Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2012, 14:37
xwebelieve
xwebelieve is offline
Hee,

Ik heb een vriendje nu en ik had het vorige week met hem uitgemaakt maar we hebben weer (S), daarvoor hebben we ook al 4x gehad ;$
Zijn ouders wilden het niet en verboden het hem nog eens met mij te nemen, nu hebben we weer maar zij weten dat niet.
Maar al een hele lange tijd vind ik een andere jongen ook leuk ;$ ik heb geen idee wie ik leuker vind eigenlijk,
maar ik denk dat ik die andere jongen leuker vind, ik heb nu weer een week met S. maar ik vind die andere jongen eigenlijk leuker,
ik kan het niet maken om het nu alweer uit te maken en elke x als ik het uitmaak dan krijg ik weer spijt, ik kan hem niet loslaten zeg maar..

Die andere jongen gaat na de vakantie naar een andere school, want hij gaat zakken ook woont hij op ongeveer 15 km afstand van mij, dat is een aardig eindje fietsen want we zijn 14. Hij was/is mijn beste vriend en ook een vriend van S. Eerder toen ik met S had was hij ook al op mij, hij ging toen met mij flirten, ookal ben ik de vriendin van een van zijn beste vrienden. Ik deed uiteindelijk mee met het flirten en werd ook verliefd op hem, ik had het toen uitgemaakt met S. en ik had toen bijna met die andere jongen (T). Later vroeg T aan S of het goed was als hij mij verkering vroeg, toen antwoordde S met : jahoor, ik ben klaar met haar. Alleen toen begon S weer met mij te flirten, lief te doen en hij vroeg me verkering waarop ik zei ja. Ik had toen dus met S en er volgde een lange ruzie tussen mij en T. uiteindelijk kwam dat weer goed en we praatten gewoon vriendschappelijk maar uiteindelijk begon het weer opnieuw, ik had met S en T begon weer met mij te flirten terwijl hij wist dat ik met zijn beste vriend had. Uiteindelijk ging het uit omdat ik door ruzies thuis last had van depressie en dood wilde, ik deed gemeen tegen S en loog ook tegen hem, ik voelde me een ***** en maakte het met hem uit omdat hij beter af zou zijn zonder mij. Een paar dagen daarna had ik het hem uitgelegt dat ik dood wilde enz, en hij wilde naar de mentor gaan maar ik heb het uit zijn hoofd gepraat. Uiteindelijk wilde hij me een kans geven en ik zou voor hem veranderen en niet meer gemeen tegen hem doen.

Nu hebben we dus weer, maar ik doe alweer gemeen tegen hem.. ik praatte 15 uur achter elkaar met T en we hebben ook 2x met elkaar gecamt (geen vieze dingen denken haha) gewoon praten met elkaar en lol hebben. Hij zat telkens zo achter de pc; -_- en als ik wat zo ging hij heel lief glimlachen. Ook flirtte hij onder het cammen zo van 'lieve lach' 'je bent speciaal' etc. Maar T weet dit keer niet dat ik met S heb maar ook al wist hij dat wel zou t hem nog niks boeien. Maar ik besteeds heel veel aandacht en T en helemaal niet aan mijn vriendje. Eeerst stuurde ik en T allemaal flirt dingen naar elkaar via ping en als we gingen slapen 'slaaplekker xxxxx (k) :*' enzo. Maar sinds gister is het verandert. T doet heel droog en als hij gaat zegt hij 'doei x' of soms 'doei xx' ik heb hem gevraagt wat er aan de hand was en hij zegt dat er niks aan de hand is. Het was toen avond dus ik dacht misschien is hij gewoon moe maar nu is het nog steeds hetzelfde. Ik snap er niks van en eigenlijk zit ik hier veel meer mee dan hoe ik tegen mijn vriendje doe. Ook als ik met hem zoen voel ik niks, volgensmij vind ik hem helemaal niet meer leuk maar als hij praat over een ander meisje word ik toch wel jaloers. Ben ik nu een *****? Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2012, 14:42
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh jeetje wat een verhaal.

