik vind die kerel maar een asociale hufter, en Mystina niet, dus ik zou 'm gewoon in zijn vet laten gaar koken en meer contact zoeken met leukere mensen, want dit is gewoon heel erg ongezellig en tijdsverspilling. Maar wie ben ik...
Als je doet zoals in mijn reactie kun je wel zien of het hem nog iets boeit. Het is geen uitvlucht, het is ten eerste bedoeld om te stoppen met alles van hem te accepteren en steeds precies op de momenten er te zijn die hij wil. Hij wil zijn vrije momenten en jij bent er precies op de momenten die hij voor jou heeft ingepland. Ten tweede kun je eens kijken hoe hij erop reageert. Als je wil dat hij ook eens laat merken dat hij je graag wil zien en dat hij daar moeite voor doet, werkt het beter om niet meer achter hem aan te lopen en hem te laten denken "hmm.. waar is ze nou" dan met hem erover in discussie gaan en laten merken dat jij hem zo graag vaker en langer wilt zien. (Kan op zich wel werken, maar bij deze jongen blijkbaar niet).
Reageert hij vervolgens vrij onverschillig op de verandering en blijkt hij het wel best te vinden dat ie je steeds minder ziet, dan weet je zeker dat je er maar beter mee kunt kappen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 11:04
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 14-01-2007 @ 21:06 :
Volgens mij komt dit regelrecht uit het Chauvinistische Zwijnen handboek.. en dat is een klein handboekje en er zitten geen aparte delen bij, met uitzondering van Hoe Word Ik Een Macho

Dus alleen de tijden dat ze elkaar in bed zien is HAAR tijd??
Ik heb medelijden met alle dames die ooit een relatie met jou hebben gehad.

Smoking': ik ben bezig, maar vanaaf heb ik jeuk, kom dan maar terug!

Dit is erg creatief maar het berust totaal niet op waarheid. Ze heeft zowel de nacht van vrijdag op zaterdag als van zaterdag op zondag bij hem geslapen. Dit betekent dus dat ze ook de hele zaterdag overdag samen hadden. Daarom is deze zin van jou ook totaal niet van toeapssing: "Dus alleen de tijden dat ze elkaar in bed zien is HAAR tijd?? "Als die kerel op zondag aan het einde van de middag nog even wat aan z'n nummer swil werken dan is dat toch geen misdaad?

Wat mijzelf betreft: Ik ben prima bereid tijd vrij te maken voor een meisje alleen op den duur wil ik ook even aan de slag met iets. Als ik mijn vriendin zie in het weekend vind ik dat fijn en hebben we het heel leuk maar op zondagmiddag heb ik geen zin meer om daar de hele tijd maar wat te hangen. Ik wil dan nog even iets aan mijn huis/studie/sport doen. Dat is geen teken van een totaal gebrek aan interesse in mijn vriendin maar een uitdrukking van andere interesses en bezigheden. Dit is dus ook geen macho gedrag of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 13:07
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-01-2007 @ 17:26 :
Als je hierover gaat zeuren, wordt hij niet blij, kan ik je wel vertellen. Dan voelt hij zich geclaimd vermoed ik. Ik snap dat het vervelend is, maar hij mag toch gewoon lekker met zijn vrienden afspreken?
tuurlijk mag hij gewoon lekker met zn vrienden afspreken, maar hij moet ook rekening houden met hoeveel aandacht hij aan zn vriendin schenkt en hoe zij zich voelt onder die aandachtsverdeling, of het nou terecht is of niet.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 13:12
Crimson
Crimson is offline
sowieso elkaar anderhalve week niet zien... best raar eigenlijk, of niet.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:41
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Raar in welke zin? Raar dat je elkaar 1,5wk niet ziet, of raar dat 1,5wk lang gevonden wordt?
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 22:28
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 15-01-2007 @ 12:04 :
Als ik mijn vriendin zie in het weekend vind ik dat fijn en hebben we het heel leuk maar op zondagmiddag heb ik geen zin meer om daar de hele tijd maar wat te hangen. Ik wil dan nog even iets aan mijn huis/studie/sport doen. Dat is geen teken van een totaal gebrek aan interesse in mijn vriendin maar een uitdrukking van andere interesses en bezigheden.
En wat nou als je je vriendin ALLEEN in het weekend ziet? Doordeweeks dus niet? Spreek je dan af om het hele weekend met haar te spenderen, maw je praat erover (en dit is ook een hint naar Mystina toe) of praat je niet en als 1 van je vrienden bellen is het exit vriendin?
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 15-01-2007 @ 23:28 :
En wat nou als je je vriendin ALLEEN in het weekend ziet? Doordeweeks dus niet? Spreek je dan af om het hele weekend met haar te spenderen, maw je praat erover (en dit is ook een hint naar Mystina toe) of praat je niet en als 1 van je vrienden bellen is het exit vriendin?
Ik denk dat dit inderdaad het probleem is, verschillende verwachtingen en dat niet met elkaar afspreken. Schuld ligt dus bij allebei, lijkt mij, en de oplossing is simpel: Pra - ten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:05
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Voortaan gewoon van te voren een beetje de weekendplanning doornemen. Jij verwachtte nog een hele dag samen met hem, hij niet.
Gewoon een verschil in verwachtingen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:10
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 15-01-2007 @ 16:41 :
Raar in welke zin? Raar dat je elkaar 1,5wk niet ziet, of raar dat 1,5wk lang gevonden wordt?
ik vind het raar om elkaar anderhalve week niet zien, als dat bij mij en mn vriend zo is, staat het iig al van te voren vast (bijv. vakantie oid) en balen we er beide enorm van dat we elkaar zo lang niet zien. en als we elkaar dan weer zien na anderhalve week is het feest
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:35
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Crimson schreef op 16-01-2007 @ 20:10 :
ik vind het raar om elkaar anderhalve week niet zien, als dat bij mij en mn vriend zo is, staat het iig al van te voren vast (bijv. vakantie oid) en balen we er beide enorm van dat we elkaar zo lang niet zien. en als we elkaar dan weer zien na anderhalve week is het feest
Als je een lange afstandsrelatie hebt, vind ik het niet zo raar.
Als je vlakbij elkaar woont, is het wel wat lang inderdaad.

