Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 17:13
Suzet
Suzet is offline
Grieks!
Advertentie
Oud 04-04-2004, 19:17
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 30-03-2004 @ 18:08 :
Dus je wil zeggen dat je 16 bent en nu al vwo-examen doet? Poe!
jep klopt helemaal
Oud 06-04-2004, 09:58
Konstantine
Konstantine is offline
Wiskunde.
Oud 06-04-2004, 15:47
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
wiskunde word een ramp daar sta ik nu al ovoldoende voor
economie lijkt me vrij rot
en engels ook!!!
Oud 06-04-2004, 19:09
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
heb vorig jaar eindexamen gedaan

en ik zag tegen economie het allerergst op.. en achteraf gezien was dat volkomen terecht.. was gewoon een KUT examen! gelukkig had ik een 6,6
Oud 06-04-2004, 22:08
IvdSangen
IvdSangen is offline
Biologie
Oud 08-04-2004, 20:37
hippie jesse
hippie jesse is offline
wiskunde
(ik ben in het boek van begin 6 vwo bezig)
Natuurkunde (moet nog 2 hoofstukken doorwerken)
scheikunde (ik zeg maar niks )
engels (geen idee of ik dat ga halen)

Ik leer zegmaar zelfstandig en doe dan staatsexamen dus ik maak me niet al te druk, haal ik het niet dan doe ik het toch volgend jaar
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Oud 08-04-2004, 20:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 08-04-2004 @ 21:37 :
Ik leer zegmaar zelfstandig en doe dan staatsexamen dus ik maak me niet al te druk, haal ik het niet dan doe ik het toch volgend jaar
Dat geldt voor iedereen, maar dat is toch juist wat je niet wil? Nóg een jaar over je diploma doen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-04-2004, 20:46
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-04-2004 @ 21:41 :
Dat geldt voor iedereen, maar dat is toch juist wat je niet wil? Nóg een jaar over je diploma doen...
dat geld denk ik niet voor iedereen

ik ben 3 jaar geleden van mijn reguliere school gegaan, en zit nu op eigenwijs in nijmegen, en school waar je niks moet behalve 20 uur per week aanwezig zijn en 4 lessen volgen, maar die lesse mogen ook muziek kunst fotografie en en slapen zijn.

je hoeft er ook geen diploma te halen.

als ik op mijn oude school had gezeten zat ik nu in 5 vwo dus opzich loop ik niet achter als ik ergens te weinig voor geleerd heb dit jaar.

ik vind terouwns het leven op een middelbare school erg luxe dus ik doe er graag nog een jaartje over

p.s. ja, ik heb mijn examen nederlands vorig jaar al gehaald, dus daar doe ik nu niet genoeg mooite meer voor (kan er geen spellings correcor op deze site???)
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 20:48.
Oud 10-04-2004, 15:15
Sint Juttemis
Avatar van Sint Juttemis
Sint Juttemis is offline
Latijn!
Mijn klas is niet al te goed in Latijn en volgens onze leraar wordt dit examen van Latijn moeilijker dan de examens van alle voorgaande jaren en hij draait al flink wat jaartjes mee -hij gaat na dit jaar met pensioen- dus hij zal er wel verstand van hebben. Hij vreest voor ons dat we het niet al te best gaan maken.
Dat voorspelt veel goeds
__________________
Ik heb geen kapsones, daar ben ik veel te goed voor...
Oud 12-04-2004, 14:11
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
Wiskunde en filosofie daar ben ik echt zo niet goed in... Ik heb in de 6e nog geen enkele voldoende voor filo gehaald dus zit neit zo lekker... Wiskunde is gewoon een kutvak.. Daar mag ik ben een 5 voor staan vind ik
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Oud 12-04-2004, 14:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 08-04-2004 @ 21:46 :
dat geld denk ik niet voor iedereen

ik ben 3 jaar geleden van mijn reguliere school gegaan, en zit nu op eigenwijs in nijmegen, en school waar je niks moet behalve 20 uur per week aanwezig zijn en 4 lessen volgen, maar die lesse mogen ook muziek kunst fotografie en en slapen zijn.

je hoeft er ook geen diploma te halen.

als ik op mijn oude school had gezeten zat ik nu in 5 vwo dus opzich loop ik niet achter als ik ergens te weinig voor geleerd heb dit jaar.

ik vind terouwns het leven op een middelbare school erg luxe dus ik doe er graag nog een jaartje over

p.s. ja, ik heb mijn examen nederlands vorig jaar al gehaald, dus daar doe ik nu niet genoeg mooite meer voor (kan er geen spellings correcor op deze site???)
het maakt niet uit op welke manier je je laatste jaar doet.
Ik doelde op het feit dat iedereen, als ie zakt, nog een jaar kan doen om alsnog te slagen. Je zakt gewoon en doet het volgend jaar dus over. Dat jij dat op een andere manier doet als wij maakt dan niet uit, maar iedereen heeft die optie. Alleen is dat dus niet waar je in eerste instantie voor gaat als je je examens in gaat. (neem ik aan )

En er is al vaker om een spellingscorrector gevraagd. Het antwoord: plak je tekst in word, controleer het daar en post daarna.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-04-2004, 00:39
eviltjuh
Avatar van eviltjuh
eviltjuh is offline
Ik zie erg op tegen Aardrijkskunde en Biologie...

