Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2013, 13:10
hoop
hoop is offline
heey
Ik wil mezelf al een tijdje heel graag vingeren. Maar ik durf niet zo goed. Ik ben bang dat ik iets fout doe. Maar ik wil mezelf wel heel graag een orgasme bezorgen.
Help me
X
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 13:16
Verwijderd
nou er is niet veel wat je fout kan doen (: probeer het gewoon een keer? En wat bedoel je precies met vingeren? Heb je het over je vinger er in en uitschuiven? Want daar komen (de meeste) meisjes niet van klaar. Je hebt het meest kans op een orgasme als je je clitoris 'stimuleert', dus er gewoon overheen wrijven.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 13:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
je kan weinig fout doen. Als je het fout doet voel je er niet zo veel van, maar je kan met je vingers echt niet iets onherstelbaar kapot maken ofzo.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 14:56
diejongen
diejongen is offline
Ik ben verliefd op me beste vriendin en haar ook wel vingeren (ik praat wel is met haar over die dingen) maar ik weet niet hoe ik het moet vragen en ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil blijven
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 16:00
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben verliefd op me beste vriendin en haar ook wel vingeren (ik praat wel is met haar over die dingen) maar ik weet niet hoe ik het moet vragen en ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil blijven
Zeg, houd eens even op met topics van andere vervuilen met je eigen vragen. En crossposten is niet toegestaan. Dit heb je ook al in een ander topic gevraagd:

Citaat:
Ik ben een jongen en vind mijn beste vriendin leuk en wil haar wel vingeren alleen hoe vraag ik dat ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil zijn
En daarop heb je al een antwoord gehad:
Citaat:
Eh.. Wtf?

Misschien moet je er eerst eens achter komen of ze überhaupt interesse in je heeft, voordat je begint over seks. Je slaat een paar (heel belangrijke) stappen over.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 16:18
AliciaLiefje
Avatar van AliciaLiefje
AliciaLiefje is offline
Citaat:
Zeg, houd eens even op met topics van andere vervuilen met je eigen vragen. En crossposten is niet toegestaan. Dit heb je ook al in een ander topic gevraagd:



En daarop heb je al een antwoord gehad:
juaah tis egt irritantt!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 13:37
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
de kans dat je iets verkeerd doet is heel klein. ik durfde het eerst ook niet. je kan het btw eerst met iets kleins doen en dan met iets groters.
"Iets kleins"? Laat het haar maar gewoon bij vingers houden, dán kan er niets fout gaan (nou ja, tenzij je je vingers in allemaal gekke vloeistoffen doopt). Voorwerpen in een vagina stoppen, vooral voorwerpen die helemaal niet bedoeld zijn voor zulke doeleinden, is a) niet nodig voor een orgasme en b) dan kan het wél fout gaan.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 17:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Tampons? Een tampon lijkt me wel het laatste waarmee je wilt masturberen. Dat neemt vocht op als een gek (daar zijn ze voor, namelijk!). Die krijg je er één keer in en dan ben je droog. Joy!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 17:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tampons? Een tampon lijkt me wel het laatste waarmee je wilt masturberen. Dat neemt vocht op als een gek (daar zijn ze voor, namelijk!). Die krijg je er één keer in en dan ben je droog. Joy!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 19:18
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
met iets kleins bedoel ik dingen zoals tampons. en de achterkant van je tandenborstel kan tog ook? (moet je wel een 2e hebbn XD)
Dat is niet echt hygiënisch en ik zie de lol van tampons niet in. Als ik het éven kan vermijden, laat ik die dingen links liggen, laat stáán dat ik ze voor de lol ga gebruiken.

Sowieso denk ik dat je té gefocust bent op 'ga er dingen instoppen'. Dat is helemaal niet nodig, (bijna) alle vrouwen zijn véél gevoeliger bij hun clitoris en een groot deel van de vrouwen (meer dan de helft, dacht ik) kan überhaupt niet klaarkomen door penetratie. Je kunt dus veel beter je clitoris stimuleren dan dingen in je vagina stoppen, en áls je dat al doet, gebruik dan vingers of dildo's en geen random voorwerpen die er niet voor bedoeld zijn (en droog zijn en schuren zoals tampons, bijvoorbeeld). Heb je die überhaupt wel eens gebruikt?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik durf niet af te spreken met een jongen.
hartjesanne
2 09-11-2010 23:38
Liefde & Relatie yikes, ik durf niet
ice_wolf_icy
0 09-11-2010 17:10
Seksualiteit Ik durf niet verder
Sperzieboon
19 31-12-2004 17:22
Seksualiteit ik durf niet
droops
8 25-11-2004 06:47
Seksualiteit ik durf niet!!!
MeMyselfAndI
17 13-01-2002 22:51
Verhalen & Gedichten Ik durf het niet
Verwijderd
11 04-01-2002 14:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.