Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano begint er hier mee vanwege de stemlijstjes in de eerste ronde maar veel verder dan dat komt hij niet.
Klopt, ik wilde ook gewoon even een reactie peilen. Vandaar ik nu ook twijfel tussen toddish en DaT. Ik wacht het nog even af.

Laatst gewijzigd op 07-09-2010 om 11:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2010, 10:48
Verwijderd
Toch snap ik niet helemaal je keuze voor Toddish. Hij kan goed wolf zijn hoor, maar volgens mij speelt Toddish vaak zo als hij juist géén functie heeft en dus gewoon dorpeling is. Ik vind Dingaantouwtje wat dat betreft verdachter. Die stemde volgens mij zowel niet op sann als op Sherlock, draait spelers naar andere verdachten toe, voegt niet heel veel wijheid toe in het spel.. Daarnaast heeft hij al een paar keer een vreemde opmerking gemaakt (bijv. over timveen, dat je ook niets aan hem hebt als hij een goede functie heeft, en nog wel meer wat ik nu even niet ga terugzoeken, want ik moet werken). En zijn strijd tegen Lucky Luciano vind ik ook vreemd. Ik kan er natuurlijk gruwelijk naast zitten, maar LL vertrouw ik gewoon. Hij zou het briljant spelen als hij wel een bad guy is.
Maar mijn stem gaat waarschijnlijk naar DaT.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Toch snap ik niet helemaal je keuze voor Toddish. Hij kan goed wolf zijn hoor, maar volgens mij speelt Toddish vaak zo als hij juist géén functie heeft en dus gewoon dorpeling is. Ik vind Dingaantouwtje wat dat betreft verdachter. Die stemde volgens mij zowel niet op sann als op Sherlock, draait spelers naar andere verdachten toe, voegt niet heel veel wijheid toe in het spel.. Daarnaast heeft hij al een paar keer een vreemde opmerking gemaakt (bijv. over timveen, dat je ook niets aan hem hebt als hij een goede functie heeft, en nog wel meer wat ik nu even niet ga terugzoeken, want ik moet werken). En zijn strijd tegen Lucky Luciano vind ik ook vreemd. Ik kan er natuurlijk gruwelijk naast zitten, maar LL vertrouw ik gewoon. Hij zou het briljant spelen als hij wel een bad guy is.
Maar mijn stem gaat waarschijnlijk naar DaT.
Ok ik ken toddish ook niet (meer?) uit oude spellen. Verder weet ik het op dit moment niet dus ik vind het prima of toddish of DaT op te hangen. Ze zijn voor mij even verdacht, alleen ik kan me niet voorstellen dat DaT als wolf zijnde niet extra voorzichtig zou zijn met de stemlijstjes
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 13:18
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ok. Tijd voor een monsterpost:

Queasy
Ik begin even met Queasy omdat ik bij haar continu heb getwijfeld. Toch kwam ik net langs een post waardoor die twijfel in ieder geval tijdelijk is weggenomen. *klik*Sann stemt hier als eerste (van die ronde) op Queasy nadat ze timveen eruit heeft gewerkt en de wolven niemand gegeten hebben. Queasy was op dat moment al verdacht en het zou een slimme verraderstruc kunnen zijn maar ik ben bereid om door deze actie Queasy weer het voordeel van de twijfel te geven. Ook omdat er andere mensen even hoger op het verdachtenlijstje staan.

Dott
Daarnaast wil ik Dott noemen. In de eerste ronde switcht Sann naar Dott om het lijstje "interessanter" te maken *klik Op dat moment waren er pas twee stemmen op Dott en Sann had ook prima iemand anders kunnen nemen. Daarnaast wist zij als verrader wie de wolven zijn en zou ze wel heel erg dom zijn geweest als ze een gelijkspel tussen twee wolven zou proberen uit te lokken. Zodra de wolven ervoor kiezen om de ene wolf te laten hangen, is het duidelijk dat de ander ook een wolf is. Dus, puntje voor Dott in dezen.

