Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2006, 01:51
Verwijderd
dan heb ik jullie gespot

1,5 jaar gepasseerd en alles A OKAY
Advertentie
Oud 14-07-2006, 07:20
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Aha, die keelontsteking heb ik van hem gehad. Heel fijn meneer, bedankt..

Nu duurt het weer een week langer dan gepland om hem te zien (niet heel erg, want ik zie er niet uit met mijn zweetuitslag ^_^)..

Af en toe heb ik echt even de neiging om huilend ten aarde te storten en aan god te vragen waarom er nou nooit eens iets probleemloos kan verlopen. Aan deandere kant houdt het mij of hem ook niet tegen..

Volgende week zie ik hem weer (l) En hopelijk eerder (als hij eens doortekent)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 14-07-2006, 07:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-07-2006 @ 01:28 :
@ Chloe en Briseis:
We moeten maar een clubje oprichten voor gedumpte vrouwen en dan heel veel praten over hoe slecht mannen wel niet zijn en dat het allemaal rotte klootzakken zijn en dat allemaal terwijl we grote bakken chocola naar binnen werken of ons bezatten.
En natuurlijk heel veel lol hebben en niet aan die hufters denken.

PS: *knuffels voor jullie beiden*
Ja goed idee Mannen zijn assholes En al mijn vriendinnen zijn of gaan op vakantie

En volgens mij weet ik ook niet meer hoe ik moet sjansen Dat is wat te lang geleden.

*knuffel terug*
Oud 14-07-2006, 09:34
Jones
We hebben besloten dat we elkaar met rust laten zolang zij op vakantie is en eigenlijk bevalt me dat wel. Gisteren gehoord dat m'n ex is ingeloot in Utrecht Oprecht blij voor der!
Oud 14-07-2006, 09:56
Verwijderd
Oeh, ik ga even vertellen.
Dinsdagavond had ik al een dip gehad, want ik kon mijn verhaal nergens kwijt, en had geen tijd voor mezelf, iets wat ik wel nodig heb. Gewoon, om dingen te laten bezinken. Hij had me toen al jankend zien lopen, maar heeft toen niks gedaan/gezegd, al keek hij wel bezorgd. Toen ik woensdag opstond, voelde ik al dat het die dag helemaal mis zou gaan. Ik ben de hele dag wazig geweest, net alsof er een rem stond op mijn gezond verstand en de dingen die me op waren gevallen als een gek rond rende. 'S avonds moesten we nog gaan zwemmen, maar ik had echt geen zin, echt niet. Meestal lukt het me wel om me op te pakken en evengoed te gaan, maar deze keer niet. Ik heb toen moeten huilen, en heb bij R. aangegeven dat ik het niet meer trok en dat ik graag op het kampterrein wilde blijven. N., J. en S. zouden zorgen dat mijn groep goed zou lopen en voor vervanging zorgden. Het was fijn om te merken dat ze me zo goed opvingen, ik had het niet op die manier verwacht.
Ik heb toen wat voor mezelf iets gerommeld, dingen opgeschreven, mijn broek genaaid en me uitgebreider gewassen dan ik die hele week heb gedaan. Gewoon, een beetje rommelen en toen kwam ik weer tot rust.
Ik zag hem toen staan, hij stond zich ook te wassen enzo. Omdat we toch alleen op het kampterrein waren, heb ik hem toen maar aangesproken. Waarom hij nog hier was enzo. HIj heeft toen heel eerlijk verteld waar hij mee zat en vroeg waarom ik er nog steeds zat. Ik heb toen heel eerlijk verteld waar ik mee zat, met naam en toenaam. Waar ik het meeste last van had, waren ergernissen die ik had bij collega-leiding. Maar omdat ik vind dat ik dat niet zomaar tegen iedereen kan vertellen, omdat ik dan aan het stoken ben, heb ik dat voor me gehouden. Ik heb toen alles verteld, zonder het gevoel te hebben dat ik lullig bezig was. Hij luisterde ook wel echt fijn, gaf geen mening, maar wel tips over hoe ik er misschien beter mee om zou kunnen gaan.
Op dat moment kwam er een meisje van zijn groep de tent uit, ze was er niet lekker aan geweest. Hij zou zich een ander shirt aantrekken en dan nog even mee naar het zwembad gaan, met dat meisje. Ik wilde voor mezelf nog even wat rommelen, maar ik moest toch naar de leidingtent, dus ik liep met hem mee. Bij de tent stonden we nog wat te kletsen, en in een keer had ik zo'n behoefte aan een knuffel, en toen ben ik hem maar om zjin nek gevlogen. Er zit altijd een verschil tussen knuffels en knuffels, er zijn hele vieze, kleine, voorzichtige knuffels, en hele lieve, grote en stevige knuffels. Hij gaf me een heel lieve knuffel. Hij hield me ztevig en lang vast. Heerlijk. Ik had daar op dat moment zo'n behoefte aan. Hij zei dat, als er nog iets was, ik het gewoon moest zeggen. En anders zou hij het wel aan me zien, zei hij. Die week ben ik hem nog twee keer om zijn nek gevlogen, omdat ik dat gewoon echt nodig had. Heerlijk.

