Oud 22-02-2014, 07:24
Tim OJ
Tim OJ is offline
Hoi allemaal, dit is een topic waar je je enge (waargebeurde) verhalen kunt posten of bovennatuurlijke en paranormale. Gelukkig heb ik zelf niet zo vaak dat soort verhalen, maar wat ik heel vreemd vond, is dat mijn nichtje een keer een tekening had gemaakt voor de urn op het kerkhof bij mijn overleden opa, en het blad was best vol. De volgende dag kwamen we kijken, en toen zagen we dat het blaadje helemaal leeg was! En het had niet geregend ofzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2014, 18:36
Verwijderd
En hadden jullie 'm toen ook opgeraapt, om de andere kant te bekijken?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2014, 21:11
Tim OJ
Tim OJ is offline
Citaat:
En hadden jullie 'm toen ook opgeraapt, om de andere kant te bekijken?
Ja, we hadden alles bekeken, het was heel vreemd....maar tegelijkertijd ook wel mooi, want mijn oma en ik dachten wel dat hij die tekening had meegenomen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2014, 23:08
justindjaggo
justindjaggo is offline
Een erg mooi verhaal & apart! Ikzelf heb enge dingen meegemaakt, ik ben pas 13 en heb meegemaakt wat je je niet voor kunt stellen. Ik ben ongeveer 3 jaar geleden verhuisd naar dit huis en sinds dien heb ik alleen maar slechte cijfers, nachtmerries over de doden rondom ons, zoals mijn overleden opa altijd tegen mij praat. Ik ben ook eens een zwarte schaduw met een hoge hoed in mijn dromen tegengekomen. er gebeuren allerlei dingen in huis die onbeschrijfelijk zijn. Dingen verdwijnen en duiken op op de raarste plaatsen, zoals mijn horloge die ligt normaal op tafel, die heb ik gister dus gevonden op de gang boven. Ik heb ook eens gehad dat ik tv zat te kijken op mijn slaapkamer, en dat ik in mijn ooghoek iets zwarts met een hoge hoed vanaf de badkamer mijn moeders kamer in zag rennen. Erg eng :$ wil verhuizen, maar ze zeggen dat zoiets aan je vast blijft zitten...

Groetjes justin
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 21:18
Tim OJ
Tim OJ is offline
Citaat:
Een erg mooi verhaal & apart! Ikzelf heb enge dingen meegemaakt, ik ben pas 13 en heb meegemaakt wat je je niet voor kunt stellen. Ik ben ongeveer 3 jaar geleden verhuisd naar dit huis en sinds dien heb ik alleen maar slechte cijfers, nachtmerries over de doden rondom ons, zoals mijn overleden opa altijd tegen mij praat. Ik ben ook eens een zwarte schaduw met een hoge hoed in mijn dromen tegengekomen. er gebeuren allerlei dingen in huis die onbeschrijfelijk zijn. Dingen verdwijnen en duiken op op de raarste plaatsen, zoals mijn horloge die ligt normaal op tafel, die heb ik gister dus gevonden op de gang boven. Ik heb ook eens gehad dat ik tv zat te kijken op mijn slaapkamer, en dat ik in mijn ooghoek iets zwarts met een hoge hoed vanaf de badkamer mijn moeders kamer in zag rennen. Erg eng :$ wil verhuizen, maar ze zeggen dat zoiets aan je vast blijft zitten...

Groetjes justin
Wow, jou verhaal ook! Best apart en vreemd en eng, ik kan me voorstellen dat je je nu niet prettig voelt thuis, misschien kun je je huis reinigen ofzoiets of een medium? Ik zelf weet niet echt of het werkt maar heb er wel eens van gehoord....maar het lijkt me supereng als je dingen ziet lopen in je huis, en dat spullen opeens ergens anders liggen....ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik geloof wel een beetje in het bovennatuurlijke..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten