Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 19:13
leipo
leipo is offline
ik heb gehoord van een vriend dat economische opleiding alleen handig zijn voor als je NL wilt werken enzo is dat waar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2006, 19:20
Barry K
Barry K is offline
Ik studeer een engelstalige variant van bedrijfseconomie.
Wij volgen accounting regels die in de VS worden gebruikt. Boeken die voornamelijk in de VS worden gebruikt; dus praktijkvoorbeelden van andere landen etc. etc.

Ik denk dat ik zeker wel in het buitenland later kan gaan werken.

Niet mee eens dus
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 22:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
als je het gelooft is het waar
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:38
Demosthenes
Avatar van Demosthenes
Demosthenes is offline
Ik doe International Business and Management Studies (engelstalig). Het is dus absoluut niet waar. Als je echt van plan bent naar het buitenland te vertrekken later of ambities hebt bij een multinational aan het werk te komen, is het misschien goed om voor een engelstalige studie te kiezen. Je went er zo aan!
__________________
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat moet dat voor wonderlijk sperma geweest zijn, waarvan ík de snelste ben geweest!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:52
Verwijderd
Hoeveel Nederlanders die Engelstalige economische opleidingen doen blijven nou echt een jaar of 10, 20 in de VS werken? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:02
Verwijderd
Dat hangt meer af van je eigen motivering en internationale interesse lijkt me. Je kunt ook met een typisch Nederlandse opleiding als Nederlands recht wel in het buitenland komen te werken als je wilt, dat gaat zonder problemen, dus dan zal het met economie helemaal wel meevallen.