Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2012, 11:12
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Hallo,

Ik ben voor geschiedenis bezig aan een werkstuk over Adolf Hitler.
Ik moet het morgen inleveren, en heb het voor het grootste gedeelte af maar ik ben nog bezig aan 1 hoofdstuk. Op het blaadje waarop de opdracht staat uitgelegd wordt dit als volgt beschreven:
Citaat:
Beschrijf de tijd waarin de persoon leefde. Hoe zag de wereld er toen uit? Hoe werden landen bestuurd? Wat waren de toonaangevende landen en personen?
Kan iemand me helpen om deze vraag te beantwoorden? Ik heb een hele tijd hierna gezocht op het internet maar ik kan gewoonweg niks vinden!

Bij voorbaad dank voor een reactie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2012, 12:54
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
ook al op wikipedia gekeken?? http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_hitler en anders kijk ook bij 2de wereld oorlog op wikipedia
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 23:25
Verwijderd
Het lijkt me niet moeilijk om iets over deze periode te vinden eerlijk gezegd . Ik vermoed dat in je geschiedenisboek wel het een ander staat, en anders kun je altijd even op wikipedia kijken, als er goede bronnen bij vermeld staan uiteraard. Dan kun je onder andere hier en hier wel een aantal dingen vinden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 00:29
the economist
the economist is offline
Cruciaal vind ik dat massamedia, film en neuws in de bioscoop, en radio, net opkwam.
De mensen wisten nog heel weinig van wat er speelde in de wereld. Door de gekleurde berichtgeving werden de mensen gemakkelijk een bepaalde kant op geduwd.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 16:27
WoKo
WoKo is offline
Echt waar, honderden boeken, 10 films kijk leer en schrijf. Voorbeeld film: Der untergang, 1 keer kijken en je weet hoe hij leefde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet
Verwijderd
213 15-11-2008 15:22
Levensbeschouwing & Filosofie satanisme
morgainemanson
136 29-01-2007 06:47
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.