Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2012, 15:00
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Hee,
Zoals in mijn andere topic al duidelijk werd,is dat ik verliefd ben op een jongen van 20. Ik zelf ben 15. Mijn plan was,om het gewoon hierbij te laten. Om het hem niet te vertellen,omdat het gewoon niet kan. Waarom kan het niet? 1: Hij vindt al een ander meisje leuk. 2: Leeftijdsverschil. 3: Hij mag al auto rijden,en drinken,en werkt al. Ik kan geen auto rijden,mag nog niet drinken en zit nog op de middelbare. 4: Hij is gewoon in een andere levensfase dan mij. Dus ik had zoiets van: Gewoon afwachten en niks ondernemen,dan gaat de verliefdheid van zelf wel over. Nja,een vriendin van mij heeft hem ook op msn. En opeens zegt ze dat hij weet dat ik hem leuk vindt. Blijkbaar had hij het al door,en heeft zij het bevestigd toen hij erna vroeg. (Hoezo door hebben,ik gedraag me gewoon zoals ik tegen iedereen doe?) Dus ik vraag hem erna,en hij zegt dat hij mij niet ziet zoals ik hem zie. (dat wist ik al omdat hij al iemand anders leuk vindt,maar zij vindt hem niet leuk en heeft al een vriend) Tegen haar ging hij allemaal dingen zeggen dat hij mij gewoon aardig vindt,en gewoon tegen tegen mij blijft praten om het gezellig te houden. Terwijl hij tegen mij alleen maar dat andere zei. Tja...had hij deze dingen die hij tegen haar had gezegd,niet beter tegen mij kunnen zeggen? Maarja maakt niet uit. Pff ik ben weer afgewezen Oke,dit maal was ik erop voorbereid,maar het blijft altijd vervelend. Dus dit wilde ik even kwijt.
Advertentie
Oud 21-06-2012, 15:07
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tja, hij wil je niet. Jammer dan.
Oud 21-06-2012, 15:10
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het is niet de bedoeling topics te openen voor mededelingen. Als je gewoon dingen kwijt wilt of met mensen wilt praten over dit soort dingen, mag dat natuurlijk hier!

Deze gaat dicht, maar ik kopieer je post ook even naar het Hoe voel jij je op relationeel gebied?-topic.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Algemeen] Afwijzen & Afgewezen worden
GroeneDag
13 10-11-2009 22:25
Drugs & Alcohol mijn afwezigheid
Verwijderd
26 22-04-2004 20:07
Psychologie afwezig
marisjuhh
7 06-09-2003 22:27
Liefde & Relatie Meisje voor zoenen afgewezen...
t68i
24 17-01-2003 19:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Door afwezigheid opgepakt!!
Dextopia
3 12-10-2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.