En iedereen hier word gek van mijn gepraat over hem, maar ik vind hem echt heel leuk.

Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 10:37.
Oud 14-07-2006, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-07-2006 @ 17:17 :
Thanks. Ik ben zo in de war... Ik moet aan al die goede en leuke momenten terug denken.. Dat maakt het zo zwaar... En het voelt zo vreemd om na 3,5 jaar opeens weer vrijgezel te zijn. Alles is opeens zo vreemd... Wat moet ik met mijn tijd? Ik wil knuffels En seks met een andere jongen lijkt me zo eng Er gaan echt de meest vreemde dingen door me heen.. En dan voel ik me wel weer oke... en een minuut later schiet ik weer vol. Zo gaat het de hele tijd.
Pf, wat vreselijk kut. En tja, ik kan inderdaad beamen dat dit soort dingen wel over gaat, uiteindelijk. Langzaamaan wordt het steeds iets minder... Maar voor je gevoel lijkt het alsof het nooit gebeurt.
Oud 14-07-2006, 10:53
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-07-2006 @ 10:56 :
*verhaal*
Nouja, ondanks dat je je niet fijn voelde, was het misschien toch nog ergens goed voor geweest
Oud 14-07-2006, 10:55
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
__ schreef op 14-07-2006 @ 01:33 :
hehe bedankt ja en ik hoop dat je net zo'n chille verjaardag hebt gehad als ik ik ben iig om 00:20 geboren dus eh ja al best vroeg op de 12e zeg maarrrr
Hé shit, ik dacht dat ik met mn 09.50u ook best vroeg was, ben je toch
Maar idd, ik heb ook een hele toffe verjaardag gehad!

OT: jaaa morgen of overmorgennn *hyper*
Oud 14-07-2006, 11:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gisteravond lang gepraat. Was ook best nodig geloof ik, maar niets ergs uiteindelijk.

Nu een weekend naar mn moeder toe, voelt vreemd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-07-2006, 11:25
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-07-2006 @ 11:30 :
In Lucky?
jup jup onwijs gaaf
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2006, 11:30
Li
Avatar van Li
Li is offline
Eergisteren kwam hij naar me toe, wilde ik boodschappen gaan doen, nam hij me mee uit eten! Daarna lekker naar de bios geweest en daarna pakte hij een fles champagne uit mijn ijskast, waarvan ik niet eens wist dat hij hem erin had gezet
Wow, volgende dag lekker rustig wakker geworden, onbeten op bed en met tekenfilms op tv en daarna lekker samen wezen shoppen voor de vakantie. Daarna nog maar een keer uit eten geweest om echt een goed begin van de vakantie te maken (we hebben allebei net deze week vakantie gekregen).
Vanmiddag zie ik hem weer en ik ben verliefd
Oud 14-07-2006, 11:51
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ma: 'Anne, er is post voor je! Van je vriendje!'
Pa: 'Hij mist jou ook!'

ouders mogen geen kaartjes aan mij lezen!

