Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2010, 20:49
Distructions
Avatar van Distructions
Distructions is offline
Oke, ik zat dus op een spel, waar ik een hele lieve jongen heb ontmoet, Turze heette hij.
We konden elkaar alles vertellen, en elke keer als we allebei online waren, ware we altijd samen. We waren super goede vrienden. Niet veel later hadden we elkaar op MSN toegevoegd.

Op MSN had ik een paar foto's gestuurd. Gek genoeg had hij er maar één, vanaf de zijkant genomen. Hij was 15 jaar oud, en ik 12.
Hij zag mijn foto's en begon allemaal complimentjes te geven. Hij zei dingen als: 'Je moet model worden! Waarom schrijf je je niet alvast in?' en; 'ik word helemaal geil van je:$'
Ik werd gevleid en hij wilde graag dat ik mijn webcam aan zou doen. Hij zelf had er geen, die was kapot. Het kabeltje deed het niet goed meer ofzo. Toen ik de cam aanhad, werden de complimentjes steeds vaker gezegd. Op een dag ging hij iets te ver, hij zij dat hij met me wilden neuken. Ik heb hem toen snel geblokt. Toen ik hem later weer ontblokte, zei hij dat hij spijt had van wat hij had gezegd, het was een grapje. Ik vertrouwde hem weer, en we camden weer verder. Op een dag vroeg hij of ik mijn shirt uit wilde doen. Ik wilde dat niet, maar hij bleef maar door zeuren. Allemaal van: 'je houd toch van me? Doe het alleen voor mij...' En ik bleef elke keer maar zeggen: 'nee, dat wil ik niet.' Uit eindelijk hield hij daar mee op. Even daarna begon hij opnieuw, maar ditkeer over mijn onderbroek! Ik stond al in mijn onderbroek, en hij wilde dat ik ging staan. Dat kon nog wel, ik had nog een shirt aan dat al best lang was, dus dat vond ik niet heel erg. Ik moest me omdraaien. Ik snapte niet waarom. Ik ging weer snel zitten en zei dat ik mijn pyjama aan ging doen. Ik dacht dat ik de cam uitgezet had, maar dat was niet zo. Ik kwam per ongeluk in mijn bh en onderbroek voor de cam. Ik heb ongeveer een minuut zo gestaan, tot ik het pas merkte. Ik zag dat hij typte: 'Mag het langer? Wow je hebt mooie borsten!' Ik schrok me dood. Ik werd heel boos op hem. We kregen ruzie. Ik heb toen tegen een paar vriendinnen verteld wat er is gebeurd. En wij hebben het weer doorverteld door dat hele spel, dat hij niet te vertrouwen is. Toen hij dat zag, werd hij woest. Hij dreigte filmpjes op youtube te zetten. Toen ik het vertelde tegen een aantal vriendinnen, zeiden ze dit: 'Ah dat is niet zo erg, het is hetzelfde als een bikini in het zwembad, je hebt zelfs nog een broek aan!' Ik zei; wat moet ik doen zodat het niet op youtube komt? Hij wilde dat ik nogmaals voor de cam zou komen, en vreselijke dingen zou doen. Ik zei dat ik dat niet wilde, en toen zou hij het filmpje erop zetten. Ik zei dat het me niets kon schelen, totdat hij mij het filmpje liet zien. Hij had er allemaal andere dingen in verwerkt. Blote billen en veel grotere borsten dan ik had. Ik zei dat hij het er af moest halen, heeft hij niet gedaan. Tot ik zei dat ik zou doen wat hij wilde. Nu is het eraf, maar heb hem geblokkeerd. Wat moet ik nu doen? Ik ben ten einde raad... ~
Oud 03-08-2010, 20:54
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
Damn tis niet slim wat je heb gedaan ehh
Wat je kan doen is er met je ouders over praten of met je beste vriend/vriendin.
maar als het filmpje later niet meer op het internet komt heb je tog eigenlijk geen probleem meer behalve dat die jongen het filmpje nog heeft?
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Oud 03-08-2010, 20:54
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
wow.. Das best heftig! Ik zou het aan je ouders vertellen of aan iemand anders die je vertrouwd, dan kun je samen met hen bedenken wat je kunt doen, zoals aangifte doen. Maar ik zou het zeker niet in je eentje oplossen. En doe zeker geen dingen voor de cam wat je niet wilt omdat hij zegt dat hij het filmpje dan weg haalt. succ6!!
xxx B<3
Oud 03-08-2010, 20:57
Verwijderd
lol, dat soort filmpjes mogen niet eens op youtube,
dus je hebt alles voor niets gedaan.

erger zou zijn als hij het aan pedofielen door zou geven.
of op andere sites zou zetten.

en nog iets: hij heeft dat filmpje zeker nog. en zal er waarschijnlijk wel wat mee doen.

