Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 08:56
Verwijderd
Omdat ik mij vast wilde inschrijven.

Ik doe mee.


Pm-lijst

Spoiler

Laatst gewijzigd op 31-07-2010 om 21:30. Reden: + pm-lijst op verzoek van Absinthe en Geel.
Advertentie
Oud 26-07-2010, 09:29
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik zou gaan spelleiden samen met Martino.
Martin je hebt een PM.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 26-07-2010, 12:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
ik doe mee.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-07-2010, 13:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe mee.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-07-2010, 14:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Doe ook mee
Oud 26-07-2010, 15:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ook
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-07-2010, 16:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik doe helaas niet mee. Ben straks 3 weken op vakantie! Maar toch heel veel plezier dit spel
__________________
mijn handtekening
Oud 26-07-2010, 16:28
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik doe mee.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 26-07-2010, 17:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Bij nader inzien komt het me slecht uit om te spelleiden of mee te spelen. Ik stuur het wachtwoord van de spelleidersaccount naar Eye of Sauron.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-07-2010, 18:48
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik doe ook mee, heb toch niks te doen
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-07-2010, 21:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Als EoS het niet erg vindt, wil ik best met hem spelleiden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 27-07-2010, 15:59
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Als EoS het niet erg vindt, wil ik best met hem spelleiden.
Ik vind het prima, ik stuur wel even een PM met het verhaal idee dat ik in mijn hoofd had.
Maar tot nu toe loopt het niet echt storm, er moeten wel meer deelnemers komen anders gaat het spel niet door/word het uitgesteld
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-07-2010, 16:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zijn een heleboel mensen op vakantie, daarom is de opkomst niet zo hoog als altijd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-07-2010, 16:38
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Er zijn een heleboel mensen op vakantie, daarom is de opkomst niet zo hoog als altijd
Ja dat had ik ook wel geraden hoor
Ik bedoel alleen maar te zeggen, het spel kan best met minder mensen gespeeld worden, en dan gewoon wat minder wolven en wat andere speciale functies eruit, maar 7 deelnemers is echt te weinig. Dan stellen we het gewoon even uit totdat er wat mensen zijn bijgekomen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-07-2010, 16:40
Verwijderd
Count me in!
Oud 27-07-2010, 16:40
Verwijderd
En toen waren het er 8.
Oud 27-07-2010, 18:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dat had ik ook wel geraden hoor
Ik bedoel alleen maar te zeggen, het spel kan best met minder mensen gespeeld worden, en dan gewoon wat minder wolven en wat andere speciale functies eruit, maar 7 deelnemers is echt te weinig. Dan stellen we het gewoon even uit totdat er wat mensen zijn bijgekomen.
Sann komt in ieder geval een dezer dagen terug (die had ook verzocht op haar te wachten ) en ik neem aan dat een aantal mensen ook wel thuiskomen deze week of volgende week.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-07-2010, 18:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, we moeten ook weer niet té lang wachten, want dan gaan er weer mensen afmelden omdat zíj dan weer op vakantie gaan.
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 27-07-2010, 18:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is ook zo ja. Laten we.. maandag beginnen? Zondag functies verdelen, zaterdag laatste inschrijfdag? is dat een idee
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-07-2010, 19:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Op zich wel een idee, LP, we zullen even kijken.
Oud 28-07-2010, 16:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Hmm, misschien dat het helpt als ik de pm rond wordt gestuurd.*gaat bezig*
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 28-07-2010, 17:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ mensen die zich nog niet hebben ingeschreven: Jongens, om op! We willen beginnen
__________________
Tsja
Oud 28-07-2010, 17:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Siorin Dark Phoenix Severus Dott fizzle flyaway Wammus testout.com WolterB Lucky Luciano en iedereen waarmee ik random eens gespeeld heb en die niet op vakantie is of gaat naamzoek!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-07-2010, 18:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben net terug van vakantie en Testout.com is nog tot volgende week zondag op vakantie.