Mr Mark
Ik ben hier natuurlijk niet om iedereen vrij te praten en ik wil de aandacht richten op iemand die met heel veel is weggekomen. Ik zeg niet dat we hem er direct moeten uitstemmen maar wel dat het goed is om deze persoon in ons achterhoofd te houden, namelijk: Mr. Mark. Het begon al heel vroeg met Deze post waarin hij zegt dat hij, volgens het advies van random.org, nr 13 - Heksjuh eruit stemt. Heksjuh was echter niet nr 13 maar nr 18. Wie stond er wel op nr 13? Jawel, het was dingaantouwtje (die ook al enigszins verdacht is). Toch stemt Mr. Mark op Heksjuh terwijl hij naar random.org zou 'luisteren'. Toch niet zo random? Sann reageert hierop maar laat het vervolgens ook snel gaan.

Iemand eerder noemde al de mogelijkheid dat Deze post :
Citaat:
sann schreef:
Aangezien je de eerste rond toch niks weet, en omdat hij voor grote kans op spelbederf zorgt, stem ik ook Rode Panda. Teksten als "kom laten we de tovenaar of jager ophangen" en Queasy voor wolf uitmaken terwijl ze random stemt maken het dan ook niet beter .

@Mr. Mark het wordt dus dingaantouwtje?
een verraderstrucje van sann kon zijn geweest om alle wolven in 1 post te noemen en ik neem deze mogelijkheid serieus (het is een bekend verraderstrucje.. en sann had beter moeten weten maar goed). Ik zou in dat geval zeggen dat ze Queasy erbij heeft genoemd om het niet te opvallend te maken en dat Mr Mark en Dingaantouwtje de laatste twee wolven zouden kunnen zijn. (Ik ben er niet erg blij mee dat Queasy nu weer in de picture komt, maar ik verdenk die andere 2 meer).

In deze post noemt Sann Mr Mark nog een keer uitgebreid maar weer gaat ze er niet op door. En verder heb ik eens even naar de postgeschiedenis van deze Mark gekeken en hij heeft al sinds pagina 5 oid van vorig topic niets zinnigs meer gezegd (alleen maar "ik stem op.." en "oh, wat een goeie uitslag") en in alle lijstjes staat hij veilig. Ik was überhaupt vergeten dat-ie meedeed en dat is geen goed teken.

Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is meer een onderbuikgevoel than anything else. Deze post heeft dat onderbuikgevoel aangewakkerd en het is niet echt weggegaan. Er zijn meer mensen met dit onderbuikgevoel. Dat kan gevaarlijk zijn want dan blijf je elkaar maar bevestigen in het idee, maar misschien is het wel gewoon terecht.

Toddish
Toddish is altijd stil en is door zijn stilte niet direct verdacht voor mij. Wel een om in de gaten te houden want stille mensen vallen minder op en kunnen daardoor dus lekker lang door blijven eten (nou ja, in dit spel dan weer niet maar goed ).

LL & Absinthe
Ik zie geen reden om hen te wantrouwen.

Wammus & QQX999
Ik ben het niet eens met alles wat ze zeggen maar ook bij hen heb ik geen slechte gevoelens.

Heksjuh
Mja.. dit vind ik een lastige. Haar redenaties zijn niet altijd logisch maar ik weet niet zeker of dit komt omdat ze slecht is of door iets anders.. meh, ik weet niet.

Sudoku
Nog een stille. Eentje met weinig ervaring dus ik weet niet of dat te maken heeft met wolf-zijn, kat uit de boom kijken of gewoon een stil soort speler. Ze zegt wel dingen waar ik kriebels van krijg zoals hier.


Als ik dit zo allemaal bij elkaar neem, zou ik zeggen dat Mr Mark en Dingaantouwtje het meest verdacht zijn. Ik weet echter nog niet op wie ik ga stemmen.
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ok. Tijd voor een monsterpost:

