Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2006, 09:48
Verwijderd
Zou om 8 uur opstaan, maar werd 10.30. Voel me niet lekker, maar ook weer niet echt ziek .

En de studentmail ed doet het weer niet, dus tentamenuitslagen; vergeet het maar....

*Wil voor de rest van de dag in bed kruipen*

Maargoed, nu maar aankleden en ontbijten en naar de decaan
Advertentie
Oud 20-11-2006, 12:38
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ja joepie, nu heb ik er ook nog eens uitslag op mijn gezicht en nek bij. Vannacht ook weer moeten overgeven . Achja, ik had er gister ook nooit mee door moeten gaan, echt niet slim.. Ik twijfelde gewoon of het daar wel van kwam nouja, het is nu in ieder geval wel erg duidelijk, heb zo'n beetje alle bijwerkingen die vaak voorkomen bij die pil..
Oud 20-11-2006, 13:17
Verwijderd
OMFG, we zijn gewoon door naar de finale van Brabo- en Limboland! (Clash of the Coverbands) \ooo/

Woot! Onverwacht maar zo fuckin' gaaf. En fuck het college, die achterlijke treinen zijn zo laat dat ik toch te laat was geweest dus nou ben ik weer thuis, haha.
Oud 20-11-2006, 13:34
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Sidhe, gefeliciteeeerd <3

Vanmorgen weer een hele tijd in de sportschool actief geweest <3 1 uur cardio en daarna krachttrainingstoestanden. Ben nu weer een maand goed bezig wat sporten betreft


Verder baal ik er een beetje van dat ik het niet voor elkaar krijg een tussenbeoordeling te plannen... Of de docent, of de loopbaanbegeleider of stagecoordinator of m'n werkbegeleider of ikzelf kan niet Jepp waarom moeten er ook altijd zoveel bij aanwezig zijn
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 20-11-2006, 13:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Tralalala, mijn leraressen Engels en Frans zijn er morgen niet, dat betekent twee presentaties minder.

En oh echt hoor. <3

En oh echt hoor meneer de conrector, u moet eventjes heeeel erg uw best gaan doen overmorgen want ik ga niet nog tweeënhalf jaar hier blijven. Ècht niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-11-2006, 13:56
Nyawa
Er zit iets niet goed. Ik kan niet aanwijzen wat, ik kan het niet benoemen, maar het is er wel. Niet het ziek zijn, niet de stress, niet vrijdagavond, niet gister, niet de opstapeling van die dingen, maar iets anders. Vaagheid.
Oud 20-11-2006, 14:08
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgenmiddag crisisgesprek.

En toch nog twijfel ik.. paar daagjes Paaz zou zoveel rust brengen.. maar.. studie dan en werk dan en.. *zucht* ziekmelden maar dan?

Op momenten als deze kom ik erachter wat voor dubbelleven ik eigenijk leid.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-11-2006, 14:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-11-2006 @ 08:34 :
Mijn rokje is korter dan mijn jas. <3
Foto!

Vanmorgen mijn sleutels, alarmpas en kortingspas in gaan leveren, ik had toch wel bijna tranen in mijn ogen toen ik de winkel uit liep. Ik voelde me toch gewoon volwaardig lid van het team, iets wat ik bij ander werk nog nooit gehad heb. En mijn fm vond het ook wel jammer dat ik weg ging, die kon mijn flexibiliteit erg op prijs stellen.
En nu op zoek naar ander werk, hoop dat het wat wordt.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 20-11-2006, 14:31
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Ik ben blij, want ik hou gewoon mijn uren met werken en ik rijd op maandag en vrijdag mee met een vriendin van mij, dus dat is gezellig!

En verder gaat het allemaal wel zijn gangetje, ik verdien genoeg geld om leuke dingen te doen en ik voel me over het algemeen gelukkig, ik doe lekker waar ik zin in heb, want dat kan als je vrijgezel bent en daar geniet ik echt van. Maar toch spookt hij nog wel door mijn hoofd, alleen weet ik zelf niet goed of dat is omdat ik hem echt mis of omdat hij zolang een deel van mijn leven was en ik nog moet wennen aan het feit dat ik nu weer alleen ben en hij vrij is om te doen wat hij wil.
Maar het beinvloed mijn humeur verder niet echt, dus als dat het ergste is.
Oud 20-11-2006, 15:01
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Niets te doen -> verveling -> luiheid -> verveling.

Ik wou dat ik meer huiswerk had, dan voelde ik me misschien niet zo leeg. En ja, morgen. Morgen is zowel leuk, om een zeer klein iets. En verder hoop ik dat die kutdokters het niet verkloten. Anders ga ik een half jaar lang iedereen schoppen die dokter is .
Oud 20-11-2006, 15:15
Verwijderd
Veel te veel stress, terwijl het objectief gezien niet nodig is .

Nu maar even wat voorbereiden voor morgen, daarna zie ik wel weer verder.
Oud 20-11-2006, 15:25
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-11-2006 @ 15:16 :
Foto!

