Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2004, 16:19
SmuRpHeT
Avatar van SmuRpHeT
SmuRpHeT is offline
Ik heb een vaste relatie, deze heb ik nu al 2 jaar, het gaat de laatste tijd wat minder en dat ligt vooral aan mij.
Ik ga namelijk vreemd met een meid van mijn werk terwijl ik niks voor haar voel.
De seks tussen mij en mijn vriendin werdt steeds minder.
En de verleiding van de meid op mijn werk werd zo groot dat ik net na ruzie met mijn vriendin met haar de koffer in ben gegaan.
Erg fout om eerlijk te zijn, maar ik kan het niet meer terugdraaien.
Het probleem nu dan is dat de seks zoveel malen beter was dan met mijn huidige vriendin dat het niet bij 1 keer bleef.

Ik voel niks voor haar en voor mijn vriendin voel ik veel.
Alleen de seks met haar is ongelooflijk en verslavend, maar ik wil dit van mijn af zetten.

De vraag is hoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2004, 16:21
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
SmuRpHeT schreef op 24-06-2004 @ 17:19 :
Ik heb een vaste relatie, deze heb ik nu al 2 jaar, het gaat de laatste tijd wat minder en dat ligt vooral aan mij.
Ik ga namelijk vreemd met een meid van mijn werk terwijl ik niks voor haar voel.
De seks tussen mij en mijn vriendin werdt steeds minder.
En de verleiding van de meid op mijn werk werd zo groot dat ik net na ruzie met mijn vriendin met haar de koffer in ben gegaan.
Erg fout om eerlijk te zijn, maar ik kan het niet meer terugdraaien.
Het probleem nu dan is dat de seks zoveel malen beter was dan met mijn huidige vriendin dat het niet bij 1 keer bleef.

Ik voel niks voor haar en voor mijn vriendin voel ik veel.
Alleen de seks met haar is ongelooflijk en verslavend, maar ik wil dit van mijn af zetten.

De vraag is hoe?
kuisheidsgordel... maar eerlijker is het om het uit te maken met je vriendin
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:22
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 24-06-2004 @ 17:21 :
kuisheidsgordel... maar eerlijker is het om het uit te maken met je vriendin
Of het gewoon heel eerlijk te vertellen.
Dan pakt zij zelf haar koffers wel.
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:25
SmuRpHeT
Avatar van SmuRpHeT
SmuRpHeT is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 24-06-2004 @ 17:21 :
kuisheidsgordel... maar eerlijker is het om het uit te maken met je vriendin
er komt ook nog bij dat zij bijhoorlijk deppri is geweest, en dat zo een situatie als dit dat nog best kan verhogen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:26
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
SmuRpHeT schreef op 24-06-2004 @ 17:25 :
er komt ook nog bij dat zij bijhoorlijk deppri is geweest, en dat zo een situatie als dit dat nog best kan verhogen.
gast ga ff fietsen... zeker met linda uit je klas ?? of van je werk wat is het nou met je lulverhalen ??
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Lekker dan zo'n vriend. Het blijkt maar weer hoeveel je van je vriendin houdt...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:29
SmuRpHeT
Avatar van SmuRpHeT
SmuRpHeT is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 24-06-2004 @ 17:26 :
gast ga ff fietsen... zeker met linda uit je klas ?? of van je werk wat is het nou met je lulverhalen ??
dat op seksualtiteit heb ik daar gepost om andere met dat briljante verhaal een plezier te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:30
SmuRpHeT
Avatar van SmuRpHeT
SmuRpHeT is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 24-06-2004 @ 17:29 :
Lekker dan zo'n vriend. Het blijkt maar weer hoeveel je van je vriendin houdt...
ja ik voel me ook bijhoorlijk kut hierdoor, daarvoor vraag ik ook advies.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
SmuRpHeT schreef op 24-06-2004 @ 17:30 :
ja ik voel me ook bijhoorlijk kut hierdoor, daarvoor vraag ik ook advies.
En terecht. Hoe denk je dat je vriendin zich zal voelen?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:47
SmuRpHeT
Avatar van SmuRpHeT
SmuRpHeT is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 24-06-2004 @ 17:36 :
En terecht. Hoe denk je dat je vriendin zich zal voelen?
geen idee maar ik wil gewoon het beste voor hen en voor mij.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:58
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Vreemdgaan, omdat de seks veel beter is met een ander wijf van je werk, dat is triest.
Advies: Maak het uit met je vriendin en biecht haar alles op.

*hoopt dat ze je kapot schiet*
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 17:00
SmuRpHeT
Avatar van SmuRpHeT
SmuRpHeT is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 24-06-2004 @ 17:58 :
Vreemdgaan, omdat de seks veel beter is met een ander wijf van je werk, dat is triest.
Advies: Maak het uit met je vriendin en biecht haar alles op.

*hoopt dat ze je kapot schiet*
ja dat lijkt me opzich ook wel het beste.
Ik ga het morgen doen.

Bedankt voor al jullie adviezen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 17:06
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Hmmmm wel erg zielig hoor...Maar ik denk dat het komt omdat je al 2 jaar een ''vaste'' relatie hebt met je vriendin die je nu erg veel pijn moet gaan doen...en je hebt laten gaat bij die collega, dat je nu DENKT dat alles beter is bij die collega van je omdat dat allemaal nieuw is en is natuurlijk veel spannender...en van je vriendin heb je vast al ieder plekje verkend...ik wil jou gruweldaad hier helemaal nie mee goedpraten, maar wil je duidelijk maken dat dit ook maar tijdelijk is met dat meisje van je werk!!!Dus flik het hierna niet nog eens!!!!

DIT IS NOU DUS EGT:
__________________
''Je bent zo lief en maar 1.5 meter lang'' Thnx Muppie
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 18:01
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Dit vind ik ook maar triest.. bah..
advies kunnen we jou toch niet geven hoor.. buiten dat je het haar moet vertellen, wat je al veel langer had moeten doen vind ik..
verslavende seks bij een ander.., vraag aan je vriendin of je met die ander gewoon een seksrelatie mag aangaan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 18:49
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
SmuRpHeT schreef op 24-06-2004 @ 17:25 :
er komt ook nog bij dat zij bijhoorlijk deppri is geweest, en dat zo een situatie als dit dat nog best kan verhogen.
Volgens mij wordt ze depri door jou, laat haar gaan, ze verdient beter...
__________________
Goed zoeken...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:08
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ja, kijk jij hebt er niet veel aan als mensen gaan beamen hoe zielig het wel niet is voor je vriendin. Natuurlijk is het zielig, maar deze jongen vraagt advies wat hij moet doen.

Het meest logische is natuurlijk het vertellen aan haar. Maar zeggen velen al hier, dan pakt ze haar koffers. Dat hoeft niet perse. Er bestaat ook nog zoiets als vergeven. Als je 2 jaar een relatie hebt, tjsah ligt puur aan hoe ze is.

Maar kijk ik bedoel. Je gaat vreemd met iemand van je werk NATUURLIJK lekt dat uit! Wat je eerst moet doen is het aan je vriendin vertellen en vooral duidelijk vertellen dat je nix voor haar voelt, maar wel heel veel voor haar (je vriendin).

Kijk en dan de reden erachter, pff pijnlijk. het lijkt me heel erg als ze van je moet horen dat de sex niet bevredigend is:-/ of ze dit trekt vraag ik me ernstig af. Maar misschien kun je het haar proberen uit te leggen. Dat het door die ruzie gebeurd is en dat je daarna niet echt meer de verleiding kon weerstaan. Misschien vind zij jullie sexleven ook wel saai? Weet jij veel....

Ik zou zeggen, praten praten praten praten
en kijken wat er te redden valt......
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:10
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 24-06-2004 @ 19:49 :
Volgens mij wordt ze depri door jou, laat haar gaan, ze verdient beter...
offtopic: waar slaat dit nou weer op, mensen kunnen heel erg depressief zijn, zonder dat dit meteen aan de partner te wijten is. Een partner kan daarbij juist een grote steun zijn. Echter kun je door depressiviteit wel minder zin in sex e.d. hebben....en is het dus eerder een goede prestatie van de partner als diegene bij hem/haar blijft.