knip


Als ik dit zo allemaal bij elkaar neem, zou ik zeggen dat Mr Mark en Dingaantouwtje het meest verdacht zijn. Ik weet echter nog niet op wie ik ga stemmen.
Wat een epische post. Ik denk er bij een hoop dingen hetzelfde over, alleen kan ik me niet echt vinden in de beschuldigingen aan Mr. Mark. Ok, dat random stemmen klopte niet echt in het begin, maar om je stem daar nu voor te gaan wijzigen is ook niet echt belangrijk. Het zou wellicht kunnen zijn dan sann de 3 wolven heeft willen noemen, maar dat lijkt me dan niet aangezien er sowieso 4 namen in haar post staan. Maar opzich ben ik wel voor het ophangen van dAt omdat ik hem sowieso wel het verdacht vind en we dan gelijk deze theorie over Sann tegen het ligt kunnen houden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 15:26
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Nja, Mr Mark heeft ook nog niets toegevoegd, hij werd wel een aantal keer door Sann genoemd maar vervolgens niet verdacht gemaakt, etc. Allemaal kleine dingetjes zo los van elkaar maar mja.. er moet toch iemand de wolf zijn

Maar ik vind het prima hoor.. om Dingaantouwtje eerst te hangen
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:22
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Het ontgaat mij werkelijk welke feiten er nou voor zorgen dat ik "verdacht" ben. Er zijn, als ik het goed begrijp 3 redenen voor, en ik zal voor elk van deze redenen mijn kant van het verhaal geven in de hoop jullie te overtuigen van jullie ongelijk. Volgens mij heb ik het dan over Lucky, Absinthe, Wammus, Furby en QQ. Als jullie er niets mee willen doen dan is dat niet anders, ik zou elke verspilde hangronde alleen sonde vinden.

Argument 1
Het eerste argument dat gegeven werd door Lucky Luciano, was dat ik een fout maakte in het maken van een stemlijstje.
Ten eerste maakte ik het stemlijstje voor mezelf, omdat niemand het nog gedaan had en ik zelf een overzicht wou hebben van wie op wie stemde. Zodat we er allemaal iets aan zouden hebben, heb ik het lijstje gepost.

Wat mij opvalt aan dit argument is dat het niet echt een geldig argument is. Immers, je gaat er met dit argument vanuit dat zodra een persoon (jaja, wij zijn allemaal mensen!) een fout maakt in het opstellen van een lijstje, gelijk tekenen vertoond van het wolf-zijn.

Ik daarentegen zie niet in waarom iemand aan de slechte kant van dit spel met een verkeerd opgesteld stemlijstje aan zou komen zetten? Misschien is het met lijstjes later in het spel mogelijk er misbruik van te maken, maar ik zie echt het nut niet van het manipuleren van het eerste lijstje.
Ik ben het dus niet eens met de bewering dat een fout gelijk staat aan de slechte kant. Dan zou Absinthe namelijk verdacht zijn omdat ze twee keer niet gestemd heeft, maar zowel de tovenaar als een dorpeling als een wolf of welke andere functie dan ook kan deze fouten maken.


Argument 2

QQ stelt dat ik mensen verdacht maak die hij het minst wantrouwt van iedereen, Wammus zegt dat het verdacht is dat ik LL verdacht maak. Ik wil deze stemmen nog wel een keer uitleggen, in de hoop dat je begrijpt waarom ik op deze manier heb gestemd, niet om je mee te krijgen.

Mijn mening over Queasy komt grotendeels met die van Furby overeen, zoals beschreven in deze post. De ronde dat ik op Queasy stemde was ik er van overtuigd dat ze verrader was, maar toen dat niet waar bleek te zijn werd mijn mening als het ware gereset. Paradigmawisseling Het onderbuikgevoel is wel blijven hangen, maar het is niet wijs om daar wat mee te doen in het weerwolfspel.

Mijn stem op LL kwam voort uit mijn bovenstaande (1) mening. Hij gaf aan het verdacht te vinden dat ik een fout maakte, dat zie ik als een aandachtsafleiding (misschien was de aandacht op zijn medewolf gericht?), wat een hele slimme tactiek is. Als het geen afleiding van de aandacht was, kan het ook nog zijn dat hij gewoon niet wist op wie hij nu weer moest stemmen, dus dat hij zijn focus maar richtte op de personen die een menselijke fout maakten: Ik en Toddish.

