Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2008, 14:06
Charlene
Charlene is offline
Hey iedereen

Ik moet voor school een SWOT analyse maken over Chocomel Hot. Maar ik heb zelf helemaal geen ervaring mee met dit product. Daarom heb ik een aantal vragen over dit product en hopelijk kunnen jullie het mij helpen:

- Is het zo dat de cuphouders niet op elke senseo type past?
- Snijden jullie de pads open om dat kleine beetje chocomel er uit te krijgen?
- Zijn er nog andere ongemakken bij het gebruik van dit product?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2008, 15:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik neem aan dat je ook positieve punten moet noemen, dus daar zou ik hier dan ook meteen maar naar vragen.

Overigens geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 17:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Strengths: makkelijk en snel te bereiden.

Weaknesses: je moet het cupje echt goed op de padhouder drukken omdat het anders niet open gaat en je meer water dan chocomel hebt; je moet een speciale padhouder kopen en en die is apart verkrijgbaar; de smaak vind ik tegenvallen, een pak nutricia chocomel is lekkerder.

Opportunities: het zou handig zijn wanneer de verpakkingen anders gemaakt worden zodat ze gemakkelijk leeglopen.

Threaths: Senseo Hot Choco is net zoiets, maar dan met zachte verpakkingen die dus makkelijker in gebruik zijn (overigens ook met een andere speciale padhouder).
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Strengths: makkelijk en snel te bereiden.

Weaknesses: je moet het cupje echt goed op de padhouder drukken omdat het anders niet open gaat en je meer water dan chocomel hebt; je moet een speciale padhouder kopen en en die is apart verkrijgbaar; de smaak vind ik tegenvallen, een pak nutricia chocomel is lekkerder.