'Sorry dat ik niet terug kan smsen! Ik mis jou stiekem ook hoor!'
Oud 14-07-2006, 11:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-07-2006 @ 17:17 :
Thanks. Ik ben zo in de war... Ik moet aan al die goede en leuke momenten terug denken.. Dat maakt het zo zwaar... En het voelt zo vreemd om na 3,5 jaar opeens weer vrijgezel te zijn. Alles is opeens zo vreemd... Wat moet ik met mijn tijd? Ik wil knuffels En seks met een andere jongen lijkt me zo eng Er gaan echt de meest vreemde dingen door me heen.. En dan voel ik me wel weer oke... en een minuut later schiet ik weer vol. Zo gaat het de hele tijd.
zoek ontzettendveel afleiding, serieus, toen ik gedumpt was leerde ik opeens heel veel nieuwe mensen kennen, ik was heel veel weg.. gewoon om maar niet na te denken
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2006, 12:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 14-07-2006 @ 11:25 :
jup jup onwijs gaaf
Offtopic: Wij wouden eerst ook gaan, maar het ging toch maar niet door
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-07-2006, 12:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-07-2006 @ 13:02 :
Offtopic: Wij wouden eerst ook gaan, maar het ging toch maar niet door
why not? je hebt wat gemist!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2006, 14:00
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Denk je dat je er overheen bent. Dat je niet meer smelt bij die goddelijk heerlijke lach.

Nou helaas, gisteravond met hem (en anderen) uitgeweest en hij was lief als altijd en toen we het huis niet in konden gingen we bij hem slapen en hij was lief want hij gaf ons kussenslopen En hij lachtte lief en ik weet ook wel dat dat voor mijn vriendin bedoeld is en dat hij bier op had, maar toch
Oud 14-07-2006, 14:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 14-07-2006 @ 12:37 :
why not? je hebt wat gemist!
Offtopic: Het was een rot-avond voor ons en het was toch nog best veel geld

Ontopic: Ha, alles fijn hier! Nog 1 weekje en dan lekker samen vakantie
Vanavond lekker met wat vriendjes en vriendinnetjes naar Pirates 2, ook errug gezellig, dat kan niet anders!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-07-2006, 14:37
Nyawa
Gisteren stond 'ie plotseling tóch voor m'n deur . Gezellige avond gehad met z'n tweetjes, en vanavond zie ik hem alweer!
Oud 14-07-2006, 14:49
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-07-2006 @ 15:21 :
Offtopic: Het was een rot-avond voor ons en het was toch nog best veel geld

Ontopic: Ha, alles fijn hier! Nog 1 weekje en dan lekker samen vakantie
Vanavond lekker met wat vriendjes en vriendinnetjes naar Pirates 2, ook errug gezellig, dat kan niet anders!
leuke film ben ik gister met mn vriend naartoe geweest (damn, film Apocalyptica... ik word verwent)

