Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2016, 18:41
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Hoi.
Advertentie
Oud 06-03-2016, 18:42
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 502

Gebruikersnaam Berichten
Korreltjezout 60
Enilorac 51
Daantje_0705 38
deadlock 35
Kikaa* 33
Miekepieke 32
Haubenmeise 27
spawn again 27
Macrador 25
Elin3 25
WolterB 19
Miekje* 16
nthn3d 16
Durian 15
Axel11 14
fizzle-fluffy 13
luci2 10
bloodyb 8
-Marleen 7
aumgn 5
Yne 4
Abby. 3
df 3
Mr Soija 3
Woyt 3
Vlerkje 2
Loezzel 2
ßuerp 2
Penolopepop 2
Miss.Jazz. 1
flyaway 1
Oud 06-03-2016, 18:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kom je bij me afwassen, Axel?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 18:44
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Kom je bij me afwassen, Axel?
Ehhh, als ik ooit bij je kom eten, wil ik wel helpen afwassen; verder kan ik niet gaan
Oud 06-03-2016, 18:45
Verwijderd
Wanneer zou topic 2000 komen?
Oud 06-03-2016, 18:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wanneer zou topic 2000 komen?
In het jaar 2074.
Oud 06-03-2016, 18:46
Verwijderd
Citaat:
In het jaar 2074.
Oh dat maak ik niet meer mee
Oud 06-03-2016, 18:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ehhh, als ik ooit bij je kom eten, wil ik wel helpen afwassen; verder kan ik niet gaan
Dat vind ik wel een legitieme deal
Gisteravond kwam er voor het eerst iemand mee-eten die niet hielp afwassen. Maar dat had waarschijnlijk er ook mee te maken dat we allebei heel moe waren, en toen nog even een film van 2,5 uur gingen kijken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 18:47
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oh dat maak ik niet meer mee
Jawel joh
Oud 06-03-2016, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Jawel joh
Nee man, mijn lichaam is nu al half dood.
Oud 06-03-2016, 18:47
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat vind ik wel een legitieme deal
Gisteravond kwam er voor het eerst iemand mee-eten die niet hielp afwassen. Maar dat had waarschijnlijk er ook mee te maken dat we allebei heel moe waren, en toen nog even een film van 2,5 uur gingen kijken
Weet ik die truc ook gelijk weer
Oud 06-03-2016, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik wel een legitieme deal
Gisteravond kwam er voor het eerst iemand mee-eten die niet hielp afwassen. Maar dat had waarschijnlijk er ook mee te maken dat we allebei heel moe waren, en toen nog even een film van 2,5 uur gingen kijken
Vind ik eigenlijk bijna vanzelfsprekend, haha. Het is wel zo aardig om even af te wassen!

Ik heb een stopwoordje volgens mij, ik heb het echt ziek vaak gebruikt in het interview: "zegmaar".

En ook 'soort van' en 'ofzo'. En dan met zo'n lekker accentje erbij.
Oud 06-03-2016, 18:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een stopwoordje volgens mij, ik heb het echt ziek vaak gebruikt in het interview: "zegmaar".