Jas. <3


Rokje.

En ja in die onderste foto is heel erg geknipt want hij is verder echt lelijk. (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-11-2006, 15:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het Zwarte Pieten gisteren was leuk, alleen mijn thuiskomst weer wat minder. En vandaag op mijn stage heb ik de leerlingen een verhaal over sint of piet laten schrijven. Dat was de eerste keer dat ze dat deden, en de juf wist niet of het een goed idee was, maar uiteindelijk was ze helemaal enthousiast en vond ze het geweldig! En dat is weer mooi voor mijn beoordeling, hopelijk .
Ik ben wel benieuwd naar vanavond-laat...
Oud 20-11-2006, 15:49
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Tijdje minder actief geweest op het forum. Sinds donderdag voelde ik me ineens heel goed, weer positief en optimistisch. Schoenen gekocht, schoolwerk gedaan. Werken ging supergoed, theater ging supergoed, nog met L. afgesproken en dat was ook heel erg leuk. Gistermiddag raakte ik ineens in paniek, voelde me slecht, moe en kon niets meer hebben. Na een huilbui van een halfuur besloten niet naar de theatervoorstelling te gaan, en thuis te blijven. Gisteren dus de hele dag op bed gelegen, wel lekker uitgerust. Vandaag ook nog thuisgebleven van school, en beetje orde op zaken stellen. Kamer opgeruimt, zometeen nog even stofzuigen e.d. en huiswerk gemaakt. Zo nog even lekker douchen en niksen en dan kan ik er morgen hopelijk weer uitgerust tegenaan. Maar waarom heb ik dan nog steeds zo'n onbestemd down-gevoel? Ongesteldheid. Tijd voor bankzitten, chocoladeletters eten en mtv kijken.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-11-2006, 15:55
laura
Avatar van laura
laura is offline
I hate to say I told you so...
__________________
..ja..
Oud 20-11-2006, 17:10
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Ik ben zo bang..
Waarom ziet niemand het?
Waarom word ik niet met rust gelaten?
Waarom helpen ze me niet..??
__________________
leave me met rust
Oud 20-11-2006, 17:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-11-2006, 17:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-11-2006 @ 16:25 :
[afbeelding]
Jas. <3

[afbeelding]
Rokje.

En ja in die onderste foto is heel erg geknipt want hij is verder echt lelijk. (a)
Jouw jas lijkt een beetje op mijn jas. H&M?
Oud 20-11-2006, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 20-11-2006 @ 16:25 :
[afbeelding]
Jas. <3

[afbeelding]
Rokje.

En ja in die onderste foto is heel erg geknipt want hij is verder echt lelijk. (a)
Dat rokje heb ik ook gepast, maar ik leek er heel bleek in

Ik heb een jurkje gekocht, maar ik durf het niet aan
Oud 20-11-2006, 18:05
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-11-2006 @ 16:25 :
[afbeelding]
Jas. <3

[afbeelding]
Rokje.

En ja in die onderste foto is heel erg geknipt want hij is verder echt lelijk. (a)
Ooh, je limo en veel te dunne benen .

Ontopic: ik heb twee heel veel te fijne cds geleend. En ongelofelijk veel zin in morgen maar dat mag niet.
Oud 20-11-2006, 18:12
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik hou niet van kiezen. Ik kan niet kiezen. Beide keuzes hebben voor- en nadelen.
Morgen maar eens met mijn profielmentor overleggen.
En ik wil de dierenarts bellen, vragen of ik een keertje mag meelopen in de praktijk. Maar ik durf niet. Ik hou niet van bellen. Niet alleen naar vreemden, ik heb het ook als ik een vriendin aan de telefoon heb.
Morgen. Morgen ga ik bellen. Of misschien woensdag. Niet denken, gewoon doen. En niet te lang uitstellen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 20-11-2006, 18:22
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Jeuj, ik ben goed in mensen op afstand houden







Zo goed dat ik niet meer anders kan
Oud 20-11-2006, 18:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Mentalgraffiti schreef op 20-11-2006 @ 19:22 :
Jeuj, ik ben goed in mensen op afstand houden







Zo goed dat ik niet meer anders kan
herkenning
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-11-2006, 18:36
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Ik voel me echt alleen.. en zielig..
__________________
leave me met rust
Oud 20-11-2006, 18:48
laura
Avatar van laura
laura is offline
eigen stomme schuld nu ben je hem kwijt
__________________
..ja..
Oud 20-11-2006, 18:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik weet niet meer wat ik moet doen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-11-2006, 18:57
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Steeds meer opmerkingen.. Hele weekend ging van"wat ben je dun" "je moet brood eten" "je weegt nog geen 50 kilo" wel dus
En volgende maand kerst.. Altijd enorm fijn en gezellig gevonden, maar goed, dat eten. Etentje, buffet, brunch, gourmetten en nog een keer etentje. Pff.. En ik wil het zo graag gewoon gezellig hebben, zoals het vroeger was.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 20-11-2006, 19:01
Verwijderd
Nog steeds in de het-lukt-toch-niet-dus-ik-doe-maar-helemaal-niks stemming