Laatst gewijzigd op 03-08-2010 om 21:01. Reden: nog iets
Oud 03-08-2010, 21:00
Distructions
Avatar van Distructions
Distructions is offline
Citaat:
lol, dat soort filmpjes mogen niet eens op youtube,
dus je hebt alles voor niets gedaan.

erger zou zijn als hij het aan pedofielen door zou geven.
of op andere sites zou zetten.
dus eigenlijk heb je geluk gehad.
Hij heeft trouwens in de beschrijving gezet: lekker geil, als je haar msn wil mail je
En ik heb niks verder gedaan, ik zéi alleen maar dat ik zou doen wattie wilde, maar heb niets gedaan.
Oud 03-08-2010, 21:08
Verwijderd
Ga naar de Politie en doe hier aangifte van. Vertel hetzelfde verhaal wat er gebeurd is en neem de link van het filmpje van jou mee! Dit is strafbaar omdat een meisje van 12 iets doet voor iemand die zich voor doet als 15 jarige.. kan maar zo een viezerik zijn. Praat er met je ouders over. En doe het nooit meer..! Maar doe altijd aangifte.
Oud 03-08-2010, 21:09
Distructions
Avatar van Distructions
Distructions is offline
Citaat:
Ga naar de Politie en doe hier aangifte van. Vertel hetzelfde verhaal wat er gebeurd is en neem de link van het filmpje van jou mee! Dit is strafbaar omdat een meisje van 12 iets doet voor iemand die zich voor doet als 15 jarige.. kan maar zo een viezerik zijn. Praat er met je ouders over. En doe het nooit meer..! Maar doe altijd aangifte.
Als ik het aan mijn moeder vertel word ze kwaad.
Oud 03-08-2010, 21:12
Verwijderd
Sta je ook echt op Internet?
Maar je moet het wel vertellen.. Want je doet zoiets vaker zoals ik al elders op dit topic las.Dit moet stoppen .. Voordat het later helemaal fout gaat! Doe aangifte ! Maar je ouders moeten het weten.. Hoe moeilijk het ook is.. Ik weet niet waarom je het deed ..Maar ga daar nooit meer op in .. Nooit rare dingen doen voor de webcam! Zelfs niet als iemand zegt mijn cam is kapot.. Maar hij is strafbaar .. Dus doe echt aangifte

Succes meid!
Oud 03-08-2010, 21:14
me-nu
me-nu is offline
Citaat:
Hij had er allemaal andere dingen in verwerkt. Blote billen en veel grotere borsten dan ik had.(
Ik ben best benieuwd hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen...

Maar in ieder geval, ipv blokkeren moet je hem gewoon volledig verwijderen. Omdat hij het filmpje er al een keer op heeft gezet kan je kijken welk youtube profiel hij heeft. Als je dan af en toe controleert of het er opnieuw opstaat. Als het er op staat druk je op "Dit materiaal is ongepast (het vlaggetje) en stuur je een bericht naar youtube met de vraag of ze het er af willen halen. En klaar is kees

-Edit- Dit heb je ergens anders gepost:
Citaat:
Soms als ik op een chatsite zit, en er zijn van die mensen die me graag naakt willen zien voor de cam, dan denk ik er niet bij na en doe het gewoon. Ik heb hier al een paar keer problemen mee gehad, en elke dag neem ik mezelf voor het niet meer te doen. Maar als ik 's avonds weer achter de pc zit doe ik het toch maar weer gewoon. En dan loop ik overdag weer met een rotgevoel rond. Wat kan ik doen?
Ik krijg een beetje een Troll gevoel.....
Oud 03-08-2010, 21:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Als ik het aan mijn moeder vertel word ze kwaad.
en terecht
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-08-2010, 21:26
Distructions
Avatar van Distructions
Distructions is offline
Citaat:
Ik ben best benieuwd hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen...

Maar in ieder geval, ipv blokkeren moet je hem gewoon volledig verwijderen. Omdat hij het filmpje er al een keer op heeft gezet kan je kijken welk youtube profiel hij heeft. Als je dan af en toe controleert of het er opnieuw opstaat. Als het er op staat druk je op "Dit materiaal is ongepast (het vlaggetje) en stuur je een bericht naar youtube met de vraag of ze het er af willen halen. En klaar is kees

-Edit- Dit heb je ergens anders gepost:

Ik krijg een beetje een Troll gevoel.....
omg. weetje ik heb dat bericht gelijk verwijderd want mijn zus is weer eens bezig geweest. --'
Oud 03-08-2010, 21:28
Verwijderd
Maar Waarom doe je het nog steeds dan? Voor een webcam.. je weet dat het niet goed is.. !
Oud 03-08-2010, 21:30
Verwijderd
Goed, dit staat al op T&P en volgens mij was die eerder, dus ik stel voor dat we daar verder gaan. Dit topic gaat dus ook op slot op dit subforum.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht HELP! Ik sta op internet!
Distructions
10 09-08-2010 20:37
Software & Hardware Vastlopers na intallatie vista.
Captain_Obvious
7 27-01-2009 21:39
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Drugs & Alcohol help!
wont cry
18 03-02-2006 00:51
Verhalen & Gedichten Kijk niet achterom
tiram
115 14-11-2004 20:43
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.