Laten we t maar niet over vreemdgaan hebben, want dat is natuurlijk
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:16
Verwijderd
Als ik jou was ([schijnheiligmodus]niet dat ik vreemd zou gaan natuurlijk[/schijnheiligmodus])zou ik het uitmaken met je vriendin met behulp van een slappe smoes. Verzin iets met persoonlijke problemen, ofzo.

Wat niet weet, wat niet deert.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2004, 19:33
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
ten eerste.. triest! .. en ten 2e je houd niet van haar anders blijf je maar niet doorgaan met het vreemdgaan zet er dan eens een punt agter.. (BETER LAAT DAN NOOIT)`.. maarja en nog iets ,je vriendin is egt niet gek ,die vermoed ook heus wel dat je vreemdgaat.. damn jij bent en idioot
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 24-06-2004 @ 17:22 :
Of het gewoon heel eerlijk te vertellen.
Dan pakt zij zelf haar koffers wel.
idd
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:57
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
SmuRpHeT schreef op 24-06-2004 @ 17:25 :
er komt ook nog bij dat zij bijhoorlijk deppri is geweest, en dat zo een situatie als dit dat nog best kan verhogen.
sjit.. dan heb je vast oko wel dor dat meteen eerlijk vertellen de beste oplossing is? dit is misschien het laatste wat ze zou willen, en dr viren gaat vreemd EN hij zegt het nieteens!
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 16:21
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Lilything schreef op 24-06-2004 @ 20:10 :
offtopic: waar slaat dit nou weer op, mensen kunnen heel erg depressief zijn, zonder dat dit meteen aan de partner te wijten is. Een partner kan daarbij juist een grote steun zijn. Echter kun je door depressiviteit wel minder zin in sex e.d. hebben....en is het dus eerder een goede prestatie van de partner als diegene bij hem/haar blijft.

Laten we t maar niet over vreemdgaan hebben, want dat is natuurlijk
Het was niet serieus bedoeld, natuurlijk kan ze door andere dingen depressief zijn, ik maakte gewoon een lullige opmerking.
Overigens heb ik geen spijt van mijn lullige opmerking
__________________
Goed zoeken...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 19:15
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Tja het gras is bij de buren altijd groener. Is het al uit ? Zo niet, zet dan eens even op een rijtje wat je eigenlijk hebt met je vriendin, wat je bind, en wat je hebt met die collega.

Kicken hoor, stiekem een ander naaien, maar zoals je zelf al aangeeft, althans zo komt het op me over, zou je liever weer een goeie (seksuele) relatie met je eigen vriendin hebben.

Dus, neem je relatie es kritisch onder de loep, kijk wat je hebt, kijk wat je mist, kijk of er wat aan te doen is en maak er dan werk van.


offtopic : Besluit je verder te gaan en begint juffrouw collega dan te miepen dat ze alles zal doorlullen als je niet voor haar kiest, ontken dan alles, zorg dat je geen sporen achterlaat
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 20:52
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
maak het uit en vertel haar niet waarom, als je weet dat ze dan helemaal depressief wordt..zeg dan dat de liefde over is, want volgens mij lieg je dan nog niet eens..

en verder...: shame on you
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
ThugL!fe schreef op 24-06-2004 @ 20:33 :
ten eerste.. triest! .. en ten 2e je houd niet van haar anders blijf je maar niet doorgaan met het vreemdgaan
Nah, dat is bullshit. Vreemdgaan is een natuurlijke impuls die iedere man heeft - immers, iedere man wil zo veel mogelijk neuken. Het enige wat hem tegenhoudt is niet de liefde voor zijn partner, maar eerder respect, wat aangeleerd is.

Vreemdgaan heeft niets te maken met liefde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2004, 00:17
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-06-2004 @ 00:39 :
Nah, dat is bullshit. Vreemdgaan is een natuurlijke impuls die iedere man heeft - immers, iedere man wil zo veel mogelijk neuken. Het enige wat hem tegenhoudt is niet de liefde voor zijn partner, maar eerder respect, wat aangeleerd is.

Vreemdgaan heeft niets te maken met liefde.


Dat is bullshit. Het is generaliseren wat jij doet. En trouwens, als jij van je partner houdt, hoef je toch niet met een ander te seksen? Of wel dan?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 02:53
Daevrem
Daevrem is offline
De TS kan in alvast chemische casteratie aanraden. Zou ik serieus doen als ik jou was.

De mens is van nature niet monogaam, zowel de man als de vrouw wil zo graag mogelijk zo veel mogelijk vreemdgaan.

Nu heb ik hier een beetje een raar beeld van, ik ga geen liefdes(lees: seksrelaties) aan met vrouwen(dus eigenlijk alle mensen aangezien ik gewoon hetro ben).

Nu is monogaamheid misschien wel aangeleerd. Maar als je in deze maatschappij een relatie aangaat met iemand van het tegenovergestelde geslacht dan is het meestal de bedoeling dat je van elkaar houdt. Nu lijken veel, en vooral jonge, mensen hier eigenlijk geen idee meer van te hebben. Ze willen seks met iemand, gaan dan een liefdesrelatie simuleren omdat ze denken dat dat hoort en moet. Gewoon een paringsritueel dus. Mijn advies voor die mensen, doe niet zo hypocriet. Doe niet alsof je van iemand houd omdat je denkt dat je ook een vriend/vriendin wilt(omdat iedereen dat heeft) of omdat je seks wil. Maak jezelf geen illusies.


Voor de mensen die een liefdesrelatie met elkaar aangaan omdat ze het leven samen willen delen, en daarbij danwel wel of geen seks met elkaar hebben, je kunt van elkaar best accepteren dat je niet monogaam bent of wil zijn. Als je van elkaar houd dan is het alleen belangrijk dat je elkaar kunt vertrouwen, met wie je seks hebt is dan totaal niet belangrijk. Maak dan gewoon afspraken.

Of je doet het gewoon op de oude manier, je hebt alleen seks met die ene persoon waar je van houd. Ook best. Als je je daaraan houd heb je ook geen probleem.

Je moet alleen doorhebben dat seks mannen en vrouwen tegen elkaar op zet. Mannen en vrouwen hebben elkaar dan wel nodig om seks te hebben, toch is het iets dat zorgt voor de kloof tussen mannen en vrouwen, het drijft ze uit elkaar. Je kunt zelfs spreken van een genderoorlog die in onze genen geprogrammeerd zit. Geen probleem als je als een dier leeft maar als je als een mens leeft en je wilt liefde, of respect zoals Mephostophilis het lijkt te noemen, dan moet je gewoon je genetische impulsen negeren zodat je geen 'oorlog' gaan voeren tegen mensen van het tegenovergestelde geslacht waarvan je eigenlijk houd.

De beste vriendschap denkbaar(familie uitgezonderd, die delen genen en delen dus belang) is die tussen een lesbische vrouw en een homoseksuele man. Geen competitie of oppositie.

Ik heb me lang verbaasd over de invloed van seksalitiet op het gedrag tussen mannen en vrouwen. Ik snapte er niets van. Ik snapte al helemaal niet waarom andere mensen het wel leken te snappen. Ze vertoonden immers dat soort gedrag.

Pas later kwam ik er achter dat die mensen er eigenlijk ook helemaal niets van snapten en gewoon maar wat dom aanprutsten, ze hebben vaak geen idee waar ze mee bezig zijn. Ik had nooit gedacht dat de conclusie zo schokkend zou zijn.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 10:48
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 28-06-2004 @ 01:17 :
Dat is bullshit. Het is generaliseren wat jij doet. En trouwens, als jij van je partner houdt, hoef je toch niet met een ander te seksen? Of wel dan?
Ik ben nog nooit vreemdgegaan en zal dat, voor zover ik dat kan plannen, nooit doen. Echter, dat komt niet doordat ik niet met zo veel mogelijk vrouwen wil neuken, maar omdat ik respect heb voor een eventuele partner.