Argument 3
De volgende keer ga ik maar een boek schrijven in plaats van dit Het laatste argument dat tegen me word gebruikt is dat ik timveen verdacht maakte. Ik vond het simpelweg erg jammer dat we weer met een stille speler zaten en ik kan er niet tegen dat die er maar de hele tijd in blijft zitten. Dat knaagt. Als hij een wolf was geweest, hadden de wolven dankzij hem kunnen winnen. Mij leek het de beste optie, dat hij de bane bleek te zijn was erg jammer.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:24
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Als ik speciaal voor een bepaald iemand ging bij die eerste stemronde zou ik toch ook niet voor het verkeerde lijstje gaan? Als dat bewust was zou ik natuurlijk wel het goede lijstje pakken om zomaar iemand te noemen.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:27
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Verder weet ik niet altijd een even goede theorie te bedenken. Juist omdat ik weinig ervaring heb merk ik veel minder aanwijzingen op dan de wat meer ervaren spelers. Dit kan ik natuurlijk allemaal wel leren maar dan lees ik de theorie van iemand en dat bedenk ik me dat die persoon toch wel gelijk kan hebben door de gegeven argumenten. Daarop baseer ik me wel.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:32
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is meer een onderbuikgevoel than anything else. Deze post heeft dat onderbuikgevoel aangewakkerd en het is niet echt weggegaan. Er zijn meer mensen met dit onderbuikgevoel. Dat kan gevaarlijk zijn want dan blijf je elkaar maar bevestigen in het idee, maar misschien is het wel gewoon terecht.

Sudoku
Nog een stille. Eentje met weinig ervaring dus ik weet niet of dat te maken heeft met wolf-zijn, kat uit de boom kijken of gewoon een stil soort speler. Ze zegt wel dingen waar ik kriebels van krijg zoals hier.


Als ik dit zo allemaal bij elkaar neem, zou ik zeggen dat Dingaantouwtje het meest verdacht is. Ik weet echter nog niet op wie ik ga stemmen.
Hier ben ik het wel mee eens. Juist dat Dingaantouwtje de aandacht vestigde op timveen vond ik wel verdacht. Want als timveen een goed iemand was gaf dat de slechte partij meer tijd en als timveen slecht en inactief was gaf ze dat ook meer tijd omdat hij toch niet meespeelde.

Sudoku. vind ik ook verdacht want in elke post die ze heeft gemaakt wilde ze meteen alle aandacht op haar weg. Heel ontwijkend en soms tè onschuldig antwoorden.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.

Laatst gewijzigd op 07-09-2010 om 16:42. Reden: Typfoutje
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:34
Verwijderd
Stemlijstje ronde 4:

Heksjuh
Queasy
QQX999

dingaantouwtje
Lucky Luciano
Absinthe
Furby Feeder
Queasy
Wammus

Lucky Luciano
dingaantouwtje

Sudoku
Mr. Mark
Toddish

Mr Mark
Sudoku.

Laatst gewijzigd op 07-09-2010 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:35
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens. Juist dat DAT de aandacht vestigde op timveen vond ik wel verdacht. Want als timveen een goed iemand was gaf dat de slechte partij meer tijd en als timveen slecht en inactief was gaf ze dat ook meer tijd omdat hij toch niet meespeelde.

Sudoku. vind ik ook verdacht want ik elke post die ze heeft gemaakt wilde ze meteen alle aandacht op haar weg. Heel ontwijkend en soms tè onschuldig antwoorden.
Nogmaals: Als timveen een wolf was geweest, had dat ervoor kunnen zorgen dat we verliezen gingen.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals: Als timveen een wolf was geweest, had dat ervoor kunnen zorgen dat we verliezen gingen.
Daar waren we vanzelf achter gekomen na 3 hangrondes
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:43
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Daar waren we vanzelf achter gekomen na 3 hangrondes
Klopt. Zo heb ik er toen niet over nagedacht, en dat was misschien dom van me. Maar waarom hebben er dan 7 anderen ook op timveen gestemd, als ze het er niet mee eens zijn? Ik vraag het me af. Ik stem trouwens deze ronde weer op LL.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Zo heb ik er toen niet over nagedacht, en dat was misschien dom van me. Maar waarom hebben er dan 7 anderen ook op timveen gestemd, als ze het er niet mee eens zijn? Ik vraag het me af. Ik stem trouwens deze ronde weer op LL.
Heb je daar nog een (nieuwe?) toelichting voor, daar vroeg ik al eerder om maar toen moest je het antwoord ook al schuldig blijven. Het wordt er allemaal niet beter op.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:47
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik stem deze ronde op Sudoku.