Dat worden, volgens mij, echt zware examens.
__________________
Be yourself, no matter what they say!!
Oud 13-04-2004, 10:28
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Aardrijkskunde en M&O... dikke ellende!
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Oud 13-04-2004, 14:26
shy girl
shy girl is offline
Nou ik zie eigenlijk tegen alle examens op, je weet maar nooit denk ik dan....ik sta voor alles gemiddeld hoger dan 6, maar als k soms die examens zie van wiskunde..mja ik mag wel lage cijfers halen voor de meeste vakken gelukkig. Geschiedenis , Aardrijksunde, Nederlands (tekstverklaren en samenvatting) en wiskunde zie k het meeste tegen op, nja laten we maar ophouden, ik moet eigenlijk alle vakken opnoemen..ben altijd zo negatief ingesteld haha, maar kga het proberen te redden!! het moeten diepe onvld zijn als ik het nie ga redden..dus het lukt me
Oud 13-04-2004, 20:55
eviltjuh
Avatar van eviltjuh
eviltjuh is offline
Ik denk dat voor mij Aardrijkskunde en Biologie heel erg moeilijk gaan worden ...
__________________
Be yourself, no matter what they say!!
Oud 21-04-2004, 12:57
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
engels
bah bah
maarja ik kom er vastw el door heen
ik heb nu iedergeval nog geen slapenloze nachten
Oud 21-04-2004, 13:06
mandy18
Avatar van mandy18
mandy18 is offline
Citaat:
light fighter schreef op 26-03-2004 @ 15:04 :
ik ben nogal bang voor Geschiedenis en dan voor al met de loep op lancashire wat een onderwerp zeg!!

de rest Frans miss maar voor de rest wordt het wel te doen
ik ben ook bang voor geschiedenis maar dan juist niet voor "met de loep op Lancashire" maar juist "voor "Nederland en hun gezagsdragers" dat is pas een onzinnig onderwerp over de politiek
ook weet ik niet of economie me gaat lukken.
Oud 21-04-2004, 13:47
Leon121
Leon121 is offline
Kdenk toch wel natuurkunde maar mag op zich niet echt een probleem zijn!!!
__________________
Now It's Time To Rise Against Them, Fuck Authority!!!
Oud 21-04-2004, 15:59
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Economie en Wiskunde..
voor GS // Bio // AK mag ik een 3 ofzo halen
niet dat dat leuk is... maar dat lijkt me niet moeilijk :$
Oud 21-04-2004, 17:07
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Maatschappij 2 daar sta ik een 5.8 voor... maar voor de rest van de vakken hoef k minimaal een 3 te hale om te slage dus dat zit wel goed
__________________
Love & Peace \m/
Oud 23-04-2004, 17:46
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Economie...
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 23-04-2004, 17:48
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Sint Juttemis schreef op 10-04-2004 @ 16:15 :
Hij vreest voor ons dat we het niet al te best gaan maken.
Dat voorspelt veel goeds
Doen een aantal leraren bij mij op school ook, heel vervelend vooral als je al niet al te zeker bent van jezelf.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 23-04-2004, 21:27
xxxA
xxxA is offline
Ik doe havo en denk dat Economie 1 moeilijk gaat worden. Geschiedenis ook wel.....ook al leer je het boek 300 x...de vraagstellingen zijn altijd verrot.
Ik heb zelf ook mavo gedaan en weet uit ervaring dat de eindexamens makkelijker zijn dan alle voorgaande SE's/ toetsen etc.....Dus mensen...maak je niet al te druk, blijf relaxt en succes met leren!! KUS
__________________
xxxA
Oud 24-04-2004, 19:06
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Zucht.. ik denk dat economie heel erg gaat tegenvallen ...
en nja ik heb duits en wiskunde op 1 dag OMG! wie plant dat nou weer zo??
Ach nja....... het gaat wel goedkomen
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 24-04-2004, 20:56
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Uhm.. zwaarste.. denk economie. Maar ook eigenlijk alle talen. Geschiedenis zal ook wel heel moeilijk zijn, maar daar sta ik een 7.5 ofzo voor, dus kan makkelijk een 3.5 halen. Maar vooral economie gaat zwaar klote worden.
Oud 24-04-2004, 21:06
Li
Avatar van Li
Li is offline
Wiskunde en engels
Oud 27-04-2004, 11:27
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
wiskunde en latijn

en natuurkunde...onze docent geeft echt heel slecht les en we snappen zelfs opgaven van oude mavo-examens niet
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Oud 27-04-2004, 16:25
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
me rijexamen of hoort dat niet bij dit examen
Oud 28-04-2004, 14:56
Verwijderd
Ik zie erg op tegen:

