Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde nix met hem.. maar heb toen wel iets met hem gekregen... In het begin vond ik het vreselijk, later begon ik er aan te wennen. Ik vond eigenlijk de dingen die we samen deden, en het rondhangen met zijn vrienden leuker dan hemzelf... Ik had nix "met" hem, en was niet verliefd enzo... Na een tijdje gaat je dat dwarszitten... Na 3,5 maanden had ik het echt helemaal gehad en begon het ontlopen enzow... Zoals hierboven al staat: smoesjes en telefoon niet opnemen; hem gewoon niet willen zien... Uiteindelijk heb ik ongeveer 6 maanden iets met hem gehad, terwijl ik nooit echt verliefd ben geweest op hem ![]() Maargoed, op een gegeven moment heeft hij me iets geflikt en daar was ik ZOOO verdomde blij om... Gewoon simpelweg omdat ik toen een reden had om het uit te maken... Maar ik had het sowieso wel uitgemaakt, want op een gegeven moment ga je voor jezelf kiezen (wat ik meteen in het begin al had moeten doen maja ![]() Ik zou het uitmaken meissie, want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt... En hoe meer kut jij je gaat voelen. En in dit geval moet je echt voor jezelf kiezen... Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Psychologie |
Ik weet het even niet meer!!!! mira_love | 13 | 01-07-2005 15:25 | |
Psychologie |
ik weet het even niet meer. my iron lung | 4 | 21-05-2005 18:22 | |
Psychologie |
ik weet het allemaal niet meer...wat nu? dark princess | 8 | 27-03-2005 19:18 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar mira_love | 29 | 22-05-2004 11:19 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer groezel538 | 15 | 14-10-2003 15:53 |