Wat voor relatie hebben jullie, Mystina?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:44
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 16-01-2007 @ 20:35 :
Als je een lange afstandsrelatie hebt, vind ik het niet zo raar.
Als je vlakbij elkaar woont, is het wel wat lang inderdaad.

Wat voor relatie hebben jullie, Mystina?
ik heb een langeafstandsrelatie, en wij zien elkaar gewoon ieder weekend. is soms wel lastig ja, maar goed, daarvoor zet ik iig andere dingen opzij of plan ze doordeweek. heb weleens gehad dat ik het weekend echt iets anders deed, en dan zorgden we ervoor dat we elkaar nog doordeweek een keer zagen, is wel deur tot deur 2 x 2 = 4 uur reizen, maar goed

maar volgens mij woont zij niet erg dicht bij dr vriendje maar ook weer niet super ver
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:48
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
ik woon 1 uur en 20 min met de bus bij hem vandaan.
16 km.
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:51
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Mystina schreef op 16-01-2007 @ 20:48 :
ik woon 1 uur en 20 min met de bus bij hem vandaan.
16 km.
Dan kun je elkaar toch best doordeweeks zien? Ik vind het in elk geval geen grote afstand, ik fiets dat elke dag naar de uni en terug. Dus voor je vriendje moet het helemaal wel te doen zijn
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:57
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mystina schreef op 16-01-2007 @ 20:48 :
ik woon 1 uur en 20 min met de bus bij hem vandaan.
16 km.
heh rijden er geen treinen ofzo, dat gaat toch 100x sneller
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 19:59
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
nee geen treinen ik woon tussen 2 grote steden in en er is geen trein ofso

en hij is om 7 uur thuis van z'n werk, dan moet ie nog eten en is ie half 8 klaar, 9 uur ofso zou hij dan bij mij kunnen zijn, maar een half uur later ga ik richting bed.
Daarbij heeft hij dus ook die vrienden te zien...
En nog een band waar hij in zit.
En drumles
(2x per week vrienden,+uitgaan en dus oefenen/componeren op zondag af en toe)
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 20:21
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik weet niet hoor, maar als jullie allebei het zo druk hebben en niet de moeite willen nemen om wat tijd voor elkaar vrij te maken of een uurtje later te gaan slapen zodat je elkaar toch kunt zien, dan heb je misschien niet genoeg tijd of motivatie voor een relatie...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 20:22
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
Haha, we hebben t wel voor elkaar over
Mar mijn moeder vind het ook niet goed...
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 21:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mystina schreef op 16-01-2007 @ 20:59 :
nee geen treinen ik woon tussen 2 grote steden in en er is geen trein ofso

en hij is om 7 uur thuis van z'n werk, dan moet ie nog eten en is ie half 8 klaar, 9 uur ofso zou hij dan bij mij kunnen zijn, maar een half uur later ga ik richting bed.
Daarbij heeft hij dus ook die vrienden te zien...
En nog een band waar hij in zit.
En drumles
(2x per week vrienden,+uitgaan en dus oefenen/componeren op zondag af en toe)
waarom rijdt ie vanuit zn werk dan niet ff langs jou?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 21:02
Mystina
Avatar van Mystina
Mystina is offline
omdat het vanaf z'n werk toch wel heel lang is, en anders zit z'n vader alleen, en die is net gescheiden enzo..

het komt op deze manier iig beter uit.

Maar ik wil dit topic sluiten wnat probleem is zo ongeveer opgelost ^^
__________________
I see a world in anger, I see a world in pain, ech day a different story, but still the message is the same (Delain)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 21:05
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mystina schreef op 16-01-2007 @ 22:02 :
omdat het vanaf z'n werk toch wel heel lang is, en anders zit z'n vader alleen, en die is net gescheiden enzo..

het komt op deze manier iig beter uit.

Maar ik wil dit topic sluiten wnat probleem is zo ongeveer opgelost ^^
ok nouja succes er maar mee dan, maar ik zou 'm echt allang gedumpt hebben, maargoed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie combineren vriendje & beste vriend
gilmorefan
22 16-03-2005 18:40
Liefde & Relatie Vriendin van m'n vader & vriendje
Flutterbye
13 11-01-2005 18:16
Lifestyle Vrienden & Lifestyle
Apomes
56 13-09-2004 15:33
Liefde & Relatie Angst & Twijfel
Zweefvliegtuig
16 01-12-2003 17:25
Liefde & Relatie Mijn vriend & zijn vrienden..
Piccola
93 27-09-2002 19:40
Liefde & Relatie Vriendjes & Vriendinnetjes
*Novah*
2 20-09-2002 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.