En ook 'soort van' en 'ofzo'. En dan met zo'n lekker accentje erbij.
Dat zeg ik ook vaak! Ik gebruik ook vaak "dus..." of "dus ja" zonder dan direct de zin af te maken. Al ik mezelf er op betrap vind ik het wel vervelend, maar het lukt me ook niet echt om daar wat aan te doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 18:53
Verwijderd
Elke keer dat je dat zegt laat je iemand in jw gezicht slaan. Ben je het zo verleerd
Oud 06-03-2016, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Elke keer dat je dat zegt laat je iemand in jw gezicht slaan. Ben je het zo verleerd
Oud 06-03-2016, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik ook vaak! Ik gebruik ook vaak "dus..." of "dus ja" zonder dan direct de zin af te maken. Al ik mezelf er op betrap vind ik het wel vervelend, maar het lukt me ook niet echt om daar wat aan te doen.
Het was ook vooral omdat ik aan het interviewen was denk ik, omdat ik dan een bevestigend antwoord van hun verlang. Ik vatte vaak het antwoord even kort samen, om vervolgens te eindigen met zegmaar ofzo
Oud 06-03-2016, 19:02
Abby.
Abby. is offline
Ik verwacht nooit van mensen die komen eten dat ze de afwas doen
Ze zijn m'n gasten, dan hoef ik ze toch niet aan het huishouden te zetten?
Oud 06-03-2016, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht nooit van mensen die komen eten dat ze de afwas doen
Ze zijn m'n gasten, dan hoef ik ze toch niet aan het huishouden te zetten?
Daar maak je ook een goed punt. Maar bij mij zijn de mensen die komen eten, gewoon vrienden en we eten dan ook vaker per week samen. En dan ruimen we het ook altijd weer netjes op, en dat vind ik eigenlijk wel heel fijn zo
Ads door Google
Oud 06-03-2016, 19:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik verwacht nooit van mensen die komen eten dat ze de afwas doen
Ze zijn m'n gasten, dan hoef ik ze toch niet aan het huishouden te zetten?
Mensen die bij mij komen eten, op degene die gisteren kwam eten na, zijn vaak ook bijna "inboedel". Mensen waar ik vaak bij in huis kom (mijn beste vriendin, oma, m'n vriend, achternichtje, mijn oud-huisgenootje, andere goede vrienden) en daar ook gerust help met koken, tafel dekken, en de vaatwassen uitruimen bijvoorbeeld. Het is niet of ik mensen uitnodig voor een luxe diner, mensen komen eten Bij studenten onderling vind ik het ook wel zo sympathiek om even af te wassen, samen is dat een stuk minder vreselijk dan later alleen.

Mijn kring van de studenten verenging komt ook weleens eten, met 4-7 man, dan vind ik het niet meer dan redelijk dat de mensen die niet gekookt hebben even helpen met de afwas. Zo gaat dat elke keer, ongeacht bij wie eten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 19:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Kom je bij me afwassen, Axel?
Dat komt Spawn al doen en die neemt meteen een rosétje voor je mee. Of heb je liever Axel over de vloer?

Citaat:
Wanneer zou topic 2000 komen?
Over 49 topics!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 06-03-2016, 19:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat komt Spawn al doen en die neemt meteen ee rosétje voor je mee. Of heb je liever Axel over de vloer?

Ik ben er nog niet helemaal uit wie ik minder eng vind
Spoiler
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 19:16
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Mensen die bij mij komen eten, op degene die gisteren kwam eten na, zijn vaak ook bijna "inboedel". Mensen waar ik vaak bij in huis kom (mijn beste vriendin, oma, m'n vriend, achternichtje, mijn oud-huisgenootje, andere goede vrienden) en daar ook gerust help met koken, tafel dekken, en de vaatwassen uitruimen bijvoorbeeld. Het is niet of ik mensen uitnodig voor een luxe diner, mensen komen eten Bij studenten onderling vind ik het ook wel zo sympathiek om even af te wassen, samen is dat een stuk minder vreselijk dan later alleen.