Voor de mensen die denken dat ik geen toelichting geef: kijk even naar die posts die hier boven staan.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 17:45
Verwijderd
Ik stem op Dingaantouwtje.
Het lijkt erop dat ie nu eindelijk wakker wordt en wél veel tekst gaat geven, omdat het hem iets te heet onder de voeten wordt!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:03
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wij stemmen ook op Dingaantouwtje. Het voelt wel een beetje bij gebrek aan beter maar hij valt op dit moment het meeste op.
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:03
Verwijderd
Ik ga mee op DaT. Dus ik wijzig mijn stem.
Er gaat wss niemand mee op heksjuh, en ik weet het nu gewoon even niet meer.
Ja dat kan een zwak argument zijn. Maar dat moet dan maar zo zijn.
Plus het feit dat wat absinthe ook al zegt DaT zich opeens wél heel heel hard loopt te verdedigen.
En ik denk dat de wolven onervaren zijn. En volgens mij is DaT dat ook in dit spel. Sorry
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:07
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Volgens mij heeft toddish nog geen enkele keer een inhoudelijke post gehad. Hij zou best eens een stille wolf kunnen zijn. Vermoedelijk is hij ook niet de meest ervaren speler dus dat kan de reden zijn waarom de wolven elke keer aan de groenten zitten.

Mwah ik moet nog een hele hoop paginas lezen. Ik hoop dus dat ik over een uurtje een verdachte er uit kan pikken waar ik op wil stemmen. En echt mijn excuses voor de nutteloze meeschaap posts en stemmen.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ik stem op Dingaantouwtje.
Het lijkt erop dat ie nu eindelijk wakker wordt en wél veel tekst gaat geven, omdat het hem iets te heet onder de voeten wordt!
Citaat:
Wij stemmen ook op Dingaantouwtje. Het voelt wel een beetje bij gebrek aan beter maar hij valt op dit moment het meeste op.
Mijn stem gaat dus ook naar Dingaantouwtje. Al heb ik dat wat Absinthe zegt ook een beetje met Mr. Mark, die ook weinig post en steeds als iemand hem noemt wel gaat posten (in dit topic bijvoorbeeld drie berichten achter elkaar, in het vorige topic noemde ik dat ik Sann hem had genoemd en toen kwam ook meteen een verdedigende post).

Mr. Mark zegt een paar posts terug ook dat Dingaantouwtje de aandacht op timveen vestigde en dat vindt hij verdacht. Dit vind ik een beetje vreemd want Sann is opgehangen omdat zij de aandacht op timveen heeft gevestigd.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Heksjuh
Mja.. dit vind ik een lastige. Haar redenaties zijn niet altijd logisch maar ik weet niet zeker of dit komt omdat ze slecht is of door iets anders..
Misschien ben ik gewoon dom
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:37
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Volgens mij heeft toddish nog geen enkele keer een inhoudelijke post gehad. Hij zou best eens een stille wolf kunnen zijn. Vermoedelijk is hij ook niet de meest ervaren speler dus dat kan de reden zijn waarom de wolven elke keer aan de groenten zitten.

Mwah ik moet nog een hele hoop paginas lezen. Ik hoop dus dat ik over een uurtje een verdachte er uit kan pikken waar ik op wil stemmen. En echt mijn excuses voor de nutteloze meeschaap posts en stemmen.
Waarom was je zo inactief?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:42
Verwijderd
Ja en nu ga ik het verdacht vinden dat iedereen op DaT gaat staan.
Vooral heksjuh omdat ik die ook verdenk..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ja en nu ga ik het verdacht vinden dat iedereen op DaT gaat staan.
Vooral heksjuh omdat ik die ook verdenk..
Dit heb ik dus ook een beetje.
1. Hij is onschuldig, dan is de kans groot dat één van de eerste stemmers wolf is.
2. Hij is wolf, dan is de kans groot dat één van de latere stemmers wolf is.
Ik ben er wel blij om bij om DaT te blijven, maar ik hoop natuurlijk heel erg op de laatste optie.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:47
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ja en nu ga ik het verdacht vinden dat iedereen op DaT gaat staan.
Vooral heksjuh omdat ik die ook verdenk..
Ik zit al een tijdje te dubben over heksjuh en DaT, mijn stem gaat deze keer naar heksjuh. Ze kan me niet overtuigen van haar onschuld. En aan mijn stem bij DaT hebben we ook niet zoveel, dat zijn er al zat als ik net even goed keek .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:49
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik heb een extreme kut module op school. Had ik zo niet voorzien.