Ik wil op zich wel mee doen maar ik ga op 19 augustus naar Lowlands. Als we begin volgende week beginnen betekend dat dat ik anderhalve week de tijd heb om mee te spelen en ik vrees dat dat niet genoeg is dus dan is het naar mijn idee beter om niet mee te doen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 28-07-2010, 18:19
Verwijderd
Ik doe mee
Advertentie
Oud 28-07-2010, 19:15
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Siorin Dark Phoenix Severus Dott fizzle flyaway Wammus testout.com WolterB Lucky Luciano en iedereen waarmee ik random eens gespeeld heb en die niet op vakantie is of gaat naamzoek!
Dark Phoenix heb ik nog gevraagd, zegt helaas geen tijd te hebben. Maar voor het weerwolfspel maak je tijd
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 28-07-2010, 19:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn naamzoek zal hem wel na doen denken over zijn uitspraak
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-07-2010, 19:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
LP leer eens lezen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-07-2010, 19:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry, ik heb heel snel op en neer gescrolled goed dat je mee doet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-07-2010, 22:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sorry liefjuhs, al waardeer ik het dat jullie me vragen, ik werk zo'n 4 avonden per week, dus het zou niet echt haalbaar zijn helaas. En als ik ergens een hekel aan heb is het inactief spelen of ermee moeten stoppen. Dus nee, helaas, sorry.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-07-2010, 10:51
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Sorry, ik heb heel snel op en neer gescrolled goed dat je mee doet
Fijn om te weten dat mn waardeoze theorieen gewaardeerd worden
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2010, 12:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik wil opzich wel meespelen maar ik heb van mijn vriend een weekje weg gekregen voor ons 3,5 jaar. Dus dat gaat hem niet worden Volgende keer, als ik niet steeds op vakantie ga doe ik wel mee
Oud 29-07-2010, 13:03
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Siorin Dark Phoenix Severus Dott fizzle flyaway Wammus testout.com WolterB Lucky Luciano en iedereen waarmee ik random eens gespeeld heb en die niet op vakantie is of gaat naamzoek!
Femic, Dukko, Biertank!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 29-07-2010, 17:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Weten we al wanneer het begint?
Mijn oma is onverwacht overleden vandaag, dus er moet veel geregeld worden waardoor ik in het begin waarsch niet actief zal zijn.. maar wel stem.. als dit een probleem is dan zeg het maar dan trek ik me terug
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2010, 20:37
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Weten we al wanneer het begint?
Mijn oma is onverwacht overleden vandaag, dus er moet veel geregeld worden waardoor ik in het begin waarsch niet actief zal zijn.. maar wel stem.. als dit een probleem is dan zeg het maar dan trek ik me terug
Wat erg. Sterkte Dott!
Natuurlijk is het geen probleem als je in het begin niet zo actief bent. Als het wel een probleem is dan word je snel genoeg eruit gestemd. Dus geen reden om je terug te trekken.

Over wanneer we beginnen. EoS en ik dachten dat we zo na het weekend konden beginnen. Op dit moment hebben we 8 deelnemers:

1. Onait Sirch
2. Daboman
3. Little Phoebe
4. snoopy
5. Dott
6. Hanneke
7. Wheezle
8. Lucky Luciano
9. sann
10. Wammus
11. Absinthe