Mijn kring van de studenten verenging komt ook weleens eten, met 4-7 man, dan vind ik het niet meer dan redelijk dat de mensen die niet gekookt hebben even helpen met de afwas. Zo gaat dat elke keer, ongeacht bij wie eten.
Zit allemaal best wat in (in ons studentenhuis was er ook wel een soort ongeschreven regel dat je niet hoefde af te wassen als er gekookt was), maar je opmerking dat er gisteren "voor het eerst iemand kwam eten die niet heeft afgewassen" best ehh.. apart. Dat kwam dan dus niet doordat jullie moe waren en nog een film gingen kijken, maar gewoon omdat ze geen "inboedel" was en daar lijkt me weinig mis mee.
Oud 06-03-2016, 19:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat komt Spawn al doen en die neemt meteen een rosétje voor je mee. Of heb je liever Axel over de vloer?
Ik weet ook nog niet of ik durf hoor
Oud 06-03-2016, 19:18
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zit allemaal best wat in (in ons studentenhuis was er ook wel een soort ongeschreven regel dat je niet hoefde af te wassen als er gekookt was), maar je opmerking dat er gisteren "voor het eerst iemand kwam eten die niet heeft afgewassen" best ehh.. apart.
Niet echt apart toch voor een student die nog niet zo lang op zichzelf woont? Toen ik student was, kwam het ook zelden voor dat er iemand niet meehielp af te wassen. Nu is dat anders ja.
Oud 06-03-2016, 19:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik ga morgen naar Ben Hur in het Eye en ben nu bij wijze van voorbereiding The Last Temptation of Christ aan het bekijken. Wie heeft deze film(s) al eens gezien?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Advertentie
Oud 06-03-2016, 19:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zit allemaal best wat in (in ons studentenhuis was er ook wel een soort ongeschreven regel dat je niet hoefde af te wassen als er gekookt was), maar je opmerking dat er gisteren "voor het eerst iemand kwam eten die niet heeft afgewassen" best ehh.. apart. Dat kwam dan dus niet doordat jullie moe waren en nog een film gingen kijken, maar gewoon omdat ze geen "inboedel" was en daar lijkt me weinig mis mee.
Ja precies! Ergens was het wel van "huh, jij bent toch ook student, het is toch een beetje studenten-code om te helpen met de afwas", maar tegelijkertijd woonde hij nog thuis en had ik zelf ook weinig zin om over de afwas te beginnen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Dat komt Spawn al doen en die neemt meteen een rosétje voor je mee. Of heb je liever Axel over de vloer?



Over 49 topics!
Bloodyb

Flauw

Citaat:
Ik ben er nog niet helemaal uit wie ik minder eng vind
Spoiler
Lastig idd
Oud 06-03-2016, 19:19
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Niet echt apart toch voor een student die nog niet zo lang op zichzelf woont? Toen ik student was, kwam het ook zelden voor dat er iemand niet meehielp af te wassen.
Bij mij wel, en als iemand het aanbood, zei ik ook meestal "Nee joh, dat doe ik morgen wel", precies om wat ik net zeg. Die ander is te gast. Maar goed, wie ben ik.
Oud 06-03-2016, 19:20
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Oké laat maar, Abby heeft haar post aangepast ;p
Oud 06-03-2016, 19:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet ook nog niet of ik durf hoor
Ik ben ook wel onwijs eng! Met mijn kuiltjes in m'n wangen, mijn held-op-sokken kat en net-niet-bruine-band bij judo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 19:20
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat er evenveel studenten zijn die denken bedankt voor het eten en de groeten aan de afwas.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 06-03-2016, 19:21
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja precies! Ergens was het wel van "huh, jij bent toch ook student, het is toch een beetje studenten-code om te helpen met de afwas", maar tegelijkertijd woonde hij nog thuis en had ik zelf ook weinig zin om over de afwas te beginnen
Ik vind dit nog steeds raar, maar goed Die studenten-code is me wellicht niet echt bekend. En nu wijt je het weer aan dat ie nog thuis woont
Oud 06-03-2016, 19:23
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik denk dat er evenveel studenten zijn die denken bedankt voor het eten en de groeten aan de afwas.
Tsja, ik kan alleen spreken voor wat "normaal" was in mijn vrienden-/studiegenoten-/verenigingskringen, en dat was toch echt meehelpen afwassen.
Oud 06-03-2016, 19:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind dit nog steeds raar, maar goed Die studenten-code is me wellicht niet echt bekend. En nu wijt je het weer aan dat ie nog thuis woont
Alle studenten/ vrienden die bij mij zijn komen eten vonden het heel normaal om even samen af te wassen, of boden het in elk geval wel aan. Maar misschien ga ik ook wel met allemaal hele lieve studenten om!