Ontopic: mijn relatie is beter dan ooit en over 2 weken zijn mn ouders lekker een week weg... ik heb nu al zin in 8 volle nachten naast hem slapen <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2006, 15:51
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
oke, ik had dus een tof plan bedacht voor vanavond en ik smste het vanmiddag naar vriendinnetje zodat ze niet al wat met iemand anders af ging spreken (het is net uit met dr vorige vriendje en ze vindt alweer een ander leuk..'en nu niet denken dat ik steeds meteen een ander eluk vind hoor!' - nee hoor, het is alleen elke keer zo :\-). Belt ze me net. Ja, ik heb vanavond al wat te doen (meteen dacht ik dus aan dat ze wel wat met hem ging doen), bladiebla.. Zegt ze dus dat hij vlak voor mij gebeld had (hoe kan hij haar bellen als ze aan het werk is? :\) of ze vanavond mee film ging kijken en dat ze dus ja had gezegd en dat ze dacht dat wij morgen wel wat af konden spreken (terwijl ze weet dat ik in de weekenden ook moet werken). Dus ik vraag of ze het niet kan om wisselen. 'Nee, dat kan ik echt niet, dat vind ik zo lullig om te doen'. Ik vind dat niet echt lullig hoor, t is vakantie, die jongen heeft toch niks beters te doen en ik zie dr haast nooit meer (oke, deze week wel meer, al wel 2 keer :\) en hem ziet ze vet vaak
'Kan je zondag niet?' Nee, dan moet ik werken en de rest van de dag heb ík al gereserveerd voor iemand anders.

ik weet wel weer genoeg.
Oud 14-07-2006, 17:09
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 14-07-2006 @ 16:51 :
oke, ik had dus een tof plan bedacht voor vanavond en ik smste het vanmiddag naar vriendinnetje zodat ze niet al wat met iemand anders af ging spreken (het is net uit met dr vorige vriendje en ze vindt alweer een ander leuk..'en nu niet denken dat ik steeds meteen een ander eluk vind hoor!' - nee hoor, het is alleen elke keer zo :\-). Belt ze me net. Ja, ik heb vanavond al wat te doen (meteen dacht ik dus aan dat ze wel wat met hem ging doen), bladiebla.. Zegt ze dus dat hij vlak voor mij gebeld had (hoe kan hij haar bellen als ze aan het werk is? :\) of ze vanavond mee film ging kijken en dat ze dus ja had gezegd en dat ze dacht dat wij morgen wel wat af konden spreken (terwijl ze weet dat ik in de weekenden ook moet werken). Dus ik vraag of ze het niet kan om wisselen. 'Nee, dat kan ik echt niet, dat vind ik zo lullig om te doen'. Ik vind dat niet echt lullig hoor, t is vakantie, die jongen heeft toch niks beters te doen en ik zie dr haast nooit meer (oke, deze week wel meer, al wel 2 keer :\) en hem ziet ze vet vaak
'Kan je zondag niet?' Nee, dan moet ik werken en de rest van de dag heb ík al gereserveerd voor iemand anders.

ik weet wel weer genoeg.
ook lullig idd *knuf*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 14-07-2006, 17:21
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
(ondanks alles) Perfect...
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 14-07-2006, 17:25
E.T.
E.T. is offline
Nog steeds kut. Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen en ik word down en moe van de hele situatie

Oud 14-07-2006, 17:30
fractuur
fractuur is offline
Heel erg tevreden met hoe het nu gaat.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 14-07-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 12-07-2006 @ 18:00 :
Dankjewel (ook @ Wolter )! Ik heb idd weer eens prachtig weer! Vorig jaar was het ook zo mooi (toen ging ik aapjes kijken in de apenheul met exvriendje )!
Apenheul

Ontopic: m'n date was geweldig. Naar Pirates 2 met 4 aantrekkelijke mannen
Oud 14-07-2006, 17:49
Verwijderd
Fijn om samen even een klein half uurtje op de bank te liggen en gewoon te knuffelen en elkaar vast te houden.
Oud 14-07-2006, 18:20
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Pff, ik vind het gewoon erg als ie wat dagen iets met vrienden en vriendinnen gaat doen. Hoe diep kan ik zinken ..? Ik mis zijn lach gewoon ( dat zal het zijn )
Oud 14-07-2006, 19:09
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh mijn god wat een schatje ik ben verliefd ik ben verliefddd

