Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 20:17
Little me
Little me is offline
Je zal wel weer denken...god daar hebben we die zeurdoos weer, maar ik heb weer eens een probleem, inderdaad met mijn vriendje...

Nou ja, een echt probleem is het niet, maar ik heb wat moeite met zijn gedrag....Zoals net b.v. ik sprak hem net en wilde iets afspreken voor vanavond of morgen, maar hij kan morgen niet. Dus ik zeg donderdag dan, dan kan meneer ook niet. Dus ik vraag vrijdag....zegt 'ie doodleuk "Ik zie wel"...

Hij zou aankomende zondag bij mij thuis komen eten, maar nu weet hij niet meer zeker of hij wel kan....

Wat moet ik nou met die onzin??? Het is toch raar dat hij niet gewoon kan zeggen nou dan en dan wil ik je wel zien?? Of ligt dat aan mij? Ik sanp er echt niets van, ik dacht namelijk dat je in een relatie het leuk vond elkaar weer te zien....
Heeft iemand dit misschien wel eens meegemaakt of heeft iemand een advies hoe ik hiermee moet omgaan???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2002, 20:21
renetje
renetje is offline
o o
Ik zei dat ook altijd tegen me vorige omdat ik der dan mee dan genoeg van had. Jullie zien elkaar vaak? Of zagen elkaar vaak. Ik zei het ook altijd omdat ik der dan niet wilde zien ze ging me irrieteren met dat gezeur, dus zou hem daarmee confronteren als ik jou was en dan zien wat hij zegt.
succes
Oud 19-03-2002, 21:16
!!kimmetje!!
!!kimmetje!! is offline
K vrees toch dat dit niet zon heel goed teken is. Want in een relatie wil je elkaar idd graag zien. Het lijkt erop dat hij hier anders over denkt dus ik zou het hem gwn recht op de man af vragen

succes KUS
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 11:51
Dotcom
Dotcom is offline
Zoals die jongen doet is een teken dat hij je niet zo vaak meer wil zien. Een slecht teken dus, want als je verliefd bent wil je elkaar toch zo vaak mogelijk zien?
In 9 van de 10 gevallen is "ik heb het druk" een smoes om maar niet hetgeen je vraagt te hoeven doen.
Oud 20-03-2002, 15:55
Verwijderd
Ik ken dit... Ik had dit ook bij mijn ex...

Ik verzon van alles om hem niet te hoeven zien. Ik verzon smoesjes en pakte zelfs de telefoon niet meer op. Ik durfde het ook niet uit te maken, maar wilde hem niet meer zien..
Ik hield niet van hem, en ik had er echt genoeg van. Ik keek er steeds tegen op.

Ik zei ook altijd al mijn afspraken af, en ik zorgde ervoor dat ik hem ook niet toevallig ergens tegenkwam..

Nahja dit is gezeur van mij, maar meissie, het spijt me dat ik dit zeg maar het is niet echt een goed teken

Waarschijnlijk zit hij met net zoiets als ik hierboven uitlegde.. Ik zou eens goed met hem gaan praten en DUIDELIJKE vragen stellen. Dwing hem als het ware om te antwoorden en zeg waar het op staat vanuit jouw kant...

Heel veel sterkte en succes...

En als ie het uitmaakt, niet meteen de fout bij jezelf zoeken. Want bij mijn ex lag de fout ook niet bij hem, maar bij mij...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:47
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik ken dit... Ik had dit ook bij mijn ex...

Ik verzon van alles om hem niet te hoeven zien. Ik verzon smoesjes en pakte zelfs de telefoon niet meer op. Ik durfde het ook niet uit te maken, maar wilde hem niet meer zien..
Ik hield niet van hem, en ik had er echt genoeg van. Ik keek er steeds tegen op.

Ik zei ook altijd al mijn afspraken af, en ik zorgde ervoor dat ik hem ook niet toevallig ergens tegenkwam..

wat heb je uiteindelijk gedaan ?? het uitgemaakt? want ik zit nou zo ongeveer met hetzelfde..

KUS
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
B@DG!RLinLOVE schreef:
wat heb je uiteindelijk gedaan ?? het uitgemaakt? want ik zit nou zo ongeveer met hetzelfde..

KUS
Zal het even uitleggen...

Ik wilde nix met hem.. maar heb toen wel iets met hem gekregen... In het begin vond ik het vreselijk, later begon ik er aan te wennen. Ik vond eigenlijk de dingen die we samen deden, en het rondhangen met zijn vrienden leuker dan hemzelf... Ik had nix "met" hem, en was niet verliefd enzo...
Na een tijdje gaat je dat dwarszitten... Na 3,5 maanden had ik het echt helemaal gehad en begon het ontlopen enzow...

Zoals hierboven al staat: smoesjes en telefoon niet opnemen; hem gewoon niet willen zien...

Uiteindelijk heb ik ongeveer 6 maanden iets met hem gehad, terwijl ik nooit echt verliefd ben geweest op hem Er is ook niet meer gebeurt dan zoenen alleen...

Maargoed, op een gegeven moment heeft hij me iets geflikt en daar was ik ZOOO verdomde blij om... Gewoon simpelweg omdat ik toen een reden had om het uit te maken...

Maar ik had het sowieso wel uitgemaakt, want op een gegeven moment ga je voor jezelf kiezen (wat ik meteen in het begin al had moeten doen maja )... Maargoed, dan ben je echt opgelucht!!

Ik zou het uitmaken meissie, want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt... En hoe meer kut jij je gaat voelen.
En in dit geval moet je echt voor jezelf kiezen...

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten