Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2008, 14:06
Charlene
Charlene is offline
Hey iedereen

Ik moet voor school een SWOT analyse maken over Chocomel Hot. Maar ik heb zelf helemaal geen ervaring mee met dit product. Daarom heb ik een aantal vragen over dit product en hopelijk kunnen jullie het mij helpen:

- Is het zo dat de cuphouders niet op elke senseo type past?
- Snijden jullie de pads open om dat kleine beetje chocomel er uit te krijgen?
- Zijn er nog andere ongemakken bij het gebruik van dit product?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2008, 15:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik neem aan dat je ook positieve punten moet noemen, dus daar zou ik hier dan ook meteen maar naar vragen.

Overigens geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 17:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Strengths: makkelijk en snel te bereiden.

Weaknesses: je moet het cupje echt goed op de padhouder drukken omdat het anders niet open gaat en je meer water dan chocomel hebt; je moet een speciale padhouder kopen en en die is apart verkrijgbaar; de smaak vind ik tegenvallen, een pak nutricia chocomel is lekkerder.

Opportunities: het zou handig zijn wanneer de verpakkingen anders gemaakt worden zodat ze gemakkelijk leeglopen.

Threaths: Senseo Hot Choco is net zoiets, maar dan met zachte verpakkingen die dus makkelijker in gebruik zijn (overigens ook met een andere speciale padhouder).
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Strengths: makkelijk en snel te bereiden.

Weaknesses: je moet het cupje echt goed op de padhouder drukken omdat het anders niet open gaat en je meer water dan chocomel hebt; je moet een speciale padhouder kopen en en die is apart verkrijgbaar; de smaak vind ik tegenvallen, een pak nutricia chocomel is lekkerder.

Opportunities: het zou handig zijn wanneer de verpakkingen anders gemaakt worden zodat ze gemakkelijk leeglopen.

Threaths: Senseo Hot Choco is net zoiets, maar dan met zachte verpakkingen die dus makkelijker in gebruik zijn (overigens ook met een andere speciale padhouder).
Dit precies ja. En het valt me ook enorm tegen dat er veel chocomel achter blijft in het cupje, om het zo maar te zeggen.
Prijs/kwaliteit verhouding, mwah, ik ben er niet kapot van
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 11:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Is dat gewoon chocomel voor in je senseo?
Dat heb ik laatst een keer geprobeerd. Ik vond het inderdaad waterig, maar ik heb niet opgelet of ergens chocomel achterbleef en of het cupje kapot was ofzoiets. Ik dacht dat alles vanzelf zou gaan.

- Alles pastte vanzelf in de Senseo
- Nee
- Niet gemerkt
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 17:20
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Waterig
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 17:32
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik vond het niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 12:57
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Ik begrijp de meerwaarde ook niet. Waarom chocomel met water maken als je gewoon chocomel in de magnetron kan zetten?
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 17:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik begrijp de meerwaarde ook niet. Waarom chocomel met water maken als je gewoon chocomel in de magnetron kan zetten?
+ daarvoor de hoofdprijs vragen.
Ik vind ze persoonlijk belachelijk duur voor een paar pads waarmee je waterige, niet smakelijke warme chocomel kan maken.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Strengths: makkelijk en snel te bereiden.

Weaknesses: je moet het cupje echt goed op de padhouder drukken omdat het anders niet open gaat en je meer water dan chocomel hebt; je moet een speciale padhouder kopen en en die is apart verkrijgbaar; de smaak vind ik tegenvallen, een pak nutricia chocomel is lekkerder.

Opportunities: het zou handig zijn wanneer de verpakkingen anders gemaakt worden zodat ze gemakkelijk leeglopen.

Threaths: Senseo Hot Choco is net zoiets, maar dan met zachte verpakkingen die dus makkelijker in gebruik zijn (overigens ook met een andere speciale padhouder).
Ja, die echte pakken Chocomel van Nutricia zijn veel lekkerder en stukken goedkoper. De smaak van van zo'n 'Senseo-chocomelletje' valt echt vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:33
PV
PV is offline
je hebt verschillende he, die van senseo en die van chocomel. ze smaken ook anders, die van senseo zijn wel lekkerder.
oh kimzzz zei dat ook al
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Die van Senseo is ook chocokoffie, toch? Die van Chocomel is echt bedoeld als... chocomel. Die chocokoffie is idd wel lekker
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:07
Verwijderd
Van Senseo hebben ze ook Hot Choco, die wordt denk ik bedoeld... Die smaakt best prima, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 17:14
PV
PV is offline
ik bedoel Hot Choco idd, als het zo heet, zonder koffie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 17:24
Verwijderd
vies, ook nadat je de senseo 2 keer hebt laten lopen met alleen water blijf je de koffie proeven
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 23:40
Verwijderd
Citaat:
vies, ook nadat je de senseo 2 keer hebt laten lopen met alleen water blijf je de koffie proeven
Nou dat ligt niet aan je Senseo, hoor.

In onze Senseo wordt bijna geen koffie uit gezet en toch smaken die extrcaten van de choco-pads heel erg smerig.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 12:43
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
De chocomel hot is lekker, die paarse voor in de senseo toch? je moet inderdaad een andere patch gebruiken ofzo en daarna apparaat goed door laten lopen. Het cupje is zacht waardoor het er goed doorheen stroomt.

die cupjes van de nutricia (dus totaal ander merk dan waar de swot analyse over dient te gaan) werken niet goed. Er blijft choco in dat harde cupje hangen en de choco zelf is waterig.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.