Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2007, 22:58
Perception
Avatar van Perception
Perception is offline
Aangezien die er aan zit te komen en er nog niet echt een topic over is;





http://pc.ign.com/objects/694/694190.html

Nog meer mensen die een key voor de MP beta hebben?
__________________
gimme danger, little stranger
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2007, 09:35
Verwijderd
Als mij pc het goed zou trekken speel ik hem wel. Maar heb geen zin om hem bijna op minimale instellingen te moeten spelen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 02:16
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Up hem maar even vanwege de demo die al even uit is.
Tot nu toe vind ik het geweldig! Toegegeven, de demo is Far Cry-ish met wat suit-functies, maar hier heb ik niks op tegen.
De demo nu toch al zeker 3 keer uitgespeeld en daarnaast gewoon een hele tijd lopen kloten. Jeeps gelanceerd met veel te veel explosieven, nukes gedropped, etc (verkregen via een mod uiteraard).

Cloaking is wel heel erg makkelijk overigens. Zelfs de Delta difficulty wordt er relatief makkelijk door, maar ik neem aan dat het allemaal wat pittiger wordt in de full version, dewelke ik zeker zal halen .

Ik had echter gehoopt dat ik in ieder geval iets op high zou kunnen zetten. Dit is niet het geval, medium met wat low er tussen is de max van m'n pc. Voor een 3800 X2 , 2GB en 'n 7800GT vind ik dat toch niet heel prettig..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 19:36
Duitsers
Duitsers is offline
Vond je werkelijk? Ik had het gevoel dat cloaking de meest nutteloze feature was (of superstrength misschien, maar shit in de rondte slaan was wel leuk), omdat het zo snel opging. Behalve als je stilstond dan, maar wat is daar nou de lol aan.
Ik heb de demo ook gespeeld en vond het de Delta-mode het leukst, vreemd genoeg. Het is ook leuk dat je een koekepan op kunt pakken maar als je die in de kofferbak van een pick up legt en begint te rijden valt hij op de grond. Daar moeten ze aan werken. En het was wel erg Far Cry: Instincts, maar daar ontkom je niet aan als je een FPS maakt gesitueerd op een mysterieus eiland en superkrachten.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 21:48
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
cloaking was idd easy, stukje cloaken, rechargen en weer verder :/

verder vond ik de demo maar suf eigenlijk. op de screenshots zag het er vetter uit dan ingame. meestal is het omgekeerd
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 21:44
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Net uitgespeeld, holy crap wat een spel. Adrenalinerush vergelijkbaar met verschillende landingen in Normandy achter elkaar.

Ben minder enthousiast over 't einde tho.. zal wel weer 'n expansion achteraan komen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 17:38
Verwijderd
Vraag me af of ik het een beetje kan draaien. Miss vanaaf ff testen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 20:35
Verwijderd
Ik had begrepen dat dit spel alleen maar te runnen was op high-end systemen en dan nog niet optimaal?

Ik ga het iig niet proberen met mijn Geforce 4 Ti 4200, 512 mb geheugen en 1800 MHz Ahtlon
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 22:19
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Goed spel, voor FPS-begrippen. Geen meesterwerk ofzo, maar zeker tof. En ja, het lijkt op Far Cry Instincts, maar het is dan ook een spiritual sequel.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 02:34
Verwijderd
Ik vind hem wel vermakelijk, draait soepeltjes op 2x aa en alles op medium.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games crysis 3
tomska
4 13-02-2013 12:59
Games Welk spel heb jij als laatst gekocht?
Verwijderd
500 29-10-2009 18:50
Games Welke game heb je als laatste gespeeld? #1
Metal
500 06-03-2009 12:49
Games de beste games die ooit gemaakt zijn
Verwijderd
287 28-05-2008 15:35
Games HellGate London Demo released
Koning
10 08-11-2007 22:31
Games Crysis, de eerste directX10 game
Wammus
33 25-01-2006 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.