Ik generaliseer inderdaad, maar als het opgaat voor 95% van de mannen die niet maagd zijn vind ik dat geoorloofd.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 10:58
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Bij mij is het respect als ik niet meer van haar houdt, want dan ga ik niet vreemd maar maak ik het uit voordat ik met iemand anders wat begin.

Bij mij is het liefde als ik nog steeds van haar houdt, dan wil ik niet vreemdgaan omdat ik weet hoeveel verdriet het haar zal doen en dus mij ook. Daarnaast komt het niet eens bij me op.

Naar mijn mening geldt het niet voor 95%, maar misschien denken zij wel allemaal net zo krom als jij.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 11:09
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-06-2004 @ 20:16 :
Als ik jou was ([schijnheiligmodus]niet dat ik vreemd zou gaan natuurlijk[/schijnheiligmodus])zou ik het uitmaken met je vriendin met behulp van een slappe smoes. Verzin iets met persoonlijke problemen, ofzo.

Wat niet weet, wat niet deert.
Er zijn inderdaad situaties (volgens mij zoals deze) waarin het beter voor haar (en ook voor jezelf) is als je niet de waarheid zegt als je het uitmaakt....


Naja, verder vind ik vreemdgaan triest, maargoed...
(een met digitracker)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 11:21
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
je liegt je vriendin voor en je neukt met een ander.
hoezo maakte je het niet uit?
je bent egoistisch bezig. jij voelt niks voor die ander, dus dan neuk je haar maar terwijl je een vriendin hebt.
zeg t tegen je vriendin, die zal het wel uitmaken denk.
maar toon iig karakter, dit lijkt nergens op!
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 16:25
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 28-06-2004 @ 03:53 :
Als je van elkaar houd dan is het alleen belangrijk dat je elkaar kunt vertrouwen, met wie je seks hebt is dan totaal niet belangrijk. Maak dan gewoon afspraken.
dit vind ik dus echt onzin.. seks deel je juist met degene waar je van houdt
ik zou nooit een relatie willen met iemand waarvan ik weet dattie op woensdagavond naar iemand anders gaat, omdat we dat zo hebben afgesproken.
dat heeft niks met liefde te maken vind ik
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
siegjeuh schreef op 28-06-2004 @ 17:25 :
dit vind ik dus echt onzin.. seks deel je juist met degene waar je van houdt
ik zou nooit een relatie willen met iemand waarvan ik weet dattie op woensdagavond naar iemand anders gaat, omdat we dat zo hebben afgesproken.
dat heeft niks met liefde te maken vind ik
Mannen (behalve de schijnheiligen of maagden) denken hier dus anders over. Seks heeft voor een man namelijk niet direct iets met liefde te maken, ook al kan seks wel leuker worden als je het doet met iemand waar je liefde voor voelt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:04
fractuur
fractuur is offline
Opbiechten en je koffers pakken. En anders doet je vriendin dat wel, denk ik.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:17
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
siegjeuh schreef op 28-06-2004 @ 17:25 :
dit vind ik dus echt onzin.. seks deel je juist met degene waar je van houdt
ik zou nooit een relatie willen met iemand waarvan ik weet dattie op woensdagavond naar iemand anders gaat, omdat we dat zo hebben afgesproken.
dat heeft niks met liefde te maken vind ik
Zo denk ik er ook over. Maar heel veel mensen niet. Zeker de mensen die totaan niet monogaam kunnen leven. En dan gaat het zowel over mannen als vrouwen. Maar ik val dan ook tussen de 'schijnheiligen en maagden'. Als ik advies moet geven aan mensen die niet monogaam kunnen leven dan ga je niet zeggen 'probeer het maar gewoon en anders ga je maar gewoon vreemd' want dan gaan hun seksleven ook nog eens ten koste van hun liefdesleven.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :)
tony1357
5 26-01-2014 19:14
Verhalen & Gedichten Sterven onder de zon.
ExpoRules
9 26-04-2011 14:11
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #112
sicilion
500 30-09-2010 10:05
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #107
Changshan
500 15-03-2010 16:25
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.