Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 14:03
Psycho-test
Psycho-test is offline


Hallo, ik ben Guido, leider van een groep van Vlaamse en Nederlandse psychologen achter de Knip.

Deze site geeft jou volledig gratis een - vaak provocerende - beschrijving van jouw temperament, dit is het deel van jouw persoonlijkheid dat constant blijft over de jaren heen.

Sinds begin mei hebben reeds meer dan 120.000 mensen deze gratis test via het Internet afgelegd, en wij zijn nog steeds bezig deze test te verbeteren.

Het spannende en leuke aan deze test is ondermeer dat er een gok gedaan wordt naar jouw uiterlijk en lichamelijkheid !

We doen bij deze een nieuwe oproep aan zoveel mogelijk proefpersonen om deze test eens uit te proberen, zodat wij de nieuwe versie statistisch kunnen valideren.

Dank bij voorbaat voor de medewerking !


Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 18:06.
Advertentie
Oud 26-02-2005, 14:16
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik ben dan wel geen forumbaas meer op Psychologie, maar toch:
dit is reclame, en dus niet toegestaan...
__________________
Drie.
Oud 26-02-2005, 14:23
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Puh, stomme test
"Ben gemiddeld en evenwichtig"
__________________
yeah
Oud 26-02-2005, 14:24
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Hier is al een keer een topic over geweest.
Oud 26-02-2005, 14:28
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
ik wil best nog een keer onderbouwen waarom deze test je reinste onzin is, maar dat heb ik al meer dan eens gedaan en daar ben jij toen niet op ingegaan. Verder is het reclame, voor de derde keer ofzo. Bij deze stem ik voor een ban.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 26-02-2005, 14:31
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 26-02-2005 @ 15:28 :
ik wil best nog een keer onderbouwen waarom deze test je reinste onzin is, maar dat heb ik al meer dan eens gedaan en daar ben jij toen niet op ingegaan. Verder is het reclame, voor de derde keer ofzo. Bij deze stem ik voor een ban.
Ik ook
Oud 26-02-2005, 14:32
DreamyTheater
Citaat:
Sketch schreef op 26-02-2005 @ 15:31 :
Ik ook
en ik ook... ik hou niet van herhaling...
Oud 26-02-2005, 15:35
Verwijderd
Ik vind de uitkomst van de test een hele redelijke beschrijving van mijn persoon.
Oud 26-02-2005, 16:05
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Psycho-test schreef op 26-02-2005 @ 15:03 :


Hallo, ik ben Guido, leider van een groep van Vlaamse en Nederlandse psychologen achter de Psycho-test.net.
Hallo, Guido,
Mag ik je er bij deze op wijzen dat reclame op dit forum, in wat voor vorm dan ook, niet is toegestaan, en dat het mij, en waarschijnlijk ook anderen, gruwelijk de strot uitkomt dat je je hier blijkbaar niet aan wenst te houden? Met andere woorden: kappen met die flauwekul.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 16:08.
Oud 26-02-2005, 16:30
Freestyler*
Freestyler* is offline
die test was lomp
al eens eerder op het forum gestaan jah
__________________
I love dr Phil :D
Oud 26-02-2005, 16:37
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 26-02-2005 @ 16:35 :
Ik vind de uitkomst van de test een hele redelijke beschrijving van mijn persoon.
Een hoogleraar aan de RuG, vakgroep psychologie vertelde ooit het volgende.

Aan een grote groep (zeg, zo´n 300 man) van eerstejaars studenten was een vragenlijst met slechts enkele persoonlijkheidsvragen uitgedeeld. De week daarop kwam het resultaat terug en dat werd bij het college uitgedeeld. Nadat iedereen zijn resultaat terug had werd er gevraagd wie de beschrijving vond `kloppen´. Meer dan 90% van de aanwezigen stak zijn hand op. Toen vertelde de docent dat iedereen dezelfde beschrijving had gekregen. De beschrijving was geschreven in bewoordingen als: ´Je bent een doorzetter, maar als het te zwaar wordt geef soms ook wel op'.

Moraal van dit verhaal: als je je persoonsbeschrijving maar genoeg in algemene vaagheden verhult dan kan iederéén er wel iets in vinden.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 26-02-2005, 16:41
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Sketch schreef op 26-02-2005 @ 15:24 :
Hier is al een keer een topic over geweest.
Oud 26-02-2005, 16:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 26-02-2005 @ 17:37 :
Een hoogleraar aan de RuG, vakgroep psychologie vertelde ooit het volgende.

Aan een grote groep (zeg, zo´n 300 man) van eerstejaars studenten was een vragenlijst met slechts enkele persoonlijkheidsvragen uitgedeeld. De week daarop kwam het resultaat terug en dat werd bij het college uitgedeeld. Nadat iedereen zijn resultaat terug had werd er gevraagd wie de beschrijving vond `kloppen´. Meer dan 90% van de aanwezigen stak zijn hand op. Toen vertelde de docent dat iedereen dezelfde beschrijving had gekregen. De beschrijving was geschreven in bewoordingen als: ´Je bent een doorzetter, maar als het te zwaar wordt geef soms ook wel op'.

Moraal van dit verhaal: als je je persoonsbeschrijving maar genoeg in algemene vaagheden verhult dan kan iederéén er wel iets in vinden.
Geniaal .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-02-2005, 17:30
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 26-02-2005 @ 17:37 :
Een hoogleraar aan de RuG, vakgroep psychologie vertelde ooit het volgende.

Aan een grote groep (zeg, zo´n 300 man) van eerstejaars studenten was een vragenlijst met slechts enkele persoonlijkheidsvragen uitgedeeld. De week daarop kwam het resultaat terug en dat werd bij het college uitgedeeld. Nadat iedereen zijn resultaat terug had werd er gevraagd wie de beschrijving vond `kloppen´. Meer dan 90% van de aanwezigen stak zijn hand op. Toen vertelde de docent dat iedereen dezelfde beschrijving had gekregen. De beschrijving was geschreven in bewoordingen als: ´Je bent een doorzetter, maar als het te zwaar wordt geef soms ook wel op'.

Moraal van dit verhaal: als je je persoonsbeschrijving maar genoeg in algemene vaagheden verhult dan kan iederéén er wel iets in vinden.
lol Geweldig verhaal. Tja, zoiets klopt nu eenmaal voor iedereen he
__________________
Reina de la Calle
Oud 26-02-2005, 17:44
Verwijderd
Stop toch een smet spammen van deze stomme test. Ik heb 'm 3 keer gedaan en 3 keer werd me in andere woorden verteld wat ik zelf had ingevuld.
Oud 26-02-2005, 17:51
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Die forumbazen moeten eens wat vaker op M&M kijken.
Oud 26-02-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 26-02-2005 @ 17:05 :
Hallo, Guido,
Mag ik je er bij deze op wijzen dat reclame op dit forum, in wat voor vorm dan ook, niet is toegestaan. Met andere woorden: kappen met die flauwekul.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.