AK en WI
Oud 28-04-2004, 15:24
Sjerif
Avatar van Sjerif
Sjerif is offline
Aardrijkskunde.
Oud 28-04-2004, 15:41
Sisimoontje
Sisimoontje is offline
Hmm, ik dacht altijd dat ALS ik zou gaan zakken, dat op sk1,2 zou gaan gebeuren. Toen ik laatst een examen ging maken was dit echter een eitje in vergelijking met de SE's die we altijd kregen...
Nu blijft alleen angst over voor Na1,2 , want daar snap ik echt geen hout meer van nadat onze leraar op een andere manier van uitleg is over gegaan....
__________________
je leeft maar 1 keer, dus pluk de dag!!
Oud 04-05-2004, 10:03
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Hmm, alles wel een beetje, eco nog 't meest óf ak...
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Oud 04-05-2004, 15:30
Elle baby!
Avatar van Elle baby!
Elle baby! is offline
economie ----> moet een 4.9 halen.... PRAY FOR ME!
wiskunde ----> moet een 1.8 halen (voor een 3.5)
__________________
-Don't be afraid to be blonde-
Oud 05-05-2004, 14:47
Verwijderd
kunstgeschiedenis (onderdeel van hv.), ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten en ik heb niet de mogelijkheid om het te oefenen
Oud 05-05-2004, 14:54
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Biologie..! op die sta ik laagste!!
en de rest mag ik op alles 3 / 4 of 5 halen...! dan sta ik nog s vold....op bio sta ik een 6....maar ik vind het erg moeillijk...kheb examen van vorig jaar gemaakt.....bijna alles fout
Oud 05-05-2004, 17:29
Freule
Freule is offline
Wiskunde zie ik tegen op en Biologie en Nederlands heb ik eigenlijk wel zin in.
Oud 05-05-2004, 18:25
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Citaat:
ejah schreef op 26-03-2004 @ 18:14 :
Geschiedenis lijkt me echt een ramp! Die twee boekjes zijn we nu aan het doorwerken, maar ik kan het allemaal niet echt volgen.
Verder vrees ik ook voor Biologie en Economie: superveel allebei.
Maar we gaan er tegenaan!
ey dat lijkt heel veel op mij haha! hoewel, voor geschiedenis sta ik best goed, maar dit is mie een saaaiiii onderwerp majah.. ik zie het allemaal nie zow zitten eigenlijk, maar goed... Weet je wat zo kut is: voordat je jezelf aan het leren kunt zetten , dat is zooww moeilijk
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 05-05-2004, 19:46
kroot
kroot is offline
Latijn: ik sta al onvoldoende dus moet een fatsoenlijk punt zien te halen......maar mijn leraar gaat me bijles geven
Geschiedenis: veel, ik krijg al die kenmerken nooit in mijn hoofd
Wiskunde B1: ben ik gewoon echt heel slecht in en te dom voor, maar ook hierbij krijg ik van mijn leraar bijles
En ik zie toch ook wel een beetje op tegen aardrijkskunde....
mmm zijn wel een beetje veel vakken
Oud 05-05-2004, 22:02
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
heavinly schreef op 26-03-2004 @ 16:41 :
Inderdaad. Mens en Milieu.
met jou kan ik praten! Stomme landschappen, asfalteer heel de wereld en er IS geen milieugebruiksruimte meer
gelukkig lukt Politiek en ruimte me beter....... vervoer en ruimtelijke inrichting is beetje moeilijk oefenen .. dus hoop dat ik wel een 5je kan halen, blijf ik iig nog voldoende.....

M&O lijkt mij juist helemaal niet zo moeilijk, heb nu 1 proefexamen gemaakt en ging me redelijk af (6,8 ongeveer).... wat vinden jullie moeilijk aan m&o???
Oud 06-05-2004, 12:47
lampukap
lampukap is offline
Zie het meest op tegen M&O en Geschiedenis, gewoon omdat ik voor allebei de vakken niet zoiets heb van: nou dat gaan we ff doen... mja t komt goed
__________________
~*~Keep Smiling..Keep Shining~*~
Oud 12-05-2004, 14:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
latijn lijkt me echt vreselijk.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 12-05-2004, 20:04
Edmee
Avatar van Edmee
Edmee is offline
frans daar buis ik al 5 jaar op dus nu ga ik er ook niets van bakken.
__________________
it ain't over till the fat lady sings!!
Oud 12-05-2004, 20:19
DHTHGL
DHTHGL is offline
VWO:

Nederlands en Grieks
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.