Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 16:39
Anti-Schaap
Avatar van Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
ik wil het studiejaar van 2005-2006 een jaar stage gaan lopen in oostenrijk, maar spreek geen woord duits
ik wil dus vanaf september dit jaar een cursus duits gaan volgen zodat ik er toch goed van af kom als ik daar ga wonen.
het punt is alleen dat ik geen idee heb waar ik zoiets kan doen, ik wil niet zo'n thuisstudie als loi ofzo, maar echt dat je naar een avondschool of buurthuis ofzo moet gaan.
ik woon in noordholland, omgeving zaanstad/alkmaar, weet iemand hier in de buurt toevallig een adres waar ik een cursus duits kan volgen?
thnx
__________________
Wist je dat al?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2004, 16:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Volgens mij leer je in een maand daar wonen meer dan in een jaar lang een cursus volgen in Nederland.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:00
Anti-Schaap
Avatar van Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-07-2004 @ 17:58 :
Volgens mij leer je in een maand daar wonen meer dan in een jaar lang een cursus volgen in Nederland.

ja tuurlijk wel maar ik moet toch ook basiskennis van de taal hebben, want nu spreek ik echt geen woord duits
+ dat ik sollicitatiebrieven moet gaan schrijven en -gesprekken moet gaan voeren.
op mn stage zelf ook zal ik in het duits moeten werken en schrijven, dus ik heb die cursus echt wel nodig!
__________________
Wist je dat al?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Anti-Schaap schreef op 25-07-2004 @ 18:00 :
ja tuurlijk wel maar ik moet toch ook basiskennis van de taal hebben, want nu spreek ik echt geen woord duits
+ dat ik sollicitatiebrieven moet gaan schrijven en -gesprekken moet gaan voeren.
op mn stage zelf ook zal ik in het duits moeten werken en schrijven, dus ik heb die cursus echt wel nodig!
Je hebt in heel veel steden een volksuniversiteit die verschillende soorten cursussen aanbieden waar je in ieder geval de basis beginselen leert
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:13
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Je kunt ook een leraar duits van je middelbare school vragen voor een soort bijles.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien eens informeren bij een ROC ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 12:25
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-07-2004 @ 22:27 :
Misschien eens informeren bij een ROC ofzo.
Inderdaad of bij een andere avondschool.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.