Nou, ten eerste denk ik dat je het sowieso uit moet maken met S, want het heeft geen nut om bij hem te blijven als je helemaal niets meer voor hem voelt en eigenlijk iemand anders leuk vindt. Dat is niet fijn voor jou, maar ook niet eerlijk tegenover S. Je voelt je toch ook al schuldig over je gedrag? Volgens mij is eerlijk zijn het best.

Daarna zou je eventueel even kunnen kijken hoe het precies zit tussen jou en T. Misschien doet hij wel kortaf omdat hij erachter is gekomen dat je (weer) met S hebt?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 14:52
xwebelieve
xwebelieve is offline
daar dacht ik ook al aan,
maar ik heb al zovaak met S gehad en mijn moeder, zus en ook hijzelf en een meisje die er ook van weet zouden me dan haten. Ookal doet dat meisje dat al want volgensmij is zij verliefd op hem, ze heeft ook tussen ons lopen stoken enzo dus misschien heeft zij het tegen T gezegt want T begint ook steeds over S maar als ik vraag wat er is zegt hij dat er niks is enzo. ;S
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:00
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, maar meisje, je moet toch geen verkering hebben voor andere mensen? Het gaat om jouw gevoelens en wat jij wilt. Niet om wat andere mensen ervan vinden.. Het is toch niet leuk om een vriendje te hebben voor wie je niets voelt? En denk je eens in hoe S zich zou voelen als hij erachter komt dat zijn vriendin hem helemaal niet leuk vindt.. Dat is niet wat je wilt toch?

Of je daarna iets met T krijgt of niet.. dat staat hier helemaal los van.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:08
xwebelieve
xwebelieve is offline
ja je hebt gelijk,
maar ik heb me echt gedragen als een bitch door dat te doen achter zijn rug om hij weet wel dat ik heel veel aandacht aan T besteed en dat we lange gesprekken hebben enzo, en skypen. maar S doet als het uit is altijd heel anders en als ik het nu uitmaak ben ik hem kwijt voor altijd als vriend, en hij weet alles van mij ik heb ook hele erge ruzie thuis en denk/dacht soms aan zm en dat weet hij allemaal, ook heb ik weinig vrienden en hij en Sevval een vriendin van mij zijn de enige die er voor me zijn en alles van me weten.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 18:02
Verwijderd
Niet zo egoïstisch doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 12:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
uitmaken met S, tijdje rust nemen, even over S heenkomen. Dan kun je altijd nog gewoon contact houden met T en kijken hoe dat verder gaat. Maar verlos S uit zijn lijden en maak het uit.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 13:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Maak het uit met S. Je vindt hem niet eens leuk meer en ik vermoed dat zijn zus en moeder en andere mensen die ervan weten geen grotere hekel aan je krijgen als je bij hem weggaat en deze keer voorgoed. Het is gewoon niet eerlijk tegen hem om hem steeds maar terug te nemen, en je moet jezelf ook wel meer dan een week de tijd geven om een beetje over hem heen te komen, het is niet meer dan normaal denk ik dat je soms even spijt hebt van je beslissing om het uit te maken maar daar kom je ook wel overheen. Zeker als jullie het al vier keer hebben uitgemaakt, dan heb je zelf toch ook wel door dat er iets niet goed zit? Je wordt alleen jaloers omdat je wel graag zijn onverdeelde aandacht wil, dat betekend niet dat je hém nou zo leuk vindt.
Je bent nu voor de 5e keer een relatie aangegaan met die S en je vindt hem nog steeds niet leuk, daarbij ben je veertien. Ik zou zeggen, kan je niet gewoon even een tijdje zonder jongens (en met een tijdje bedoel ik iets van een jaar ofzo, geen maand, maar echt gewoon zo lang als je nodig hebt), omgaan met goede vriendinnen, van je depressie afkomen en jezelf een beetje leuk gaan vinden in plaats van proberen uit te vogelen met welke jongen je wil gaan rommelen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op de beste vriend van mijn vriendje
vibi
5 21-12-2014 18:39
Liefde & Relatie Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?!
Linniee
12 12-06-2014 19:42
Liefde & Relatie Hoe heb je je vriend/vriendin leren kennen?
Verwijderd
107 07-07-2005 12:06
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie Mijn brief aan haar.
Chiel Vermerg
36 05-09-2002 17:03
Liefde & Relatie Vakantie....
starslayer
7 21-07-2002 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.