Het thuis wonen zou een reden kunnen zijn dat het niet in hem opkwam dat ik met de afwas bleef zitten/ geen vaatwassen had. Maar ik ben er zelf ook niet over begonnen omdat ik zelf ook dacht "dat komt nog wel", dus ik kan het hem ook niet kwalijk nemen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2016, 19:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Alle studenten/ vrienden die bij mij zijn komen eten vonden het heel normaal om even samen af te wassen, of boden het in elk geval wel aan. Maar misschien ga ik ook wel met allemaal hele lieve studenten om!

Het thuis wonen zou een reden kunnen zijn dat het niet in hem opkwam dat ik met de afwas bleef zitten/ geen vaatwassen had. Maar ik ben er zelf ook niet over begonnen omdat ik zelf ook dacht "dat komt nog wel", dus ik kan het hem ook niet kwalijk nemen.
Ja, en ik ga met alleen maar stomme studenten om

Nee, ik snap je best hoor. Maar ervan uitgaan dat een gast de afwas zal doen, heb ik gewoon nooit gedaan.
Oud 06-03-2016, 19:46
df
Avatar van df
df is offline
Spawn gaat het echt zo slecht met je of zit je te dramaqueenen?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Ads door Google
Oud 06-03-2016, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nog niet helemaal uit wie ik minder eng vind
Spoiler
Ik ben iig niet eng hoor
Oud 06-03-2016, 19:49
Verwijderd
Hoewel
Oud 06-03-2016, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Spawn gaat het echt zo slecht met je of zit je te dramaqueenen?
Goed als ik mn medicijnen maar inneem.
Oud 06-03-2016, 19:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dan mag jij de afwas komen doen. Wel jammer van de rosé dan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 06-03-2016, 19:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Goed als ik mn medicijnen maar inneem.
Je leek me ook wel zo'n innemend figuur.

Nog naar de carnavalsoptocht geweest?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 06-03-2016, 19:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het fijn om na het eten af te wassen. Mijn visite hoeft niet te helpen maar vaak gebeurt dat wel een dan sta je ook gewoon gezellig te kletsen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2016, 19:59
df
Avatar van df
df is offline
Kan slechter en kan beter dus? Loopt de arbeid nog een beetje?

(Ik verveel me in de trein )
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 06-03-2016, 20:01
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind het fijn om na het eten af te wassen. Mijn visite hoeft niet te helpen maar vaak gebeurt dat wel een dan sta je ook gewoon gezellig te kletsen.
Haha, zelf gaan afwassen als ik eters op bezoek heb, vind ik al helemaal raar
Oud 06-03-2016, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan er niet mee zitten. Ik ben toch ook eten aan het maken, koffie aan het zetten, etc. In diezelfde tijd ruim ik ff op en was ik ff af. Vaak is dat in tien minuten wel weer klaar. Ik heb een open keuken dus het is niet dat ik dan niet bij mijn visite ben. En ik trek het ook gewoon niet om dat allemaal nog te moeten doen nadat mijn visite weg is of ik moet ze heel vroeg al weg sturen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2016, 20:07
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik kan er niet mee zitten. Ik ben toch ook eten aan het maken, koffie aan het zetten, etc. In diezelfde tijd ruim ik ff op en was ik ff af. Vaak is dat in tien minuten wel weer klaar. Ik heb een open keuken dus het is niet dat ik dan niet bij mijn visite ben. En ik trek het ook gewoon niet om dat allemaal nog te moeten doen nadat mijn visite weg is of ik moet ze heel vroeg al weg sturen.
Of je wacht een dagje

Nee, goed, met een open keuken is het ook wel wat makkelijker natuurlijk.
Oud 06-03-2016, 20:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat doe ik ook wel eens hoor. Zeker met glazen enzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2016, 20:10
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Gewoon kletsen en drinken in de keuken, niets raars aan.
Oud 06-03-2016, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De leukste gesprekken vinden toch juist altijd plaat in de keuken of is dat alleen in onze vriendengroep?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2016, 20:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
In ieder geval leuke gesprekken ook hier
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.