Verdachten: Ik vind Sudoku verdacht en Dingaantouwtje ook.
Sudoku is een speler die voor het eerst mee doet en weinig ervaring heeft, dat merk je aan alles. Geen enkele post van haar bevat inhoud. Opzich niks mis mee. Maar ze is zo te beinvloeden dat ze eigenlijk met iedereen mee gaat. Naar mijn inzien heeft ze totaal geen koers ze gaat me met die dan weer met die. Hier door komt het dat ze vaak in de goede rijtjes staat. Maar ze staat dan ook in de rijtjes waar één stem meer of minder niet opvalt. Ik denk dat zei de stille wolf van de twee over gebleven wolven is. De overgebleven wolf met minstens één spel meer ervaring zal haar wel ongeveer vertellen wat ze wel en niet mag doen en blijkbaar zit stomme dingen zeggen daar niet bij.

Dingaantouwtje vind ik verdacht om dingen die meer gevoelsmatig zijn. Maar ook dingen als een foute random stem uitbrengen en de fouten in de lijstjes vind ik vreemd, kan gebeuren uiteraard maar toch. Tevens vind ik LL eigenlijk best wel oprecht en betrouwbaar over komen terwijl DaT de eerste is die heb verdacht begint te maken.

Edit: dat van dAt klopt van geen kant. Ik stem Sudoku
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zit al een tijdje te dubben over heksjuh en DaT, mijn stem gaat deze keer naar heksjuh. Ze kan me niet overtuigen van haar onschuld. En aan mijn stem bij DaT hebben we ook niet zoveel, dat zijn er al zat als ik net even goed keek .
En dit vind ik ook een beetje een gekke zet, maar je was me nog niet eerder opgevallen, dus misschien moet ik me even blijven focussen op de mensen die ik al wél verdacht vond.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:56
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het maakt voor mij niets meer uit op wie ik stem want Dingaantouwtje gaat er sowieso uit. Hij was ook een van mijn verdachten dus mijn stem gaat ook naar hem.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:57
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
En dit vind ik ook een beetje een gekke zet, maar je was me nog niet eerder opgevallen, dus misschien moet ik me even blijven focussen op de mensen die ik al wél verdacht vond.

Wil je me uitleggen waarom dit een gekke zet is?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Wil je me uitleggen waarom dit een gekke zet is?
Na de posts van Queasy en mij laat je even zien dat je Dingaantouwtje ook wel verdacht vind, maar je stemt er vervolgens niet op... Terwijl die er sowieso uitgaat vanavond, dus een stem op iemand anders is een beetje raar als je de hoofdverdachte wel verdacht vindt. Daarnaast verspreiden wolven zich vaak.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:08
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Na de posts van Queasy en mij laat je even zien dat je Dingaantouwtje ook wel verdacht vind, maar je stemt er vervolgens niet op... Terwijl die er sowieso uitgaat vanavond, dus een stem op iemand anders is een beetje raar als je de hoofdverdachte wel verdacht vindt. Daarnaast verspreiden wolven zich vaak.
Ik heb al eerder gezegd dat ik zowel DaT als Heksuh verdacht vind. DaT word sowieso opgehangen als er niet iets heel geks gebeurt, en ik wil hierbij laten zien dat ik Heksjuh ook echt verdenk, heb geen zin om puur omdat de rest op DaT stemt dat ook te gaan doen, dat is nogal schaperig naar mijn mening.