tiedelieeeeeeeeeeeee
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 14-07-2006, 19:31
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Voorlopig loopt alles op rolletjes .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 14-07-2006, 19:51
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Hij zal wel gek worden van al mn smsjes.
Oud 14-07-2006, 21:33
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik belde m en het klonkt vertrouwd om m te horen. Ook al was het daar dag en hier nacht.
Oud 14-07-2006, 21:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm... wat heb ik toch veel lieve vriendinnen en vrienden Zo lief hoe ze allemaal reageren... Dat geeft weer veel vertrouwen. Ik probeer zo min mogelijk aan hem te denken... Net heb ik hem voor het eerst ex genoemd tegen iemand en dat voelde heel vreemd
Oud 14-07-2006, 22:06
Verwijderd
hij is terug bij zijn ex.

nu ik echt verliefd was, we seks hebben gehad en al een half jaar met elkaar bezig zijn, is hij ineenst erug bij haar.

gvd
Oud 14-07-2006, 22:14
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Hij was vanavond heel even online en terwijl we aan het msnen waren was ie me ook aan het emailen Morgenochtend vertrekken ze en dan zie ik hem iig zondag *zin in*

Sorry, ik spam echt te veel, zo interessant is het niet
Oud 14-07-2006, 22:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nieuwe MSN geinstalleerd en ineens was hij online. Wtf. en hij begon tegen me te praten. Geen zin in. Hij begon natuurlijk weer over hetzelfde. Ik vroeg 'm waarom 'ie ineens zo'n intersse had. 'Nou ja, gewoon...'
Ik ben nog steeds kwaad en ik krijg de schuld dat ik hem pijn doe. 'je noemt me een leugenaar en een klootzak en dat doet zo'n pijn.' Ja whatever. En toen vroeg ik over dat grietje wat ie had afgelebberd. Hij wist van niks, tot ik woord voor woord zei wat hij had geschreven op de site van een meisje dat ik ook ken. 'Oh dat, ja dat is inderdaad gebeurd'. Oh nu weet je het ineens weer wel? Toen kreeg ik ineens een lijst van met wie hij allemaal al had gezoend. 'I better write it down so you dont have to stalk me on Myspace.'
Ik zei 'm dat 'ie een zielig karikatuur was geworden en hij zat alleen maar 'haha, keep em coming. i could make a sitcom of this.'
Mijn antwoord 'There we go again. Let me know when you've become a grown-up, ok?' en blokkeer...

godver, hij moet me maar pijn blijven doen he.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-07-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-07-2006 @ 23:28 :
Nieuwe MSN geinstalleerd en ineens was hij online. Wtf. en hij begon tegen me te praten. Geen zin in. Hij begon natuurlijk weer over hetzelfde. Ik vroeg 'm waarom 'ie ineens zo'n intersse had. 'Nou ja, gewoon...'
Ik ben nog steeds kwaad en ik krijg de schuld dat ik hem pijn doe. 'je noemt me een leugenaar en een klootzak en dat doet zo'n pijn.' Ja whatever. En toen vroeg ik over dat grietje wat ie had afgelebberd. Hij wist van niks, tot ik woord voor woord zei wat hij had geschreven op de site van een meisje dat ik ook ken. 'Oh dat, ja dat is inderdaad gebeurd'. Oh nu weet je het ineens weer wel? Toen kreeg ik ineens een lijst van met wie hij allemaal al had gezoend. 'I better write it down so you dont have to stalk me on Myspace.'
Ik zei 'm dat 'ie een zielig karikatuur was geworden en hij zat alleen maar 'haha, keep em coming. i could make a sitcom of this.'
Mijn antwoord 'There we go again. Let me know when you've become a grown-up, ok?' en blokkeer...

godver, hij moet me maar pijn blijven doen he.
je zoekt t zelf op,leest dingen op sites en dergelijke en blijft met m praten,zolang je dat blijft doen,zal het pijn blijven doen.
Oud 14-07-2006, 22:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 14-07-2006 @ 23:38 :
je zoekt t zelf op,leest dingen op sites en dergelijke en blijft met m praten,zolang je dat blijft doen,zal het pijn blijven doen.
Ik wou helemaal niet met 'm praten, had 'm geblokkeerd, en ineens praat hij tegen me aan. Ik snapte er helemaal niks van.

