Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2004, 20:55
Honeylips
Honeylips is offline
hmm oke hoe moet ik dit nu weer uitleggen
ik heb vriendjes en vriendinnetjes gehad maar ben maar op 1 iemand echt helemaal hoteldebotel verliefd geweest, dat was een jaar geleden. het lijkt wel of er iets in mij is dat het tegenhoudt ofzo iets dat niet echt wil ofzo toch is het niet zo dat ik moeite heb met liefde geven en krijgen, het is gewoon zo dat ik nooit die ene tegenkom waar ik kriebels van in mijn buik krijg. Herkennen mensen dit?

En dan wil ik graag een antwoord met meer dan alleen een ja Waar denk je dat het bij jou aan ligt e.d.
__________________
Laat mij maar dromen

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 21:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2004, 21:00
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 21:01
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Jupz, maar ben dan ook nog maar 16
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 22:34
Verwijderd
ik heb ook vriendjes gehad maar ben ook nog nooit echt verliefd geweest, ik denk ook dat het komt doordat ik het niet toe laat omdat ik dan kwetsbaar ben. een andere reden zou ik niet weten. dus ik herken je verhaal heel goed.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 22:54
@Moon
@Moon is offline
Ik heb hetzelfde als jou. Ik ben ook maar op 1 iemand echt heel erg verliefd geweest. Alleen de laatste tijd heb ik wel vaak te maken dat ik eerst een jongen heel erg leuk vind maar dat ik dan na een tijdje zoiets heb van 'mwa, zo leuk is ie weer ook niet'. Hoe het komt weet ik eigenlijk niet. t zou ook best kunnen zijn dat ik wat kritisch ben. Bv. hij is altijd zo slordig of komt altijd te laat waar ik zo'n hekel aan heb. Of waar ik nu mee zit: hij is zo klein. Als ik hakken aan heb ben ik langer dan hem. Daar zit ik nu mee in mn maag. Hij is verder wel een leuke jongen maar aan de andere kant ik houd eigenlijk niet van kleine jongens.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 08:53
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb het niet echt. maar ik denk dat je maar gewoon moet wachten op iemand die het helemaal is voor jou. je bent in ieder geval een keer verliefd geweest, je bent niet helemaal hopeloos . nee hoor, er zijn wel meer mensen die dat hebben. op de zoekfuncties vindt je ook een hoop mensen die nog nooit verliefd geweest zijn.

succes ermee!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Echt verliefd zijn
Verwijderd
4 04-01-2017 21:55
Liefde & Relatie Echt verliefd
DomoBig
20 29-10-2005 14:23
Liefde & Relatie nog nooit echt verliefd geweest
Euryalo
20 23-08-2005 19:02
Liefde & Relatie Verliefd zijn op iemand die je......
~some1-nice~
32 26-10-2004 09:15
Liefde & Relatie Verliefd zijn
20marianne12
11 27-11-2002 18:56
Liefde & Relatie Nooit echt verliefd zijn?
Verwijderd
18 26-06-2002 18:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.