Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2001, 19:03
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
petra schreef:
daar kan ik me echt zow aan ergeren, ikzelf ben ook best wel dik (vind ik) ik weeg 58 en ben 1.65, ik heb vriendinnen van 1.76 en 55 kilo en die zeggen dan tegen mij dat ik niet dik ben en zitten ondertussen wel over hun eigen figuur te zeuren dat het zo is...Dat vind ik echt zooooowwww dom...


Ja maar luister, zij IS niet dik en ik wel.
De mensen over wie ik het heb zijn misschien 1.65/1.70 en wegen rond de 60 kg. Dat is NIET dik.
Ik ben 1.62 en weeg 84 kilo (nee, dit is geen typfout).
Mag ik dan alsjeblieft zeggen dat ik het zonde vind als slanke mensen zeggen dat ze zichzelf te dik vinden terwijl ze dat niet zijn?

Voor mij mogen ze best ontevreden zijn over hun gewicht en het daar over hebben, ik weet zo onderhand dat bijna niemand tevreden is met zijn uiterlijk, ook niet de mensen die in mijn ogen slank zijn. Ik zeg alleen dat ik het zo ZONDE vind, omdat ze zo mooi kunnen zijn als ze er gelukkig uit zien...


Danku en de groeten...
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 19:12
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

mischien omdat je alleen maar zit te eten achter de computer ?? Zit je al op fitness ?

groetjes



Nee jij zit nie vaak achter de pc wou je zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:28
kizzy
kizzy is offline
van de pil kan je maar zo 5 kg aankomen ofzo.. jah en dan met tussendoortjes is het er zo bij door die pil ben ik ook vet veel aangekomen.... hmzz maar es over op andere pil..

maar heel veel succes met afvallen. en doe nie teveel want je bent er lang bij! good luck! en gefeliciteerrd
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:51
halve gare
halve gare is offline
de beste manier om afte vallen is veel bewegen, je kan beter wat meer eten en genoeg energie hebben om te bewegen dan anders om!
maakt niet uit waarmee je beweegt als je het maar doet, kan gaan fietsen, of skaten en nu schaatsen of thuis gewoon elke dag wat oefenigen doen! succes in ieder geval, ik ben ook al tijden aan het afvallen en het is niet altij amkkelijk!
__________________
f*ck them all....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 07:40
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
Dank je wel voor alle reacties!

ik weet echt niet hoe ik 10 kilo in 1 maand ben aangekomen.
het kan namelijk ook zijn dat het misschien van mijn pil (mygrogeon 30) komt, maar dat weet ik dus niet


die pil is heel ligt ken der niet door komme denk ik hebt ik ok ik val der vanaf
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 10:26
Verwijderd
damn... ik ben in vijf dagen 17 kilo aangekomen... kut...
ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen, maar in ieder geval, je bent niet de enige, en het is echt niet vreemd...
eeks.. ik post snel weer, ik kom niet uit mijn woorden... sorry

in ieder geval heel veel succes... kussie
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:22
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
op dit moment weeg ik nog steeds 78 kilo.

het enige wat ik doe is netjes s'morgens wat eten, op school alleen water drinken en s'avonds wat eten (GEEN tussendoortjes)

en 2 appels per dag..

mag ik vragen waarom je 's middags niet eet? 3 maaltijden per dag kan prima als je wat probeert af te vallen hoor (vooral als je middageten gezond en vezelrijk is, 2 donkerbruine boterhammen met 'light' beleg bijv.)..en dan heb je bij het avondeten ook weer minder 'trek'...

Cardiofitness is alsoluut een aanrader om te gaan doen als je wilt afvallen (dan richt je je meer op vetverbranding dan op het spieren 'kweken')

Misschien een idee om een scholieren.com 'dieetclubje' op te richten voor iedereen die wat wil afvallen? (op een gezonde en verantwoorde manier!). Gewoon een topic waar iedereen vragen kan stellen over dieeten, en neer kan zetten hoe het gaat met afvallen, wat wel en niet werkt etc? (kortom: ervaringen uitwisselen) Soms kan het helpen als je weet dat anderen dezelfde problemen hebben als jij...
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:32
Stier17
Stier17 is offline
BMI is lengte*lengte/gewicht
Lengte in meters en gewicht in kilogrammen.

Tussen de 20 en 25 zit je goed!
__________________
Shit happens...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 16:59
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
TearSong schreef:
Misschien een idee om een scholieren.com 'dieetclubje' op te richten voor iedereen die wat wil afvallen? (op een gezonde en verantwoorde manier!). Gewoon een topic waar iedereen vragen kan stellen over dieeten, en neer kan zetten hoe het gaat met afvallen, wat wel en niet werkt etc? (kortom: ervaringen uitwisselen) Soms kan het helpen als je weet dat anderen dezelfde problemen hebben als jij...

Ja! Goed idee I'm in!!

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 17:34
kastdeur
kastdeur is offline
Lichamelijke aspecten

Je body mass index is 24.7. Je hebt dus een gemiddelde bmi voor een volwassene.

(1.80 en 80 kg dus)

bron: www.sabn.nl
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic #11
Severus
500 26-08-2010 08:44
Lichaam & Gezondheid Vraag over aankomen (puur uit nieuwsgierigheid)
Tijdschrift
13 23-06-2007 10:00
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #5
Verwijderd
342 12-08-2005 10:15
Lichaam & Gezondheid Al eens uitzonderlijk veel afgevallen of bijgekomen op een korte periode?
Verwijderd
75 26-10-2004 15:09
Psychologie angst om te gaan studeren
Tesswashere
3 11-07-2002 14:40
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #3!!!
Me_Myself_and_I
245 26-05-2002 09:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.