Wij wilden toch minimaal 10 tot 12 spelers hebben, als we vòòr zaterdag er niet zoveel hebben, dan zullen we dan kijken wat we doen, en als we er wel genoeg hebben dan is zaterdag de laatste dag voor de inschrijvingen, worden zondag de functies verdeeld en is maandag de eerste hangronde.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 31-07-2010 om 16:59.
Oud 29-07-2010, 21:10
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Dott: jeetje wat erg! Sterkte! (is dat de oma die ook in het ziekenhuis lag?)
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 29-07-2010, 21:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik doe ook niet mee omdat ik de komende weken niet kan garanderen elke dag online te zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-07-2010, 23:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: jeetje wat erg! Sterkte! (is dat de oma die ook in het ziekenhuis lag?)
hmmhmm
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-07-2010, 00:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah Dott, wat kut Gecondoleerd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-07-2010, 19:03
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Up. Kom op, er zijn vast wel genoeg mensen die heimelijk ambities koesteren voor het weerwolfspel. Schrijf je in!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-07-2010, 20:27
Verwijderd
Hmm ik wil wel mee doen, maar ik werk redelijk wat avonddiensten en vanaf 19e is lowlands (maar met zo weinig spelers halen we dat wel). Dus als er niet gezeurd wordt over dat ik soms alleen 's ochtends post (zal maar een paar x zijn, maar toch) doe ik mee! En als het spel langer duurt dan tot de 19e gaat het dus niet lukken.
Oud 30-07-2010, 21:16
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hmm ik wil wel mee doen, maar ik werk redelijk wat avonddiensten en vanaf 19e is lowlands (maar met zo weinig spelers halen we dat wel). Dus als er niet gezeurd wordt over dat ik soms alleen 's ochtends post (zal maar een paar x zijn, maar toch) doe ik mee! En als het spel langer duurt dan tot de 19e gaat het dus niet lukken.
Ik draai ook avonddienst. Zelfs toen ik spelleider was, was dat geen punt. Betekent alleen dat je vooruit moet stemmen. Het lijkt me juist leuk om niet langer de enige te zijn 's morgens ver voor de deadline
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 30-07-2010, 21:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is een kans dat mijn moeder mijn hond laat inslapen. Niet als het aan mij ligt, maar het is officieel haar hond, dus ze kan ermee doen wat ze wil. Dus als het zover komt, zal ik ook niet heel erg actief zijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-07-2010, 07:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ja, sann je moet meedoen! Ik word juist een beetje gek van al die mensen die 2 minuten voor de deadline stemmen en dan zeggen dat ze op degene stemmen op wie iedereen stemt

@ LP: Pfff... Wat rot zeg!
__________________
Tsja
Oud 31-07-2010, 08:38
Verwijderd
Ik snap trouwens niet helemaal waarom ik nog steeds de pm krijg, heb al drie keer ofzo gezegd dat ik uit de lijst wil, en dan ook nog mijn naam letterlijk uit de lijst gehaald en hem hier gekopieerd.

Verder twijfel ik nog of ik meedoe, omdat er naast Lowlands nog twee opties zijn voor korte vakanties. Waarvan ik nog niet zeker weet of ze doorgaan, maar toch.
Oud 31-07-2010, 10:12
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Lowlands duurt nog 3 weken, dat halen we sowieso niet

knuffel @ LP
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-07-2010, 13:48
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik snap trouwens niet helemaal waarom ik nog steeds de pm krijg, heb al drie keer ofzo gezegd dat ik uit de lijst wil, en dan ook nog mijn naam letterlijk uit de lijst gehaald en hem hier gekopieerd.

Verder twijfel ik nog of ik meedoe, omdat er naast Lowlands nog twee opties zijn voor korte vakanties. Waarvan ik nog niet zeker weet of ze doorgaan, maar toch.
Sorry! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit heb gelezen dat je eruit wilde, maar dat ligt natuurlijk aan mij. Ik zal aan het einde van het spel een pm lijst posten zonder jou erin, hopelijk komt het dan goed.

En het zou wel tof zijn als je meedeed.

Knuffel @LP!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-07-2010, 13:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als er zo weinig mensen mee doen dan is het spel al voor Lowlands afgelopen en in dat geval wil ik wel meedoen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 31-07-2010, 13:49
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Als er zo weinig mensen mee doen dan is het spel al voor Lowlands afgelopen en in dat geval wil ik wel meedoen.
Dan hebben we dus sowieso 10 spelers! Even met EoS overleggen. \

Nou ja, eigenlijk 9, maar sann ik schrijf je er toch maar bij. Toeeee? *zielig kijkt*
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 31-07-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Dan hebben we dus sowieso 10 spelers! Even met EoS overleggen. \

Nou ja, eigenlijk 9, maar sann ik schrijf je er toch maar bij. Toeeee? *zielig kijkt*
ik offer me wel op zo zijn we indd makkelijk voor lowlands klaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #71, deel 2.
Severus
152 19-08-2010 06:35
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.