Ik was eerst gewoon geinteresseerd in wat hij deed, nu maakt het me alleen maar kwaad. Aan èèn kant ben ik een beetje jaloers dat hij wel verder kan en dat hij zomaar met mensen kan zoenen. Ik kan dat niet. Ik mis gewoon dat ik iemand heb, dat ik iemand kan knuffelen en zoenen.
En ik gun het hem niet dat hij dat wel doet. Ik wil niet dat hij gelukkig is. Misschien kinderachtig, maar dat is hij ook.

Dit is iets wat echt heel lang duurt voor het geheeld is. Wrs totdat ik iemand heb gevonden die laat zien dat hij wel van me houd. Echt waar, dit heeft zo'n pijn gedaan, ik heb me nog nooit in m'n leven zo slecht gevoeld als door wat hij heeft gedaan. Ik kon gewoon maandenlang niet meer functioneren. Nog steeds zit hij constant in m'n hoofd, maar dan op een manier hoe je aan iemand denkt die je een trauma heeft bezorgd. Niet goed.
En volgens mij zou het allemaal een stuk beter gaan als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben, maar dat krijg je ook niet zomaar.
*zucht*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-07-2006, 22:56
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-07-2006 @ 23:51 :

En volgens mij zou het allemaal een stuk beter gaan als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben, maar dat krijg je ook niet zomaar.
*zucht*
tklinkt mss stom, maar ik heb meer zelfvertrouwen( nog niet genoeg) gekregen door te doen alsof. Doen alsof ik zelfzeker was, eigenlijk even niet helemaal jezelf zijn ofzo en dan merkte ik dat het eigenlijk wel lukte.


OT : sjezus, hij is vreemd, en lief en ook weer niet. en wrom reageerde ik zo afwijzend terwijl ik hem wel degelijk wil?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 14-07-2006, 23:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-07-2006 @ 23:51 :
Ik wou helemaal niet met 'm praten, had 'm geblokkeerd, en ineens praat hij tegen me aan. Ik snapte er helemaal niks van.

Ik was eerst gewoon geinteresseerd in wat hij deed, nu maakt het me alleen maar kwaad. Aan èèn kant ben ik een beetje jaloers dat hij wel verder kan en dat hij zomaar met mensen kan zoenen. Ik kan dat niet. Ik mis gewoon dat ik iemand heb, dat ik iemand kan knuffelen en zoenen.
En ik gun het hem niet dat hij dat wel doet. Ik wil niet dat hij gelukkig is. Misschien kinderachtig, maar dat is hij ook.

Dit is iets wat echt heel lang duurt voor het geheeld is. Wrs totdat ik iemand heb gevonden die laat zien dat hij wel van me houd. Echt waar, dit heeft zo'n pijn gedaan, ik heb me nog nooit in m'n leven zo slecht gevoeld als door wat hij heeft gedaan. Ik kon gewoon maandenlang niet meer functioneren. Nog steeds zit hij constant in m'n hoofd, maar dan op een manier hoe je aan iemand denkt die je een trauma heeft bezorgd. Niet goed.
En volgens mij zou het allemaal een stuk beter gaan als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben, maar dat krijg je ook niet zomaar.
*zucht*
Goh, klinkt enigszins bekend.