En nog steeds geen zekerheid
Oud 20-11-2006, 19:16
Verwijderd
kutkutkut ik wou dat ik iets kon doen ..
Oud 20-11-2006, 19:29
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik was al bijna weer vergeten hoe het er aan toe kon gaan in een klas, nou nu weet ik het weer.
Ze hebben over me geroddelt. En ik kan nog bijna niet geloven dat ik de roddeltante in kwestie zelf op gebeld heb om opheldering te vragen. Er kwam een kutsmoes uit. Stomwijf!
Als ik het optimmistische bekijk: ik weet nu eindelijk aan wie ik wel en niet wat heb in de klas. De schijnheiligheid is wel weg want ik heb ze perfect door. En gelukkig kan ik met de rest van de klas prima opschieten, alleen die 3 zijn dus onuitstaanbaar!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 20-11-2006, 20:05
Verwijderd
Citaat:
de lekkerste schreef op 20-11-2006 @ 19:36 :
Ik voel me echt alleen.. en zielig..
*Knuffel* Kom op meid! Laat je er niet onder krijgen. Je kunt alles wat je maar wil aan, met net een beetje steun in de rug heb je genoeg. Kop op!


Ot: Ik begin daadwerkelijk een beetje vertrouwen in dit weekend. Komt wel goed. En waarom is hij ineens zo interessant als hij niet meer geïnteresseerd in me is? Hard to get spelen werkt blijkbaar wel. Kut. Mja. Komt allemaal goed. En hij heeft trouwens wel heel goede adviezen, heeft goed in de gaten hoe ik in elkaar zit. En hij kent me niet eens.
Oud 20-11-2006, 20:26
Verwijderd
Roosje, chick


En ja, als je niet wil praten kun je dat ook gewoon zeggen. *facepalm* Pfrt.

Huiswerk uitstellen de gekste.
Oud 20-11-2006, 20:45
Yientje
Yientje is offline
" Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.. Zo vrolijk was ik nooit.."

Word er vrolijk van..
__________________
Evrything is Gonna be Oké
Oud 20-11-2006, 20:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en het is weer zover
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-11-2006, 20:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 20-11-2006 @ 21:26 :
Roosje, chick
En ja het is inderdaad een H&M-jas maar hij is zwartwitgeruit en dat zie je niet zo goed geloof ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-11-2006, 21:15
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
OMG..
oh, help.. iemand?
Oud 20-11-2006, 21:28
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 20-11-2006 @ 22:15 :
OMG..
oh, help.. iemand?
wat is er meis?

msn? (zie spoiler)

Spoiler
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-11-2006, 21:34
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Eigenlijk gaat het gewoon een beetje kut. Maar goed. Tanden op elkaar en gaan met die banaan.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 20-11-2006, 21:48
Verwijderd
<3

Ik zit op 30.000 woorden met NaNo, na drie dagen elke dag gemiddeld 4000 woorden te hebben geschreven. Woah, maar wat voelt dat goed. Het gaat me nog wel lukken, ik kan de hele wereld aan.
Oud 20-11-2006, 21:54
Verwijderd
Bahbah.

Kutzooi. Nou gaat het weer ineens slecht. :/

*zelfhaatbui*

Laatst gewijzigd op 20-11-2006 om 22:04.
Oud 20-11-2006, 22:02
Verwijderd
Oke, het gaat niet goed met me, eigenlijk al heel lang niet. Ik blijf maar vluchten in andere dingen om mijn problemen daar vervolgens op af te schuiven en het vooral niet aan mij te laten liggen. Of dat is niet helemaal de juiste bewoording, ik wil niet toegeven dat mijn problemen ín mij zitten, laat mij maar lekker de rest van de wereld er de schuld van geven.

Maar eigenlijk gaat het zo niet langer. Ik wordt leger, droeviger, verstop me in andere dingen en heb daardoor absoluut geen energie meer om de dingen te doen die er eingelijk toe doen. En hoe meer ik me verstop in andere dingen hoe vervelender ik me ga voelen en hoe meer problemen daar weer uit voort vloeien.

Ik weet dat ik het op moet gaan lossen, dat ik er aan moet werken maar ik weet niet waar ik moet beginnen en of ik uberhaupt al mijn dingen wel onder ogen wil/durf te komen.
Oud 20-11-2006, 22:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben weer op mijn plekkie.. tis nog onrustig
en ik heb zoooo geen zin
ik ben moe en voel me kut
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-11-2006, 22:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en ik ga em volspammen.. want dat mag ik niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-11-2006, 22:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik reed net door de regen naar de trein werd ik bijna geschept door een auto die naar rechts afboog
hallo! ik heb EN mijn fietslicht aan EN ik rij op een doorgaande weg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-11-2006, 22:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vol
*knuffels gooit*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.