Vind het wel weer moeilijk worden trouwens, Dott, Toddish, Sudoku en Mr Mark hebben mij ook nog niet bepaald kunnen overtuigen van hun onschuld. Vind Toddish vooral irritant spelen, nauwelijks aanwezig en slappe excuses, is niet persè wolfachtig, maar valt me in elk geval op een negatieve manier op.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al eerder gezegd dat ik zowel DaT als Heksuh verdacht vind. DaT word sowieso opgehangen als er niet iets heel geks gebeurt, en ik wil hierbij laten zien dat ik Heksjuh ook echt verdenk, heb geen zin om puur omdat de rest op DaT stemt dat ook te gaan doen, dat is nogal schaperig naar mijn mening.

Vind het wel weer moeilijk worden trouwens, Dott, Toddish, Sudoku en Mr Mark hebben mij ook nog niet bepaald kunnen overtuigen van hun onschuld. Vind Toddish vooral irritant spelen, nauwelijks aanwezig en slappe excuses, is niet persè wolfachtig, maar valt me in elk geval op een negatieve manier op.
En schaperig is verdacht en dat wil je natuurlijk niet zijn
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:17
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
En schaperig is verdacht en dat wil je natuurlijk niet zijn
Zoals niemand nee .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:21
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Sorry dat ik zo laat ben, heb nu ook erg weinig tijd, maar ik stem vanavond Mr. Mark, omdat ik het niet zo aardig vind dat hij op mij stemt.
En om heel eerlijk te zijn vind ik het erg moeilijk om op dit moment een verdachte aan te wijzen, juist omdat ik gisteren en vandaag amper op het forum ben geweest en niet alles aandachtig heb kunnen lezen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:25
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Misschien ben ik gewoon dom
misschien wel maar dat bedoelde ik niet.. misschien heb jij wel info die wij niet hebben of heb je een bepaalde manier van redeneren die mijn pet te boven gaan of misschien heb je nog weinig ervaring met het weerwolfspel of ..
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:35
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hier is de uitslag!

Deelnemers

1.Sherlock (leerling heks)
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje (weerwolf)
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.Heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Jullie hebben een weerwolf opgehangen! Poeh poeh... Nog één weerwolf in het spel. Succes!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:36
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wieehoooe
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:36
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hahahaha

Dit spel gaat geniaal XD en dit bewijst weer dat we op het goede spoor zitten!
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:36
Verwijderd
Hell yeah
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:37
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Zou dit het eerste spel worden waarin er geen goeie functies behalve dan de wolfsbane uitgaan?
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:38
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Beter kan gewoon niet!
Echt super gaat het!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:40
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sann heeft dus al twee wolven genoemd in een post van haar. Zou de derde er dan ook niet bij zitten?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Sann heeft dus al twee wolven genoemd in een post van haar. Zou de derde er dan ook niet bij zitten?
Welke post was dat? Zou het een hintpost kunnen zijn geweest van de verrader aan de wolven, zoals Soija ook wel eens gedaan heeft? Want dan zou het natuurlijk heel goed kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:44
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Sann heeft dus al twee wolven genoemd in een post van haar. Zou de derde er dan ook niet bij zitten?
Een hele goede theorie! Ik heb zo'n vermoeden... Ik ga morgen nog maar eens alles héél goed doorlezen!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post30790686
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:45
Verwijderd
Geweldig. Beste spel ooit. De derde wolf wordt lastig!
Want iedereen ging bijna mee op DaT omdat het toch al haast zeker was dat hij eruit zou vliegen.
De laatste wolf zal wss ook DaT verdacht hebben gemaakt om zichzelf te redden..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:46
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goede zaak.

Citaat:
Sorry dat ik zo laat ben, heb nu ook erg weinig tijd, maar ik stem vanavond Mr. Mark, omdat ik het niet zo aardig vind dat hij op mij stemt.
En om heel eerlijk te zijn vind ik het erg moeilijk om op dit moment een verdachte aan te wijzen, juist omdat ik gisteren en vandaag amper op het forum ben geweest en niet alles aandachtig heb kunnen lezen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:49
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Prachtige uitslag
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:50
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
@LL, kun je misschien nog het stemlijstje aanpassen? Het kan toch nog wel handig zijn.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
De Kantine Weerwolfspel 72
Geel
500 05-09-2010 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.