({)
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 15-07-2006, 02:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Bleegh, heel rot gedroomd over hem, vannacht. Dan wil ik m gewoon even bellen, maar ja... dat gaat n beetje lastig. Ach, nog 6 nachtjes
__________________
Tsja
Oud 15-07-2006, 06:47
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Een week is écht te lang hoor! *verlang*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-07-2006, 07:41
Verwijderd
Gisteren met een stel vrienden bij mijn ex wat gedronken. Ik was met het OV, dus ik mocht ook eens wat drinken. De canei smaakte best, dus ik dronk aardig door en dat was goed te merken En als ik gedronken heb ben ik nog meer een flapuit, dus toen mijn zusje en ik op weg waren naar de bus (die we mistten, maargoed) kreeg ik een sms dat hij mij trouwens ontzettend irritant vond die avond. Oeps En dan sms ik maar terug dat dat dan pech voor hem is en dat ik wel bij een ander slaap zaterdag (vandaag dus), maar dat ik dan ook niets wil horen als we in de stad zijn.... En toen ben ik een beetje irritant gaan smsen, wij weer teruglopen naar zijn huis omdat we de bus hadden gemist en opgehaald zouden worden bij hem thuis en toen ging ik op de bank zitten naast hem en dan kunnen blikken al zoveel zeggen en kreeg ik een knuffel van 'm en later die avond (naja, nacht) hebben we nog gesmst (ik met een slaapdronken hoofd en flink aangeschoten) en nu is alles natuuuuurlijk weer goed Behalve dan dat ik niet kon slapen hoe moe ik ook was en rond (ik denk) half drie pas ging pitten en vanochtend vroeg al wakker werd door een mekkerend schaap dat blijkbaar honger had ofzo.

Maar gisteren was echt leuk. Lekker met een vriendin kletsen en knuffelen en giechelen en met wat drank op gaat vooral dat laatste een stuk beter. Jeetje, wat heb ik een lol gehad. En dan door de kamer schaatsen op de sokken van mijn ex (het was koud en ik had slippers aan, dus had sokken van hem aangetrokken).
Vanavond waarschijnlijk stappen, maar ik denk dat er weinig alcohol naar binnen gaat
Oud 15-07-2006, 08:09
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-07-2006 @ 23:51 :
knip
Het eerste wat ik dacht toen ik je verhaal las, is "hou je dan helemaal niet van jezelf?" Vooral omdat je zei dat iemand anders je pas weer gelukkig kan maken. Maar zo werkt dat toch niet?
Je moet toch jezelf gelukkig kunnen maken, simpelweg omdat JIJ het bent en omdat je van jezelf houdt?? Als iemand mij zooo gek kan maken in mijn hoofd dan zou ik simpelweg boos worden op mezelf omdat hij dat kan.
Hou van jezelf, zorg goed voor jezelf, doe dingen omdat ze goed voor jouw zijn. Laat negatieve figuren achterwege en zorg daar eerst maar voor. Een andere (goede) kerel zou mooi zijn, maar niet noodzakelijk, simpelweg omdat je van jezelf houdt en niet iemand anders nodig hebt omdat duidelijk te maken.

ok, ik weet niet waarom, maar dit moest ik even zeggen, al klinkt misschien nog zo zweverig...

OT: GOED!

Laatst gewijzigd op 15-07-2006 om 08:17.
Oud 15-07-2006, 08:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 15-07-2006 @ 08:09 :
Het eerste wat ik dacht toen ik je verhaal las, is "hou je dan helemaal niet van jezelf?" Vooral omdat je zei dat iemand anders je pas weer gelukkig kan maken. Maar zo werkt dat toch niet?
Je moet toch jezelf gelukkig kunnen maken, simpelweg omdat JIJ het bent en omdat je van jezelf houdt?? Als iemand mij zooo gek kan maken in mijn hoofd dan zou ik simpelweg boos worden op mezelf omdat hij dat kan.
Hou van jezelf, zorg goed voor jezelf, doe dingen omdat ze goed voor jouw zijn. Laat negatieve figuren achterwege en zorg daar eerst maar voor. Een andere (goede) kerel zou mooi zijn, maar niet noodzakelijk, simpelweg omdat je van jezelf houdt en niet iemand anders nodig hebt omdat duidelijk te maken.

ok, ik weet niet waarom, maar dit moest ik even zeggen, al klinkt misschien nog zo zweverig...

