Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 10:10
PrackaH
PrackaH is offline
Michael Jackson weer zwarter

Popster Michael Jackson heeft weer een donkerder huidskleur gekregen. Volgens de krant The Sunday Times heeft de zanger bijna twee miljoen gulden gespendeerd om `weer zwarter te worden'.

De krant, die zich baseert op Amerikaanse mediaberichten, meldt dat de ingreep te maken had met een reeks concerten in New York waarbij zijn donkerder gekleurde broers weer aanwezig zouden zijn. De huid van `Wacko Jacko' is naar eigen zeggen de afgelopen jaren verbleekt door een ziekte die het pigment aantast.

bron: Algemeen Dagblad

[Dit bericht is aangepast door PrackaH (03-12-2001).]

Zijn er ook mensen op dit forum die dit niet belachelijk vinden en die Michael best begrijpen?

[Dit bericht is aangepast door PrackaH (03-12-2001).]
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2001, 11:14
dario
dario is offline
ik begrijp hem wel dat hij weer donkerde wil worden.
ik bedoel als je hele familie donker is is dat niet meer dan logisch.

maar wat ik niet begrijp is hoe hij zo blank is geworden?
hierboven staat een ziekte maar
ik dacht altijd dat hij dat operatief had laten veranderen.

__________________
jalalallalalallalalalallal
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 11:18
Verwijderd
Ja, hij schijnt vitiligo te hebben, da's een heel zeldzame huidziekte die inderdaad het pigment aantast...maar dat lijkenkleurtje van 'm ligt heus niet alleen aan die ziekte. Die gast heeft allerlei freaky operaties ondergaan om z'n 'neger'neus smaller te maken...dat is ook funest geweest. Eerst wilde hij eruit zien als blanke, en nu wil hij weer terug? Die kerel is echt ziek...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 14:57
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ach ja laat hem lekker, als hij daar blij mee is moet ie doen wat ie niet laten kan
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 15:31
M1d0
Avatar van M1d0
M1d0 is offline
Duidelijk geval van "Black Or White". Eerst zwart dan wit en dan weer zwart...


__________________
M1d0 All Rights Reserved 2002 ®
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 16:28
pseudoniem
pseudoniem is offline
Hij heeft inderdaad een huidziekte zoals boven wordt verteld... maar daar word je dus echt niet egaal blank van!! Hooguit blanke vlekken...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
hij moet t zelf weten. Ik heb alleen ontzettend medelijden met die man. Ik weet niet of ik normaal zou kunnen blijven als ik hem was.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 20:21
WhizzKid
WhizzKid is offline
Hij kon ook inderdaad niet normaal blijven, zeker het nieuws niet gekeken, slaapt in een of andere gekke tank, allerlei strange spul wat ie gebruikt en dan die operaties van hem, het is dat ie bekend is, anders hadden ze hem allang opgenomen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 23:50
miep
Avatar van miep
miep is offline
echt sneu kan die gast niet iets beters verzinnen om met z'n geld te doen??
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 01:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dario schreef:
ik begrijp hem wel dat hij weer donkerde wil worden.
ik bedoel als je hele familie donker is is dat niet meer dan logisch.

maar wat ik niet begrijp is hoe hij zo blank is geworden?
hierboven staat een ziekte maar
ik dacht altijd dat hij dat operatief had laten veranderen.

Teveel en te lang in de spotlights gestaan!

Gatara
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 11:19
PrackaH
PrackaH is offline
Ja, 't is een vage kerel...maar inderdaad hij zoekt het maar lekker uit...al hoef ik 'm niet meer te zien (ik ben al blij dat hij zo'n grote gleufhoed op had in z'n voorlaatste clip)...zielig...
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 13:45
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, hij schijnt vitiligo te hebben, da's een heel zeldzame huidziekte die inderdaad het pigment aantast...maar dat lijkenkleurtje van 'm ligt heus niet alleen aan die ziekte. Die gast heeft allerlei freaky operaties ondergaan om z'n 'neger'neus smaller te maken...dat is ook funest geweest. Eerst wilde hij eruit zien als blanke, en nu wil hij weer terug? Die kerel is echt ziek...
Inderdaad! Wanneer houdt hij een keer op met die onzin?

__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 14:04
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Kunstmatig pigment misschien, met andere woorden, hij mag vanaf bij ons thuis door de schoorsteen om pakjes te bezorgen!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 14:06
^Duke^
^Duke^ is offline
Wat? Is ie bang dat ie geen zwarte Piet mag spelen dit jaar? Och arme...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 14:22
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
miep schreef:
echt sneu kan die gast niet iets beters verzinnen om met z'n geld te doen??
hij doet volgens mij al genoeg beter dingen met zijn geld.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 11:50
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
tijd van het jaar joh...hebben meer mensen die neiging...gaan ze ook nog in een apepakkie rondlopen en met een of andere bejaarden priester op sjouw...
__________________
wat doet een beker zure room met een uiterste houdbaarheidsdatum?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 08:48
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
Dj Pjotr schreef:
tijd van het jaar joh...hebben meer mensen die neiging...gaan ze ook nog in een apepakkie rondlopen en met een of andere bejaarden priester op sjouw...
???
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 15:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
volgens mij had-ie een huidziekte waardoor je lichte vlekken krijgt. Omdat echt witte vlekken op een zwart gezicht heel belachelijk (volgens hem!) zijn, heeft-ie z'n hele gezicht wit laten tatoeeren (ofzow). Vind ik op zich niet heel gek (al zou ik het zelf waarschijnlijk niet doen...), maar die neus! Die is dus wel belachelijk.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2001, 16:47
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
hehehehe............!
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 16:55
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Laten ze maar eerst een goeie neus voor um bouwen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 13:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wat een vreselijk enge foto.
Ik snap opzich wel dat hij weer wat bruiner "zou willen worden", als klein negertje was hij nog best cute. Maar om er nou zoveel geld in te steken, vind ik ook onzin.

Moet je eens nadenken hoe raar die man eigenlijk is. Hoeveel cosmetische operaties zal hij gehad hebben? Laten we 20 zeggen. Stel, jij moest je 20x laten opereren. Wie zou er dan in godsnaam voor kiezen om er ZO uit te zien als DIT?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 16:22
*charm girl*
*charm girl* is offline
Nee toch, wanneer houdt hij op?
Alsof hij meer bij zijn donker gekleurde broeders hoort als hij zich weer laat terugverven. Hummm ben nog altijd benieuwd wanneer die neus er gaat afvallen hehe
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:45
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Zo zit dit dus:

Hij heeft de pigmentziekte Vitiligo, dit veroorzaakt vlekken op de huid. Nu bestaan er een soort crèmes om je huid egaal te doen lijken. Samen met make-up kan dit er heel 'normaal' uitzien. Niets geen tatoeages of operaties dus. Allemaal crap. Eerst waren er nog weinig vlekken zichtbaar en kon hij het nog met donkere make-up e.d. camoufleren, maar langzamerhand werd zijn huid steeds blanker en wat het zinloos om donkere make-up te gebruiken. Logischerwijse issie nu dus 'blank'... zo.... nog meer vragen?
__________________
Amor vincit omnia
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:48
Brandeis-Bardin
Avatar van Brandeis-Bardin
Brandeis-Bardin is offline
Citaat:
rosi schreef:
ZO uit te zien als DIT?
Ah, getsie!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 20:18
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
lijkt Robocop wel!!!!
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 23:09
scala
scala is offline
Citaat:
break of dawn schreef:
Zo zit dit dus:

Hij heeft de pigmentziekte Vitiligo, dit veroorzaakt vlekken op de huid. Nu bestaan er een soort crèmes om je huid egaal te doen lijken. Samen met make-up kan dit er heel 'normaal' uitzien. Niets geen tatoeages of operaties dus. Allemaal crap. Eerst waren er nog weinig vlekken zichtbaar en kon hij het nog met donkere make-up e.d. camoufleren, maar langzamerhand werd zijn huid steeds blanker en wat het zinloos om donkere make-up te gebruiken. Logischerwijse issie nu dus 'blank'... zo.... nog meer vragen?

ja precies dat wist ik ook.
Hij is niet zomaar blank geworden en heeft het nog blanker laten lijken zegmaar omdat zulke pigmentvlekken nou eenmaal niet echt mooi zijn...zeker niet als je in de showbiz zit.

Anyway die neus blijft natuurlijk 8elijk...maar ik kan me voorstellen dat als je een blank gezicht heb, maar een negerneus...dat dat niet echt staat ofzo,btje vreemd? kweenie...volgens mij wilde ie et daarom opereren
Ow en nog wat: d'r zijn gloof ik ook een aantal operaties fout gegaan, of et resultaat was niet zoals het moest zijn
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 13:26
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Ik vind het belachelijk, als je zwart bent ben je zwart en als je blank bent ben je blank...ik wil toch ook geen zwarte huidskleur alleen maar omdat dan sommige mensen mij misschien leuker vinden ofzo...ik vind het meer een publiciteitsstunt van michael
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 14:29
Aafster
Avatar van Aafster
Aafster is offline
ik snap het wel hoor.. die jongen kon r niets aan doen dat ie blank werd.. maar ik vind het wel raar staan dat hij nou zon onwijs dunne neus heb en dan ook weer donker word!
ik zou het niet gedaan hebben als ik hem was.. ik dnke dat t r niet uit ziet!
kuz
__________________
Doej lieve randy roar :(
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 10:45
PrackaH
PrackaH is offline
Over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken...ben wel heel vereerd dat het een topicje van mij is
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 10:52
T_Robson
T_Robson is offline
Waarom is hij er niet eigenlijk eerder mee gekomen?

[Dit bericht is aangepast door T_Robson (19-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:09
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
T_Robson schreef:
Effe voor de duidelijkheid, hij heeft zichzelf wit laten maken toen hij net doorgebroken was. Het ligt dus niet aan die ziekte van hem
ff voor de duidelijkheid, hij heeft zichzelf niet wit laten máken... leg me maar eens uit hoe dat dan moet... even het pigment uit je huid laten verwijderen. Het is ook algemeen bekend dat de huidziekte vitiligo meestal de kop opsteekt als je volwassen bent. En trouwens, hij zit al vanaf zijn vijfde in de showbizz dus die zin van jou: "hij heeft zich wit laten maken toen hij net doorgebroken was" slaat werkelijk nergens op. Hij werd pas lichter toen hij rond de 25 was. Je moet eerst je bronnen maar eens controleren voordat je wat zegt.
__________________
Amor vincit omnia
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:45
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Laten ze maar eerst een goeie neus voor um bouwen.
Lukt ze nooit meer.
Volgens een hoogst betrouwbare bron - De Telegraaf - heeft een chirurg die MJ opereert een behoorlijke kans op een schadevergoedingsclaim met een hoop nullen, waardoor logischerwijs niemand het meer aandurft, omdat dat gedrocht dat een neus moet voorstellen niet meer mooier te maken valt, behalve door em gewoon eraf te snijden.


Conan... die MJ eigenlijk maar triest vindt, met al z'n succes en geld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.