OT: GOED!
En daardoor moet ik meteen denken aan:
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.
Ik hou van mij wordt nooit gezegd.
Maar ik hou van mij ga ik toch zingen.
Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt.

Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen.
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan.
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen.
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan.

Ik blijf bij mij en niet voor even.
Ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd.
Ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven.
Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt.

Ik hou van jou zeg ik soms ook wel.
Ik hou van jou schat en ik meen het echt.
Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel.
Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht.

Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander.
Want ik ben verreweg de leukste die ik ken.
Ik hoef mezelf zonodig ook voor mij niet te veranderen.
Ik blijf bij mij mezelf, gewoon zoals ik ben.

Want ik hou van jou betekent meestal.
Schat hier heb je mijn problemen los maar op.
Leef in een hel en verwacht van jou de hemel.
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op.

Want houwen van een ander.
Dat heb jij alleen maar nodig.
Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf.
Hou van jou joh, maak de ander overbodig.
Ware liefde, geloof me, begint altijd bij jezelf.

Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander.
Maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht.
Want wie van zichzelf houdt.
Die geeft pas echt iets kostbaars.
Als-ie ik hou van je tegen een ander zegt.


__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-07-2006, 09:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
^^ Harrie Jekkers. Ow yeah!

Briljant nummer
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-07-2006, 09:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-07-2006 @ 23:51 :
Ik wou helemaal niet met 'm praten, had 'm geblokkeerd, en ineens praat hij tegen me aan. Ik snapte er helemaal niks van.

Ik was eerst gewoon geinteresseerd in wat hij deed, nu maakt het me alleen maar kwaad. Aan èèn kant ben ik een beetje jaloers dat hij wel verder kan en dat hij zomaar met mensen kan zoenen. Ik kan dat niet. Ik mis gewoon dat ik iemand heb, dat ik iemand kan knuffelen en zoenen.
En ik gun het hem niet dat hij dat wel doet. Ik wil niet dat hij gelukkig is. Misschien kinderachtig, maar dat is hij ook.

Dit is iets wat echt heel lang duurt voor het geheeld is. Wrs totdat ik iemand heb gevonden die laat zien dat hij wel van me houd. Echt waar, dit heeft zo'n pijn gedaan, ik heb me nog nooit in m'n leven zo slecht gevoeld als door wat hij heeft gedaan. Ik kon gewoon maandenlang niet meer functioneren. Nog steeds zit hij constant in m'n hoofd, maar dan op een manier hoe je aan iemand denkt die je een trauma heeft bezorgd. Niet goed.
En volgens mij zou het allemaal een stuk beter gaan als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben, maar dat krijg je ook niet zomaar.
*zucht*
ik ken het gevoel wat je nu bechrijft, ik schijn op de verkeerde jongens te vallen (behalve mn huidige vriend dan) want ik heb gewoon al 4 ex-en gehad die vreemdgingen, waarvan 3 voor mijn neus... en op 1 was ik echt heel erg gek... en toen ben ik ook een tijd gewoon niet normaal geweest zeg maar... toen ben ik het spelletje terug gaan spelen (ja kinderachtig ik weet het) door zoveel mogelijk jongens te verleiden en ze dan lekker te laten stikken... maar goed... daar groei je overheen...

ik kan maar 1 ding zeggen: hij is het gewoon niet waard... laat hem lekker in zn oertollige speeksel stikken
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 15-07-2006, 09:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-07-2006 @ 09:33 :
En daardoor moet ik meteen denken aan:
Ik hou van mij hoor je nooit zingen.
Ik hou van mij wordt nooit gezegd.
Maar ik hou van mij ga ik toch zingen.
Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt.


Samen knuffelen in bed is fijn
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.